Ενημέρωση για την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Ξεκίνησε από nektar, 12 Οκτ 2011, 11:52:36 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

#15
Συνάδελφε Φώτη, δεν κατάλαβες το υπονοούμενο.  :)

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

za√‘ag

#16
Παρεξηγήσατε.
ΔΕΝ έγραψα πουθενά να ΜΗΝ υπάρχει η ΕΠΕ και να μην εκπροσωπεί τους πληροφορικούς. Πώς θα μπορούσα άλλωστε;
Εκείνο που αναρρωτιέμαι είναι το ΠΩΣ και το ΓΙΑΤΙ η ΕΠΕ να είναι (ειδικά αυτή την περίοδο) σε μια "κόντρα" και με το υπ. παιδείας και με την ΠΕΚΑΠ (πιθανόν) αλλά και με μια μεγάλη πλειοψηφία καθηγητών ΠΕ19-ΠΕ20 για να "υλοποιήσει" τους στόχους της σαν μια απλή Ένωση.

Αλήθεια πόσο δύσκολο θα ήταν να γίνει ΜΙΑ (αποκλειστικά ΜΙΑ) ένωση που να εκπροσωπεί (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) τους ΜΑΧΙΜΟΥΣ πληροφορικούς που υπηρετούν (σ)την δημόσια (και ιδιωτική) εκπαίδευση; Είναι τόσο δύσκολο ή εγώ είμαι ρομαντικός; Πολύ πιθανό να ισχύει το δεύτερο γιατί αλλιώς θα υπήρχε.

ΥΓ
1) Θα γνωρίζετε ασφαλώς ότι το αρχικό "χτίσιμο" της πληροφορικής στην εκπαίδευση έγινε από "χομπίστες", "σεμιναριάκηδες" και "τσαρλατάνους" (όπως έχω διαβάσει κατά καιρούς) σε μια εποχή που η απασχόληση "καθαρόαιμων" πληροφορικών στον ιδιωτικό τομέα ήταν πολύ πιο προσοδοφόρα. Από ότι ξέρω πάντως κανείς από αυτούς δεν διδάσκει πλέον πληροφορική, ούτε συμπληρώνει ωράριο με την πληροφορική.
2) Δεν μου είπατε τελικά ΠΟΣΕΣ ενώσεις πληροφορικών υπάρχουν ...
3) Για μένα είναι αρκετά κουραστικό να ακούω επιστήμονες να "τσακώνονται" για το ποιος είναι καθαρόαιμος και ποιος είναι "τσαρλατάνος"
4) Για να μην κουράζεστε ... ΔΕΝ είμαι (ακόμα τουλ.) μέλος σε καμιά ένωση, σε κανένα κόμμα σε καμιά οργάνωση. Η μόνη οργάνωση που συμμετέχω είναι η αυτοοργάνωση στο ΔΥΣΚΟΛΟ έργο μου ... στο οποίο, πιστέψτε με κανένας ΔΕΝ με έχει βοηθήσει ΠΟΤΕ !!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

manpoul

Επειδή τα μηνύματα ξεφεύγουν από τη θεματολογία του νήματος, εν συντομία μια ανασκόπηση της απαρχής του κλάδου μας στην Εκπαίδευση:
Ο κλάδος της Πληροφορικής ΑΕΙ / ΤΕΙ (ΠΕ19 / ΠΕ20) θεσπίζεται το 1992 με τον Νόμο 2009 (1992). Μέχρι τότε δεν υπήρχε ξεχωριστός κλάδος πληροφορικής και τα μαθήματα της πληροφορικής στα Τεχνικά Λύκεια δίδασκαν καθηγητές άλλων ειδικοτήτων. Με τον ίδιο νόμο δίνεται το δικαίωμα σε εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων να μεταταχθούν στον κλάδο Πληροφορικής εφόσον έχουν ένα από τα ακόλουθα προσόντα: α) διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο στην πληροφορική, β) τουλάχιστον 16 μήνες διδακτική εμπειρία στην πληροφορική ή γ) εμπειρία για αντίστοιχο χρονικό διάστημα στο σχεδιασμό και την παρακολούθηση του προγράμματος της εισαγωγής της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε θέσεις στο Υπουργείο Παιδείας ή το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Τα επόμενα χρόνια, και ενώ υπάρχουν απόφοιτοι Πανεπιστημιακών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων τμημάτων Πληροφορικής, καθώς και θεσπισμένος κλάδος Πληροφορικής που τους περιλαμβάνει, ακολουθεί ένα ομιχλώδες τοπίο. Το Υπουργείο Παιδείας στην ουσία αρνείται να χρησιμοποιήσει τους αποφοίτους των τμημάτων αυτών ως μη παιδαγωγικά επαρκείς, χωρίς όμως να πράττει και οτιδήποτε προς την κατεύθυνση αυτή. Για το σύννομο της πράξης αυτής, με συνεχόμενες νομοθετικές ρυθμίσεις (Π.Δ. 239/1992, Π.Δ. 377/1992, Π.Δ. 118/1995) δημιουργούνται στην ουσία δύο επετηρίδες σε κάθε κλάδο Πληροφορικής (ΠΕ19 και ΠΕ20): α) η 01 στην οποία εγγράφονται όσοι έχουν πτυχίο καθηγητικής σχολής ή παιδαγωγικό πτυχίο β) η 02 στην οποία εγγράφονται όλοι οι υπόλοιποι (άρα και οι απόφοιτοι Πληροφορικής αφού δεν θεωρούνται απόφοιτοι καθηγητικής σχολής). Στους διορισμούς επιλέγονται οι εγγεγραμμένοι στην 01 και όταν αυτοί εξαντληθούν, τότε και μόνο τότε, διορίζονται άτομα από τη 02. Άρα, είναι ελάχιστοι εκείνοι οι απόφοιτοι τμημάτων Πληροφορικής οι οποίοι μπορούν να διοριστούν, δεδομένων των ελάχιστων θέσεων που προκυρήσουν οι αντίστοιχες ΣΕΛΕΤΕ.
Στους πολλούς έχει περάσει η άποψη ότι την δεκαετία του 90 οι Πληροφορικοί τα έπαιρναν από τις εταιρίες και δεν πλησίαζαν στα σχολεία, οπότε αναγκαστικά καλύφτηκαν οι θέσεις τους από καθηγητές άλλων ειδικοτήτων. Τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι και να ήθελαν, ελάχιστοι από αυτούς μπορούσαν να απασχοληθούν στην εκπαίδευση - πολλοί από αυτούς μάλιστα αναγκάστηκαν να καταφύγουν σε δικαστήρια για να δικαιωθούν - για να μπορέσουν δηλαδή να διεκδικήσουν θέσεις εκπαιδευτικών Πληροφορικής ως πτυχιούχοι Πληροφορικής (παραπάνω στα προηγούμενα μηνύματα υπάρχει και προσωπική μαρτυρία εκπαιδευτικού)!
Από εκεί και πέρα, ποτέ η ΕΠΕ δεν μίλησε για απολύσεις ή εφεδρεία ή οτιδήποτε άλλο. Ο Νόμος δίνει το δικαίωμα σε όποιον θέλει εθελοντικά να ζητήσει τη μετάταξή του σε άλλον κλάδο. Είναι προσωπικό μετά θέμα του καθενός να κινηθεί όπως νομίζει.
Για να τελειώσει αυτό το θέμα, πρέπει να καταλάβουμε ότι η αντιμετώπιση της Πληροφορικής ως Επιστήμης ή δεξιότητας έχει να κάνει με όλο το φάσμα των κοινωνικών και οικονομικών εκφάνσεων της ζωής. Η αντιμετώπισή της στην εκπαίδευση δεν είναι ξεκομένη από το υπόλοιπο φάσμα δραστηριοτήτων.
Γιατί νομίζετε ότι ένα ολόκληρο κράτος ουσιαστικά ακόμα δεν επενδύει στις Τεχνολογίες (αφήνω επιτέλους το Νέες γιατί τις λέμε έτσι εδώ και κοντά 15-20 χρόνια πλέον...); Γιατί άραγε οι πολυπόθητε διασταυρώσεις στοιχείων στις Εφορίες γίνονται με μεγάλες δυσκολίες; Γιατί δεν έχουμε ενοποιημένα συστήματα στο Δημόσιο; Γιατί τα Νοσοκομεία δεν χρησιμοποιούν σωστά συστήματα για τον έλεγχο των προμηθειών και δαπανών τους;
Γιατί...; Γιατί...;

Μάνος Πουλάκης
Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ19

falexakos

Βαγγέλη, για τους "χομπίστες" (η συμπάθειά μου, αλήθεια) : Κι ο μακαρίτης ο Steve Jobs στην ουσία χομπίστας ήταν: http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=22 .
Δημοσιευμένο πριν 10 χρόνια! Σε κάλυψα τώρα;

Φώτης.

Υ.Γ. Γιατί δεν υπάρχει μία Ένωση; Ίσως γιατί μόνο στην Πληροφορική δηλώνουν όλοι ειδικοί. Πουθενά αλλού.

Keep Growing

Το πρόβλημα Φώτη, είναι καθαρά θέμα παιδείας (εκπαίδευσης αν θέλεις, αν θεωρήσουμε ότι η πληροφορική δεν είναι στοιχειωδώς προαπαιτούμενη γνώση, που δεν το πιστεύω).
Εξηγούμαι: Η πρώτη ερώτηση που κάνω στα πρωτάκια είναι: Ποια είναι η σχέση της Πληροφορικής με τους Η/Υ;
Η απάντηση που παίρνω: Είναι το ίδιο πράγμα κύριε!
...
Αν κάτσει κάποιος να απαριθμήσει, τα τμήματα που σχετίζονται με την τεχνολογία (για μένα η πληροφορική είναι τεχνολογία) της πληροφορικής άμεσα ή έμμεσα, στην τριτοβάθμια εκπ/ση και στη μεταπτυχιακή έκπ/ση, θα κάνει αρκετή ώρα και ίσως ξεχάσει και μερικά.

Εδώ, δεν έχεις να κάνεις με συμπαγή και σαφώς επιστημονικά οριοθετημένα τμήματα, όπως φυσικής, μαθηματικών, χημείας, κ.λπ.

Αυτή είναι η άποψη μου. Αν κάποτε "τελειώσουμε" με τους μη καθαρόαιμους, μετά θα έχουν σειρά τα μη "καθαρόαιμα" τμήματα, μετά θα πάμε στους μη αριστούχους, μετά ...
Η παραπάνω συλλογιστική, οδηγεί ολοταχώς σε περίεργα και καταστροφικά μονοπάτια κατά την άποψή μου και οι τοποθετήσεις όλων μας θα πρέπει να γίνονται με περισσότερη επίγνωση της κατάστασης ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Τι είπε στη Βουλή για τις μετατάξεις η υφ. Παιδείας

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14659:kathigites-pliroforikis-ti-eipe-sti-bouli-gia-tis-metatakseis-i-if-paideias

Tο όνομά μου είναι πάνω αριστερά (στη γραμμή αυτή)

fof

Θα συνεχίσω να εκφράζω τις απόψεις μου διατηρώντας το δικαίωμα της ανωνυμίας που μου δίνουν οι κανονισμοί  αυτού του χώρου που με φιλοξενεί,  θεωρώ όμως πως θα έπρεπε κι εσείς να σεβαστείτε και να αρκεστείτε σε αυτούς τους κανονισμούς για να μπορέσει η συζήτηση να εξελιχθεί και να εξάγει θετικά αποτελέσματα!

Περιμένω λοιπόν ακόμα σαφείς και συγκεκριμένες απαντήσεις στις ερωτήσεις μου και επιπλέον θέλω να πω πως...

Oi προτάσεις σας για «εθελοντική μετάταξη» διευκολύνουν  πολύ την κυβέρνηση να πράξει αυτά που έχει βαλθεί να πράξει! Άρα λοιπόν οι «εθελοντικές μετατάξεις» ισοδυναμούν με «απολύσεις» για τους κυβερνώντες ! Ή μήπως σκέφτομαι καχύποπτα;

Gnirut

"Ονομάζομαι Νεκτάριος Μουμουτζής και είμαι Γενικός Γραμματέας του ΔΣ της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας (ΕΠΕ). Δεν είμαι Πληροφορικός της Εκπαίδευσης."
"Γι' αυτό και επιλέγω τη δημιουργία ενός νέου θέματος συζήτησης και όχι την συμμετοχή μου σε άλλες συζητήσεις ώστε να εφαρμοστεί εξ' αρχής ο απλός κανόνας της επωνυμίας που θα μας επιτρέψει να μιλούμε σοβαρά και υπεύθυνα."

Θα ήθελα να ρωτήσω τους διαχειριστές του forum εαν επιτρέπεται σε κάποιους μη διαχειριστές (υποθέτω) ουσιαστικά να απαιτούν την επωνυμία σε ένα forum όπου επιτρέπεται ο ανώνυμος σχολιασμός και διάλογος. Και όχι μόνον αυτό αλλά να θεωρούν (εμμέσως πλην σαφώς) μη σοβαρούς τους όποιους μη επώνυμους διαλόγους έχουν γίνει κατά το παρελθόν στο παρόν forum.

Ευχαριστώ.

alkisg

Παράθεση από: Gnirut στις 14 Οκτ 2011, 12:27:23 ΠΜ
Θα ήθελα να ρωτήσω τους διαχειριστές του forum εαν επιτρέπεται σε κάποιους μη διαχειριστές (υποθέτω) ουσιαστικά να απαιτούν την επωνυμία σε ένα forum όπου επιτρέπεται ο ανώνυμος σχολιασμός και διάλογος.

Το Στέκι δίνει την ελευθερία σε όποιον θέλει να ποστάρει ανώνυμα. Συζητήθηκε κάποτε να απαγορευτούν οι ανώνυμοι λογαριασμοί όταν είχαν παρουσιαστεί φαινόμενα κατάχρησης, αλλά στην πορεία αυτά περιορίστηκαν και έτσι δεν χρειάστηκε να ληφθεί κάποιο μέτρο.
Επίσης το Στέκι δίνει την ελευθερία σε όποιον θέλει να μη συζητάει με ανώνυμους. Δικαίωμά του είναι, δεν προσβάλλει κανέναν.
Επίσης το Στέκι δίνει την ελευθερία σε όποιον θέλει να μην απαντάει σε όποια μηνύματα δεν του αρέσουν. Δεν είναι αρμοδιότητα των διαχειριστών να ελέγχουν με ποιους θα μιλάει κάποιος και με ποιους όχι.


Παράθεση από: Gnirut στις 14 Οκτ 2011, 12:27:23 ΠΜ
Και όχι μόνον αυτό αλλά να θεωρούν (εμμέσως πλην σαφώς) μη σοβαρούς τους όποιους μη επώνυμους διαλόγους έχουν γίνει κατά το παρελθόν στο παρόν forum.

Δηλαδή όταν ένας ανώνυμος καθηγητής ζήτησε βοήθεια για ένα πρόβλημα που είχε στο τοπικό ΠΥΣΔΕ ή στο σχολείο του (που είναι μια εντελώς δικαιολογημένη περίπτωση ανωνυμίας) και ένας άλλος ανώνυμος καθηγητής του απάντησε τι συνέβη στη δικιά του περίπτωση, δεν ήταν σοβαρή η συζήτηση; Δεν μπορώ να πω ότι συμμερίζομαι το συμπέρασμά σου...

Gnirut

Παράθεση από: alkisg στις 14 Οκτ 2011, 01:11:05 ΠΜ
Το Στέκι δίνει την ελευθερία σε όποιον θέλει να ποστάρει ανώνυμα. Συζητήθηκε κάποτε να απαγορευτούν οι ανώνυμοι λογαριασμοί όταν είχαν παρουσιαστεί φαινόμενα κατάχρησης, αλλά στην πορεία αυτά περιορίστηκαν και έτσι δεν χρειάστηκε να ληφθεί κάποιο μέτρο.
Επίσης το Στέκι δίνει την ελευθερία σε όποιον θέλει να μη συζητάει με ανώνυμους. Δικαίωμά του είναι, δεν προσβάλλει κανέναν.
Επίσης το Στέκι δίνει την ελευθερία σε όποιον θέλει να μην απαντάει σε όποια μηνύματα δεν του αρέσουν. Δεν είναι αρμοδιότητα των διαχειριστών να ελέγχουν με ποιους θα μιλάει κάποιος και με ποιους όχι.


Δηλαδή όταν ένας ανώνυμος καθηγητής ζήτησε βοήθεια για ένα πρόβλημα που είχε στο τοπικό ΠΥΣΔΕ ή στο σχολείο του (που είναι μια εντελώς δικαιολογημένη περίπτωση ανωνυμίας) και ένας άλλος ανώνυμος καθηγητής του απάντησε τι συνέβη στη δικιά του περίπτωση, δεν ήταν σοβαρή η συζήτηση; Δεν μπορώ να πω ότι συμμερίζομαι το συμπέρασμά σου...

Εγώ υπαινίσσομαι ότι δεν είναι σοβαρή μια ανώνυμη συζήτηση ή ο κ. Μουμουτζής;
Προτού απαντήσεις διάβασε σε παρακαλώ τι ακριβώς γράφουμε.

alkisg

Παράθεση από: Gnirut στις 14 Οκτ 2011, 01:24:06 ΠΜ
Εγώ υπαινίσσομαι ότι δεν είναι σοβαρή μια ανώνυμη συζήτηση ή ο κ. Μουμουτζής;
Προτού απαντήσεις διάβασε σε παρακαλώ τι ακριβώς γράφουμε.

Εσύ είπες ότι ο κ. Μουμουτζής υπαινίσσεται ότι δεν είναι σοβαρή μια ανώνυμη συζήτηση, δικό σου είναι το συμπέρασμα, όχι δικό του.
Είπα παραπάνω ότι αυτός που δεν μιλάει με ανώνυμους δεν προσβάλει κανέναν, είναι δικαίωμά του, διάβασε σε παρακαλώ τι γράφω.

Gnirut

Ειλικρινώς δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω στους συλλογισμούς σου.
Καληνύχτα.

alkisg

Αυτό που εννοώ συνάδελφε είναι ότι υπάρχουν περιπτώσεις που δικαιολογημένα κάποιος θέλει να κάνει μια επώνυμη συζήτηση και δεν θεωρώ καθόλου προσβλητική για τα ανώνυμα μέλη του φόρουμ αυτή του την απόφαση. Και οι επώνυμες και οι ανώνυμες συζητήσεις έχουν λόγο ύπαρξης και είναι σεβαστές.

Καλή σου νύχτα κι εσένα.

nektar

Αναμένω τις απαντήσεις όλων στο ερώτημα που έθεσα περί της Πληροφορικής αν είναι αυτοτελής επιστήμη ή δεξιότητα.

Σε σχέση με την ανωνυμία είναι νομίζω καθαρό ότι όπως και κάθε πράγμα θέλει κι αυτή ένα μέτρο. Και αυτό το μέτρο έχει, κατά τη γνώμη μου, χαθεί σε πολλές συζητήσεις στο Στέκι πλήττοντας την ίδια την αξιοπιστία του ως χώρο δημόσιου διαλόγου. Αν πάλι θεωρηθεί ότι σκοπός του Στεκιού σε θέματα μη τεχνικά, είναι η καφενειακού τύπου εκτόνωση, τότε κινδυνεύουν πολλοί να οδηγηθούν σε ατοπήματα παρόμοια με αυτά του νυν Προέδρου της ΠΕΚΑΠ ο οποίος εξακολουθεί (σε επίπεδο καφενείου) να μας θεωρεί δεν ξέρω τι. Η πρόταση που έκανα για εφαρμογή του κανόνα της επωνυμίας στο παρόν θέμα έχει σκοπό να προφυλάξει όλους μας από αυτό το ολίσθημα.

Ξέρετε, η Δημοκρατία απαιτεί οι πολίτες να έχουν το θάρρος της γνώμης τους. Περιμένει, άραγε, κανείς από εκείνους που αρνούνται να αποκαλύψουν την ταυτότητά τους στους συνομιλητές τους να αγωνιστούν, να βγουν στο δρόμο, να απαιτήσουν τα δικαιώματά τους όταν θέλουν να κρύβονται από μία μάσκα και πίσω από το πληκτρολόγιο του υπολογιστή τους;



Νεκτάριος Μουμουτζής

fof

Κε Μουμουτζή, γνωρίζετε πλέον ποια είμαι,  όλοι σχεδόν οι συνάδελφοι που βρίσκονται εδώ, που ανταλλάσουν και αναπτύσσουν απόψεις, επίσης γνωρίζουν ποια είμαι...  τώρα το ότι επιθυμώ να μην φανερώνω τα προσωπικά μου στοιχεία  σε περαστικούς, τυχαίους, περίεργους επισκέπτες, πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να καταλάβετε ότι είναι Δικαίωμά μου!!

Λυπάμαι που αυτό δεν μπορείτε να το καταλάβετε! Μπορείτε όμως να το δεχτείτε και να απαντήσετε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σε αυτά που σας ρωτάμε. Δεν είστε τυχαίο πρόσωπο, είστε εκπρόσωπος μιας ΕΝΩΣΗΣ Πληροφορικών, η οποία παρεμβαίνει συνεχώς σε θέματα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και θεωρώ πως είναι καθήκον και υποχρέωσή σας, τουλάχιστον να συνομιλήσετε με τους Εκπαιδευτικούς του Κλάδου μας!