ΠΟΛΥΜΕΣΑ-ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

Ξεκίνησε από Nikosn, 28 Σεπ 2009, 11:55:44 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Nikosn

Παιδιά διάβαζα ότι τα πολυμέσα-δίκτυα είναι μόνο για την τεχν κατευθυνση ή το κύκλο πληροφ κ υπηρεσιων, φέτος γίνεται για πρωτη φορα στο λύκειό μου και ανησυχω μήπως υπάρχει πρόβλημα με το μάθημα γτ το έχουν επιλέξει από όλες τις κατεθύνσεις(ΘΕΤΙΚΉ , ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ). Αν μπορει ας μου πει κάποιος αν αυτο μπορεί να γίνει γιατι ανησυχώ μηπως εχει γίνει λάθος...
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Δημήτρης Γκίνης

#1
Είχα την εντύπωση ότι τα πολυμέσα είναι μάθημα επιλογής που σημαίνει ότι μπορεί να επιλεγεί από όλους τους μαθητές ανεξαρτήτου κατευθύνσεως.
Κάνω άραγε λάθος;
Θα το ψάξω αύριο.
Άλλαξα γνώμη και το έψαξα σήμερα.
Λοιπόν ρίξε μια ματιά στη σελίδα του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/education/info-gel.php και ψάξε για την εγκύκλιο: 63447/Γ2/27-6-2005 Υ.Α. "Ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων των τάξεων Α', Β' και Γ' του Ενιαίου Λυκείου" http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/2005-06-27_63447-g2_orologio_programma_hm_el.doc
Στην τελευταία σελίδα της αναφέρει το μάθημα των πολυμέσων ανάμεσα στα μαθήματα επιλογής που είναι κοινά για τους μαθητές όλων των κατευθύνσεων.
ʼρα....
Δημήτρης

Nikosn

Οκ ελπίζω να ναι έτσι, γτ αν δε μπορει να δηλωθεί απο άλλες κατευθύνσεις και υπάρχει πρόβλημα, πχ ας πουμε στην έκδοση βαθμολογιών της Γ θα γίνει χάος, και θα τη πληρώσω εγώ γτ έκανα αγώνα να αλλάξω το κατεστημενο στο σχολειο όπου γινοταν μονο οι εφαρμ πληροφ και εφ ΗΥ, εφτασα φετος να εχουμε 48 ώρες πληροφ(με 2 καθηγητες στη τάξη), έπεισα όλο το λύκειο να πάρει πληροφορική!Αλλά είδα πριν λίγο στο pi-schools αυτο:http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 και ανησύχησα
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Δημήτρης Γκίνης

Τροποποίησα το προηγούμενο post μου. Ρίξτου μια ματιά.

Nikosn

Οκ, σ'ευχαριστώ Δημητρη, ηρέμησα τώρα. Τελικα το παιδαγωγικό ινστιτουτο δεν ειναι να το εμπιστευεσαι, ή ξεχασαν να ενημερώσουν το σιτε ή απλα γραφουν ότι τους κατέβει.
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Laertis

Κάνω το μάθημα Πολυμέσα-Δίκτυα εδώ και αρκετά χρόνια και σε διαβεβαιώ ότι είναι μάθημα επιλογής ανεξάρτητο απο τις κατευθύνσεις.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Παράθεση από: nnannos στις 29 Σεπ 2009, 12:09:50 ΠΜ
Οκ ελπίζω να ναι έτσι, γτ αν δε μπορει να δηλωθεί απο άλλες κατευθύνσεις και υπάρχει πρόβλημα, πχ ας πουμε στην έκδοση βαθμολογιών της Γ θα γίνει χάος, και θα τη πληρώσω εγώ γτ έκανα αγώνα να αλλάξω το κατεστημενο στο σχολειο όπου γινοταν μονο οι εφαρμ πληροφ και εφ ΗΥ, εφτασα φετος να εχουμε 48 ώρες πληροφ(με 2 καθηγητες στη τάξη), έπεισα όλο το λύκειο να πάρει πληροφορική!Αλλά είδα πριν λίγο στο pi-schools αυτο:http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=228 και ανησύχησα

6 χρόνια στο 3ο ΓΕΛ Κοζάνης, το μάθημα γίνεται κανονικά και συμμετέχουν μαθητές απ' όλες τις κατευθύνσεις, με εξαιρετική επιτυχία θα έλεγα - αν και αυτό το οφείλουμε μάλλον στο ότι τα παιδιά κάνουν εργασία στο μάθημα και δεν ακολουθούμε το βιβλίο. Μου κίνησες την περιέργεια όμως: τι εννοείς ότι μπορεί να γίνει χάος με την έκδοση της βαθμολογίας; Ξαναλέω, εμείς ποτέ δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, ανεξάρτητα τι λέει η δε λέει το Π.Ι.
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

Nikosn

ΟΚ τελικά όλα καλα, απλά είδα στο σιτε του ΠΙ οτι το μάθημα είναι επιλογής της τεχνολογικής κ ανησύχησα, τελικα είναι όπως τα λέτε. Απλά έκανα αγώνα να το βάλω στη Γ λυκειου, στο σχολειο που ειμαι τώρα επι 10 χρόνια έκαναν μονο εφ πληροφ στην Α και εφαρμ υπολογιστων στη Γ και τιποτα απο πληροφορικη στη Β, τώρα κάνουν εφ ΗΥ στη Β και πολυμέσα στη Γ.
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: nnannos στις 30 Σεπ 2009, 09:38:21 ΜΜ
Απλά έκανα αγώνα να το βάλω στη Γ λυκειου, στο σχολειο που ειμαι τώρα επι 10 χρόνια έκαναν μονο εφ πληροφ στην Α και εφαρμ υπολογιστων στη Γ και τιποτα απο πληροφορικη στη Β, τώρα κάνουν εφ ΗΥ στη Β και πολυμέσα στη Γ.
Συνάδερφοι αυτό πρέπει να γίνεται σε όλα τα Λύκεια, ώστε να μπορούν τα παιδιά να κάνουν πληροφορική και στις τρεις τάξεις του Λυκείου αλλά και να δημιουργούνται και περισσότερε ώρες,,,,,,,

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 01 Οκτ 2009, 11:18:42 ΠΜ
Συνάδερφοι αυτό πρέπει να γίνεται σε όλα τα Λύκεια, ώστε να μπορούν τα παιδιά να κάνουν πληροφορική και στις τρεις τάξεις του Λυκείου αλλά και να δημιουργούνται και περισσότερε ώρες,,,,,,,

Σε μας, ένα χρόνιο πρόβλημα που έχουμε, είναι με τις δηλώσεις μαθημάτων. Οι αρμόδιοι καθηγητές που μαζεύουν τις δηλώσεις, λένε στα παιδιά ότι δικαιούνται να πάρουν πληροφορική μόνο δύο χρονιές, ενώ αυτό που θα έπρεπε να λένε είναι ότι το μάθημα 'Εφαρμογές Υπολογιστών' μπορούν να το πάρουν μόνο στη Β' Λυκείου ή στη Γ' Λυκείου, όχι όμως, και στις δύο τάξεις. Αποτέλεσμα, πολλά παιδιά για να έχουν πληροφορική στη Γ' Λυκείου (επειδή δεν έχει εξετάσεις) δεν δηλώνουν Ε.Υ. στη Β' Λυκείου!!! Φοβάμαι ότι θα πρέπει να κάτσω να γράψω καινούριο έντυπο δηλώσεων, που να τα εξηγεί όπως σωστά είναι τα πράγματα διότι είναι πολλά παιδιά που όντως ενδιαφέρονται και θέλουν να πάρουν πληροφορική και στις τρεις τάξεις του λυκείου...
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δημήτρη,νομίζω πως το πρόβλημα σου ,είναι πρόβλημα και πολλών άλλων συναδέρφων. Το ίδιο συνάντησα και εγώ πριν από 5 χρόνια. ΟΙ αρμόδιοι για τις δηλώσεις μαθημάτων επιλογής δεν έχουν ιδέα για το τι γίνεται με την πληροφορική.
Νομίζω πως εμείς είμαστε αυτοί που θα τους υποδείξουμε ποια μαθήματα γίνονται και σε ποια τάξη.
Μια καλή κίνηση θα ήταν η αποστολή ενός mail στα σχολεία (ακόμα και από την ΠΕΚΑΠ ή από το ΠΛΗΝΕΤ) που θα ενημέρωνε τους διευθυντές σχετικά με τα μαθήματα πληροφορικής.

Laertis

Νομίζω ότι την ενημέρωση μπορούμε και πρέπει να την κάνουμε εμεις οι ίδιοι, εφόσον εμάς αφορά κατα κύριο λόγο το ωράριό μας, και να μην ζητάμε συνεχώς και με το παραμικρό απο την ΠΕΚΑΠ να παίρνει θέσεις.
Εγώ εδώ και χρόνια αναλαμβάνω την ενημέρωση των μαθητών και των συναδέλφων (στα γρήγορα εννοείται) κάθε νέα χρονιά και μάλιστα τις πρώτες κιόλας μέρες, γιατί είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα απο την παραπληροφόρηση που γίνονταν απο άλλους συναδέλφους που δεν έχουν ιδέα γα τα μαθήματα επιλογής.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pthomop

Δεν ξέρω για εσας, αλλά το μαθημα των Δικτυων είναι ένας εφιαλτης για μένα και την αλλη συναδελφο του Λυκειου. Μας ερχονται όλα τα μπαζα, κυρίως από θεωρητική κατεύθυνση, που δεν θελουν να δώσουν ΑΟΘ. Δεν παρακολουθει κανεις δεν ενδιαφέρεται κανεις!!!!!!!!!!!! >:( >:(. Εχω ζητησει απο τον διευθυντη να κανω τις 4 ωρες που μου αναλογουν σε αλλο σχολειο αλλα με εχει αναγκη για την γραμματειακη υποστήριξη και δεν το δέχεται. Ο βαθμός δεν μετραει, αδιαφορία πλήρης. Ήδη  έχω έρθει σε επαφή με κάποιον βουλευτη που μάλλον εκλέγεται για να θεσει επερώτηση για την άθλια μεταχείρηση της Πληροφορικής στην εκπαίδευση.
έπεσε απο τα σύννεφα για αυτό που συμβαίνει. Αλήθεια η ΠΕΚΑΠ τι κάνει για όλα αυτά?????????????????

lp

Παράθεση από: pthomop στις 04 Οκτ 2009, 09:00:55 ΜΜ
Δεν ξέρω για εσας, αλλά το μαθημα των Δικτυων είναι ένας εφιαλτης για μένα και την αλλη συναδελφο του Λυκειου. Μας ερχονται όλα τα μπαζα, κυρίως από θεωρητική κατεύθυνση, που δεν θελουν να δώσουν ΑΟΘ. Δεν παρακολουθει κανεις δεν ενδιαφέρεται κανεις!!!!!!!!!!!!

Το μάθημα αυτό είναι φοβερό. Ισως από τα καλύτερα  μαθήματα μετά τον προγραμματισμό. Απλά μην στέκεσαι σε αυτά που γράφει το βιβλίο, έλα κοντά στους μαθητές, προσπάθησε να κάνεις τις 2 ώρες έτσι ώστε και οι μαθητές να "χαλαρώνουν" με κάτι ευχαριστο, ξεκούραστο και παραγωγικό (για να αισθάνεσαι και εσύ παραγωγικός) και θα δεις να γίνονται θαύματα...

Προτεινόμενα θέματα:
1. Ψηφιακή εικόνα
2. Ψηφιακή Φωτογραφία  (διαγωνισμοί κλπ)
3. Ηχος και επεξεργασία του
4. Διαδίκτυο και πηγές πληροφόρησης για θέματα που αφορούν το μάθημα ή και άλλα
5. Δημιουργία μικρών όμορφων πολυμεσικών εφαρμογών (με director). Προσοχή μην τους μπουκώνεις με κώδικα...
6. Διάστημα / τεχνολογία / τρόπος επικοινωνίας (σε εγασία για να ψάξουν και να ενημερωθούν)
7. Προβολή ντοκυμαντέρ με θεματα σχετικά





Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

sarakiniotis

Παράθεση από: ggfiogos στις 05 Οκτ 2009, 11:21:38 ΠΜ
Παράθεση από: pthomop στις 04 Οκτ 2009, 09:00:55 ΜΜ
Δεν ξέρω για εσας, αλλά το μαθημα των Δικτυων είναι ένας εφιαλτης για μένα και την αλλη συναδελφο του Λυκειου. Μας ερχονται όλα τα μπαζα, κυρίως από θεωρητική κατεύθυνση, που δεν θελουν να δώσουν ΑΟΘ. Δεν παρακολουθει κανεις δεν ενδιαφέρεται κανεις!!!!!!!!!!!!

Το μάθημα αυτό είναι φοβερό. Ισως από τα καλύτερα  μαθήματα μετά τον προγραμματισμό. Απλά μην στέκεσαι σε αυτά που γράφει το βιβλίο, έλα κοντά στους μαθητές, προσπάθησε να κάνεις τις 2 ώρες έτσι ώστε και οι μαθητές να "χαλαρώνουν" με κάτι ευχαριστο, ξεκούραστο και παραγωγικό (για να αισθάνεσαι και εσύ παραγωγικός) και θα δεις να γίνονται θαύματα...

Προτεινόμενα θέματα:
1. Ψηφιακή εικόνα
2. Ψηφιακή Φωτογραφία  (διαγωνισμοί κλπ)
3. Ηχος και επεξεργασία του
4. Διαδίκτυο και πηγές πληροφόρησης για θέματα που αφορούν το μάθημα ή και άλλα
5. Δημιουργία μικρών όμορφων πολυμεσικών εφαρμογών (με director). Προσοχή μην τους μπουκώνεις με κώδικα...
6. Διάστημα / τεχνολογία / τρόπος επικοινωνίας (σε εγασία για να ψάξουν και να ενημερωθούν)
7. Προβολή ντοκυμαντέρ με θεματα σχετικά
Εγω τους κάνω Photoshop με απλές ασκησούλες απο το http://annaevi.wordpress.com/  που εχει εκατονταδες ασκήσεις να τις κανουν τα παιδια.
Επίσης με διαφορα προγαμματακια επεξεργαζομαστε βιντεο(κοψιμο ραψιμο υποτιτλοι) , ηχο (audacity) , και άλλα .
Συμφωνω οτι ειναι ενδιαφερον αρκει να ξεφυγεις απο το βιβλιο.
... και που να τους εκανες στη Γ Λυκειου Εφαρμογες Πληροφορικης !!!!! ωχ ωχ

Επισης μπορεις να κανεις Sketchpad , frontpage , Hot potatoes (βαλτους να δημιουργουν τεστακια, σταυρολεξα)....