ΜΕΙΩΣΗ ΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ?

Ξεκίνησε από klitos, 28 Μαΐου 2010, 12:14:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

klitos

Μαλλον εχουν μειωσει την υλη και δεν μας το ειπαν...
Τα φετινα θεματα δεν εξετασαν καθολου τα υποπρογραμματα (ουτε θεωρια ουτε εφαρμογή θεωριας ουτε άσκηση)
Θεωρω ΜΕΓΑ λαθος το παραπανω ολισθημα τους ...
Δεν ειναι δυνατον να απαξιωνεις τετοιο τμημα ( υποτιθεται την αιχμη του δορατος στον προγραμματισμο ) του μαθηματος

κλητος χατζηγεωργιου

petrosp13

Όπως και τα αρκετά κομμάτια αποστήθισης
Ας μας πουν τουλάχιστον ότι είναι εκτός ύλης να μην χάνουμε χρόνο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

γεια σας και απο μένα

πιστεύω και γω οτι έπρεπε να υπάρχει και κάτι απο το κεφάλαιο 10

gugusiss

Καλύτερα να βγάλουν 1ο και 6ο κεφάλαιο για να μην παιδευόμαστε ουτε εμεις ούτε τα παιδιά. Έλεος.

lykos

Είναι απ' τα "σημεία" της εποχής...
Μάλλον η επιτροπή θέλησε να πει: "όποιοι διάβασαν ... ας πρόσεχαν!"


sstergou

Συμφωνώ για το 10.

Διαφωνώ κάθετα όμως με την λογική της αποστήθισης. Πιστεύω ότι το μάθημα αναβαθμίστηκε πολύ από την θεωρία που έπεσε φέτος. Μακάρι να συνεχιστεί έτσι.

pgrontas

Παράθεση από: klitos στις 28 Μαΐου 2010, 12:14:26 ΜΜ
Τα φετινα θεματα δεν εξετασαν καθολου τα υποπρογραμματα (ουτε θεωρια ουτε εφαρμογή θεωριας ουτε άσκηση)
Θεωρω ΜΕΓΑ λαθος το παραπανω ολισθημα τους ...
Δεν ειναι δυνατον να απαξιωνεις τετοιο τμημα ( υποτιθεται την αιχμη του δορατος στον προγραμματισμο ) του μαθηματος
+1
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

klitos

Παράθεση από: lykos στις 28 Μαΐου 2010, 04:53:20 ΜΜ
Είναι απ' τα "σημεία" της εποχής...
Μάλλον η επιτροπή θέλησε να πει: "όποιοι διάβασαν ... ας πρόσεχαν!"
Ποσο δικαιο εχεις.
Σημερα ρωτουσαν οι μαθητες μου : ΓΙΑΤΙ μας κυνηγούσες "να διαβάσετε ΚΑΙ τη θεωρία" ?
Ενώ δικαιωθηκαν 2-3 που δεν διαβασαν καθολου θεωρία.
Κριμα και αδικο
   
κλητος χατζηγεωργιου

ΤΙΜ

Μεγάλη αδικία που δεν είχε τίποτα από το 10 κεφάλαιο , ( ένα κεφάλαιο που έδειξαν πως όλο και περισσότερο το πρωτιμούσαν και όλο και περισσότερα πράγματα έβαζαν από αυτό ! ) για να μην μιλήσω για την θεωρία !

ΤΙΜ

Μας παραπλάνησαν ! Αν και τα θέματα των εσπερινών μας υποψίασαν λίγο για το τι να περιμένουμε ! Κυρίως σε Α-Β θέμα

bagelis

Παράθεση από: sstergou στις 28 Μαΐου 2010, 05:06:21 ΜΜ
Συμφωνώ για το 10.

Διαφωνώ κάθετα όμως με την λογική της αποστήθισης. Πιστεύω ότι το μάθημα αναβαθμίστηκε πολύ από την θεωρία που έπεσε φέτος. Μακάρι να συνεχιστεί έτσι.

Για να γίνει αυτό πρέπει να αλλάξει ύλη, δεν μπορείς να "αναβαθμίζεις" ύλη κατά το πως το νομίζει η εκάστοτε επιτροπή θεμάτων, να αλλάζει η ύλη τον Σεπτέμβριο στην ανακοίνωση της ύλης.

Μην τα μπερδεύουμε τα πράγματα, αλλά μάλλον η επιτροπή αυτό έπαθε... νόμιζε ότι ορίζει αυτή την ύλη...

andreas_p

Δε μας μπέρδεψε κανείς  !!! Σε πανελλαδικές ΔΕΝ υπάρχουν SOS  και θέματα "τα περιμένω". Είναι όλα πιθανά. Το σίγουρο (SOS) είναι ότι  φετινά θέματα χτύπησαν τη στείρα απομνημόνευση την ανούσια παπαγαλία τους έτοιμους κώδικες (βλέπε ΘΕΜΑ Α - Α5, ΘΕΜΑ Γ - Γ5, ΘΕΜΑ Δ -Δ-4 ). Από την άλλη δεν μπορείς να λες στο μαθητή άφησε τη θεωρία ή τα υποπρογράμματα στην άκρη, επειδή δεν έπεσαν το 2010. Γιατί στην επόμενη εξεταστική μπορεί να είναι η σειρά τους . Δε γίνεται να κάνεις το μάθημα γύρω από τον αστερισμό των εκάστοτε θεμάτων που πέφτουν.

themata

συμφωνώ πως το 10ο κακώς δεν το έβαλαν,

όσο για το 6ο πιστευω πως δεν προσφερει κατι χρησιμο
(εκτός απο την τελευταια παραγραφο που περιγραφει την μεταγλώττιση)

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: sstergou στις 28 Μαΐου 2010, 05:06:21 ΜΜ
Συμφωνώ για το 10.

Διαφωνώ κάθετα όμως με την λογική της αποστήθισης. Πιστεύω ότι το μάθημα αναβαθμίστηκε πολύ από την θεωρία που έπεσε φέτος. Μακάρι να συνεχιστεί έτσι.

Συμφωνώ απόλυτα. Χίλιες φορές να λέμε στα παιδια τί κανει καθε τι σε εναν αλγόριθμο απο το τι είναι η Java και να πει τον ορισμό της ταξινόμησης...

Το 10 έπρεπε να μπεί κάτι, το Δ4 προσφερόταν για αυτό.