Αλιεύματα από blog Υφυπουργού κ.Πανάρετου

Ξεκίνησε από astef, 11 Μαΐου 2010, 10:58:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Λάμπρο καλησπέρα.  :)
Νομίζω πως τώρα είναι η ευκαιρία να τις γράψεις.

Ο δικός μου τρόπος έκφρασης είναι συγκεκριμένος (και γνωστός πλέον) και έχει την προσωπική μου σφραγίδα.
Δεν θα μπορούσα ποτέ να προσποιηθώ ούτε καν στον τρόπο, πόσο μάλλον για την ουσία.
Έχω ξαναγράψει:  Ο αγώνας ξεκινά από το βαθύτερο εγώ μου και τείνει προς το άπειρο.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Καλησπέρα Παναγιώτη. Να κι ένας τεμπέλης καθηγητής, που δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει και χαζεύει στο ίντερνετ...  ;D ;D

Μα εγώ δεν πρότεινα να προσποιηθείς... ούτε φυσικά να καλοπιάσεις. Ούτε εγώ κάνω κάτι τέτοιο.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Vangelis

Παράθεση από: astef στις 12 Μαΐου 2010, 03:51:56 ΜΜ
Αγαπητέ Βαγγέλη,
Αγαπητέ Βαγγέλη, πρέπει να ξέρεις ποιον και πώς πρέπει να τιμάς!!
Εγώ τιμώ και σέβομαι τον κύριο Πανάρετο ως συνάδελφο της Ανώτατης Εκπαίδευσης και ακόμη περισσότερο ως Πανεπιστημιακό δάσκαλο...
Δεν τιμώ όμως κανέναν, επειδή ανήκει σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, επειδή είναι βουλευτής, Υπουργός, Πρωθυπουργός ή ο Θεός ο ίδιος.
.....
Τέλος, να έχεις κατά νου, αγαπητέ Βαγγέλη, ότι οι Κυβερνήσεις, οι Υπουργοί και οι Θεοί έρχονται και φεύγουν....πέρνοντας μαζί τους την "τιμή" και το "σεβασμό"...
Εμείς, οι καθηγητές όμως, μένουμε...με τους μαθητές μας...και τα προβλήματά μας!!


Μάλιστα τώρα βγήκα ότι τιμώ κάποιον επειδή ανήκει σε συγκεκριμμένο πολιτικό χώρο!!!

Αντε τώρα να αποδείξεις ότι δεν είσαι Ελέφαντας 

Λοιπόν να το ξαναπώ τιμώ μια συγκεριμμένη συμπεριφορά.  Αν γνωρίζετε κάποιον άλλο υπουργό, υφηπουργό, γενικό γραμματέα κ.λπ που να έχει blog και να δημοσιεύει σε blog τις απόψεις του τότε να μου το πείτε να τον "τιμήσω" και αυτόν. 

Ο Πανάρετος θα κριθεί απο το (συνολικό) έργο του.  Ορισμένες ενέργεις του μέχρι τώρα ήταν θετικές για παράδειγμα η  στάση του στο θέμα του σκάνδαλου εκλογής της Στεφανάκη (αν δεν κάνω λάθος το όνομα).
Προσωπικά θα προτιμούσα να ήταν στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.   

za√‘ag

Καλά τα λέμε εμείς εκεί (και σε πολλά άλλα blogs) αλλά ...

πολύ αμφιβάλλω αν τα "μελετά" ο ίδιος (δεν τον γνωρίζω προσωπικά και δεν θέλω να παρεξηγηθώ) όπως έγινε και με τη "δημόσια διαβούλευση".
Επειδή συμμετείχα κι εγώ (όπως και ο Παναγιώτης) ΔΕΝ είδα καμια συμβολή της διαβούλευσης στη "διαμόρφωση" του πολυ-νομοσχεδίου.
Εκείνο που καταφέραμε με τη διαβούλευση ήταν οι ανταλλαγές απόψεων μεταξύ μας...

Και για να πω κάτι που είναι (για μένα) η πραγματικότητα:

Με την τρέχουσα πολιτική κατάσταση δεν υπάρχει κανένα περιθώριο "διαπραγματεύσεων" μεταξύ Υπουργείου και καθηγητών-μαθητών-γονέων μιας και οι πολιτικές είναι ήδη ΠΟΛΥ ΣΑΦΩΣ προκαθορισμένες από την ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ κλπ κέντρων. Μην ξεχνάτε ότι τα Συνταγματικά καθορισμένα δικαιώματα-υποχρεώσεις ΟΛΩΝ μας έχουν ΗΔΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΕΙ με ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ( ;;; ) ΒΟΥΛΗΣ.

Οπότε πιστεύω πως ό,τι κι αν προτείνουμε εμείς ΔΕΝ θα έχει ουσιαστικό αντίκτυπο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

Και (το σημαντικότερο) ΑΝ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ (οι πληροφορικοί) "ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΡΙΑΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ" Δηλ. πόσοι αλεξιπτωτιστές, τσαρλατάνοι (και άλλου τύπου χαρακτηρισμοί που εκτοξεύει ο ένας στον άλλον) έχουν μαζευτεί στον κλάδο μας ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ. Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός.... Αλλά εκείνο που εισέπραξα διαβάζοντας τα σχόλια είναι ότι σαν κλάδος φαινόμαστε ανομοιογενής και ΟΧΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ .... κάτι που τελικά θα το εκμεταλλευτούν οι "κρατούντες" ....

ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΜΕ;

ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ     Α Π Α Ι Τ Η Σ Ο Υ Μ Ε   ως κλάδος και μετά να μιλήσουμε.

Εκτός αν εγώ είμαι εκτός τόπου και το μόνο μας πρόβλημα είναι ότι οι "τσαρλατάνοι" πρέπει να γίνουν καθαρίστριες στα εργαστήρια, οι "300-ωροι σεμιναριάκηδες" να χειρίζονται το e-school, οι απόφοιτοι ΤΕΙ να φτιάχνουν τα χαλασμένα πριζάκια δικτύου... άντε και τα wi-fi στην ψηφιακή τάξη, οι απόφοιτοι Πανεπιστημίων πληροφορικής να κάνουν μάθημα στο Γυμνάσιο, οι απόφοιτοι Πολυτεχνείου να γίνονται υπεύθυνοι εργαστηρίων και να κάνουν ΑΕΠΠ κλπ κλπ.....
Αυτοί είναι οι στόχοι μας;;;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Keep Growing

Έχεις απόλυτο δίκιο Βαγγέλη. Όσο κοιτάμε πίσω, στα μαύρα χρόνια, τον κλάδο μας, τόσο αυτός θα μαυρίζει περισσότερο.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΙΣΩ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΙΑΙΑ ΦΩΝΗ , ΧΘΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.
ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟ" ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 95 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΠΟΜΠΕΎΟΥΜΕ, ΘΑΡΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΤΑΙΞΕ  Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ...
ΑΝ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ ....   

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Stefania

Παράθεση από: Keep Growing στις 16 Μαΐου 2010, 10:08:32 ΠΜ
Έχεις απόλυτο δίκιο Βαγγέλη. Όσο κοιτάμε πίσω, στα μαύρα χρόνια, τον κλάδο μας, τόσο αυτός θα μαυρίζει περισσότερο.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΙΣΩ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΙΑΙΑ ΦΩΝΗ , ΧΘΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.
ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟ" ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 95 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΠΟΜΠΕΎΟΥΜΕ, ΘΑΡΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΤΑΙΞΕ  Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ...
ΑΝ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ ....

Δεν το καταλαβαίνω αυτό... Θεολόγος Πληροφορικός;;;!!!   ;D ??? >:(
Τώρα με τη Β' ανάθεση να αναλάβει τα θρησκευτικά και να ελευθερώσει τη θέση για έναν απόφοιτο πληροφορικής ΠΕ19-ΠΕ20.
Αλήθεια υπάρχει κανείς που να διαφωνεί;
Το ξέρω ότι γίνομαι κουραστική, αλλά θα ξαναρωτήσω. Η θέση της ΠΕΚΑΠ ποια είναι και σε αυτό το θέμα; 

Vangelis

Στεφανία υπάρχει μια αρχή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που πρέπει να την ξέρεις "ο Καθηγητής  πρώτα υπηρετεί τη μάθηση και μετά την επιστήμη".  Είσαι σίγουρη ότι κάνεις καλύτερο μάθημα από ένα  "θεολόγο" που διορίστηκε το 95? και να είσαι σίγουρη για τον εαυτό σου είσαι εξ ίσου σίγουρη για όλους τους  αποφοίτους ΠΕ19-20?

Η θέση της ΠΕΚΑΠ είναι ξεκάθαρη αντιπροσωπεύει όλους (μα όλους) τους Καθηγητές Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  Αν θέλεις διακρίσεις  ανάλογα με τη σχολή που έχει τελειώσει ο καθένας και πως αυτός  κρίνει τις άλλες σχολές, υπάρχουν και άλλες ενώσεις.   Μένει να κρίνεις αν αυτό συμφέρει τον κλάδο ή όχι.   

poursali

Vangelis, το οτι συμφωνουμε οι περισσοτεροι με την δευτερη παραγραφο που γραφεις δεν σημαινει οτι πρεπει να ακυρωνεις εναν πτυχιουχο συναδελφο πληροφορικης με την πρωτη σου παραγραφο.

φιλικα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

Φοβάμαι ότι πάλι θα βγάλουμε μόνοι μας τα ματάκια μας. Αυτό θέλει και η ηγεσία του υπουργείου παιδείας (φαντάζομαι και κάθε άλλου υπουργείου) ... ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ !!!

Θα δείξει .... όπου νάναι ... μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα...
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

poursali

ναι αυτο ηθελα να πω και γω απο μια αλλη οπτικη γωνια.. δεν ξερω αν βγηκε ετσι, αλλα αυτο ηθελα να πω μεταξυ αλλων...
ειναι σιγουρο οτι ολοι καπου θα διαφωνουμε.. αλλα σιγουρα καπου τα "βρισκουμε" κιολας... ας εστιασουμε εκει.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Stefania

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Μαΐου 2010, 11:23:29 ΜΜ
Στεφανία υπάρχει μια αρχή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που πρέπει να την ξέρεις "ο Καθηγητής  πρώτα υπηρετεί τη μάθηση και μετά την επιστήμη".  Είσαι σίγουρη ότι κάνεις καλύτερο μάθημα από ένα  "θεολόγο" που διορίστηκε το 95? και να είσαι σίγουρη για τον εαυτό σου είσαι εξ ίσου σίγουρη για όλους τους  αποφοίτους ΠΕ19-20?

Η θέση της ΠΕΚΑΠ είναι ξεκάθαρη αντιπροσωπεύει όλους (μα όλους) τους Καθηγητές Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  Αν θέλεις διακρίσεις  ανάλογα με τη σχολή που έχει τελειώσει ο καθένας και πως αυτός  κρίνει τις άλλες σχολές, υπάρχουν και άλλες ενώσεις.   Μένει να κρίνεις αν αυτό συμφέρει τον κλάδο ή όχι.   

Έφαγα αρκετή ώρα πριν λίγο να "εξηγώ" σε συνάδελφο αν πρέπει να κάνουμε μάθημα στα δημοτικά. Και τώρα είδα αυτό το μήνυμα. Αν δεν κάνεις χιούμορ, σηκώνω τα χέρια ψηλά...

Ως απόφοιτη τμήματος Πληροφορικής θεωρώ θεολόγους - δασκάλους εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο για τη διδασκαλία του μαθήματος της πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

O Vangelis είναι ένας παλαιός εκπαιδευτικός (νομίζω 30 χρόνια), δικαιούται να εκφράζει την άποψή του και εμείς δικαιούμαστε να τη διαβάζουμε με ανοιχτό μυαλό.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

astef

#27
Εγώ είμαι στενόμυαλος, στενοκέφαλος κα μάλλον κουφιοκέφαλος...
Για τό λόγο αυτό έσβησα μόλις όλο το κατεβατό που είχα γράψει εδώ ...
Κρίμα...που δε θέλουμε να κοιτάξουμε κατάματα και με ρεαλισμό το παρελθόν....γιατί αυτό καθορίζει και το μέλλον μας!!
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Vangelis

Προφανώς διαφωνούμε με τη Στεφανία και τον/την? astef μετά από αρκετά χρόνια σε σχολεία έχω συναντήσει συναδέλφους διαφόρων ειδικοτήτων που οποιοσδήποτε (κυριολεκτικά)  θα έκανε καλύτερο μάθημα από αυτούς.    Το πτυχίο από μόνο του (να συμπληρώσω το μεταπτυχιακό ακόμα και το διδακτορικό) δεν κάνει τον καλό δάσκαλο, χρειάζεται πολλά περισσότερα.   Αν  όλα τα άλλα (τα περισσότερα..) τα θεωρήσουμε ίσα τότε φυσικά τα πτυχία κάνουν τη διαφορά.  Αλλά δυστυχώς δεν είναι... 

Τελικά πόσοι είναι αυτοί οι "θεολόγοι" συνάδελφοι μήπως κρυβόμαστε πίσω απο μια "περίεργη" για τον κλάδο μας ειδικότητα μόνο για να έχουμε λόγω διαφωνίας?  Σταματώ εδώ γιατί δεν θέλω να μεταφέρω τη διαμάχη των διαφόρων ενώσεων εδώ. 

poursali

Vangelis... αν του χρονου διοριστουν 1000 συναδελφοι πληροφορικης, με τι κρητιρια θα τους επαιρνες? μηπως με μια συνεντευξη για να φανει το μερακι καποιου?
σιγουρα παιζει ρολο το μερακι, αλλα φανταζομαι θα συμφωνεις οτι στατιστικα (σε απολυτο βαθμο μαλιστα) ειναι προς το συμφερον της εκπαιδευσης τα αντιστοιχα μαθηματα να τα διδασκουν και πτυχιουχοι των αντιστοιχων τμηματων.

τωρα εσυ μπορει να εχεις ενα σωρο αντιπαραδειγματα... δεν διαφωνω, εχω δει και εγω τετοια... αλλα αυτο δεν αλλαζει την αποψη μου.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ