Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Βιβλια
« Τελευταίο μήνυμα από taxata στις Σήμερα στις 01:14:27 μμ »
Με στεναχωρεί αυτή η προχειρότητα και μάλιστα σε πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Αλλά από την άλλη να πω ότι με εκπλήσσει θα πω ψέμματα. Δεν είναι η πρώτη φορά εξάλλου όπου οι μαθητές των ΕΠΑΛ αντιμετωπίζονται "αλλιώς" για να μη πω καμιά πιο βαρύγδουπη λέξη. Φαντάζομαι εάν μιλούσαμε για ΓΕΛ και βιβλία που δεν έχουν πάει και τελειώνει ο Οκτώβριος ή πήγαν λάθος θα το ακούγαμε στις ειδήσεις.  Ας ελπίσουμε τα λάθη να είναι σε μεμονωμένα σχολεία και όχι γενικώς.

ΠΑΝΤΩΣ εάν έχει την ψευδαίσθηση κανείς ότι μπορεί να πάρει την πρώτη έκδοση και να κάνει τις διορθώσεις με το χέρι γελιέται. Με λίγο ρεβέρς εντζινιρ και φαιλ κομπέρ μεταξύ πρώτης και νέας έκδοσης δείτε τα αποτελέσματα. Ακόμα και εάν εξαιρεθούν οι διαφορές λόγω συλλαβισμού οι αλλαγές είναι πολλές.

2
Γενικά / Απ: Eισαγωγή στις αρχές της Eπιστήμης των H/Y
« Τελευταίο μήνυμα από likoyrgos στις Σήμερα στις 12:14:29 μμ »
Τελικά κανείς δεν έχει αναλάβει φέτος το συγκεκριμένο μάθημα ?
3
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Βιβλια
« Τελευταίο μήνυμα από likoyrgos στις Σήμερα στις 12:13:09 μμ »
Στο Επαλ Ζακυνθου μοιράστηκε σήμερα η έκδοση 2017 του προγραμματισμού υπολογιστών  (διδακτικό υλικό  μαθητή Γ Επαλ) αλλά δεν είναι η διορθωμενη !!!!!ειναι το ΙΔΙΟ βιβλίο που είχαν στείλει και πέρυσι .Και δεν έχει σταλεί το τετράδιο ασκήσεων μαθητή !!!ειμαστε η εξαίρεση η ο κανόνας;
Μάλλον ο κανόνας! Το κρατάνε για τον εαυτό τους. Και μην πει κανείς οτι υπάρχει on line. Είναι δυνατόν να βγάλουμε φωτοτυπίες ( για τους μαθητές ) τόσες σελίδες;
4
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από pgrontas στις Χθες στις 09:13:35 πμ »
Κατά τη γνώμη μου και οι δύο πλευρές αυτής της 'διαμάχης' έχουν δίκιο.

Αφενός, τι καταλάβαμε τόσα χρόνια που είμασταν η μόνη ειδικότητα χωρίς δεύτερη ανάθεση; Η β ανάθεση των μαθηματικών του Γυμνασίου έδωσε μία ανάσα σε πολλούς συναδέλφους που αλλιώς θα έπρεπε να αλλάξουν βαθμίδα (πρωτοβάθμια - ιεκ). Επιπλέον αφαιρεί από τον κλάδο τη στάμπα του δεν συμπληρώνω ωράριο που στο παρελθόν (καλοκαίρι 2013) παρα λίγο να μας οδηγήσει σε περιπέτειες. Ακόμα τεκμηριώνεται τόσο επιστημονικά (θεμελιώδης σχέση μαθηματικών - πληροφορικής) και είναι περισσότερη συμβατή από άλλες β αναθέσεις (πχ. Φυσική - Βιολογία). Τέλος, αν θέλετε, το δικαιούμαστε καθώς έχουμε χάσει πολλαπλάσιες ώρες (α ανάθεσης) από τους μη πτυχιούχους πληροφορικής που εξακολοθούν να διδάσκουν.
Κατά τη γνώμη μου (πάντα) αυτή η κατάσταση κάθε άλλο παρά προσωρινή θα είναι αφού εικάζω πως το σύστημα πάει προς τη διπλή ειδικότητα (δηλαδή όλοι δύο αναθέσεις - όπως στη Γερμανία), η οποία δίνει ευελιξία στη διαχείριση του προσωπικού. Άρα πρέπει να τοποθετηθούμε σε καλή θέση εξαρχής.

Από την άλλη η κατάσταση με το πρόγραμμα σπουδών της Πληροφορικής παραπάει. Έχουμε καταντήσει σαν την Ιστορία, στην οποία κάναμε τα ίδια και στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. Πρέπει να υπάρξει ένας ανασχεδιασμός κυρίως στο Λύκειο που να μην περιορίζεται στον προγραμματισμό αλλά να ενσωματώνει θεμελιώδεις έννοιες της επιστήμης μας. Βέβαια αυτό προυποθέτει και μία βάση από πλευράς ωρολογίου προγράμματος, που για μένα σημαίνει υποχρεωτικό μάθημα στην Α και Β Λυκείου. Από την άλλη χρειάζεται και προετοιμασία από τον κλάδο η οποία όμως δεν γίνεται. Εξακολουθούμε να αναλωνόμαστε σε 'φανταχτερές' εφαρμογές (πχ. ρομποτική) οι οποίες και υποδομή χρειάζονται και περιορισμούς στο πλήθος των μαθητών θέτουν.
5
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Βιβλια
« Τελευταίο μήνυμα από Λάμπρος Μπουκουβάλας στις Χθες στις 01:03:15 πμ »
Λάμπρο μην τα πετάς αυτά έτσι γιατί με βλέπω για έμφραγμα,
για δες καλύτερα δε λέει 2η έκδοση 2017?
Δεν πιστεύω τόσα ξενύχτια να πήγανε χαμένα  :'(

Κατέβασε την ηλεκτρονική έκδοση από τη σελίδα του ΙΕΠ και κάνε τη σύγκριση. Στο ΙΕΠ έχει ανέβει η νέα έκδοση.

Κι εγώ για έμφραγμα ήμουν όταν είδα ποια βιβλία μας έφεραν...
Δυστυχώς το είδα με τα μάτια μου, έλεγε έκδοση 2016. Επειδή δεν πήρα βιβλίο στο σπίτι, επιφυλάσσομαι να το ξαναδώ τη Δευτέρα.
Έχω εδώ και καιρό τη νέα έκδοση σε pdf, θα κάνω τις συγκρίσεις μου και θα επανέλθω.
Αν πάντως τελικά έστειλαν λάθος βιβλίο (ή αν απλά κάποιος υπαλληλάκος έκρινε ότι το εξώφυλλο είναι το ίδιο, ας στείλουμε το περσινό στοκ), πιστέψτε με, ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΩ.
6
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις Χθες στις 12:54:55 πμ »
Να πω και εγώ τη δική μου θεωρία.
Καταρχήν αυτό που λέει ο nicosx βασίζεται εδώ:
http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/gavrogloy-stin-ert-tria-mathimata-stis-kentrikes-exetaseis
δηλαδή σε κάτι που είπε ο ίδιος ο υπουργός. Ότι το 4ο μάθημα σου ανοίγει άλλο πεδίο, άρα δεν είσαι υποχρεωμένος να δώσεις 4. Με 3 περνάς ιατρική ας πούμε.
Όσον αφορά τη διδακτική επάρκεια αν διαβάσετε και τα άλλα δημοσιεύματα δεν θα δίνεται έτσι εύκολα. θα πρέπει να έχεις κάποια σειρά μαθημάτων στο πρόγραμμα σπουδών σου, και επειδή δεν θυμάμαι στην πληροφορική να κάναμε διδακτική των μαθηματικών το θεωρώ απίθανο να μας δώσουν τέτοια επάρκεια.
Εδώ δεν έχουμε διδακτική επάρκεια στην πληροφορική που είναι το αντικείμενό μας , θα μας δώσουν στα μαθηματικά?
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν μαθηματικοί, οπότε μας χρησιμοποιούν όπως τους συμφέρει. Όταν δεν μας χρειάζονται πια θα μας κλείσουν την πόρτα των μαθηματικών (να θυμίσω ότι ξαφνικά αφαίρεσαν την γεωγραφία από τους μαθηματικούς για να μην συμπληρώνουν ώρες) και τότε θα ανακαλύψουμε το εξής βασικό μας λάθος:
Πολύ σωστή παρατήρηση/διαπίστωση.
Όσον αφορά την διδακτική:
Τα περισσότερα τμήματα έδιναν μαθήματα διδακτικής τα οποία ήταν επιλεγόμενα.
Οι περίφημες καθηγητικές σχολές ήταν εξορισμού καθηγητικές.
Αυτά είναι γνωστά στους λίγο μεγαλύτερους, απλά αποσιωπάται το τι συνέβαινε.
Μια αναζήτηση στο wayback machine δείχνει τι συνέβαινε.
Δυστυχώς το ίδιο συνέβαινε και στα τμήματα Πληροφορικής.
Η διδακτική επάρκεια θα κριθεί και θα αποδοθεί ντε φάκτο για τους παλαιούς απόφοιτους ή θα πρέπει να περάσουν όλοι από δομές μέσα σε ΑΕΙ/ΤΕΙ ή άλλες δομές?

Παράθεση
Αντί να ασχολούμαστε με το πως θα βολευτούμε βραχυπρόθεσμα δεχόμενοι ότι μας σερβίρουν (βλέπε τεχνικός υπεύθυνος ερευνητικών εργασιών) μήπως να ασχοληθούμε λίγο με το γνωστικό μας αντικείμενο που δεν είναι τα μαθηματικά αλλά η πληροφορική? Μήπως πρέπει να ενδυναμωθεί το πρόγραμμα σπουδών στο Λύκειο?
Αυτός θα πρέπει να είναι ο βασικός στόχος.
Αν αύριο-μεθαύριο μια διαφορετική διακυβέρνηση αλλάξει την τωρινή τροπολογία;
και δεν νομίζω πως αυτό είναι απίθανο να συμβεί.
Βέβαια η παρούσα νομοθεσία δίνει λύσεις (προσωρινές κατά την άποψή μου...) για το ωράριο.

Παράθεση
Μερικές ερωτήσεις/παρατηρήσεις για σκέψη:
1. Τι πρόγραμμα σπουδών θα έχει το μάθημα της Β Λυκείου που είναι 4ωρο? Γιατί χωρίς σοβαρό ΑΠΣ το βλέπω να καταλήγει 2ωρο όπως άλλωστε είχε γίνει με την ΑΕΠΠ πριν 20 χρόνια.
2. Αν έχουμε ενιαίο κλάδο πληροφορικής/μαθηματικών τι είναι πιθανότερο? Να πάρουμε εμείς τα μαθηματικά ή να πάρουν οι μαθηματικοί την πληροφορική? Όσοι είναι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί σε σχολεία καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εννοώ και πως θα γίνονται οι αναθέσεις. Ποιος θα έχει προτεραιότητα? Με ποιο μάθημα είναι πιο εύκολο να συμπληρώσεις το ωράριό σου και ποιος θα περισσεύει νομίζετε? ο/η μαθηματικός? (σκεφτείτε τι θα συμβεί σε πιθανή αύξηση ωραρίου)
3. Το μάθημα της Β Λυκείου είναι 4ωρο αλλά επιλογής. Θα το δηλώσουν οι μαθητές? Αν δίνουν Χημεία για να μπουν  στο Πολυτεχνείο γιατί να το δηλώσουν? Την κατάσταση αυτή την βιώνουμε τώρα με την κατεύθυνση Οικονομίας - Πληροφορικής. Είμαστε ευχαριστημένοι ?
edit
4. Γιατί έχουμε τα μαθηματικά ως β ανάθεση μόνο στο Γυμνάσιο?
Πολύ σωστά.
Παράθεση
Τέλος να αναφέρω ότι φέτος έχουμε πολλά περιστατικά συναδέλφων πληροφορικών που τους έστειλαν να συμπληρώσουν ωράριο με μαθηματικά (ακόμα και πάνω από 12 ώρες) σε άλλο σχολείο! Δεν τους ρώτησαν αν θέλουν. Να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι οι αλλαγές τα τελευταία χρόνια δεν γίνονται για να εξυπηρετήσουν ούτε εμάς ούτε τους μαθητές, ούτε έχουν λογική ούτε θα κάτσει να ψάξει ο υπουργός την δομική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική. Όλα γίνονται με στόχο την βέλτιστη διαχείριση προσωπικού και την μετάθεση διορισμών για το μέλλον.
Αυτός είναι ο μοναδικός σκοπός τους και μάλιστα ποιο έξυπνα σχεδιασμένος σε σχέση πριν από 4 χρόνια...
Η Διδακτική Επάρκεια έτσι όπως πάει να περάσει δεν είναι τίποτα άλλα από μια ακόμη τεχνική να περιοριστεί ο αριθμός των αποφοίτων που (θα) μπορούν να διδάξουν δια νόμου και να βολέψουν τα κενά αφού οι διορισμοί απαγορεύονται/περιορίζονται από το Πρόγραμμα(Μνημόνιο).
Ήδη ξεκίνησε το Σχέδιο Αθηνά 2.
7
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Βιβλια
« Τελευταίο μήνυμα από agraf στις 20 Οκτ 2017, 10:51:38 μμ »
Στο Επαλ Ζακυνθου μοιράστηκε σήμερα η έκδοση 2017 του προγραμματισμού υπολογιστών  (διδακτικό υλικό  μαθητή Γ Επαλ) αλλά δεν είναι η διορθωμενη !!!!!ειναι το ΙΔΙΟ βιβλίο που είχαν στείλει και πέρυσι .Και δεν έχει σταλεί το τετράδιο ασκήσεων μαθητή !!!ειμαστε η εξαίρεση η ο κανόνας;
8
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Βιβλια
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις 20 Οκτ 2017, 09:48:29 μμ »
Λάμπρο μην τα πετάς αυτά έτσι γιατί με βλέπω για έμφραγμα,
για δες καλύτερα δε λέει 2η έκδοση 2017?
Δεν πιστεύω τόσα ξενύχτια να πήγανε χαμένα  :'(

Κατέβασε την ηλεκτρονική έκδοση από τη σελίδα του ΙΕΠ και κάνε τη σύγκριση. Στο ΙΕΠ έχει ανέβει η νέα έκδοση. Μια χαρακτηριστική διόρθωση είναι στην υλοποίηση της στοίβας στο κεφάλαιο 8 .
Σελίδα 143 στο νέο βιβλίο είναι : 

Κώδικας: Python
  1. def push(stack, item):
  2.    stack.append(item)

ενώ στο παλιό στην σελίδα 143 πάλι :

Κώδικας: Python
  1. def push(stack, item):
  2.    stack = stack + [item]
9
http://users.sch.gr/akouts/docs/163578-D2-2-10-2017.pdf

Στη σελίδα 6 η απάντηση για τους λογικούς τελεστές.
10
Προγραμματισμός Υπολογιστών / Απ: Βιβλια
« Τελευταίο μήνυμα από Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 20 Οκτ 2017, 04:09:42 μμ »
Ήρθαν (επιτέλους) τα βιβλία...
Περιττό να αναφέρω ότι οι μαθητές ακούνε στην τηλεόραση ότι τα βιβλία βρίσκονται στα σχολεία εδώ και καιρό, αλλά μάλλον δεν εννοούν (ξανά) τα επαλ. Γελάω για να μην κλάψω...
Καθώς μοίραζα σήμερα στους μαθητές μου το βιβλίο του προγραμματισμού, διαπίστωσα ότι πουθενά δεν αναφέρει ότι πρόκειται για τη 2η έκδοση... Ευριπίδη, γνωρίζεις αν έπρεπε να το αναφέρει; Ή έστω, πώς θα αναγνωρίσω ότι πρόκειται για το διορθωμένο βιβλίο; Με εξέπληξε... είδα "έκδοση 2016"!
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10