ΟΕΦΕ 2014

Ξεκίνησε από terzantonis, 25 Απρ 2014, 02:35:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

terzantonis

Καλησπέρα συνάδερφοι,

Άνοιξα αυτό το θέμα, για να συζητήσουμε τα φετινά θέματα του ΟΕΦΕ.

Η δική μου γνώμη είναι ότι είχε 1-2 θέματα αυξημένης δυσκολίας. Φυσικά, το Δ2 θεωρώ ότι ήταν το δυσκολότερο.

Περιμένω και τις δικές σας απόψεις.


Λαμπράκης Μανώλης

καλησπέρα

και εγώ που τα είδα, το Δ2 σαφώς ξεγευγε λίγο....γενικά θεωρώ, πως ηταν "αναμενώμενα", αλλά σε πιο δύσκολη μορφή με πολλές επεξεργασίες....δηλαδή, εγώ πχ στο διαγώνισμά μου τους έβαλα πίνακα τιμών με μία διαδικασία, εδώ είχε και συνάρτηση μες την διαδικασία.... έβαλα ΔΡ με Μέχρις_ότου, εδώ είχε Για, μέσα όσο και μέχρις_ότου, δηλαδή πολλά..

εμένα η κύρια ερώτησή μου είναι η εξής.... στο θέμα Γ6 θέλει τις δύο μεγαλύτερες βαθμολογίες....πρόσφατα είχε συζητηθεί και εδώ στο στέκι.... όμως εγώ (δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι), έχω την εξής απορία....στις λύσεις που δίνει, μετά την επαναλήπτική διαδικασία, εμφανίζει τους δύο μέγιστους δίχως έλεγχο , τους οποίους έχει αρχικοποιήσει πριν την επανάληψη με -1  ...  η ερώτησή μου ---> γιατί έχω δύο βαθμολογίες ? ?  μπορεί να γίνει μία επανάληψη μόνο ... μήπως πρέπει να γίνει έλεγχος για την δεύτερη βαθμολογία ?? πχ

εμφάνισε μεγ_1
αν μεγ_2<>-1
   Εμφάνισε μεγ_2
αλλιώς
   Εμφάνισε "όχι δεύτερος βαθμός"
τέλος_Αν

τι λετε ? ?  ευχαριστώ

terzantonis

Παράθεση από: mkouv στις 25 Απρ 2014, 02:56:56 ΜΜ
εμένα η κύρια ερώτησή μου είναι η εξής.... στο θέμα Γ6 θέλει τις δύο μεγαλύτερες βαθμολογίες....πρόσφατα είχε συζητηθεί και εδώ στο στέκι.... όμως εγώ (δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι), έχω την εξής απορία....στις λύσεις που δίνει, μετά την επαναλήπτική διαδικασία, εμφανίζει τους δύο μέγιστους δίχως έλεγχο , τους οποίους έχει αρχικοποιήσει πριν την επανάληψη με -1  ...  η ερώτησή μου ---> γιατί έχω δύο βαθμολογίες ? ?  μπορεί να γίνει μία επανάληψη μόνο ... μήπως πρέπει να γίνει έλεγχος για την δεύτερη βαθμολογία ?? πχ

εμφάνισε μεγ_1
αν μεγ_2<>-1
   Εμφάνισε μεγ_2
αλλιώς
   Εμφάνισε "όχι δεύτερος βαθμός"
τέλος_Αν


Σωστή παρατήρηση θεωρώ. Αλλιώς θα έπρεπε να είχε διατυπώσει αλλιώς το Γ1 και να το δώσει ως εξής : «...Θεωρούμε ότι υπάρχουν τουλάχιστον δύο εξεταζόμενοι».

Ερώτηση κι από μένα....τελικά η ΓΛΩΣΣΑ είναι case sensitive ή όχι. Αν είναι τότε στο Β1 κακώς έχει τη μεταβλητή i και με μικρό και με κεφαλαίο.

Λαμπράκης Μανώλης

συνάδελφε σε αυτό το θέμα ψάχναμε με τους μαθητές που με ρώτησαν 10 λεπτά να καταλάβουμε, αν το i και το I είναι τυπογραφικό, ή έχουμε κάποιο λάθος, ή δεν έχουμε δει κάποια αρχικοποίηση.... αλήθεια μήπως είναι τυπογραφικό ?? τι εξετάζει τώρα αυτό το ερώτημα ?? εμένα πάντως αν το έβαλαν για να το καταλάβει κάποιος, δεν μου άρεσε σαν "τρικ" ας το πουμε... και εγώ δεν έχω καταλάβει αν το i είναι άλλο από το Ι.... στο προγούμενο πάντως θέμα, το Γ, θεωρώ πως ο δεύτερος μέγιστος θέλει έλεγχο, ή να πούμε πως έχουμε δύο τουλαχιστον υποψήφιους...

Καραμαούνας Πολύκαρπος

Υπάρχουν κάπου τα θέματα αυτά;Ευχαριστώ.

tdrivas

Παράθεση από: mkouv στις 25 Απρ 2014, 02:56:56 ΜΜ
καλησπέρα

και εγώ που τα είδα, το Δ2 σαφώς ξεγευγε λίγο....γενικά θεωρώ, πως ηταν "αναμενώμενα", αλλά σε πιο δύσκολη μορφή με πολλές επεξεργασίες....δηλαδή, εγώ πχ στο διαγώνισμά μου τους έβαλα πίνακα τιμών με μία διαδικασία, εδώ είχε και συνάρτηση μες την διαδικασία.... έβαλα ΔΡ με Μέχρις_ότου, εδώ είχε Για, μέσα όσο και μέχρις_ότου, δηλαδή πολλά..

εμένα η κύρια ερώτησή μου είναι η εξής.... στο θέμα Γ6 θέλει τις δύο μεγαλύτερες βαθμολογίες....πρόσφατα είχε συζητηθεί και εδώ στο στέκι.... όμως εγώ (δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι), έχω την εξής απορία....στις λύσεις που δίνει, μετά την επαναλήπτική διαδικασία, εμφανίζει τους δύο μέγιστους δίχως έλεγχο , τους οποίους έχει αρχικοποιήσει πριν την επανάληψη με -1  ...  η ερώτησή μου ---> γιατί έχω δύο βαθμολογίες ? ?  μπορεί να γίνει μία επανάληψη μόνο ... μήπως πρέπει να γίνει έλεγχος για την δεύτερη βαθμολογία ?? πχ

εμφάνισε μεγ_1
αν μεγ_2<>-1
   Εμφάνισε μεγ_2
αλλιώς
   Εμφάνισε "όχι δεύτερος βαθμός"
τέλος_Αν

τι λετε ? ?  ευχαριστώ


Σχετικά με το 2ο max μπορώ να γράψω το εξής:

μ1<--0
μ2<--0
Αρχή_επανάληψης
...
...
Αν βαθ > μ1 τότε
   μ2<--μ1
   μ1<--βαθ
Αλλιώς
     Αν βαθ>μ2 τότε
          μ2<--βαθ
     Τέλος_αν
Τέλος_αν
Διάβασε απάντηση
Μέχρις_ότου απάντηση = "ΟΧΙ"
Εμφάνισε "1ος μεγαλύτερος βαθμός ",μ1
Εμφάνισε "2ος μεγαλύτερος βαθμός ",μ2
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

terzantonis

Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 26 Απρ 2014, 04:16:12 ΜΜ
Υπάρχουν κάπου τα θέματα αυτά;Ευχαριστώ.

Τα έχω σε έντυπη μορφή, αλλά δεν ξέρω αν επιτρέπεται να τα ανεβάσω γιατί τα δικαιώματα τα έχουν τα φροντιστήρια. Ας περιμένουμε καλύτερα κάποιο site φροντιστηρίου να τα ανεβάσει...λογικά τις επόμενες μέρες θα υπάρχουν.

Peandbal

Συνάδελφοι, καλό είναι να τα συζητήσουμε τα θέματα, αρκεί να τα έχουμε, ας τα ανεβάσει κάποιος που τα έχει διαθέσιμα.

Ευχαριστώ.

petrosp13

Απαγορεύεται να δημοσιευθούν
Ευκολότερα των συνηθισμένων μου φάνηκαν
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


evry

Παρουσιάζει ενδιαφέρον η σημείωση στο τέλος του θέματος Γ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis


Dinos

ΛΑΘΟΣ η σημείωση του θέματος Γ, ατελής (προβληματική) η εκφώνηση της διαδικασίας στο θέμα Δ (δε μιλά ρητά για ΜΙΑ συγκεκριμένη γραμμή - θα έπρεπε το πλήθος να περιορίζεται το πολύ μέχρι 20)

terzantonis

Στο θέμα Α2 από ΟΕΦΕ έδωσαν την εξής λύση :

Για κ από 2 μέχρι 5
    Για λ από 8 μέχρι κ με_βήμα -1
       Αν Α[λ-1] < Α[λ] τότε
          Αντιμετάθεσε Α[λ],Α[λ-1]
       Τελος_Αν
    Τελος_Επανάληψης
Τελος_Επανάληψης


Αυτό κάνει μεταβολή των στοιχείων (αύξουσα ταξινόμηση) ενός πίνακα Α=[8,7,6,5,4,3,2,1] σε πίνακα Α=[1,2,3,4,5,6,7,8] που ζητάει η άσκηση; Νομίζω πως όχι...

petrosp13

Δεν ζητάει πλήρη ταξινόμηση του πίνακα, αλλά μόνο τα πρώτα 4 στοιχεία να βρεθούν στην θέση τους
Πολύ δύσκολο θέμα, μπορεί να παιδευτείς καμιά ώρα για να καταλάβεις τι παίζει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής