Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Γενικά / Απ: Java - Γ ΕΠΑΛ
« Τελευταίο μήνυμα από seibei στις Σήμερα στις 03:14:49 πμ »
Για μένα είναι απαραίτητη η συγγραφή τετραδίων-βιβλίων εργαστηριακών ασκήσεων για κάθε μάθημα που είναι εργαστηριακό.
Όπως πχ γίνεται στους ηλεκτρολόγους. Άλλο πράγμα οι εργαστηριακές δραστηριότητες στο τέλος των κεφαλαίων μετά απο 10-15 σελίδες θεωρία
και άλλο ο εργαστηριακός οδηγός.
Τετράδιο εργαστηρίου σημαίνει ασκήσεις σωστά δομημένες, χωρισμένες αναλυτικά σε βήματα (Βημα 1:...., Βημα 2:... κτλ).
Δεν μπορεί μια δραστηριότητα να λέει "...εξερευνήστε τις δυνατότητες που δίνονται..." οι 8/10 κοιτάνε την οθόνη και περιμένουν βοήθεια.

Καταλαβαίνω ότι είναι κάτι που απαιτεί πολλή δουλειά για να γίνει αλλά είμαι βέβαιος πως θα βοηθήσει πολύ καθηγητές και κυρίως μαθητές.

2
Εξετάσεις 2017-2018 / Απ: Θέμα Β
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 08:54:47 μμ »
Παράξενο. Εμένα μια χαρά αντιπροσωπευτικό μου φαίνεται😉
Για την ιστορία στο καθόλου αντιπροσωπευτικό δείγμα των γραπτών που μου έτυχαν:

ολόσωστο θέμα Β και θέμα Γ/Δ 18-20: 1,5%
θέμα Β με μέχρις - ότου και εσωτερικό αν και θέμα Γ/Δ 18-20: 3,5%
θέμα Β με σκέτο μέχρις_οτου και και θέμα Γ/Δ 18-20:0,5%
θέμα Β με σκέτο μέχρις_οτου και θέμα Γ/Δ <10:8%
3
Γενικά / Απ: ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ PC (TRIUMPH OF THE NERDS)
« Τελευταίο μήνυμα από za√‘ag στις Χθες στις 08:31:19 μμ »
Περιμένουμε και το τελευταίο μέρος ... :)
 8) 8) 8) 8)
4
Linux / Απ: Scratch 2 τελευταία έκδοση
« Τελευταίο μήνυμα από za√‘ag στις Χθες στις 08:03:35 μμ »
Για το Scratch 3 .....

εδώ: https://llk.github.io/scratch-gui/master/
5
Γενικά / Απ: Java - Γ ΕΠΑΛ
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 05:45:09 μμ »
Το μάθημα αυτό εξετάζεται με εργασία.
Σχεδόν όλα τα μαθήματα έχουν ισχυρό εργαστηριακό μέρος. Για παράδειγμα η Python της Β έχει 1 ώρα θεωρία και 3 εργαστήριο. Αναγκαστικά τα 2 πανελλαδικά εξεταζόμενα έχουν περισσότερη θεωρία.
6
Γενικά / Απ: Java - Γ ΕΠΑΛ
« Τελευταίο μήνυμα από seibei στις Χθες στις 04:44:06 μμ »
  Το μάθημα αυτό διδάσκεται στις ειδικότητες πληροφορικής του ΕΠΑΛ αλλά δεν είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο. Η λογική του είναι κυρίως εργαστηριακή και όχι θεωρητική.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, όλα τα μαθήματα στο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ) θα έπρεπε να είναι προσανατολισμένα στο εργαστήριο, σε ασκήσεις και προτζεκ, υποστηριζόμενα από την ελάχιστη δυνατή θεωρία (πλην ίσως ενός πανελλαδικά εξεταζόμενου πχ Δίκτυα).
7
 
Σας παρουσιάζω ΦΥΛΛΑΔΙΟ με παραλλαγές αλγορίθμων ταξινόμησης από την βιβλιογραφία που μπορούν να διερευνηθούν από τους μαθητές στην ΑΕΠΠ.
Ταξινόμηση με επιλογή
Ταξινόμηση με εισαγωγή
Ταξινόμηση Cocktail / Shaker sort
Ταξινόμηση Gnome sort
Ταξινόμηση Odd-Even sort
Ταξινόμηση Shell sort

Οι οδηγίες διδασκαλίας αναδεικνύουν ως παράδειγμα κυρίως την ταξινόμηση με επιλογή.
 
Ο coktail - shaker sort μπορεί να διερευνηθεί και από τους εκπαιδευτικούς, υπό την κωδική ονομασία: mojito αν και στην Τενεούπολη κυκλοφορούν διάφορες σχετικές προσπάθειες coktails.
 
8
Εξετάσεις 2017-2018 / Απ: Θέμα Β
« Τελευταίο μήνυμα από pgrontas στις Χθες στις 10:58:43 πμ »
Για την ιστορία στο καθόλου αντιπροσωπευτικό δείγμα των γραπτών που μου έτυχαν:

ολόσωστο θέμα Β και θέμα Γ/Δ 18-20: 1,5%
θέμα Β με μέχρις - ότου και εσωτερικό αν και θέμα Γ/Δ 18-20: 3,5%
θέμα Β με σκέτο μέχρις_οτου και και θέμα Γ/Δ 18-20:0,5%
θέμα Β με σκέτο μέχρις_οτου και θέμα Γ/Δ <10:8%
9
Γενικά / Απ: Java - Γ ΕΠΑΛ
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 10:55:45 πμ »
Θα επέλεγα κάποιο Online μάθημα και φυσικά θα τον άφηνα μόνο του χωρίς απολύτως καμία βοήθεια ή παρότρυνση να ασχοληθεί.
Μερικά τέτοια μαθήματα που είναι δωρεάν είναι τα παρακάτω:

https://www.edx.org/course/computing-in-python-i-fundamentals-and-procedural-programming

https://www.edx.org/course/cs50s-introduction-computer-science-harvardx-cs50x

https://www.edx.org/course/introduction-to-python-absolute-beginner
10
Γενικά / Απ: Java - Γ ΕΠΑΛ
« Τελευταίο μήνυμα από asianis στις Χθες στις 04:35:42 πμ »
Παιδιά καλημέρα σας. Ο γιος μου είναι 1 λυκείου και θέλει να ασχοληθεί με το προγραμματισμού. Είναι πολύ καλός και στα μαθηματικά. Πώς μπορεί να ξεκινήσει να διαβάζει για πολύ αρχάριο.
Ευχάριστο
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10