Διαμαρτυρία για την αντιμετώπιση των καθ. Πληρ/κής

Ξεκίνησε από Sofia_Nina, 25 Νοε 2003, 11:56:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Sofia_Nina

Είμαι Καθηγήτρια Πληροφορικής εδώ και 4 χρόνια σε ένα Λύκειο στο Νόμο Αττικής. Από νωρίς κατάλαβα τι σημαίνει να είσαι Καθηγητής Πληροφορικής σε ελληνικό σχολείο. Σημαίνει ότι είσαι και ο Γραμματέας του σχολείου. Πιστεύω ότι καταλαβαίνεται τι εννοώ.
Έχω αναλάβει το εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου (πολύ λογικό και δεν έχω κανένα παράπονο για αυτό), έχω αναλάβει τη μηχανογράφηση του σχολείου (πρόγραμμα εταιρείας ΕΠΑΦΟΣ), γράφω κείμενα όποτε αυτό χρειάζεται (και χρειάζεται πολύ συχνά) και πολλά άλλα που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία του σχολείου και πρέπει να περάσουν πρώτα από τον ΗΥ.
Όλα αυτά δηλαδή που κάνουν όλοι οι Καθηγητές Πληροφορικής σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας.
Δεν έχω ξαναστείλει ποτέ κανένα μήνυμα διαμαρτυρίας, αλλά αυτή τη φορά "το ποτήρι ξεχείλισε".
Το περασμένο Σάββατο το διπλανό & συστεγαζόμενο σχολείο ήταν Κέντρο των Εξετάσεων Γλωσσομάθειας που διοργανώνει το Υπουργείο Παιδείας. Σχηματίστηκε λοιπόν μία Επιτροπή για τις εξετάσεις αυτές(όπως ακριβώς και στις Πανελλαδικές) με Πρόεδρο, Αντιπρόεδρο, Μέλη κ.λ.π. Η αμοιβή τους μάλιστα ακούστηκε ότι θα είναι πάρα πολύ καλή.
Φυσικά χρειάστηκαν και 2 χειριστές για τον ΗΥ,όπως ακριβώς γίνεται και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Ποιούς λοιπόν πήραν για χειριστές ? Εναν Φυσικό και έναν Μαθηματικό !!! Και γιατί όχι έναν Καθηγητή Πληροφορικής ? Γιατί όχι τον Καθηγητή Πληροφορικής του σχολείου που διενεργεί τις Εξετάσεις ? Φυσικά εδώ έπαιξαν ρόλο οι γνωριμίες αφού οι αμοιβές ήταν πολύ καλές.
Τι θα γινόταν όμως αν κάτι πήγαινε στραβά ? Και χρειαζόταν τεχνικές γνώσεις σε επίπεδου υλικού ή λογισμικού ? Προφανώς οι 2 αυτοί άνθρωποι δεν θα γνώριζαν πως να αντιμετωπίσουν  ένα τέτοιο περιστατικό . Γιατί λοιπόν δεν γίνεται κάποια έρευνα σε αυτές τις επιτροπές? Γιατί δεν φροντίζουν οι χειριστές ΗΥ να είναι Καθηγητές Πληροφορικής και να μην επιτρέπουν να αναλαμβάνουν καθηγητές από άλλους κλάδους ?
Για να γράφουμε κείμενα να ενημερώνουμε τη βάση δεδομένων με τα στοιχεία των μαθητών, για να κάνουμε γραματειακή υποστήριξη είμαστε καλοί (ή μήπως κορόιδα ?) , αλλά για να συμμετέχουμε σε τέτοιου είδους επιτροπές όχι !
Ή μήπως εάν η γραμματειακή υποστήριξη (σε όλη τη σχολική χρονιά) πληρωνόταν , τότε θα συμμετείχαν και καθηγητές άλλων κλάδων με μεγάλη χαρά και προθυμία ?
Πραγματικά θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας πάνω σε αυτό. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να αλλάξει κάτί, αλλά τουλάχιστον ελπίζω να συμφωνείτε μαζί μου.

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας !
Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ10

Υ.Γ. Στέλνω αυτό το μήνυμα όχι για εμένα προσωπικά αλλά για όλους εμάς τους "ταλαίπωρους" καθηγητές πληροφορικής που ανεχόμαστε και θα πρέπει να συνεχίσουμε να ανεχόμαστε όλων των ειδών τις αδικίες ...


Νίκος

Καθηγήτρια Πληροφορικής και ΠΕ10???

Τι περισσότερο νομίζεις ότι έχεις από έναν Μαθηματικό ή Φυσικό?

Ο κλάδος ΠΕ10 είναι ο κλάδος των Κοινωνιολόγων.

Είσαι λοιπόν μία Κοινωνιολόγος που με κάποια σεμινάρια 400 ωρών μεταλλάχτηκες σε "καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19"!!!

P.Tsiotakis

Νίκο, μετά τις 4 μην κάθεσαι στο Internet

1. το πλήκτρο 0 και 9 είναι δίπλα στο πληκτρολόγιο
2. Η κοπέλα έγραψε 25 Νοεμβρίου 2003
3. Και κοινιολόγος να ήταν ως ΠΕ19 θα διοριζόταν

Καλή χρονιά να έχουμε

GAS

τι εχει ενας καθηγητής πληροφορικης περισότερο απο εναν μαθηματικό ? χα χα ωραίο!
Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις?

Για να μη βρίσω.-

Wizard

Έχει επιχειρήσει κάποιος να φέρει ως επιχείρημα στο σχολείο του το έγγραφο του ΥΠΕΠΘ που αναφέρει ότι οι υπεύθυνοι των εργαστηρίων Πληροφορικής δεν αναλαμβάνουν καμία άλλη εξωδιδακτική εργασία αφού η συντήρηση του εργαστηρίου θεωρείται ως τέτοια;
Στη δικιά μου τουλάχιστον περίπτωση έπιασε και φέτος δεν έχω αναλάβει τίποτα άλλο, ενώ αν μείνω του χρόνου και αναλάβω τη μηχανογράφηση, θα μου γίνει μείωση ωραρίου.
Βέβαια, στο δικό μου σχολείο υπάρχουν 2-3 καθηγητές που ξέρουν και ασχολούνται και έχουν μείωση ωραρίου γι'αυτό το σκοπό, οπότε δεν ξέρω αν θα μου έλεγε κανείς "καλημέρα" σε περίπτωση που δεν υπήρχε άλλος καθηγητής να γνωρίζει υπολογιστές και τους έλεγα ότι δεν αναλαμβάνω...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

αγαπητέ wizard, μπορείς να μου στείλεις αυτό το έγγραφο στο lambrosbouk@yahoo.gr?
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Wizard

#6
lambrosbouk, μπορείς να πας εδώ: http://www.dide.ach.sch.gr/keplhnet/lyk.htm
Στο τέλος της σελίδας υπάρχει μια ενότητα "Γ. Λοιπά θέματα". Αν και καλό είναι να κατεβάσεις όλα τα έγγραφα αυτής της ενότητας, για τα καθήκοντα των υπευθύνων των εργαστηρίων Πληροφορικής σε ενδιαφέρουν τα 3 pdf της τρίτης γραμμής (και ειδικά οι διευκρινήσεις: http://www.dide.ach.sch.gr/keplhnet/2000_00670.pdf).

Στο Λύκειο που είμαι, τους έχω ξεκαθαρίσει ότι θα βοηθάω όπου μπορώ σε κάποια θέματα, αλλά μόνο για να καθοδηγήσω κάποιους συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων για το πώς θα κάνουν κάποια πράγματα και όχι να τα κάνω εγώ. Δεν είμαι κακός προς Θεού, απλώς είναι η δουλειά που έχουν αναλάβει και με το πρόσχημα "δείξε μου πώς γίνεται", καταλήγουμε στο "έλα κάνε τα". Εννοείται ότι σε θέματα software ή γενικότερα καλής λειτουργίας των υπολογιστών, είμαι πάντα διαθέσιμος επειδή γνωρίζω εξ ορισμού περισσότερα από τους υπόλοιπους καθηγητές. Δε νομίζω όμως ότι θα ανεχτώ ποτέ να δακτυλογραφώ έγγραφα ή να περνάω βαθμούς ή γενικότερα να αναλάβω κάποιο καθήκον σε μόνιμη βάση γιατί υπάρχουν συνάδελφοί μου που γνωρίζουν να το κάνουν (σιγά τη δυσκολία πια...) και γιατί οι καθηγητές που έχουν αναλάβει τη μηχανογράφηση και κάνουν γραμματειακή υποστήριξη, έχουν μείωση ωραρίου ή δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο. Οπότε, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να γίνω "θύμα" μιας απαράδεκτης κατάστασης.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

εύγε wizard... δυστυχώς πολλοί συνάδελφοι δε μπορούν να ξεχωρίσουν αυτές τις διαφορές. ειδικά όταν υπάρχουν συνάδελφοι πολύ μεγαλύτεροι σε ηλικία ή όσοι δυσκολεύονται στη συμπεριφορά και σε βλέπουν ... από κάτω!
σε ευχαριστώ και για τα links.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Wizard

Αγαπητέ lambrosbouk, πας σε κάποιο σχολείο αρχή της χρονιάς και ακούς τους καθηγητές να σου λένε "ο προηγούμενος Πληροφορικός έβγαζε το ωρολόγιο πρόγραμμα, έκανε τον γραμματέα, είχε αναλάβει τη μηχανογράφηση, περνούσε μόνος του όλους τους βαθμούς, αναλάμβανε τις πανελλήνιες, ήταν υπεύθυνος για τις μικροφωνικές εγκαταστάσεις του αμφιθέατρου, πήγαινε στα σπίτια μας και έφτιαχνε τα μηχανήματά μας και επίσης μας άφηνε να διακόπτουμε το μάθημά του για να τον ρωτάμε διάφορα!..."
Ο Πληροφορικός-Σούπερμαν!
Γνωρίζω περίπτωση Πληροφορικού που κάποια στιγμή δεν άντεξε με όλα τα καθήκοντα που του είχαν αναθέσει, τους τα βρόντηξε (με την εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ που προανέφερα), με κάποιους δεν ανταλλάσσει καλημέρα, αλλά βρήκε την υγεία του.
Απλώς, δεν πρέπει να τους καλομαθαίνουμε, γιατί δύσκολα αλλάζουν και θα τα φορτωνόμαστε μια ζωή.

Wizard

Επίσης, να προσθέσω ότι σε περίπτωση που πηγαίνετε σε 2 ή περισσότερα σχολεία, το τι μπορεί να σας αναθέσει το κάθε σχολείο δεν ορίζεται από πουθενά (δηλαδή, αν μπορούν και τα 2 σχολεία να σας πουν να αναλάβετε τις μηχανογραφήσεις), οπότε εκεί το παλεύουμε αβοήθητοι.

laloulisgr

Κάποτε, 1992 ή 1993 έγραψα ένα προγραμματάκι σε Basic για την έκδοση βαθμολογίας, τόσο των τετραμήνων όσο και την ετήσια.
Στο γυμνάσιο που υπηρετούσα όταν το έδειξα αρκετοί είπαν: "Τι ωραίο!! τώρα θα βγάλεις εσύ όλη τη βαθμολογία".
Αρνήθηκα ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ και ΑΠΟΛΥΤΑ. Τους είπα οτι όποιος θέλει, να έρθει στο εργαστήριο να του δείξω το πρόγραμμα, διαφορετικά ας βγάλει τη βαθμολογία με τον τρόπο που το έκανε μέχρι τώρα (χαρτί, στυλό, προσθαφαιρέσεις και ειδικά πινακάκια). Μερικοί ήρθαν, τους άρεσε και μετά θέλαν όλοι οι υπεύθυνοι των 16, νομίζω, τμημάτων να χρησιμοποιήσουν το προγραμματάκι.
Στο λύκειο που ήμουν πέρυσι, έκανα λίγο από όλα (Έπαφο γιατί βοηθούσα το συνάδελφο ΠΕ19, λίγα έγγραφα, με κύρια εργασία το ωρολόγιο πρόγραμμα) επειδή το ήθελα. Αρνήθηκα να κάνω κάποιες εργασίες που δεν μπορούσαν, υποτίθεται, να κάνουν οι υπεύθυνοι. Ο λόγος; Οι εκπαιδευτικοί πήραν χρήματα για να επιμορφωθούν, πήραν χρήματα για την αγορά υπολογιστή, είναι υποχρεωμένοι τώρα να γνωρίζουν απλή χρήση υπολογιστή. Ναι, να τους δείξω κάτι στο Word ή στο Excel, αλλά όχι δεν θα βγάλω εγώ τη δουλειά τους. Αν το κάνω, και του χρόνου τα ίδια θα γίνουν. Μικρές αντιπαραθέσεις πρέπει να υπάρχουν. Θα βάλουν όμως μερικά πράγματα στη θέση τους. Στο κάτω κάτω μερικοί αν είναι να μου λένε κάθε μέρα: "καλημέρα..." και να συμπληρώνουν από μέσα τους "...κορόιδο", τότε ας μην έχω καμιά καλημέρα μαζί τους.

Είχες και εσύ μια πολύ μεγάλη ευκαιρία και την έχασες. Όταν βγήκαν οι επιτροπές έπρεπε να πατήσεις πόδι, να διαμαρτυρηθείς έντονα. Να μην δεχθείς να κάνεις όλα αυτά που κάνεις. Όταν ασχολείσαι με τόσα πολλά και μάλιστα χωρίς πληρωμή, πρέπει να θεωρείται ότι αυτόματα μπαίνεις σε κάθε επιτροπή όπου και θα πληρώνεσαι. Άλλως δεν υπάρχει λόγος να κάνεις και τα χωρίς πληρωμή. Ας τα κάνουν αυτοί που όταν υπάρχει χρήμα τότε αυτομάτως αποκτούν και ικανότητες.

Αυτά και επειδή εντελώς τυχαία έπεσα στο φόρουμ και μου άρεσε (το φόρουμ), το επόμενο μήνυμα θα είναι σαν μέλος και όχι σαν επισκέπτης.

chrisk

symfono mazi sou laloulisgr!!!!

pantos ego eimai ligo pio diplomatikos..
afhste na perasoun ta dyo prota xronia pou eimaste dokimoi ypallhloi mhp[os kai tyxete se kanena stravoksylo dieythynti kai sas kanei tsalimakia gia monimopoihsh kai meta varate sto kefali alyphta!!!!

kai oso gia thn kalhmera : XESTHKAME!!!

Vangelis

Θέλει διπλωματία και σταθερότητα
Ευχαρίστως να σας δείξω όσες φορές χρειαστεί  αλλά δεν θα τα κάνω εγώ όλα, είνια η σωστή φράση.
Φυσικά έχουμε σε πρώτη ζήτηση το έγγραφο που αναφέρει ότι ο υπεύθυνος εργαστηρίου δεν κάνει άλλες εργασίες (εκτός εφημερίας).

Σύντομα απ' ότι λέγεται θα υπάρξει και μια μείωση ωραρίου κατα 3 ώρες για τον/την υπέυθυνο εργαστηρίου έτσι ώστε να μπορεί να ασχοληθεί περισσότερο με την συντήρηση του εργαστηρίου  (εκεί πάσχουμε γενικά).