θέμα 2ο Επαναληπτικών Εσπερινών

Ξεκίνησε από Σπύρος Δουκάκης, 31 Ιαν 2011, 02:54:20 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

Γνωρίζει κάποιος την προτεινόμενη λύση στο θέμα 2 των επαναληπτικών στα εσπερινά του 2004;

Έδινε το διάγραμμα ροής:


και ζητούσε:
...Να µετατρέψετε το παραπάνω διάγραµµα ροής σε πρόγραµµα που να περιλαμβάνει:
Τµήµα δηλώσεων, Κύριο μέρος...

Το ερώτημα είναι αν πρέπει να δηλωθεί η μεταβλητή Α ως ακέραια ή μπορεί να δηλωθεί και ως πραγματική;
Το ΔΡ "δείχνει" τον πολλαπλασιασμό αλά ρωσικά...

ntzios kostas

Το Α μπορεί να είναι και πραγματικός. Άλλωστε ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά δουλεύει μια χαρά αν ο αριθμός που πολλαπλασιάζεται με το 2 είναι πραγματικός. Έχω την εντύπωση μάλιστα ότι διατηρεί τα πλεονεκτήματα του στο δυαδικό σύστημα (δεξιά ολίσθηση).
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Σπύρος Δουκάκης


Sergio

Παράθεση από: ntzios kostas στις 31 Ιαν 2011, 05:12:08 ΜΜ
Το Α μπορεί να είναι και πραγματικός. Άλλωστε ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά δουλεύει μια χαρά αν ο αριθμός που πολλαπλασιάζεται με το 2 είναι πραγματικός. Έχω την εντύπωση μάλιστα ότι διατηρεί τα πλεονεκτήματα του στο δυαδικό σύστημα (δεξιά ολίσθηση).

μήπως αριστερή ολίσθηση ;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Σπύρος Δουκάκης


Sergio

Παράθεση από: ntzios kostas στις 31 Ιαν 2011, 05:12:08 ΜΜ
ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά δουλεύει μια χαρά αν ο αριθμός που πολλαπλασιάζεται με το 2 είναι πραγματικός. Έχω την εντύπωση μάλιστα ότι διατηρεί τα πλεονεκτήματα του στο δυαδικό σύστημα (δεξιά ολίσθηση).

Σύμφωνοι..Όμως ο Κώστας μιλάει για τον πολλαπλασιασμό..

(Καλό τέχνασμα παρεπιμπτόντως:) Δ - Δ !!) 
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

ntzios kostas

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...