Αλιεύματα από blog Υφυπουργού κ.Πανάρετου

Ξεκίνησε από astef, 11 Μαΐου 2010, 10:58:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

astef

Συνάδελφοι σας παρακαλώ, ρίξτε μια ματιά στα σχόλια του θέματος "Η ομιλία μου στη Βουλή" του Υφυπουργού κ.Πανάρετου (http://tiny.cc/5u2w9)
Θα αλιεύσετε ορισμένα ενδιαφέροντα...σχετικά με τα του κλάδου μας..
Διαβάστε επιλεκτικά από την αρχή ως το τέλος...
Επισημάνσεις δικαιολογημένες για κάποιους και διχαστικές για κάποιους άλλους ...
Φωνές αγνών συναδέλφων ή φωνές αντικρουόμενων συλλόγων;;
Και το κυριότερο:
Θα υπάρξουν άραγε απαντήσεις από τον Υφυπουργό, ο οποίος αποδεικνύεται λαλίστατος στο blog, μόνον όταν ο ίδιος το θέλει, επιλέγοντας κατάλληλα το  θέμα και τη στιγμή;;;
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Vangelis

Zanzavar   έχω μια απορία εσύ αν είσουν υφηπουργός θα απαντούσες σε όλους (άντε στους περισσότερους) απο αυτούς που γράφουν σχόλια και μάλιστα ανώνυμα?.
Πρέπει να τιμάμε τέτοιες προσπάθειες όπως αυτή του κ. Πανάρετου και μακάρι να το έκαναν αυτό όλοι οι βο(υ)λευτές μας. 

astef

#2
Παράθεση από: Vangelis στις 12 Μαΐου 2010, 12:20:02 ΜΜ
Zanzavar   έχω μια απορία εσύ αν είσουν υφηπουργός θα απαντούσες σε όλους (άντε στους περισσότερους) απο αυτούς που γράφουν σχόλια και μάλιστα ανώνυμα?.
Πρέπει να τιμάμε τέτοιες προσπάθειες όπως αυτή του κ. Πανάρετου και μακάρι να το έκαναν αυτό όλοι οι βο(υ)λευτές μας.
Αγαπητέ Βαγγέλη,
Αν ήμουν στη θέση του Υφυπουργού θα απαντούσα ή σε όλα τα θέματα ή σε κανένα, ακόμα και ανώνυμα!!
Δεν κατάλαβα το κόλλημα με την ανωνυμία...
Τί πάει να πει δηλαδή, ότι ο κάθε ανώνυμος είναι εκ του πονηρού;;
Εξάλλου, αν διάβασες τα αντίστοιχα σχόλια, σκιαγραφείται η αντικειμενικότατη αλήθεια...όσο και αν αυτή πονάει κάποιους ή οδηγεί σε έριδες και διχασμούς...Αυτά είναι τα παρελκόμενα της παλαιόθεν πασίγνωστης (μόνο σε εμάς) στρέβλωσης!!
Αγαπητέ Βαγγέλη, πρέπει να ξέρεις ποιον και πώς πρέπει να τιμάς!!
Εγώ τιμώ και σέβομαι τον κύριο Πανάρετο ως συνάδελφο της Ανώτατης Εκπαίδευσης και ακόμη περισσότερο ως Πανεπιστημιακό δάσκαλο...
Δεν τιμώ όμως κανέναν, επειδή ανήκει σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, επειδή είναι βουλευτής, Υπουργός, Πρωθυπουργός ή ο Θεός ο ίδιος.
Δεν πρόκειται να αλλάξω τώρα το εσωτερικό μου αξιακό σύστημα...Πολύ αργά!!
Επίσης, εννοείται ότι δεν απαξιώνω, αλλά δυσκολεύομαι απο την άλλη να τιμήσω τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία του κου Παναρετου, καθώς απαντάει μόνον για ό,τι θέλει και τη χρονική στιγμή που αυτός θέλει... ελπίζω λόγω έλλειψης χρόνου και όχι εκ του πονηρού...
Το blog δηλαδή, λειτουργεί ως σένσορας/καταγραφεάς απόψεων της κοινωνίας άνευ αναδράσεως;; Διότι απ'ότι έχω καταλάβει, το κομμάτι σχολίων του blog δεν ακολουθεί τη συνήθη λογική του σχολιασμού/συζήτησης μεταξύ των σχολιαστών, αλλά στρέφεται με ερωτήσεις προς το πρόσωπο του Υφυπουργού...και προσδοκά απαντήσεις!!Έχει, δηλαδή μία άλλη λογική που ο ίδιος ο Υφυπουργός την έχει δώσει με τις ως τώρα απαντήσεις του...
Τέλος, να έχεις κατά νου, αγαπητέ Βαγγέλη, ότι οι Κυβερνήσεις, οι Υπουργοί και οι Θεοί έρχονται και φεύγουν....πέρνοντας μαζί τους την "τιμή" και το "σεβασμό"...
Εμείς, οι καθηγητές όμως, μένουμε...με τους μαθητές μας...και τα προβλήματά μας!!
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Keep Growing

Επιτρέψτε μου, ως "καθαρόαιμος" πληροφορικός, να εκφράσω έναν προβληματισμό:
Δεδομένης της συγκεκριμένης πολιτικοοικονομικοκοινονικής συγκυρίας και του γεγονότος ότι δεν διορίζονται πλέον στον κλάδο των εκπαιδευτικών Πληροφορικής μη πτυχιούχοι Πληροφορικής:
Αν η Πληροφορική στην Δευτεροβάθμια εκπ/ση, διδασκόταν σήμερα μόνο από πτυχιούχους Πληροφορικής, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο θα έλυνε τα προβλήματα στην διδασκαλία της Πληροφορικής, αλλά και γενικότερα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα;
Για μένα, αυτό είναι το κυρίαρχο ερώτημα σήμερα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

astef

Παναγιώτη, η απάντηση στο κυρίαρχο ερώτημα που θέτεις είναι φαινομενικά, όχι.
Αναρωτιέμαι, μήπως ουσιαστικά όμως για τον κλάδο μας, είναι ναι.
Λες σε ένα παράλληλο σύμπαν, όπου τα "θέματά" μας είχαν ξεκινήσει αλλιώς, η σημερινή κατάσταση να ήταν διαφορετική λόγω διαφορετικών στάσεων και αντιλήψεων που θα είχαν προϋπάρξει, όσον αφορά τον τρόπο που θα είχαν αντιμετωπίσει τα πράγματα διαφορετικοί άνθρωποι σε θέσεις-κλειδιά;;
Μπορεί, ναι, μπορεί και όχι...
Για το λόγο αυτό άνοιξα το παρόν θέμα, για να γίνει κουβέντα...μεταξύ μας και όχι σχολιασμός του προσώπου του Υφυπουργού...διότι το θέμα είναι εμείς τί κάνουμε, το πιθανότερο είναι ο Υφυπουργός να μην έχει ενημέρωση για το τί συμβαίνει ή να νομίζει ότι η Πληροφορική είναι μόνο δεξιότητα και όχι επιστήμη, όπως σωστά γράφει κάποιος ανώνυμος στο blog του Υφυπουργού...
Επίσης, προσωπικά θεωρώ ότι έχουν προκύψει πολλές στρεβλώσεις, παραλογισμοί και παράδοξα από τη λάθος "εκκίνηση" του πράγματος.
Με τις αναθέσεις στα εργαστηριακά των ΕΠΑΛ, αυτό που υποστηρίξαμε ως κύριο επιχείρημα και "αυτονόητο" ήταν υπέρ μας ή στρέφεται τελικά εναντίον μας;;
Μήπως πέφτουμε σε πολλές αντιφάσεις;; Μήπως οι περισσότερες φωνές εκ των έσω είναι υπερ της δεξιότητας και κατά της επιστήμης της Πληροφορικής;;Και αν είναι έτσι, γιατί συμβαίνει αυτό;;
Μήπως έχουμε γίνει  ο περίγελος του Υπουργείου και του ΠΙ;
Μήπως λέω "τρέλες";;
Δε θέλω να θίξω κανέναν, ούτε να μειώσω την προσφορά κάποιων, εκφράζω απόψεις προς προβληματισμό και συζήτηση...γιατί το που ακριβώς "πάμε"  έχει άμεση σχέση με το σημείο "εκκίνησής" μας...
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Keep Growing

Μακάρι να μπορούσα να δώσω εύκολα μια θετική απάντηση στο ερώτημα αυτό σήμερα συνάδελφε(το όνομά σου;  :) ).
Δυστυχώς το ζήτημα έχει ξεφύγει ολοφάνερα πλέον από συντεχνιακές ανησυχίες, από κλαδικές ανησυχίες ή από οποιεσδήποτε άλλες υποσυνολικές ανησυχίες.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι πρέπει να πάψουμε να αγωνιζόμαστε για το καλό του κλάδου μας.
Αντιθέτως, τώρα είναι που πρέπει να καλύψουμε αγωνιστικά κενά που συσσωρεύτηκαν "από τη λάθος "εκκίνηση" του πράγματος" ακόμα.
Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε και το περιβάλλον του προβλήματος, όπως μαθαίνουμε στους μαθητές μας.
Αλλιώς αγωνίζεται κάποιος-και διαφορετικά εργαλεία χρησιμοποιεί για να πετύχει τους στόχους του- σε μια ήρεμη, αδιάφθορη, συνειδητοποιημένη και ανθρώπινη κοινωνία και αλλιώς μέσα σε ένα καθαρά "τοξικό" - έτοιμο να εκραγεί- περιβάλλον.
Διότι αν δεν λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας το περιβάλλον του προβλήματος (με όλες τις παραμέτρους του) τότε κινδυνεύουμε, όχι απλά να κάνουμε άλλη μια λάθος εκκίνηση, αλλά να στερέψουμε από νέες προσπάθειες. 
Εγώ είμαι οπαδός του δόγματος: Ο αγώνας ξεκινά από το βαθύτερο εγώ μου και τείνει προς το άπειρο, όχι όμως ως αποτέλεσμα αναλογικής διαδικασίας, αλλά ψηφιακής για να μπορώ να ορίζω διακριτά το επόμενο βήμα και να βλέπω καθαρά όλα τα προηγούμενα.   

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

astef

Παναγιώτη, ο Αντώνης είμαι, κάτσε να βάλω το παλιό μου nick και να αφήσω το μοδάτο "zanzavar" γιατί σας μπέρδεψα δίχως λόγο.
Θυμάσαι;;
Αυτός που ανέβασε το κείμενο περί οριζοντιοποίησης και οργάνωσε τη συλλογή και αποστολή των υπογραφών για τις δημοσιογραφικές ανακρίβειες του "ΕΘΝΟΥΣ" περί του μισθολογίου μας...
Εξαφανίστηκα τελευταία λόγω τρεξιμάτων και γενικότερων οικογενειακοπροσωπικών προβλημάτων...
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Keep Growing

Αντώνη, είπα και γω, λαβώθηκες σοβαρά σε κάποιον αγώνα και τα παράτησες; :)
Χαίρομαι που σε άκουσα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

astef

Συνεχίζεται ο σχολιασμός "νέων θεμάτων μας" στο blog του Υφυπουργού.
Ο 11:25μμ αλλά κυρίως ο 2:10πμ τα λέει πάρα... μα πάρα πολύ καλά ....
Μπράβο στο συνάδελφο 2:10πμ!!!
Σίγουρα υπάρχει κενό ενημέρωσης στο Υπουργείο, ίσως και σκόπιμα...για να μην πώ ότι υπάρχει και παραπληροφόρηση...
Απαντήσεις δε ξέρω αν υπάρξουν. Αν υπάρξουν πάντως θα είναι πολύ περιφραστικές...κατά τη γνώμη μου πάντα...
Ενημέρωση-(Απαντήσεις)-Σχεδιασμός-Δράσεις;;;
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

poursali

Παράθεση από: astef στις 13 Μαΐου 2010, 08:15:32 ΜΜ
Συνεχίζεται ο σχολιασμός "νέων θεμάτων μας" στο blog του Υφυπουργού.
Ο 11:25μμ αλλά κυρίως ο 2:10πμ τα λέει πάρα... μα πάρα πολύ καλά ....
Μπράβο στο συνάδελφο 2:10πμ!!!
Σίγουρα υπάρχει κενό ενημέρωσης στο Υπουργείο, ίσως και σκόπιμα...για να μην πώ ότι υπάρχει και παραπληροφόρηση...
Απαντήσεις δε ξέρω αν υπάρξουν. Αν υπάρξουν πάντως θα είναι πολύ περιφραστικές...κατά τη γνώμη μου πάντα...
Ενημέρωση-(Απαντήσεις)-Σχεδιασμός-Δράσεις;;;


+1

οι λυσεις ειναι απλες.. το μονο που πρεπει να ξεκαθαρισει ειναι η στοχευση
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

astef

Το νέο website του ΥΠΔΒΜΘ σε Joomla (δοκιμαστική λειτουργία) το είδατε;
Μόλις έπεσα πάνω του...
http://www.ypaideias.gr/
Πρόκειται για εσωτερική παραγωγή (καιρός ήταν επιτέλους), αξιολογότατη, πολύ περιεχόμενο, δύσκολη και καλή προσπάθεια οργάνωσης του...και ακόμα είναι στη beta!!
Συγχαρητήρια στους συναδέλφους που έπεισαν για τις ικανότητές τους και κατάφεραν να αναλάβουν και να υλοποιήσουν το έργο αυτό...Μπράβο!!
http://www.ypaideias.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=399&Itemid=447&lang=el
Παρατηρήστε το flip effect...που παραπέμπει στα παλιά... :D
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Keep Growing

Ωραία η βιτρίνα (Blogοφέρνει κιόλας). Για να δούμε τι γίνεται όμως μέσα στο κατάστημα ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Του έστειλα και γω το παρακάτω κείμενο (με ονοματεπώνυμο)


Μην ελπίζετε πλέον στο φιλότιμό μας κύριε υπουργέ.
Αυτό το είχαμε πεινασμένοι.
Αυτό το είχαμε πεινασμένοι και απαξιωμένοι.
Αυτό το είχαμε πεινασμένοι, απαξιωμένοι και αποπροσανατολισμένοι.
Τώρα όμως, η μπίλια που γύριζε στην ρουλέτα εδώ και χρόνια και μείς, με αγωνία, αφού μας αναγκάσατε να τζογάρουμε την ανθρώπινη-παιδαγωγική-επιστημονική μας αξιοπρέπεια, έκατσε και χάσαμε όλα μας τα "λεφτά", τώρα είναι η ώρα να ψάξετε για την ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΡΡΩΣΤΟ.
Οι εποχές που ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ πληροφορικός ήταν το ελβετικό πολύ-εργαλείο στα χέρια της διοίκησης των σχολείων, καλύπτοντας την κάθε τεχνολογική ανεπάρκεια των οραματιστών της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Πολιτικής διαχρονικά έχουν περάσει.
Εγώ αγαπώ την διδασκαλία, αγαπώ την δουλειά για την οποία διορίστηκα στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο και θα εξακολουθήσω να την τιμώ για το καλό των μαθητών μας και όχι για το δικό σας «καλό».
Γιατί το σύνθημα πρέπει να είναι ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ και όχι πρώτα η απαξίωση του Εκπαιδευτικού με άπειρους και ευρηματικούς τρόπους.
Αμφιβάλλω κ. υπουργέ, αν εσείς και οι παρατρεχάμενοί σας, έχετε αποκωδικοποιήσει σωστά την κατάσταση στο σύγχρονο Ελληνικό σχολείο.
Διότι αν είναι θέμα ανικανότητας, μπορώ να το καταλάβω και να προσβλέπω σε επανορθωτικές κινήσεις. Αν είναι όμως θέμα επιλογής συνειδητής, τότε πείτε το ξεκάθαρα σε μένα, στα παιδιά μου και στους γονείς τους, έτσι ώστε να απαλλαγείτε από μένα τον μίζερο και αντιδραστικό ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ. 

Ένας ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: astef στις 13 Μαΐου 2010, 08:59:20 ΜΜ
Το νέο website του ΥΠΔΒΜΘ σε Joomla (δοκιμαστική λειτουργία) το είδατε;


Δεν είναι εντυπωσιακό το site, αλλά εύχομαι να είναι πολύ λειτουργικό. Έχουν πολύ υλικό να ταξινομήσουν. Η επιτυχία τους θα είναι να το συντηρούν σωστά... Μερικά από αυτά τα ονόματα μας είναι γνωστά και από το support του vbi.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Keep Growing στις 13 Μαΐου 2010, 09:22:24 ΜΜ

Ένας ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.


Παναγιώτη,

διάβασα με προσοχή το κείμενο που έστειλες στον πανάρετο.

Εγώ εύχομαι στον παραλήπτη, σε Σένα, σε μένα και σε κάθε Εκπαιδευτικό, να πάρουμε από τον υφυπουργό τον τίτλο του ονόματός του: παν-άρετος. πρόκειται για τίτλο τιμής, για αξιοπρέπεια, για πολιτισμό, για οικοδομή στις ψυχές των παιδιών. Πολλές φορές επαναστατούμε ενάντια σε όσα συμβαίνουν γύρω μας και τα βάζουμε με τις "αμαρτίες" των άλλων. Εγώ μένω σταθερός στην άποψή μου, την οποία εκφράζω εδώ και καιρό: πρώτα η εσωτερική επανάσταση ενάντια σε οτιδήποτε μαυρίζει τις παιδικές ψυχές και που μπορεί να το μεταδίδουμε εμείς σε αυτές, είτε από δική μας ανικανότητα να χαλιναγωγήσουμε τον εαυτό μας, είτε από χαζομάρα είτε ακόμη και χωρίς να το αντιληφθούμε, από έλλειψη διάκρισης...

Μου άρεσαν πολύ οι παρακάτω φράσεις σου:
"Οι εποχές που ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ πληροφορικός ήταν το ελβετικό πολύ-εργαλείο στα χέρια της διοίκησης των σχολείων, καλύπτοντας την κάθε τεχνολογική ανεπάρκεια των οραματιστών της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Πολιτικής διαχρονικά έχουν περάσει.
Εγώ αγαπώ την διδασκαλία, αγαπώ την δουλειά για την οποία διορίστηκα στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο και θα εξακολουθήσω να την τιμώ για το καλό των μαθητών μας και όχι για το δικό σας «καλό».
Γιατί το σύνθημα πρέπει να είναι ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ και όχι πρώτα η απαξίωση του Εκπαιδευτικού με άπειρους και ευρηματικούς τρόπους."

Αλλά Παναγιώτη, εγώ θα έγραφα ορισμένες φράσεις από το υπόλοιπο του κειμένου σου, χρησιμοποιώντας λέξεις περισσότερο αλατισμένες. Δε λέω ότι έχεις άδικο, λέω ότι θα έβαζα λίγο παραπάνω αλάτι.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

Λάμπρο καλησπέρα.  :)
Νομίζω πως τώρα είναι η ευκαιρία να τις γράψεις.

Ο δικός μου τρόπος έκφρασης είναι συγκεκριμένος (και γνωστός πλέον) και έχει την προσωπική μου σφραγίδα.
Δεν θα μπορούσα ποτέ να προσποιηθώ ούτε καν στον τρόπο, πόσο μάλλον για την ουσία.
Έχω ξαναγράψει:  Ο αγώνας ξεκινά από το βαθύτερο εγώ μου και τείνει προς το άπειρο.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Καλησπέρα Παναγιώτη. Να κι ένας τεμπέλης καθηγητής, που δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει και χαζεύει στο ίντερνετ...  ;D ;D

Μα εγώ δεν πρότεινα να προσποιηθείς... ούτε φυσικά να καλοπιάσεις. Ούτε εγώ κάνω κάτι τέτοιο.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Vangelis

Παράθεση από: astef στις 12 Μαΐου 2010, 03:51:56 ΜΜ
Αγαπητέ Βαγγέλη,
Αγαπητέ Βαγγέλη, πρέπει να ξέρεις ποιον και πώς πρέπει να τιμάς!!
Εγώ τιμώ και σέβομαι τον κύριο Πανάρετο ως συνάδελφο της Ανώτατης Εκπαίδευσης και ακόμη περισσότερο ως Πανεπιστημιακό δάσκαλο...
Δεν τιμώ όμως κανέναν, επειδή ανήκει σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, επειδή είναι βουλευτής, Υπουργός, Πρωθυπουργός ή ο Θεός ο ίδιος.
.....
Τέλος, να έχεις κατά νου, αγαπητέ Βαγγέλη, ότι οι Κυβερνήσεις, οι Υπουργοί και οι Θεοί έρχονται και φεύγουν....πέρνοντας μαζί τους την "τιμή" και το "σεβασμό"...
Εμείς, οι καθηγητές όμως, μένουμε...με τους μαθητές μας...και τα προβλήματά μας!!


Μάλιστα τώρα βγήκα ότι τιμώ κάποιον επειδή ανήκει σε συγκεκριμμένο πολιτικό χώρο!!!

Αντε τώρα να αποδείξεις ότι δεν είσαι Ελέφαντας 

Λοιπόν να το ξαναπώ τιμώ μια συγκεριμμένη συμπεριφορά.  Αν γνωρίζετε κάποιον άλλο υπουργό, υφηπουργό, γενικό γραμματέα κ.λπ που να έχει blog και να δημοσιεύει σε blog τις απόψεις του τότε να μου το πείτε να τον "τιμήσω" και αυτόν. 

Ο Πανάρετος θα κριθεί απο το (συνολικό) έργο του.  Ορισμένες ενέργεις του μέχρι τώρα ήταν θετικές για παράδειγμα η  στάση του στο θέμα του σκάνδαλου εκλογής της Στεφανάκη (αν δεν κάνω λάθος το όνομα).
Προσωπικά θα προτιμούσα να ήταν στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.   

za√‘ag

Καλά τα λέμε εμείς εκεί (και σε πολλά άλλα blogs) αλλά ...

πολύ αμφιβάλλω αν τα "μελετά" ο ίδιος (δεν τον γνωρίζω προσωπικά και δεν θέλω να παρεξηγηθώ) όπως έγινε και με τη "δημόσια διαβούλευση".
Επειδή συμμετείχα κι εγώ (όπως και ο Παναγιώτης) ΔΕΝ είδα καμια συμβολή της διαβούλευσης στη "διαμόρφωση" του πολυ-νομοσχεδίου.
Εκείνο που καταφέραμε με τη διαβούλευση ήταν οι ανταλλαγές απόψεων μεταξύ μας...

Και για να πω κάτι που είναι (για μένα) η πραγματικότητα:

Με την τρέχουσα πολιτική κατάσταση δεν υπάρχει κανένα περιθώριο "διαπραγματεύσεων" μεταξύ Υπουργείου και καθηγητών-μαθητών-γονέων μιας και οι πολιτικές είναι ήδη ΠΟΛΥ ΣΑΦΩΣ προκαθορισμένες από την ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ κλπ κέντρων. Μην ξεχνάτε ότι τα Συνταγματικά καθορισμένα δικαιώματα-υποχρεώσεις ΟΛΩΝ μας έχουν ΗΔΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΕΙ με ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ( ;;; ) ΒΟΥΛΗΣ.

Οπότε πιστεύω πως ό,τι κι αν προτείνουμε εμείς ΔΕΝ θα έχει ουσιαστικό αντίκτυπο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

Και (το σημαντικότερο) ΑΝ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ (οι πληροφορικοί) "ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΡΙΑΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ" Δηλ. πόσοι αλεξιπτωτιστές, τσαρλατάνοι (και άλλου τύπου χαρακτηρισμοί που εκτοξεύει ο ένας στον άλλον) έχουν μαζευτεί στον κλάδο μας ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ. Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός.... Αλλά εκείνο που εισέπραξα διαβάζοντας τα σχόλια είναι ότι σαν κλάδος φαινόμαστε ανομοιογενής και ΟΧΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ .... κάτι που τελικά θα το εκμεταλλευτούν οι "κρατούντες" ....

ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΜΕ;

ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ     Α Π Α Ι Τ Η Σ Ο Υ Μ Ε   ως κλάδος και μετά να μιλήσουμε.

Εκτός αν εγώ είμαι εκτός τόπου και το μόνο μας πρόβλημα είναι ότι οι "τσαρλατάνοι" πρέπει να γίνουν καθαρίστριες στα εργαστήρια, οι "300-ωροι σεμιναριάκηδες" να χειρίζονται το e-school, οι απόφοιτοι ΤΕΙ να φτιάχνουν τα χαλασμένα πριζάκια δικτύου... άντε και τα wi-fi στην ψηφιακή τάξη, οι απόφοιτοι Πανεπιστημίων πληροφορικής να κάνουν μάθημα στο Γυμνάσιο, οι απόφοιτοι Πολυτεχνείου να γίνονται υπεύθυνοι εργαστηρίων και να κάνουν ΑΕΠΠ κλπ κλπ.....
Αυτοί είναι οι στόχοι μας;;;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Keep Growing

Έχεις απόλυτο δίκιο Βαγγέλη. Όσο κοιτάμε πίσω, στα μαύρα χρόνια, τον κλάδο μας, τόσο αυτός θα μαυρίζει περισσότερο.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΙΣΩ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΙΑΙΑ ΦΩΝΗ , ΧΘΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.
ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟ" ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 95 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΠΟΜΠΕΎΟΥΜΕ, ΘΑΡΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΤΑΙΞΕ  Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ...
ΑΝ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ ....   

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Stefania

Παράθεση από: Keep Growing στις 16 Μαΐου 2010, 10:08:32 ΠΜ
Έχεις απόλυτο δίκιο Βαγγέλη. Όσο κοιτάμε πίσω, στα μαύρα χρόνια, τον κλάδο μας, τόσο αυτός θα μαυρίζει περισσότερο.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΙΣΩ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΙΑΙΑ ΦΩΝΗ , ΧΘΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.
ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟ" ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 95 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΠΟΜΠΕΎΟΥΜΕ, ΘΑΡΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΤΑΙΞΕ  Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ...
ΑΝ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ ....

Δεν το καταλαβαίνω αυτό... Θεολόγος Πληροφορικός;;;!!!   ;D ??? >:(
Τώρα με τη Β' ανάθεση να αναλάβει τα θρησκευτικά και να ελευθερώσει τη θέση για έναν απόφοιτο πληροφορικής ΠΕ19-ΠΕ20.
Αλήθεια υπάρχει κανείς που να διαφωνεί;
Το ξέρω ότι γίνομαι κουραστική, αλλά θα ξαναρωτήσω. Η θέση της ΠΕΚΑΠ ποια είναι και σε αυτό το θέμα; 

Vangelis

Στεφανία υπάρχει μια αρχή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που πρέπει να την ξέρεις "ο Καθηγητής  πρώτα υπηρετεί τη μάθηση και μετά την επιστήμη".  Είσαι σίγουρη ότι κάνεις καλύτερο μάθημα από ένα  "θεολόγο" που διορίστηκε το 95? και να είσαι σίγουρη για τον εαυτό σου είσαι εξ ίσου σίγουρη για όλους τους  αποφοίτους ΠΕ19-20?

Η θέση της ΠΕΚΑΠ είναι ξεκάθαρη αντιπροσωπεύει όλους (μα όλους) τους Καθηγητές Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  Αν θέλεις διακρίσεις  ανάλογα με τη σχολή που έχει τελειώσει ο καθένας και πως αυτός  κρίνει τις άλλες σχολές, υπάρχουν και άλλες ενώσεις.   Μένει να κρίνεις αν αυτό συμφέρει τον κλάδο ή όχι.   

poursali

Vangelis, το οτι συμφωνουμε οι περισσοτεροι με την δευτερη παραγραφο που γραφεις δεν σημαινει οτι πρεπει να ακυρωνεις εναν πτυχιουχο συναδελφο πληροφορικης με την πρωτη σου παραγραφο.

φιλικα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

Φοβάμαι ότι πάλι θα βγάλουμε μόνοι μας τα ματάκια μας. Αυτό θέλει και η ηγεσία του υπουργείου παιδείας (φαντάζομαι και κάθε άλλου υπουργείου) ... ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ !!!

Θα δείξει .... όπου νάναι ... μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα...
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

poursali

ναι αυτο ηθελα να πω και γω απο μια αλλη οπτικη γωνια.. δεν ξερω αν βγηκε ετσι, αλλα αυτο ηθελα να πω μεταξυ αλλων...
ειναι σιγουρο οτι ολοι καπου θα διαφωνουμε.. αλλα σιγουρα καπου τα "βρισκουμε" κιολας... ας εστιασουμε εκει.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Stefania

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Μαΐου 2010, 11:23:29 ΜΜ
Στεφανία υπάρχει μια αρχή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που πρέπει να την ξέρεις "ο Καθηγητής  πρώτα υπηρετεί τη μάθηση και μετά την επιστήμη".  Είσαι σίγουρη ότι κάνεις καλύτερο μάθημα από ένα  "θεολόγο" που διορίστηκε το 95? και να είσαι σίγουρη για τον εαυτό σου είσαι εξ ίσου σίγουρη για όλους τους  αποφοίτους ΠΕ19-20?

Η θέση της ΠΕΚΑΠ είναι ξεκάθαρη αντιπροσωπεύει όλους (μα όλους) τους Καθηγητές Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  Αν θέλεις διακρίσεις  ανάλογα με τη σχολή που έχει τελειώσει ο καθένας και πως αυτός  κρίνει τις άλλες σχολές, υπάρχουν και άλλες ενώσεις.   Μένει να κρίνεις αν αυτό συμφέρει τον κλάδο ή όχι.   

Έφαγα αρκετή ώρα πριν λίγο να "εξηγώ" σε συνάδελφο αν πρέπει να κάνουμε μάθημα στα δημοτικά. Και τώρα είδα αυτό το μήνυμα. Αν δεν κάνεις χιούμορ, σηκώνω τα χέρια ψηλά...

Ως απόφοιτη τμήματος Πληροφορικής θεωρώ θεολόγους - δασκάλους εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο για τη διδασκαλία του μαθήματος της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

O Vangelis είναι ένας παλαιός εκπαιδευτικός (νομίζω 30 χρόνια), δικαιούται να εκφράζει την άποψή του και εμείς δικαιούμαστε να τη διαβάζουμε με ανοιχτό μυαλό.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

astef

#27
Εγώ είμαι στενόμυαλος, στενοκέφαλος κα μάλλον κουφιοκέφαλος...
Για τό λόγο αυτό έσβησα μόλις όλο το κατεβατό που είχα γράψει εδώ ...
Κρίμα...που δε θέλουμε να κοιτάξουμε κατάματα και με ρεαλισμό το παρελθόν....γιατί αυτό καθορίζει και το μέλλον μας!!
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Vangelis

Προφανώς διαφωνούμε με τη Στεφανία και τον/την? astef μετά από αρκετά χρόνια σε σχολεία έχω συναντήσει συναδέλφους διαφόρων ειδικοτήτων που οποιοσδήποτε (κυριολεκτικά)  θα έκανε καλύτερο μάθημα από αυτούς.    Το πτυχίο από μόνο του (να συμπληρώσω το μεταπτυχιακό ακόμα και το διδακτορικό) δεν κάνει τον καλό δάσκαλο, χρειάζεται πολλά περισσότερα.   Αν  όλα τα άλλα (τα περισσότερα..) τα θεωρήσουμε ίσα τότε φυσικά τα πτυχία κάνουν τη διαφορά.  Αλλά δυστυχώς δεν είναι... 

Τελικά πόσοι είναι αυτοί οι "θεολόγοι" συνάδελφοι μήπως κρυβόμαστε πίσω απο μια "περίεργη" για τον κλάδο μας ειδικότητα μόνο για να έχουμε λόγω διαφωνίας?  Σταματώ εδώ γιατί δεν θέλω να μεταφέρω τη διαμάχη των διαφόρων ενώσεων εδώ. 

poursali

Vangelis... αν του χρονου διοριστουν 1000 συναδελφοι πληροφορικης, με τι κρητιρια θα τους επαιρνες? μηπως με μια συνεντευξη για να φανει το μερακι καποιου?
σιγουρα παιζει ρολο το μερακι, αλλα φανταζομαι θα συμφωνεις οτι στατιστικα (σε απολυτο βαθμο μαλιστα) ειναι προς το συμφερον της εκπαιδευσης τα αντιστοιχα μαθηματα να τα διδασκουν και πτυχιουχοι των αντιστοιχων τμηματων.

τωρα εσυ μπορει να εχεις ενα σωρο αντιπαραδειγματα... δεν διαφωνω, εχω δει και εγω τετοια... αλλα αυτο δεν αλλαζει την αποψη μου.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: astef στις 17 Μαΐου 2010, 12:50:45 ΜΜ
Εγώ είμαι στενόμυαλος, στενοκέφαλος κα μάλλον κουφιοκέφαλος...
Για τό λόγο αυτό έσβησα μόλις όλο το κατεβατό που είχα γράψει εδώ ...
Κρίμα...που δε θέλουμε να κοιτάξουμε κατάματα και με ρεαλισμό το παρελθόν....γιατί αυτό καθορίζει και το μέλλον μας!!


Αγαπητέ/ή συνάδελφε astef, όταν έγραψα το "ανοικτό μυαλό", σαφώς δεν αναφερόμουν σε όσα έγραψες, αλλά έκανα μια γενική τοποθέτηση. Λυπάμαι αν το παρεξήγησες. Ειλικρινά στενοχωρέθηκα πολύ όταν διάβασα ότι έσβησες το κείμενο που έγραψες με κόπο και θυσία χρόνου και σε παρακαλώ προσωπικά να δεχθείς τη συγνώμη μου (αν και δεν είχα σκοπό να δημιουργήσω πρόβλημα) και να γράψεις ξανά τη γνώμη σου.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Vangelis

Παράθεση από: poursali στις 17 Μαΐου 2010, 03:40:55 ΜΜ
Vangelis... αν του χρονου διοριστουν 1000 συναδελφοι πληροφορικης, με τι κρητιρια θα τους επαιρνες? μηπως με μια συνεντευξη για να φανει το μερακι καποιου?
σιγουρα παιζει ρολο το μερακι, αλλα φανταζομαι θα συμφωνεις οτι στατιστικα (σε απολυτο βαθμο μαλιστα) ειναι προς το συμφερον της εκπαιδευσης τα αντιστοιχα μαθηματα να τα διδασκουν και πτυχιουχοι των αντιστοιχων τμηματων.

τωρα εσυ μπορει να εχεις ενα σωρο αντιπαραδειγματα... δεν διαφωνω, εχω δει και εγω τετοια... αλλα αυτο δεν αλλαζει την αποψη μου.

Του χρόνου μάλλον θα περισσεύουν 1000 πληροφορικοί!!!
Αυτό που λες είναι προφανές  αλλά στατιστικά δηλαδή στο μέσο όρο. 
Αλλά αν κάποιος βγει και πει ΕΓΩ είμαι καλύτερος καθηγητής απο αυτόν τότε θα πρέπει να το αποδείξει. Αποδειξη για μένα δεν είναι το πτυχίο (αυτό είναι ένδειξη).

Τι είναι απόδειξη το παραλείπω γιατί  θα μπούμε στα βαθιά νερά της αξιολόγησης.
Τελευταίο το μεράκι  δυστηχώς δεν φαίνεται με μια συνέντευξη....  απο τη μακροχρόνια δουλειά φαίνεται

poursali

vangelis νομιζω βρισκουμε σιγα σιγα μια ακρη. μην στεκεσαι στο οτι θα περισσευουν του χρονου 1000 καθηγητες πληροφορικης. ξερεις πολυ καλα οτι για αλλο λογο το εγραψα αυτο το νουμερο.
επιπλεον νομιζω οτι δεν ειναι απλα στατιστικο το στοιχειο που παραθετω, αλλα συντριπτικο..
τελος, δεν νομιζω να καταδιωκεται κανεις απο τετοια επιδειξιομανια ωστα να λεω ντε και καλα οτι "ΕΓΩ ειμαι καλυτερος απο αυτον"... αλλα ακομα και αν το λεει κανεις δεν σκεφτεται το πτυχιο που εχει ο ενας ή ο αλλος...

ελπιζω να καταλαβαινεις το σκεπτικο μου.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

astef

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 17 Μαΐου 2010, 10:07:54 ΜΜ
Αγαπητέ/ή συνάδελφε astef, όταν έγραψα το "ανοικτό μυαλό", σαφώς δεν αναφερόμουν σε όσα έγραψες, αλλά έκανα μια γενική τοποθέτηση. Λυπάμαι αν το παρεξήγησες. Ειλικρινά στενοχωρέθηκα πολύ όταν διάβασα ότι έσβησες το κείμενο που έγραψες με κόπο και θυσία χρόνου και σε παρακαλώ προσωπικά να δεχθείς τη συγνώμη μου (αν και δεν είχα σκοπό να δημιουργήσω πρόβλημα) και να γράψεις ξανά τη γνώμη σου.
Λάμπρο δεν αναφερόμουν σε εσένα, ούτε σε παρεξήγησα, οπότε δε χρειάζονται συγγνώμες...
Πιάστηκα από τα γραφόμενά σου...και έσβησα ένα κείμενο που είχα γράψει...
Τα γραφόμενά σου Λάμπρο ήταν η αφορμή για μένα και όχι η αιτία...Αν δεν έγραφες αυτά, εγώ θα έβρισκα άλλη αφορμή για να σβήσω...Καταλαβαίνω τι εννοούσες στα προηγούμενα μηνύματά σου...Αυτοί που έπρεπε να τσιμπήσουν πάντως, δε τσίμπησαν τελικά...Είναι και πονηρίδηδες...
Επειδή εδώ μέσα βλέπω περίεργες συμπεριφορές ορισμένων (που τις βλέπω και εκεί έξω, δηλ.σχολεία) δε θέλω να προκαλέσω ούτε "διχασμούς", ούτε χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπό μου (πχ. ότι εκπροσωπώ κάποιους)...διότι αυτά που είχα γράψει τα πιστεύω και τα θεωρώ πηγή όλων μας των δεινών...και μπορώ να σου κάνω και ολόκληρη αιτιολογική έκθεση!!
Όλα τα άλλα περί "διχασμών" και "συνεισφορών" τα ακούω βερεσέ και για λόγους εσωτερικής κατανάλωσης-προφύλαξης....
Επιτρέψετε μου συνάδελφοι κάτι τελευταίο (διότι η στενοχώρια μου για το θέμα δε μου επιτρέπει να επανέλθω σύντομα επ αυτού):
Η Πληροφορική είναι επιστήμη και όχι δεξιότητα...όπως την κατήντησαν κάποιοι πολύ συγκεκριμένοι κύκλοι εδώ και χρόνια και όπως, δυστυχώς, πολλοί από εμάς, εξακολουθούμε να της συμπεριφερόμαστε...παρότι σπουδάσαμε την επιστήμη, απόροια της οποίας είναι και οι επιμέρους δεξιότητες που την υπηρετούν...
Κρίμα!!
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Keep Growing

Άσχετο.

Τι είναι αυτό που περιμένει έναν Καθηγητή σήμερα, ο οποίος θα πει μέσα από την καρδιά του:
"Εμένα με ενδιαφέρει ο μαθητής και όχι η αγορά."


.....

Ο ζουρλομανδύας.

Η Πληροφορική ως επιστήμη, έχει πάρα πολλά να προσφέρει και στον εξανθρωπισμό της εκπαίδευσης.
Η Πληροφορική είναι ένα κοφτερό μαχαίρι. Μπορείς με αυτό να λύσεις δεσμά, ή να σκοτώσεις ανθρώπους.

Εγώ  τώρα, ως Παναγιώτης, αν πεισθώ ότι οι προσπάθειες της πολιτείας είναι προς την κατεύθυνση του εξανθρωπισμού της εκπαίδευσης και εγώ αποτελώ τροχοπέδη, τότε θα είμαι ο πρώτος που θα παραιτηθώ.
Αλλιώς θα με έχουν πάντοτε μπροστά τους.   

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).