Διευκρινήσεις

Ξεκίνησε από ΑΕΠΠ, 11 Μαΐου 2006, 08:37:19 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΑΕΠΠ

Καλησπέρα σας!!!
Θα ήθελα αν δεν σας είναι δύσκολο να μου απαντήσετε σε μερικές ερωτήσεις που με απασχολούν.
Ο κύκλος ζωής λογισμικού και η εκσφαλμάτωση προγραμματος είναι εκτός ύλης; Κάνω αυτήν την ερώτηση γιατι το βοήθημα που έχω αναφέρει και αυτά μέσα. Ενώ όλα τα άλλα είναι μέσα στην ύλη έχει και αυτά τα θέματα;
Μια άλλη ερώτηση που θα ήθελα να μου απαντήσετε είναι αν όλα τα κίτρινα πλαίσια  του σχολικού βιβλίου είναι μέσα στην ύλη( όπψς για παράδειγμα η χρήση στοίβας στην κλήση διαδικασιών);
Ευχαριστώ πολύ

Vangelis

Αγαπητέ επισκέπτη ο κύκλος ζωής λογισμικού είναι στο κεφάλαιο 14 !!! και η εκσφαλμάτωση στο 13 η ύλη τών εξετάσεων τελειώνει στο 10.5.3. άρα έιναι προφανώς εκτός ύλης.
Τα κίντρινα πλαίσια είναι εντός ύλης απλά μερικά από αυτά έχεουν πληροφοριές που δεν μπορούν να αποτελέσουν θέμα εξέτασης.  Υπάρχουν όμως και άλλα, όπως τα πλεονεκτήματα του δομημένου προγραμματισμού, που έχει μπεί αρκετές φορές (το περιμένω και φέτος).  Το συγκεκριμένο που αναφέρεις έχει σημασία όταν υπάρχουν υποπρογράματα που καλούν άλλα υποπρογράμματα.  Τέτοιες διαδικάσιε όμως είανι έξω απο το πνεύμα τυ βιβλίου και έτσι δεν νομίζω ότι είναι πιθανό θέμα.

filippos

Φίλε επισκέπτη,

τα κεφάλαια που σε προβληματίζουνε είναι (πλέον) εκτός ύλης.  Προφανώς το βοήθημα στο οποίο αναφέρεσαι αφορά στην ύλη όπως αυτή ήταν μέχρι και το σχ.έτος 2001-2002.

Από το 2002-2003 και μετά αφαιρέθηκαν τα τμήματα αυτά της ύλης και προστέθηκε το κεφάλαιο 10 μέχρι την παράγραφο 10.5.2.  Από πέρυσι προστέθηκε και η 10.5.3

Όσο για τα "κίτρινα πλαίσια" είναι ασφαλώς μέσα στην ύλη όπως και όλα τα αποσπάσματα που αναφέρονται στο περιθώριο του κειμένου (αρκετά από αυτά τα αποσπάσματα έχουν ήδη ζητηθεί σε εξετάσεις με τον ένα ή τον άλλο τρόπο).  Κάποια από τα κίτρινα πλαίσια αναφέρουν πολύ χρήσιμες πληροφορίες και σαφώς είναι εντός ύλης.  Ειδικά αυτό στο οποίο αναφέρεσαι, περιγράφει μία πολύ χρήσιμη και εύστοχη χρήση της στοίβας σε σχέση με το αντικείμενο του μαθήματος και πιστεύω ότι πρέπει να το διαβάσεις και να το κατανοήσεις.  Δε θα έλεγα βέβαια το ίδιο και για το αντίστοιχο πλαίσιο των σελίδων 62-63 που χρησιμοποιείται ως παράδειγμα για "επεξήγηση" (?) των όρων LIFO και FIFO...  Αυτό μάλλον πρέπει να "περίσσεψε από κάποιο βιβλίο ΑΟΘ και το έβαλαν στην ΑΕΠΠ :)

Η συμβουλή μου, επομένως, προς τους μαθητές είναι πάγια και, πιστεύω, δικαιολογημένη:  βασική πηγή για τη μελέτη πρέπει να είναι το σχολικό βιβλίο (και τετράδιο μαθητή) στο σύνολό του.  Είναι η μόνη επίσημη πηγή και έχει αποδειχθεί πολλές φορές ότι χρησιμοποιούνται συχνά στις εξετάσεις αποσπάσματα "αυτούσια" από αυτή την "επίσημη ύλη"

Τα βοηθήματα, που υπάρχουν αρκετά και καλά στην αγορά, μπορούν μόνο να λειτουργήσουν επικουρικά και για λόγους εμπέδωσης της ύλης.  Πρώτιστα όμως θα πρέπει να έχουν μελετηθεί καλά:
1) το σύνολο της ύλης από το βιβλίο μαθητή
2) οι ερωτήσεις που περιλαμβάνονται στο τέλος κάθε κεφαλαίου του ίδιου βιβλίου
3) τα τεστ αυτοαξιολόγησης στο τέλος κάθε κεφαλαίου του τετραδίου μαθητή
4) τα τεστ αξιολόγησης επίδοσης του βιβλίου καθηγητή (αυτό σε συνεργασία / συνεννόηση) με το διδάσκοντα

Κατόπιν, μπορεί (και μάλλον πρέπει) να ασχοληθεί κανείς και με ερωτήσεις που θα βρει σε προσεκτικά επιλεγμένα βοηθήματα ώστε να εμπεδώσει καλύτερα την ύλη που διάβασε.

Καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου.