Εξέταση μαθητών με δυσλεξία

Ξεκίνησε από olga_2703, 29 Μαρ 2009, 10:12:33 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Δημήτρης Γκίνης

Προς τον sfc30: Η διαδικασία είναι πάνω κάτω όπως την περιέργραψαν οι συνάδελφοι που απάντησαν πριν από εμένα, δηλ:
Τα παιδιά εξετάζονται στα ίδια θέματα με τους υπόλοιπους υποψηφίους,
Μόλις τους δοθούν τα θέματα τα μελετούν για όσο χρόνο θέλουν, ενώ όσοι συμμετέχουν στις 3μελής επιτροπές ενημερώνονται - ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε- για το πως πρέπει να εξετάσουν. Τις περισσότερες φορές οι οδηγίες που δίνονται είναι να μην πιέζουν χρονικά τους εξεταζομένους, να μην τους αγχώνουν, να προσέχουν τις αντιδράσεις τους ειδικά στις περιπτώσεις λανθασμένων απαντήσεων κτλ.

Να σημειωθεί εδώ ότι οι απαντήσεις του εξεταζομένου είναι ΜΟΝΟ προφορικές, δηλαδή η επιτροπή δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει από τον εξεταζόμενο να γράψει κάτι στον πίνακα ή να δει το γραπτό του (το οποίο μπορεί να έχει μαζί του και να το συμβουλεύεται) εκτός αν ο ίδιος ο εξεταζόμενος ζητήσει να γράψει ή να δείξει κάτι στο γραπτό του προκειμένου να εξηγήσει κάτι που δεν μπορεί να εκφράσει προφορικά.

Εγώ θα συμβούλευα τους συναδέλφους που έχουν μαθητές που θα εξεταστούν προφορικά να "προπονήσουν" τους μαθητές αυτούς εξετάζοντας τους στα διαγωνίσματα και τα τεστ με την ίδια ακριβώς διαδικασία (δώστε τους τα θέματα, αφήστε τους μόνους να τα μελετήσουν και μετά εξετάστε τους) ή να κάνετε και μια εξομείωση της διαδικασίας της εξέτασης των πανελληνίων με παλιά ή αντίστοιχης δυσκολίας θέματα .

Μην ξεχνάτε ότι η προφορική εξέταση μπορεί να θεωρείται πιο εύκολη με την έννοια της ελαστικότητας που υποτίθεται ότι δείχνει η επιτροπή (χωρίς αυτό να ισχύει πάντα, απλά τα παιδιά συνηθισμένα από τις προφορικές εξετάσεις εντός του σχολείου θεωρούν την διαδικασία εύκολη και πιο αποδοτική από άποψη βαθμού) αλλά ψυχολογικά είναι πολύ πιο δύσκολη μιας και ο εξεταζόμενος στέκεται μόνος του απέναντι στην επιτροπή χωρίς να μπορεί να "κρυφτεί".

Γι'αυτό και είναι πολύ σημαντικός ο τρόπος με τον οποίο τα μέλη της επιτροπής πρέπει να μιλάνε στους εξεταζόμενους (ειδικά στις περιπτώσεις που "κολλάνε" σε κάποιο ερώτημα, μπερδεύονται ή τα χάνουν)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Συμφωνώ κι εγώ με τις τοποθετήσεις σου Δημήτρη.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

sfc30

Ευχαριστώ πολύ συνάδελφοι για την βοήθεια σας.....!!!

psaromeni

S O S !

Help!

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΕ20 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ΣΕ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΕΠΠ ??????????????????????????????????

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: psaromeni στις 27 Μαΐου 2010, 09:52:27 ΜΜ
S O S !

Help!

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΕ20 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ΣΕ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΕΠΠ ??????????????????????????????????

Νομίζω πως όχι και χωρίς να είμαι βέβαιος εφόσον δεν έχω ψάξει την νομοθεσία που αναφέρει για την επιλογή των επιτηρητών, των βαθμολογητών και των εξεταστών.