Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Εκπαιδευτική Επικαιρότητα - Έρευνες / Απ: βοηθεια
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις 21 Αύγ 2017, 07:47:41 μμ »
Αν σου πούμε πως λύνεται τι νόημα έχει?
Πρέπει να το σκεφτείς μόνος σου. Δεν είναι δύσκολο.
2
Εκπαιδευτική Επικαιρότητα - Έρευνες / βοηθεια
« Τελευταίο μήνυμα από γιωργοςπ8 στις 21 Αύγ 2017, 06:05:17 μμ »
βοηθεια πλζ!!!

Να γράψετε αλγόριθμο που να διαβάζει δύο θετικούς ακεραίους α, β και να υπολογίζει και
εμφανίζει τη τιμή της δύναμηςα^β, χωρίς όμως να κάνει χρήση τις εντολής α^β.

πως λυνεται?

3
Γενικά / Απ: βοηθεια μηχανογραφικου: ΑΠΘ ή Παν.Κρητης?
« Τελευταίο μήνυμα από Prog Potato στις 21 Αύγ 2017, 02:27:22 μμ »
Τι έκανες τελικά ? Στο ίδιο δίλημμα ήμουν και γω και τελικά έβαλα απθ πρώτα. ::)
4
Είχαμε κάνει διορθώσεις και στο τετράδιο μαθητής μετά από παρατηρήσεις που είχαμε μαζέψει, όμως από ότι βλέπω δεν έχει ανέβει η νέα έκδοση.
Υποθέτω ότι στα σχολεία θα σταλεί σε έντυπη μορφή η διορθωμένη έκδοση.
Η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι όταν στο word γράφεις print και μετά πατάς space το p γίνεται κεφαλαίο :D
;D
Καλό θα ήταν πάντως να ανέβει και η καινούρια ηλεκτρονική έκδοση του τετραδίου  μαθητή στο iep για όσους δεν μπορούν να έχουν έντυπη έκδοση. Αν μπορεί κάποιος από τη συγγραφική ομάδα να επικοινωνήσει με το iep για αυτό το θέμα θα ήταν πολύ χρήσιμο.

5
2 ερωτήσεις

1. Τα τετράδιο μαθητή στο Προγραμματισμο δεν υπέστη καμία αλλαγή, σωστά?
Είχαμε κάνει διορθώσεις και στο τετράδιο μαθητής μετά από παρατηρήσεις που είχαμε μαζέψει, όμως από ότι βλέπω δεν έχει ανέβει η νέα έκδοση.
Υποθέτω ότι στα σχολεία θα σταλεί σε έντυπη μορφή η διορθωμένη έκδοση.

Παράθεση
2. Στο κεφάλαιο  3 / Δραστηριότητα 4 (τετράδιο μαθητή, λύσεις ασκήσεων) γιατί το Print δεν ειναι αποδεκτό όνομα μεταβλητής; Προφανώς δεν είναι δόκιμο, αλλά δεν είναι λάθος.
Η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι όταν στο word γράφεις print και μετά πατάς space το p γίνεται κεφαλαίο :D
6
Τεχνική υποστήριξη / Απ: εφαρμογή για ωρολόγιο πρόγραμμα
« Τελευταίο μήνυμα από alex72gr στις 20 Αύγ 2017, 04:24:18 μμ »
Έχω χρησιμοποιήσει το FET σε ΓΕΛ. Όλα λειτουργούν καλά. Θα πρέπει να προσέξεις κάποια ζητήματα:
1. Ο προσανατολισμός του FET είναι η αυτοματοποιημένη επίλυση (κατάρτιση) ωρολογίου προγράμματος. Αυτό σημαίνει ότι το γραφικό περιβάλλον του δεν υποστηρίζει χειροκίνητες "μετακινήσεις" διδασκαλιών με την λογική drag and drop.
2. Χρειάζεται αρκετός χρόνος εξάσκησης για να διερευνήσει κανείς τις λειτουργίες και δυνατότητες του λογισμικού.
3. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η διατύπωση του προβλήματος με "όρους" FET με τον βέλτιστο τρόπο. Υπό την έννοια αυτή θα πρέπει ο χρήστης να λειτουργεί περίπου με μία λογική διατύπωσης υπολογιστικού προβλήματος σε γλώσσα προγραμματισμού.
4. Για να πετύχει κανείς τα (2) και (3) απαιτείται πρακτικά χρόνος της τάξης των μερικών εβδομάδων.
5. Αν κατεβάσεις το εκτελέσιμο αρχείο του FET από το ίντερνετ, μέσα έχει έναν φάκελο με παραδείγματα. Ωστόσο, το σωστό είναι να καταφέρει ο κάθε χρήστης να διατυπώσει το πρόβλημα του δικού του σχολείου με τον καλύτερο τρόπο.
6. Γενικότερα για τις εφαρμογές επίλυσης (κατάρτισης) ωρολογίων προγραμμάτων δεν είναι εύστοχο να συγχέουμε την ευκολία εισαγωγής περιορισμών (κανόνων) με τον πραγματικό λόγο ύπαρξης των περιορισμών. Οι περιορισμοί πρέπει να τίθενται μόνον όταν είναι απαραίτητοι.
7. Δεδομένου ότι το FET δεν έχει δυνατότητα undo/redo, καλό είναι να σώζεις τη δουλειά σου σε τακτά διαστήματα.
8. Καλό είναι πριν κάνεις την εισαγωγή των όποιων δεδομένων και περιορισμών στο FET να είσαι πολύ καλά οργανωμένος με σημειώσεις είτε χειρόγραφες είτε εκτυπωμένες. Βοηθά πολύ στην πράξη. Σε μεγάλα σχολεία έχεις να κάνεις πολλούς ελέγχους και η οθόνη του υπολογιστή πολλές φορές κουράζει άσχημα τα μάτια... Δεν βλάπτει και το χαρτί....
7
Σε φροντιστήρια στη Χαλκίδα επίσης μια μικρή αύξηση φέτος...
8
2 ερωτήσεις

1. Τα τετράδιο μαθητή στο Προγραμματισμο δεν υπέστη καμία αλλαγή, σωστά?
2. Στο κεφάλαιο  3 / Δραστηριότητα 4 (τετράδιο μαθητή, λύσεις ασκήσεων) γιατί το Print δεν ειναι αποδεκτό όνομα μεταβλητής; Προφανώς δεν είναι δόκιμο, αλλά δεν είναι λάθος.
9
Καλημέρα σας,

Στην Δυτική Θεσσαλονίκη υπάρχει μια αύξηση του 50% στους μαθητές του προσανατολισμού μας, σε τρία φροντιστήρια που γνωρίζω.
10
Υπάρχουν διορθώσεις και στα δυο βιβλία προγραμματισμού για Β και Γ ΕΠΑΛ.
Οι διορθώσεις είναι αρκετές και μερικά σημεία έχουν ξαναγραφτεί, έτσι ώστε να υπάρχει μια καλύτερη συμβατότητα μεταξύ των δυο βιβλίων. Στο βιβλίο της Γ προσοχή στα κεφάλαια με τις δομές δεδομένων όπου έχει προστεθεί η χρήση του τελεστή διαμέρισης : , ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιείται από τους μαθητές.
Επίσης αφαιρέθηκαν κάποια παραδείγματα κλήσεων μεθόδων της Python όπως find, upper κλπ για να μην θεωρηθούν ότι είναι εντός ύλης.
Ειδικά το βιβλίο της Γ έχει σημαντικές αλλαγές σε κάποια σημεία όποτε θα πρέπει να προσέξουν οι εκπαιδευτικοί να μην χρησιμοποιήσουν τα παλιά βιβλία, ειδικά στα τελευταία κεφάλαια.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10