Νέο Σχολείο- "ψηφιακή καρτέλα" και νέες καταστάσεις για πληροφορικούς!

Ξεκίνησε από apekodys, 25 Αυγ 2011, 10:25:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apekodys

  Επειδή δεν είδα κάποια κουβέντα να ασχολείται με τις "αλλαγές" που έχουν ανακοινωθεί για τη νέα σχολική χρονιά ('011-'12) θα ήθελα  αφού ευχηθώ σε όλους μας Καλή Σχολική Χρονιά , να συζητήσουμε  τις πληροφορίες που έχετε -αν έχετε- για τη νέα σχολική χρονιά που σε λίγες μέρες αρχίζει :) και τι ΝΕΟ θα μας φέρει από πλευράς πιθανών "άτυπων" πάντα "καθηκόντων" μας..Και μιλάω φυσικά για την περιβόητη "γραμματειακή" που μας "φορτώνεται" και  όλοι λίγο ή πολύ κάνουμε και το τι καινούργιο θα πρέπει να κάνουμε στα πλαίσια αυτής,επίσης τελικά δεν έχω καταλάβει τελευταία καθόλου την επίσημη θέση του Κλάδου μας για το θέμα αυτό...Γιατί σε αυτό πατάνε όλοι και συνεχίζουν να μας την φορτώνουν νομίζω ..Παρά τις πολλές ώρες πραγματικής διδασκαλίας στην τάξη..Και το λέω χωρίς να θέλω να ανάψω την κουβέντα,αλλά τελικά δεν είμαστε μάλλον όλοι στο ίδιο τσουβάλι καθώς κάποιοι συνάδελφοι μας έχουν μόνο 8-10 διδακτικές ώρες σε ένα σχολείο  καλύπτουν με τη γραμματειακή που κάνουν και κάποιοι άλλοι έχοντας ήδη  καλύψει το διδακτικό ωράριό μας ζητώντας μας οι διευθυντές  να κάνουμε γραμματειακή με καλό ή και με λιγοτερο καλό τρόπο(απαιτώντας) ( παρά την κάλυψη του ανώτατου ωραρίου μας)  και  εντέλει "καλή τη πίστει" δεχόμαστε παρά την ήδη συμπλήρωση του ωραρίου μας  σε 2 σχολεία γιατί απλώς δεν υπάρχει κάποιος άλλος να την κάνει την δουλειά!!.....Είμαστε καλυμμένοι όλοι τελικά και σε τί;;;Διερωτώμαι...

Keep Growing

Καλή σχολική χρονιά και σε σένα συνάδελφε.  :)
Όσο για τους αγώνες μας, αυτοί θα πρέπει να έχουν και διάρκεια και "βάθος" και υψηλή νοημοσύνη.
Το δόγμα του νεοφιλελευθερισμού, "βγάζω από τη μύγα ξίγκι", έχει πλέον κατακλύσει τα πάντα και σε όλα τα επίπεδα.
Το ελάχιστο που πρέπει να κάνουμε είναι η διαρκής επαγρύπνηση και το παραμέρισμα του προσωπικού μας "συμφέροντος" ...     
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

apekodys

Παράθεση από: Keep Growing στις 25 Αυγ 2011, 12:52:54 ΜΜ
Καλή σχολική χρονιά και σε σένα συνάδελφε.  :)
Όσο για τους αγώνες μας, αυτοί θα πρέπει να έχουν και διάρκεια και "βάθος" και υψηλή νοημοσύνη.
Το δόγμα του νεοφιλελευθερισμού, "βγάζω από τη μύγα ξίγκι", έχει πλέον κατακλύσει τα πάντα και σε όλα τα επίπεδα.
Το ελάχιστο που πρέπει να κάνουμε είναι η διαρκής επαγρύπνηση και το παραμέρισμα του προσωπικού μας "συμφέροντος" ...     
...Συμφωνώ απόλυτα!Το προσωπικό "συμφέρον" δεν καταλαβαίνω πού  "κολλάει" ως όρος;;

Circle

Εγώ γιατί δεν διαβάζω στο ποστ κάτι για e-Καρτέλα μαθητή όπως λέει ο τίτλος; Τι θέλεις να πεις;

apekodys

Παράθεση από: Circle στις 25 Αυγ 2011, 11:22:25 ΜΜ
Εγώ γιατί δεν διαβάζω στο ποστ κάτι για e-Καρτέλα μαθητή όπως λέει ο τίτλος; Τι θέλεις να πεις;
Διάβασε εδώ:
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13051:ipourgeio-paideias-psifiaki-kartela-sxolikis-monadas
Εντάξει έκανα λάθος πριν  στη διατύπωση και όπως παρατήρησες το διόρθωσα στον τίτλο πλέον..   Το νήμα το "άνοιξα" με αφορμή αυτές τις εξελίξεις  να συζητηθεί καταρχάς (1) τί από όλα αυτά είμαστε υποχρεωμένοι εμείς να κάνουμε και  (2)ό,τι απορρέει κατά συνέπεια από αυτό(δηλαδή σχετικά με την ανάθεση γραμματειακής και τις επίσημες θέσεις αν υπάρχουν κ.λ.π)..

Keep Growing

... με τον όρο προσωπικό "συμφέρον", εννοώ πως κάνω τα πάντα για να είμαι "αρεστός", χωρίς να με ενδιαφέρει το κοινό συμφέρον της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της δίκαιης κατανομής εργασίας ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

apekodys

Παράθεση από: Keep Growing στις 26 Αυγ 2011, 01:01:59 ΠΜ
... με τον όρο προσωπικό "συμφέρον", εννοώ πως κάνω τα πάντα για να είμαι "αρεστός", χωρίς να με ενδιαφέρει το κοινό συμφέρον της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της δίκαιης κατανομής εργασίας ...
Ok συνάδελφε κατάλαβα ,γιατί για κάποιους άλλους αν το αφήναμε αδιευκρίνιστο μπορεί να εκλαμβάνονταν ως "αποχή" από όλα που θα μπορούσαν να  προσφέρουν στη γραμματειακή υποστήριξη..

Circle

Ρώτησα γιατί με ενδιαφέρει και ευχαριστώ για τον σύνδεσμο. Το διάβασα αυτό για την ψηφιακή καρτέλα της σχολικής μονάδας  και μου θύμισε το survey. Για μια ακόμη φορά θα φτιάξουν κάτι που ήδη υπάρχει και λειτουργεί; Γιατί δεν πατάνε πάνω στο survey, γιατί δεν το συνδέουν και με άλλες βάσεις που χρησιμοποιούμε και συμπληρώνουμε;

Τώρα για την γραμματειακή υποστήριξη και τι είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε: Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε ότι και οι άλλοι συνάδελφοί μας. Δηλαδή όταν μοιραστούν στην αρχή του έτους οι εξωδιδακτικές εργασίες, αναλαμβάνουμε κι εμείς κάποια ή κάποιες και όχι κατ' ανάγκη ό,τι έχει σχέση με υπολογιστές και ηλεκτρονική διαχείριση - υποστήριξη. Αυτό το λέω διότι υπάρχουν πιστοποιημένοι συνάδελφοι που μια χαρά μπορούν να πληκτρολογούν ή να στέλνουν e-mails ή να καταχωρούν βαθμολογίες. Το να μοιραστούν όλες οι δουλειές σε όλους,  σε κάποιες περιπτώσεις δεν θεωρείται αυτονόητο και ο καθένας από εμάς καλείται να το διεκδικήσει στο σχολείο του.   Πάνω σε αυτή τη βάση σκέφτομαι και κινούμαι και όταν ζήτησα να αρχίσουν να γράφουν τις δουλειές που κάνω στο πρακτικό, έμειναν έκπληκτοι διότι θεωρούσαν ότι ως τότε δεν έκανα τίποτα ενώ είχα αναλάβει την πλειονότητα των ηλεκτρονικών εργασιών.

Αυτός ο όρος "γραμματειακή υποστήριξη" είναι κάτι που αναποκρίνεται σε πολλές εργασίες,  απαιτεί πολλές ώρες και αν δεν υπάρχει γραμματέας στο σχολείο ή σπάει, γίνεται από πολλούς ή πιέζεται ο πληροφορικός να το αναλάβει για να συμπληρώσει ωράριο ή και πέρα από αυτό. Δεν λείπουν και οι περιπτώσεις που συνάδελφοι (ανεξάρτητα από ειδικότητα) έμεναν σε σχολικές μονάδες με 9 ώρες μάθημα και τις υπόλοιπες τις κάλυπταν στη "γραμματεία". Εδώ αυτό είναι 500 μέτρα και σταθμά! Δηλαδή όταν ο πληροφορικός την φορτωνόταν - ειδικά λίγα χρόνια πιο πριν - εξ'ολοκλήρου και πέραν του ωραρίου χωρίς κάποια απολαβή, άλλοι την διεκπεραιώνουν μέσα στο ωράριό τους.

Δεν ξέρω πως το αντιμετωπίζετε και δεν ξέρω αν ο απλός καθηγητής μπορεί να παρέμβει σε αυτό καθώς η διεύθυνση του σχολείου μπορεί να καλύψει περιπτώσεις μειωμένων ωραρίων με συμπλήρωση στη "γραμματεία". Τώρα όμως με τη δύσκολη κατάσταση, τις συγχωνεύσεις σχολείων και την έλλειψη καθηγητών μετά τους λίγους διορισμούς, δεν το βλέπω να γίνεται πολύ εύκολα αυτό.

Συνάδελφε, προσωπική μου θέση και άποψη (που δεν είναι κατ' ανάγκη και σωστή) είναι να μοιράζονται οι δουλειές σε όλους και να μην υπάρχει το σκεπτικό ό,τι μπαίνει στην πρίζα είναι δουλειά του πληροφορικού. Στο σχολείου μου αφού είχα απωμισθεί πολλά, άρχισα να τα αρνούμαι, θεωρώ ότι κάνω 5 - 6 δουλειές ( ικα, survey, Fmy, ΚΒΣ, εποπτεία e-school κ.α) στον υπολογιστή και δεν ρίχνω κανένα συνάδελφό μου και ούτε φορτώνομαι τα πάντα. Είχα συνεργάσιμο διευθυντή που μπόρεσε να βρει και άλλους να αναλάβουν δουλειές δικές μου (εννόω από αυτές που θεωρούνται "του πληροφορικού") και κυρίως κάθε χρόνο τις καταγράφουμε στο πρακτικό. Το τελευταίο βοηθάει μερικούς από τους υπολοίπους να καταλάβουν τι κάνουμε και εμείς, διότι διαφοτερικά ό,τι δεν καταγράφεται δεν το αναγνωρίζουν.

apekodys

Παράθεση από: Circle στις 26 Αυγ 2011, 12:59:06 ΜΜ
Ρώτησα γιατί με ενδιαφέρει και ευχαριστώ για τον σύνδεσμο. Το διάβασα αυτό για την ψηφιακή καρτέλα της σχολικής μονάδας  και μου θύμισε το survey. Για μια ακόμη φορά θα φτιάξουν κάτι που ήδη υπάρχει και λειτουργεί; Γιατί δεν πατάνε πάνω στο survey, γιατί δεν το συνδέουν και με άλλες βάσεις που χρησιμοποιούμε και συμπληρώνουμε;

Τώρα για την γραμματειακή υποστήριξη και τι είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε: Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε ότι και οι άλλοι συνάδελφοί μας. Δηλαδή όταν μοιραστούν στην αρχή του έτους οι εξωδιδακτικές εργασίες, αναλαμβάνουμε κι εμείς κάποια ή κάποιες και όχι κατ' ανάγκη ό,τι έχει σχέση με υπολογιστές και ηλεκτρονική διαχείριση - υποστήριξη. Αυτό το λέω διότι υπάρχουν πιστοποιημένοι συνάδελφοι που μια χαρά μπορούν να πληκτρολογούν ή να στέλνουν e-mails ή να καταχωρούν βαθμολογίες. Το να μοιραστούν όλες οι δουλειές σε όλους,  σε κάποιες περιπτώσεις δεν θεωρείται αυτονόητο και ο καθένας από εμάς καλείται να το διεκδικήσει στο σχολείο του.   Πάνω σε αυτή τη βάση σκέφτομαι και κινούμαι και όταν ζήτησα να αρχίσουν να γράφουν τις δουλειές που κάνω στο πρακτικό, έμειναν έκπληκτοι διότι θεωρούσαν ότι ως τότε δεν έκανα τίποτα ενώ είχα αναλάβει την πλειονότητα των ηλεκτρονικών εργασιών.

Αυτός ο όρος "γραμματειακή υποστήριξη" είναι κάτι που αναποκρίνεται σε πολλές εργασίες,  απαιτεί πολλές ώρες και αν δεν υπάρχει γραμματέας στο σχολείο ή σπάει, γίνεται από πολλούς ή πιέζεται ο πληροφορικός να το αναλάβει για να συμπληρώσει ωράριο ή και πέρα από αυτό. Δεν λείπουν και οι περιπτώσεις που συνάδελφοι (ανεξάρτητα από ειδικότητα) έμεναν σε σχολικές μονάδες με 9 ώρες μάθημα και τις υπόλοιπες τις κάλυπταν στη "γραμματεία". Εδώ αυτό είναι 500 μέτρα και σταθμά! Δηλαδή όταν ο πληροφορικός την φορτωνόταν - ειδικά λίγα χρόνια πιο πριν - εξ'ολοκλήρου και πέραν του ωραρίου χωρίς κάποια απολαβή, άλλοι την διεκπεραιώνουν μέσα στο ωράριό τους.

Δεν ξέρω πως το αντιμετωπίζετε και δεν ξέρω αν ο απλός καθηγητής μπορεί να παρέμβει σε αυτό καθώς η διεύθυνση του σχολείου μπορεί να καλύψει περιπτώσεις μειωμένων ωραρίων με συμπλήρωση στη "γραμματεία". Τώρα όμως με τη δύσκολη κατάσταση, τις συγχωνεύσεις σχολείων και την έλλειψη καθηγητών μετά τους λίγους διορισμούς, δεν το βλέπω να γίνεται πολύ εύκολα αυτό.

Συνάδελφε, προσωπική μου θέση και άποψη (που δεν είναι κατ' ανάγκη και σωστή) είναι να μοιράζονται οι δουλειές σε όλους και να μην υπάρχει το σκεπτικό ό,τι μπαίνει στην πρίζα είναι δουλειά του πληροφορικού. Στο σχολείου μου αφού είχα απωμισθεί πολλά, άρχισα να τα αρνούμαι, θεωρώ ότι κάνω 5 - 6 δουλειές ( ικα, survey, Fmy, ΚΒΣ, εποπτεία e-school κ.α) στον υπολογιστή και δεν ρίχνω κανένα συνάδελφό μου και ούτε φορτώνομαι τα πάντα. Είχα συνεργάσιμο διευθυντή που μπόρεσε να βρει και άλλους να αναλάβουν δουλειές δικές μου (εννόω από αυτές που θεωρούνται "του πληροφορικού") και κυρίως κάθε χρόνο τις καταγράφουμε στο πρακτικό. Το τελευταίο βοηθάει μερικούς από τους υπολοίπους να καταλάβουν τι κάνουμε και εμείς, διότι διαφοτερικά ό,τι δεν καταγράφεται δεν το αναγνωρίζουν.
..Συνάδελφε συμφωνούμε σε όλα!!

Circle

Παράθεση από: apekodys στις 26 Αυγ 2011, 02:14:00 ΜΜ
..Συνάδελφε συμφωνούμε σε όλα!!

Καλό κουράγιο για να διεκδικούμε κάθε χρόνο την όσο το δυνατόν ίση μεταχείριση και κατανομή εργασιών.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!

Keep Growing

Πριν από 3 περίπου χρόνια, εδώ στο Στέκι, ο συνάδελφος με username Corwin μοιράστηκε μαζί μας, μια κωδικοποίηση μηχανογραφημένων εργασιών για το γυμνάσιο.
Έκανα κάποιες ενημερώσεις στην κωδικοποίηση και αφού ευχαριστήσω ξανά τον συνάδελφο για την πολύτιμη προσφορά του, το ανεβάζω ξανά.
Πρέπει όλοι μας, ατομικά και συλλογικά, να κινούμαστε στο χώρο μας κάνοντας έξυπνα βήματα ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

gimnasio

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!

Θυμάστε αν έχει έρθει από το υπουργείο έγγραφο που αναφέρει ότι ο πληροφορικός δεν υποχρεούται να αναλαμβάνει εργασίες σχετικές με τον η/υ; Νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο.

Υπάρχουν άλλα σχετικά έγγραφα επίσημα;

P.Tsiotakis

Για δες το συνημμένο στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4103.msg44150#msg44150

πάντως, να πεις στο διευθυντή σου, ότι δεν υπάρχει κάποιο χαρτί που να αναφέρει πως ο πληροφορικός υποχρεούται να κάνει κάτι. Ίσως, μπορεί να του το επισημάνει και ο σχολικός σύμβουλος...

gimnasio

Ευχαριστώ συνάδερφε, το έχω δει, όπως και το παραπάνω του άλλου Παναγιώτη.

za√‘ag

Από ό,τι ξέρω η "μηχανογράφηση" ΔΕΝ προβλέπεται από καμιά εγκύκλιο σαν εξωδιδακτική εργασία. Κάνω λάθος; Το έχω διασταυρώσει και με προϊστάμενο δ/νσης.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

fof

Παράθεση από: gimnasio στις 09 Σεπ 2011, 07:03:58 ΜΜ
Καλή σχολική χρονιά σε όλους!

Θυμάστε αν έχει έρθει από το υπουργείο έγγραφο που αναφέρει ότι ο πληροφορικός δεν υποχρεούται να αναλαμβάνει εργασίες σχετικές με τον η/υ; Νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο.

Υπάρχουν άλλα σχετικά έγγραφα επίσημα;

από ΟΛΜΕ...

gimnasio

όταν διαφωνείς με το πρακτικό, πρέπει να το γράψεις μέσα να φαίνεται και επίσης να υπογράψεις απλά ή να υπογράψεις μ'επιφύλαξη; Το βγάζεις φωτοτυπία και το πας στον προϊστάμενο για μη ισότιμη κατανομή εργασίων;

Θα ήθελα να ξέρω από πριν τι να κάνω, ίσως μου χρειαστεί.......

Στο παραπάνω έγγραφο του Παναγιώτη υπάρχει και καμιά άλλη εργασία που πρέπει να συμπληρωθεί; Θυμάστε; Όσον αφορά το λύκειο είναι οι κωδικοί και τα μηχανογραφικά....

Circle

gimnasio, καλό θα ήταν να ταχτοποιηθεί το θέμα με μοίρασμα των εργασιών είτε αυτές γίνονται με χρήση η/υ είτε όχι, είτε τις λένε μηχανογράφηση είτε όχι. Αυτή τη ταχτοποίηση κατά τη δική μου γνώμη είναι καλό να γίνει με τον διευθυντή σε πρώτη φάση και σε δεύτερη με τον σύλλογο και να μην φτάσεις σε διαφωνία, επιφύλαξη κτλ. Για να πετύχεις το μοίρασμα των εργασιών και την καταγραφή τους στο πρακτικό θα σου έλεγα να προετοιμαστείς καλά για να τους κάνεις να καταλάβουν και να συμφωνήσουν.

Δηλαδή για φέτος ισχύει το έγγραφο 100177 /Γ7, 06-9-2011, «Διαδικασία ορισμού Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων, ΕΠΑ.Λ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης)» συνημμένο στο 1ο μήνυμα εδώ: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4103.0

Άρα ή αναλαμβάνεις κάτι που δεν έχει σχέση με υπολογιστή ή καταγράφεις τις εργασίες που γίνονται με Η/Υ ( το συνημμένο στο μήνυμα του Παναγιώτη θα βοηθήσει https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4073.msg43950#msg43950) , επικαλείσαι το έγγραφο "Διαδικασία ορισμού ΣΕΠΕΗΥ..."και ζητάς να αναλάβεις μία ή περισσότερες και ότι "Υποστηρίζεις συμβουλευτικά τη λειτουργία του σχολείου σε θέματα που αφορούν στις Τεχνολογίες Πληροφοριών,...."  Αυτές οι εργασίες και η συμβουλευτική υποστήριξη θα καταγραφούν στο πρακτικό ανάθεσης εργασιών.

Για ό,τι άλλο περισσέψει και έχει σχέση με μηχανογράφηση - υπολογιστή - υπηρεσίες διαδικτύου, πρέπει να ανατεθεί στην ίδια συνεδρίαση σε άλλους συναδέλφους (πχ με πιστοποίηση ) οι οποίοι θα μπορούν να το διεκπεραιώσουν.

Αν νομίζεις ότι αυτό δεν είναι εφικτό και θα τις κάνεις όλες εσύ, τότε να τις έχεις έτοιμες γραμμένες σε χαρτί (όπως έχω ξαναπεί!)  για να αντιγραφούν στο πρακτικό! Μπορεί να είναι πολλές, αλλά μπορούν να καταγραφούν. Για παράδειγμα τα πρακτικά αποτελεσμάτων φοίτησης στο τέλος της χρονιάς είναι πάρα πολλές σελίδες, αλλά καταγράφονται!

Άλλες εργασίες που νομίζω δεν περιλαμβάνονται στο έγγραφο του Παναγιώτη αλλά υπήρχαν στο δικό μας σχολείο διότι είχαμε την σχολική επιτροπή, είναι: δημιουργία αρχείων και υποβολή ΚΒΣ, ΦΜΥ, ΙΚΑ καθαριστριών - αναπληρωτών - ωρομισθίων, υπολογισμός υπερωριών μονίμων και αναπληρωτών. Ίσως φέτος δεν υπάρχουν καθώς άλλαξε το καθεστώς με τις σχολικές επιτροπές. Θα γνωρίζω περισσότερα τη Δευτέρα και θα ενημερώσω.


Καλή επιτυχία, στο δικό μου και σε όποιο σχολείο γνωρίζω γίνεται και μοίρασμα και καταγραφή στο πρακτικό των εργασιών που αναλαμβάνουμε. Πιστεύω να το πετύχεις και εσύ αυτό.






Circle

Απάντησα με δεδομένο ότι δεν απαλλασσόμαστε απο εξωδιδακτικές εργασίες καθώς αυτό ισχύει μέχρι να αλλάξει (και αν αλλάξει) για φέτος.

Το ξέρετε όμως πολύ καλά ότι γενικά κάνουμε όλες αυτές ή κάποιες από αυτές ακόμη και όταν απαλλασσόμαστε διότι σε πολλά σχολεία δεν υπάρχει κάποιος άλλος στο σχολείο που να μπορεί ( ή να θέλει) να τις διεκπεραιώσει.


Keep Growing

"...O Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ δεν απαλλάσσεται από εξωδιδακτικές εργασίες και εφημερίες. Υποστηρίζει συμβουλευτικά τη λειτουργία του σχολείου σε θέματα που αφορούν στις Τεχνολογίες Πληροφοριών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αναλαμβάνει και τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών."


ps. Είναι άλλο να κάνεις κάτι επειδή θέλεις να προσφέρεις (η προσφορά είναι το ιερότερο πράγμα όταν γίνεται ανιδιοτελώς) και είναι άλλο να εκβιάζεσαι να κάνεις κάτι.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

za√‘ag

«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

gimnasio

λοιπόν, τα πράγματα πήγαν καλύτερα απ'ότι περίμενα! Ενώ προχτές ο δ/ντής έδειξε να μη του αρέσει που ζητούσα ν'αφήσω κάποιες εργασίες του η/υ και ζητούσα δίκαιη μεταχείριση με τους πιστοποιημένους συναδέρφους, σήμερα από μονος του συμπεριέλαβε τις εργασίες όπως του είχα πει, αυτόνομες μέσα στο πρακτικό και έτσι απαλλάχτηκα από κάποιες. Ήρεμα, ωραία και χωρίς φωνές!

Το έκανα μετά από πολλή σκέψη μιας και είναι και καινούριος και μπορούσε να με παρεξηγήσει αλλά χαίρομαι που το έκανα και όλα πήγαν καλά.

Βοήθησαν τα παραπάνω έγγραφα καθώς και το ότι ο δ/ντής έκρινε λογικά. Ευχαριστώ συνάδερφοι για τις παροτρύνσεις σας!

dora

Ο ένας  πιστοποιημένος συνάδελφος είπε ότι έχει αυχενικό και δεν μπορεί να αναλάβει δουλείες που έχουν σχέση με τον υπολογιστή , :o
...... ο άλλος είπε ότι τον πονάνε τα μάτια του και δεν μπορεί να κοιτάζει τον υπολογιστή οπότε δήλωσε το ίδιο,  :o
.......κάποιος είπε ότι ο υπολογιστής του προκαλεί πονοκέφαλο ...... >:(
.....και  εγώ είπα ότι όταν κάθομαι με πονάει ο κ@#@ς μου οπότε δεν  μπορώ να τα κάνω όλα εγώ και να κοιτάξουν να αναθεωρήσουν τις ανοησίες (μην πω κάτι πιο χοντρό)που λένε, γιατί θα ζητήσω να γραφούν στο πρακτικό οι λόγοι που δηλώνουν απόν από τον υπολογιστή. ;D... έτσι ώστε να το θυμόμαστε και να μην έχουν πολλές αξιώσεις.

Vangelis


za√‘ag

Λοιπόν ... σήμερα έγινε κάτι που ... "δεν υπάρχει" !!

Μετά από τόσες μέρες κατάφερε το ΠΥΣΔΕ να με τοποθετήσει ... από τη διάθεση του που ήμουνα, στη διάθεση κάποιου γραφείου. Όπως κι έναν άλλο φίλο (ΠΕ19 κι αυτός αλλά αμέσως κάτω από εμένα σε μόρια). Πήγαμε στο γραφείο εχτές (14/9) και το βράδυ κατά τις 8:30 μας ειδοποίησαν να πάμε σε κάποιο σχολείο (Γυμνάσιο), ευτυχώς 1 για τον καθένα μας (και όχι 3 που είχα πέρυσι).

Σήμερα (15/9) το μεσημέρι λοιπόν κατά τις 2:30 ο φίλος μου με πήρε τηλ. σχεδόν ... έξαλλος.

- Τι έγινε, του λέω, εντάξει με το σχολείο; Όλα καλά;
- Άσε ... ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ!!

Έγινε πολύ συζήτηση ... να μη σας κουράζω ...

-- περιληπτικά--

Με το που τον είδε του φόρτωσε (ως ειδικό) ό,τι έχει σχέση με υπολογιστή ... Από email μέχρι ιστοσελίδα. Στατιστικά, e-school και και και ...
Ο άνθρωπος διαμαρτυρήθηκε και είπε ότι αυτές οι εργασίες αφενός δεν είναι προνόμοιο ενός καθηγητή πληροφορικής και αφετέρου είναι θέμα συζήτησης του συλλόγου. Αυτός κάνει τις κατανομές εργασιών. Ζήτησε να αναλάβει υπεύθυνος τμήματος και να βοηθήσει όποιους αναλάβουν κάποιες από τις "ηλεκτρονικές" εργασίες.

Το πιο "καλό" σημείο του διαλόγου μεταξύ τους:

(Δ/ντρια, θεολόγος)
- Ε, καλά τα παιδιά ξέρουν τι είναι ο υπολογιστής. Μπορούν να κάνουν μια διαφάνεια στο powerpoint.

(Πληροφορικός)
- Κοιτάξτε ... όλοι οι άνθρωποι ξέρουν τι είναι ο Θεός !!!

Υποθέτω ότι ο διάλογος μεταξύ τους θα είχε πολύ ενδιαφέρον.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

ΔΕΝ ξέρω τι θα κάνω με σας. Δεν θα κάνετε σήμερα πράξη ανάληψης υπηρεσίας... Θα το ξανασκεφτώ!!!! Σκεφτείτε κι εσείς αυτά που σας είπα.


-----------

Νομίζω ότι το θέμα είναι σοβαρό. Δεν τον άφησε να κάνει πράξη ανάληψης υπηρεσίας .... γιατί;;; Γιατί αρνήθηκε να αναλάβει το eschool ή να φτιάξει ιστοσελίδα για το σχολείο;

Δεν πάμε καθόλου καλά !!!


Οι συμβουλές που του έδωσα για αύριο:

- Ψυχραιμία και ... cool σαν να μη συμβαίνει τίποτα.
- Αν τελικά του αρνηθεί να αναλάβει υπηρεσία, να του δώσει ΓΡΑΠΤΩΣ το λόγο που αρνείται κάτι τέτοιο.
- Αν θέλει μπορεί να καλέσει και το σύλλογο σε συνεδρίαση για το θέμα (οπότε θα έχει ΚΑΙ την όποια απόφαση του συλλόγου)
- Του έστειλα το έγγραφο που έβαλε ο Παναγιώτης με την "ανάλυση" της λέξης μηχανογράφηση και της e-αγγαρείας.
- Με τα "γραπτά" που θα έχει να πάει στο Γραφείο που ανήκει το σχολείο ΚΑΙ στο ΠΥΣΔΕ

Ες αύριον τα σπουδαία ....
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

andreas_p

Ζήτησε να αναλάβει υπεύθυνος τμήματος και να βοηθήσει όποιους αναλάβουν κάποιες από τις "ηλεκτρονικές" εργασίες.

Ούτε αυτό !!! Ούτε έναν δακτυλισμό. Να πάρει τμήμα , εφημερία και τίποτε άλλο.

Να ζητήσει εγγράφως την άρνησή της  για την πράξη ανάληψης !

Α

gimnasio

Είναι παράνομο αυτό που έκανε η δ/ντρια. Όπως λένε και οι συνάδερφοι γραπτώς να του εξηγήσει το λόγο!

za√‘ag

Τελικά εχτές Παρασκευή ΔΕΝ ανέλαβε υπηρεσία. Ενημέρωσε το αρμόδιο γραφείο για το θέμα και θα περιμένει μέχρι τη Δευτέρα.
Λέτε να αρχίσει τα μαθήματα κοντά στα Χριστούγεννα;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

gimnasio

φίλη μου παλιά διευθύντρια μου είπε ότι είναι παρόνομο αυτό που έκανε η δ/ντρια και ότι μερικοί πιστεύουν ότι το σχολείο τους ανήκει. Το θέμα είναι τι κονέ έχει με τους προϊσταμένους γιατί μπορεί να ζητήσει άλλο άτομο να πάει στο σχολείο και να το καταφέρει αυτό. Δε τους βάζουν να υπογράψουν γιατί δεσμεύονται μετά.