Θέματα Επαναληπτικών εξετάσεων

Ξεκίνησε από Laertis, 15 Ιουν 2016, 07:58:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Και πώς εξηγούμε στα παιδιά την αδυναμία της αντιγραφής προς τα πίσω;
Ότι υπάρχει μηχανισμός που το εξασφαλίζει;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λαμπράκης Μανώλης

Συνάδαλφοι καλημέρα

τι θέμα είναι πως μπορούμε να τα εξηγήσουμε στους μαθητές όλα αυτά, σε σχέση με το σχολικό βιβλίο - εγώ είμαι της άποψης πως καλώς ή κακώς με βάση αυτό πρέπει να κινούμαστε .. στα παραδείγματα λειτουργίας αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως στη διαδικασία η πραγαμτική παράμετρος δίνει τιμή στην ατνίστοιχη πραγματική παράμετρο και μετά το τέλος της διαδικασίας η τυπική επιστρέφει στην πραγματική .. αυτό είναι που εγώ προσωπικά δίνω να καταλάβουν στους μαθητές .. σύμφωνα με αυτό πως μπορούμε να εξηγήσουμε πως το Λ-1 δίνει τιμή στο κ και το κ επιστρέφει στο Λ-1 ??   επίσης στο βιβλίο αναφέρει "λίστα παραμέτρων" κατά την κλήση υποπρογράμματος, όπου οι παράμετρος ορίζεται ως μεταβλητή θα μπορούσε να πει κάποιος ...

τι λέτε για όλα αυτά ?? δεν προσπαθώ να διαφωνήσω με τον συνάδελφο, προσπαθώ να καταλάβω κάποια σημεία που μου φαίνονται "γκρίζα" ..

Sergio

Πραγματικά πιστεύω πως αυτή η συζήτηση δεν πρέπει να γίνει στο παρόν θέμα.  Και επειδή προσωπικά ήμουν για πολύ καρό ανενεργός στο Στέκι, ίσως κάποιος διαχειριστής θα μπορούσε να μας παραπέμψει στο σωστό χώρο γιατί είμαι σχεδόν σίγουρος πως η συζήτηση αυτή έχει ήδη γίνει αλλού. 
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

karaberis

Πληροφοριακά, η ΓΛΩΣΣΑ δεν δέχεται ως παράμετρο διαδικασίας οτιδήποτε άλλο από μια μεταβλητή, προφανώς για να υλοποιήσει αυτό το μια-προς-μία τιμές εισόδου και εξόδου της διαδικασίας.

Βέβαια το τι κάνει κάποια υλοποίηση της ψευδογλώσσας του βιβλίου (όπως η ΓΛΩΣΣΑ) σε καμιά περίπτωση δεν είναι και απαραίτητα ταυτόσημο με αυτό που είχαν οι συγγραφείς στο μυαλό τους. Άραγε τι να είναι αυτό?

Στη συγκεκριμένη άσκηση, προφανώς απαιτείται μια επιπλέον μεταβλητή για να υλοποιηθεί σε ΓΛΩΣΣΑ. Εξάλλου, αυτό σχεδόν υπονοείται από την εκφώνηση.

Μια ακόμα άσχετη παρατήρηση: Θα έλεγε κάποιος ότι αν επιλυθεί η άσκηση με τη ΣΕΙΡΑ που ζητούνται τα τμήματα κώδικα από την εκφώνηση (Υποπρόγραμμα-πρόγραμμα) ότι καταστρατηγείται ο κανόνας του βιβλίου ότι το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ γράφεται πρώτο και ακολουθούν τα υποπρογράμματα! Ίσως θα έπρεπε να αλλάξουν την εκφώνηση ως προς αυτό το σημείο.

Και τέλος: Επειδή πλέον οι ασκήσεις έχουν αρχίσει να γίνονται αρκετά πολύπλοκες (με συνέπεια να παρατηρούνται εκτενείς και δυσνοητες εκφωνήσεις που πολλοί μαθητές αδυνατούν να διαβάσουν και να κατανοήσουν ή ακόμα και τρομάζουν μόνο που τις βλέπουν) καλό θα ήταν οι θεματοδότες (που φαντάζομαι ζουν ανάμεσά μας) να προσθέτουν μαζί με τις εκφωνήσεις και ένα σκαρήφημα των δομών στις οποίες στηρίζεται η κάθε άσκηση. Ισχύει το μια εικόνα = χίλιες λέξεις. Όταν βλέπεις τους πίνακες κατανοείς ευκολότερα το κείμενο.

alkisg

Παράθεση από: karaberis στις 20 Ιουν 2016, 07:23:56 ΜΜ
Βέβαια το τι κάνει κάποια υλοποίηση της ψευδογλώσσας του βιβλίου (όπως η ΓΛΩΣΣΑ) σε καμιά περίπτωση δεν είναι και απαραίτητα ταυτόσημο με αυτό που είχαν οι συγγραφείς στο μυαλό τους.

Αν λες για το Διερμηνευτή, είχα ρωτήσει κατά την υλοποίησή του τους συγγραφείς του σχετικού κεφαλαίου του βιβλίου, και μου είπαν ότι εννοείται ότι παίρνει και σταθερές (αν και το έχει και σε παράδειγμα στο βιβλίο στους πύργους του Ανόι).

kkapel

Καλησπέρα συνάδελφοι.

Μια προσπάθεια επίλυσης του Θέματος Δ.

Ευπρόσδεκτο κάθε σχόλιο.

Καλό βράδυ.

Λάμπρος Παπαδόπουλος

Ξέρω οτι είναι παλιά ιστορία αλλά τώρα το είδα...
Το Β1 ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες; Οι λίστες δεν δεν εξετάζονταν μόνο ως θεωρία;

evry

#22
Προφανώς και ήταν εκτός ύλης.
Αλλά τι ψάχνεις τώρα, εδώ το θέμα Δ του 2013 δεν είχε καν λύση (για όποιον θυμάται). Η πλάκα είναι  ότι υπάρχουν αρκετές "λύσεις" του θέματος στο διαδίκτυο!!!
Να θυμίσω και εκείνο το κορυφαίο θέμα των εσπερινών που ο αλγόριθμος παραβίαζε 2-3 κριτήρια το ένα μετά το άλλο αλλά συνέχιζε να εκτελείται!!!
Αυτό συμβαίνει διότι όλοι ασχολούνται με το μάθημα τις 3-4 μέρες μετά τις εξετάσεις που έχουν δώσει οι μαθητές τους. Για τις επαναληπτικές και για αυτές των εσπερινών δεν ασχολείται κανένας.

Δες και το θέμα 4 των επαναληπτικών του 2005. Έχει και αυτό πρόβλημα, όχι στην εκφώνηση αλλά στη λύση που έδωσαν οι περισσότεροι.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr