Υποχρεωτική η βαθμολόγηση φέτος;

Ξεκίνησε από Γιάννης Σ., 31 Μαΐου 2011, 01:43:16 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Σ.

Λίγο αργά για να ξεκινήσω ένα τέτοιο θέμα αλλά...  :laugh:

Πάλι θα ακουστεί επιθετικό αυτό που θα πω... :P
Κάθε χρόνο, από το 2006 που διορθώνω, έχω αυτήν την απορία. Γιατί είναι 20-30 άτομα αυτοί που διορθώνουν σαν τα κορόιδα κάθε χρόνο και κάποιοι τη σκαπουλάρουν μόνιμα;;; Μη μου πείτε για τα 2 ευρώ της ανταμοιβής... ύστερα είναι και πιο υποκειμενική η βαθμολόγηση αν βαθμολογούν οι λίγοι... Μιλώ βεβαίως για την επαρχία πάλι όπου ζω, φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και στις μεγάλες πόλεις.

Κάπου άκουσα ότι φέτος υποτίθεται ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η βαθμολόγηση, εννοείται για αυτούς που διδάσκουν το μάθημα. Έχετε ακούσει κάτι; Καλά θα μου πείτε τώρα που φτάσαμε στα 89 γραπτά...
;)

Sergio

Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

andreas_p

Όταν ΔΕ σου καταβάλλουν τα έξοδα μετακίνησης ... αλλάζει.
Η ΟΛΜΕ τοποθετήθηκε επ' αυτού τη ΔΕ 23/5/2001.

Α.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Στο βαθμολογικο, ειπώθηκε ότι ο καθε βαθμοληγητής είναι υποχρεωμένος να διοθρώσει το λιγότερο 50 γραπτά, όπως επίσης, και  ότι υπάρχει ένα πλαφόν ως ένα ανώτατο όριο γραπτών για τον κάθε βαθμολογητή.

spantoulis

Δυστυχώς σε αυτή τη χώρα τα υποχρεωτικά είναι μόνο στα χαρτιά ...στην πράξη ότι βολεύει  τον καθένα κάνει....
και έτσι όλα αφήνονται στο φιλότιμο του Έλληνα. Επειδή όμως φιλότιμο έχουν πολλοί λίγοι (τα λεγόμενα κορόιδα)
για αυτό έφτασε η χώρα εδώ που έφτασε.
Πάντως στο δικό μου βαθμολογικό η κατάσταση φέτος είναι χειρότερη από κάθε άλλη χρονιά (από άποψη φιλότιμου)
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Sergio

Όπως έλεγε ένας παλιός μου προϊστάμενος δευτεροβάθμιας (που μας έχει πλέον αφήσει χρόνους) νόμοι και κανονισμοί υπάρχουν για όλα.  Απλά δεν τηρείται κανένας.  Αν κάποιος όμως αποφασίσει να σε "κυνηγήσει" δε θά' χεις που να κρυφτείς.  Δεν ξέρω αν υπήρξε ποτέ περιστατικό αναφοράς συναδέλφου από πρόεδρο βαθμολογικού για αδικαιολόγητη μη προσέλευση στην, κατά τα άλλα, υποχρεωτική για όλους τους διδάσκοντες διαδικασία της βαθμολόγησης.  Ασφαλώς υπάρχουν και αντικειμενικά εμπόδια όπως αναφέρθηκε ήδη (π.χ.κάλυψη οδοιπορικών) όμως δε νομίζω να καλύπτει παρά ένα μικρό ποσοστό των απέχοντων (στη δική μου περιοχή τουλάχιστον).Πέρα από την έλλειψη φιλότιμου, δεν ξέρω κατά πόσον και η κακώς εννοούμενη συναδελφική αλληλεγγύη αφήνει να διαιωνίζονται κάποιες καταστάσεις συστηματικής αδιαφορίας και αποχής από μία εργασία που είναι εκ φύσεως δική μας ευθύνη. 

Φαντάζομαι όμως την αντίδραση που θα υπήρχε αν κάποιος "υπεράνω" αποφάσιζε κάποια στιγμή να αναθέσει την εργασία της βαθμολόγησης των γραπτών των μαθητών μας σε άλλους (π.χ. τριτοβάθμιους, καθηγητές γυμνασίων ή και εταιρίες βαθμολόγησης που δε θα ήταν δύσκολο να ξεφυτρώσουν σαν τα μανιτάρια).  Εκεί φαντάζομαι θα ξυπνούσαν μέσα μας τα "δικαιώματά μας στο χώρο"
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)