Άσκηση Ε.Δουκέρη

Ξεκίνησε από eleni_p, 08 Νοε 2011, 10:49:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

eleni_p

Καλησπέρα,

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει  στη λύση των δύο τελευταίων ερωτημάτων της  άσκησης του Ε. Δουκέρη; Πως αντιλαμβανόμαστε αν είναι π.Χ. ή μ.Χ. ;

Μια ομάδα επιστημόνων υπολογίζει και επεξεργάζεται την ηλικία διάφορων αντικειμένων σε έτη για να εξάγει κάποια συμπεράσματα. Να γράψετε πρόγραμμα που να:
Α) Να διαβάζει την ηλικία (σε χρόνια) ενός αντικειμένου (Υποθέστε  ότι η ηλικία είναι 4 ψήφιος αριθμός). (μονάδες 3)

Β) Μετατρέπει την ηλικία σε χιλιετηρίδες, εκατονταετίες και χρόνια. π.χ αν η ηλικία ενός αντικειμένου είναι : 4130 χρόνια, το πρόγραμμα θα εμφανίζει «χιλιετίες 4, εκατονταετίες : 1, χρόνια 30. (μονάδες 6)

Γ) Θα εμφανίζει σε ποιόν αιώνα ανήκει το αντικείμενο  π.χ «2ος αιώνας π.χ» ή «20ος αιώνας μ.χ». (μονάδες 6)

Δ) Στην περίπτωση που χρονολογείται προ Χριστού , να εμφανίζει ένα μήνυμα ανάλογα σε ποια Ιστορική περίοδο ανήκει σύμφωνα με τα παρακάτω. (μονάδες 5)

Εποχή Α   10.000 – 7.000 π.χ
Εποχή Β   7.000 – 3.000 π.χ
Εποχή Γ   3.000 – 1.000 π.χ
Εποχή Δ   1.000 – 0 π.χ

P.Tsiotakis

πάρα πολυ καλή άσκηση....

αν ηλικία <= 2011 τότε
μετά Χριστόν το έτος 2011 - ηλικία
πχ αν ηλικία = 100
τότε το αντικείμενο είναι από το 1911 μ.Χ.
αλλιώς
   είναι προ Χριστού το έτος ηλικία - 2011
  πχ αν είναι ηλικία = 5011 ετών
  τότε είναι το έτος 3000 π.Χ
  και είναι στην εποχή Β

για τον αιώνα θα παίξει   div 100

ελπίζω να μην έκανα λάθος βιασύνης

Λευτέρης Δουκέρης

Με κάλυψε ο Παναγιώτης. Τα παιδιά όταν τους ρωτώ να κατατάξουν το αντικείμενο Π.Χ η Μ.Χ δεν δυσκολεύονται (μια και προφανώς για αυτά , μια ηλικία αντικειμένου > από το τρέχον έτος (2011) θα κατέτασσε το αντικείμενο Π.Χ .Δυσκολεύονται όμως να κατανοήσουν ότι αν η ηλικία του αντικειμένου είναι έστω 2000 ετών τότε μιλάμε για 11 χρόνια Μ.Χ (εξηγήστε τους γιατί ) , το αντίθετο  το καταλαβαίνουν πιο εύκολα δηλ αν η ηλικία του αντικειμένου είναι έστω 2100 ετών τότε μιλάμε για 89 χρόνια Π.Χ .
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

eleni_p

Ευχαριστώ,

και εγώ τα είχα μπλέξει με τους αιώνες    ;)

geochatz

Νομίζω θέλει κάτι τέτοιο:
ΕΤΟΣ_ΚΑΤ ← Α_Τ(2011 - ΗΛ) 
ΑΙΩΝΑΣ ← ΕΤΟΣ_ΚΑΤ div 100 + 1



Katsadouros_Dhm

Πρέπει να λάβουμε υπόψη και μια μικρή λεπτομέρεια (για να είμαστε πιο ακριβείς)
Η μετάβαση από την π.Χ στη μ.Χ. εποχή έγινε χωρίς να υπάρχει το Έτος 0. Δηλαδή από το 1π.Χ. το επόμενο έτος είναι το 1μ.Χ. :D

elenitaaaaa

φανταζομαι πως στις πανελληνιες αυτη η ασκηση θα δινοταν πολυ πιο αναλυτικα. επισης ο αιωνας ειναι div 100 και αν mod 100 > 0 tote αιωνας<-αιωνας +1
ειναι παρα πολλες οι λεπτομερειες για να τις σκεφτουν νομιζω