Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: P.Tsiotakis στις 18 Σεπ 2016, 07:47:46 ΜΜ

Τίτλος: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 18 Σεπ 2016, 07:47:46 ΜΜ
(https://3.bp.blogspot.com/-vdo7oFygkxk/V969IAU2n5I/AAAAAAAACoY/-83PBPTBIt0ot6h5oIdNwVlnmaG3yW_nQCLcB/s1600/%25CE%25B1%25CE%25B5%25CF%2580%25CF%2580_%25CE%25BF%25CE%25B4%25CE%25B7%25CE%25B3%25CE%25AF%25CE%25B5%25CF%2582%2B%25CE%25BC%25CE%25B1%25CE%25B8%25CE%25B7%25CF%2584%25CE%25AE.jpg)

Παράρτημα Α
Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: ολγα στις 22 Σεπ 2016, 11:35:23 ΜΜ
Με αυτό (που μοιράστηκε για πρώτη φορά στους μαθητές) τι κάνετε; Κάνετε μια επιλογή ασκήσεων για την τάξη;
Έχουμε καμιά επίσημη οδηγία;
Στο εξώφυλλο γράφει "ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α". Θα υπάρξει και ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β;
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 22 Σεπ 2016, 11:55:47 ΜΜ
http://ebooks.edu.gr/modules/document/file.php/DSGL-C101/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%84%CE%BF/%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82%20%CE%9C%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%9C%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE/22-0238_ANAPT-EFARMOGWN-se-PROGRAM-PERIVALLON_G-LYK_OMM.pdf
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: meteo_xampos στις 23 Σεπ 2016, 07:35:41 ΠΜ
Καλημέρα σας!!! ΑΠορία... Δεν έχουμε διαγράμματα ροής;; Και με τη στοίβα χρόνου εκτέλεσης τι γίνεται θα ναι εντός ύλης τελικά;
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 23 Σεπ 2016, 11:19:48 ΠΜ
καλημέρα σας ...

το βιβλίο αυτό θα δωθεί στους μαθητές ή είναι για τους καθηγητές ?? πάντως με μία γρήγορη ματιά που έριξα έχει αρκετά πράγματα μέσα, τα οποία μέχρι τώρα θεωρώ έλειπαν από το βιβλίο και το τετράδιο μαθητή .. ίσως αυτό οδηγήσει στην αναβάθμιση των θεμάτων ... κατά την γνώμη μου τα δύο τελευταία χρόνια τα θέματα "ήταν στάσιμα" με επίπεδο δυσκολίας ... δεν λέω να μπουν δύσκολα θέματα που δεν λύνονται όπως άλλα μαθήματα, αλλά θέματα που να ξεχωρίζει ο καλός και διαβασμένος μαθητής
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: ολγα στις 23 Σεπ 2016, 04:24:39 ΜΜ
Παράθεση από: ολγα στις 22 Σεπ 2016, 11:35:23 ΜΜ
Στο εξώφυλλο γράφει "ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α". Θα υπάρξει και ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β;
Άκυρη η ερώτησή μου, καθώς μπερδεύτηκα νομίζοντας ότι είναι το περσινό. Σήμερα πρόσεξα ότι το περσινό (σε ηλεκτρονική μορφή) "ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΑΘΗΤΗ"  που δε μοιράστηκε πέρυσι γράφει: "ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β".
Ωστόσο μήπως ξέρει κανείς αν θα μοιραστεί αργότερα και το περσινό δηλ. το "ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β" στους μαθητές;

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 23 Σεπ 2016, 11:19:48 ΠΜ
καλημέρα σας ...

το βιβλίο αυτό θα δωθεί στους μαθητές ή είναι για τους καθηγητές ??

Στο σχολείο μας μοιράστηκε στους μαθητές.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: Obelix στις 24 Σεπ 2016, 08:20:38 ΠΜ
Θα δοθεί και το παλιό Τετράδιο Μαθητή στους μαθητές;Μέχρι τώρα έχει δοθεί μόνο το παράρτημα και το βιβλίο.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: Laertis στις 24 Σεπ 2016, 10:27:33 ΠΜ
Έχουν δοθεί και τα τρία βιβλία στην ΑΕΠΠ: Βιβλίο Μαθητή, Τετράδιο Μαθητή και Οδηγίες Μελέτης Μαθητή.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 24 Σεπ 2016, 10:50:12 ΠΜ
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 23 Σεπ 2016, 11:19:48 ΠΜ
καλημέρα σας ...

το βιβλίο αυτό θα δωθεί στους μαθητές ή είναι για τους καθηγητές ?? πάντως με μία γρήγορη ματιά που έριξα έχει αρκετά πράγματα μέσα, τα οποία μέχρι τώρα θεωρώ έλειπαν από το βιβλίο και το τετράδιο μαθητή .. ίσως αυτό οδηγήσει στην αναβάθμιση των θεμάτων ... κατά την γνώμη μου τα δύο τελευταία χρόνια τα θέματα "ήταν στάσιμα" με επίπεδο δυσκολίας ... δεν λέω να μπουν δύσκολα θέματα που δεν λύνονται όπως άλλα μαθήματα, αλλά θέματα που να ξεχωρίζει ο καλός και διαβασμένος μαθητής

τώρα που το μελέτησα λίγο καλύτερα εγώ προσωπικά περιμένω ανεβασμένα θέματα φέτος ... πλέον οι μαθητές έχουν πολλές ασκήσεις και μεθοδολογίες στα χέρια τους .. μέχρι τώρα το υλικό που είχαν ήταν κατά την γνώμη μου "φτωχό"
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: pvs στις 25 Σεπ 2016, 11:02:01 ΜΜ
Έχει μελετήσει κάποιος την άσκηση 14 στη σελίδα 46? Έχω μια απορία ως προς την επίλυση. Το ασανσέρ ξεκινά όταν γεμίσει (όταν το σύνολο των ατόμων δεν ξεπερνά τα 8 άτομα ή αν το συνολικό βάρος δεν υπερβαίνει τα 900 κιλά) ή όταν δεν υπάρχει άλλο άτομο για να
επιβιβασθεί στον όροφο που έχει σταματήσει Το ζήτημα είναι πως φτιάχνουμε το παρακάτω σημείο:
Επίσης σε κάθε στάση, εκτός από την πρώτη, το πρόγραμμα εμφανίζει το μήνυμα "Υπάρχει άτομο να εξέλθει; (ΝΑΙ ή ΟΧΙ)", αν η απάντηση είναι "ΝΑΙ" σηματοδοτείται η επιβίβαση (λογικά εννοεί αποβίβαση) στο ασανσέρ. Η παραπάνω διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρι να δοθεί η απάντηση "ΟΧΙ".
Ερώτηση - απορία, όταν αποβιβάζεται ένα άτομο δεν θα πρέπει να αφαιρούμε τα συνολικά κιλά? Χωρίς πίνακα δεν νομίζω ότι γίνεται καθώς δεν έχουμε αποθηκέυσει το βάρος των ατόμων που βρίσκονται στο ασανσέρ και δεν ξέρουμε πόσα άτομα θα κατέβουν σε κάθε όροφο.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: akis_taz στις 13 Οκτ 2016, 04:29:08 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους.
Καλή προσπάθεια στο παράρτημα να συμπληρωθούν κενά, αλλά όπως φαίνεται, πάλι θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολλές λεπτομέρειες για τις οποίες θα γίνεται θέμα.
Σελ 25, νομίζω υπάρχει ασάφεια στην εκφώνηση των ασκήσεων 4 και 5.
Στην 4 πρέπει να αλλάξεις το ποσοστό των κρατήσεων ανάλογα με το ύψος του μισθού, αλλά για να υπολογίσεις το μισθό, πρέπει να έχεις υπολογίσει τις κρατήσεις.  :o
Στην 5 δεν ξεκαθαρίζει πόσες πρέπει να είναι δικαιολογημένες απουσίες, όταν το σύνολό τους είναι κάτω από 100 και 160 αντίστοιχα.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 23 Οκτ 2016, 02:49:18 ΜΜ
Παράθεση από: pvs στις 25 Σεπ 2016, 11:02:01 ΜΜ
Έχει μελετήσει κάποιος την άσκηση 14 στη σελίδα 46? Έχω μια απορία ως προς την επίλυση. Το ασανσέρ ξεκινά όταν γεμίσει (όταν το σύνολο των ατόμων δεν ξεπερνά τα 8 άτομα ή αν το συνολικό βάρος δεν υπερβαίνει τα 900 κιλά) ή όταν δεν υπάρχει άλλο άτομο για να
επιβιβασθεί στον όροφο που έχει σταματήσει Το ζήτημα είναι πως φτιάχνουμε το παρακάτω σημείο:
Επίσης σε κάθε στάση, εκτός από την πρώτη, το πρόγραμμα εμφανίζει το μήνυμα "Υπάρχει άτομο να εξέλθει; (ΝΑΙ ή ΟΧΙ)", αν η απάντηση είναι "ΝΑΙ" σηματοδοτείται η επιβίβαση (λογικά εννοεί αποβίβαση) στο ασανσέρ. Η παραπάνω διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρι να δοθεί η απάντηση "ΟΧΙ".
Ερώτηση - απορία, όταν αποβιβάζεται ένα άτομο δεν θα πρέπει να αφαιρούμε τα συνολικά κιλά? Χωρίς πίνακα δεν νομίζω ότι γίνεται καθώς δεν έχουμε αποθηκέυσει το βάρος των ατόμων που βρίσκονται στο ασανσέρ και δεν ξέρουμε πόσα άτομα θα κατέβουν σε κάθε όροφο.

Καλησπέρα σε όλους

πολύ μπερδεμένη μου φαίνεται και εμένα η άσκηση αυτή ... δεν πρόλαβα να σχεδιάσω μία λύση, αλλά μου φαίνεται πως η εκφωνηση είναι πολύπλοκη ... υποθέτω θα έχει μία δομή 8 παναλήψεων και εμφαωευμένες κάποιες δομές για τους ελέγχους που ζητάει ... απλά μου φαίνεται δύσκολο το κομμάτι που θέλει με την ερώτηση για το αν υπάρχουν άτομα να εισάλθουν/εξέλθουν καθώς θεωρώ συνδιάζεται και με τις υπόλοιπες συνθήκες και θα χρειαστούμε τριπλή συνθήκη, δηλαδή κάτι του στυλ

Όσο απ='ναι' και άτομα<8 και άτομα+βάρος<=900 επανάλαβε

έχετε καμιά ιδέα εσείς ??
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 25 Οκτ 2016, 11:22:16 ΜΜ
Γιατί το βιβλίο "Οδηγίες Μελέτης Μαθητή" δεν μοιράστηκε όμως σε όλα τα Λύκεια;

Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: ozorgnax στις 26 Οκτ 2016, 08:10:00 ΠΜ
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 25 Οκτ 2016, 11:22:16 ΜΜ
Γιατί το βιβλίο "Οδηγίες Μελέτης Μαθητή" δεν μοιράστηκε όμως σε όλα τα Λύκεια;
Εγώ προσωπικά πληροφορήθηκα την ύπαρξή του από αυτό το φόρουμ οπότε έψαξα να δω αν το έχουμε και το έδωσα στα παιδιά. Δεν είχε έρθει ακόμα όταν μοιράζαμε τα βιβλία στην αρχή της χρονιάς, αλλά το στείλανε με μια συμπληρωματική παραγγελία αργότερα και από ότι έμαθα το ίδιο έγινε και σε άλλα λύκεια της περιοχής. Πιστεύω ότι μπορεί κάποιοι συνάδελφοι να μην το έχουνε πάρει είδηση.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: nikolasmer στις 03 Φεβ 2017, 12:08:17 ΜΜ
Δεν είπαμε να μη χρησιμοποιούμε αλγόριθμους οι οποίοι δεν κάνουν αποτίμηση των λογικών τελεστών . Μήπως θα έπρεπε να επισημανθεί ότι η σειριακή αναζήτηση είναι λίγο fail από το " οδηγίες μελέτης μαθητη";
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: Manolis Kosmidis στις 24 Απρ 2017, 09:53:56 ΜΜ
Το συμπληρωματικό φυλλάδιο στις Οδηγίες μαθητή (Παράρτημα Β, Διδακτικές Ασκήσεις '15-'16) μπορεί ακόμη κάποιος να το βρει στον ιστοχώρο του ΙΕΠ:
www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Natural_Sciences/2016/2016_GGEL_ghm_desp_aepp_stud.pdf (http://www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Natural_Sciences/2016/2016_GGEL_ghm_desp_aepp_stud.pdf)

Επίσης, όλες τις λύσεις των ασκήσεων:
https://wp.me/P7Wwdn-R1 (https://wp.me/P7Wwdn-R1)

Είναι συλλογή ασκήσεων Πανελλαδικών και Διαγωνισμών Πληροφορικής. Οι τελευταίες περιέχουν και πιο προχωρημένα θέματα που ξεπερνούν όμως το περίγραμμα του μαθήματος και τον τρόπο εξέτασης, αλλά πιθανώς να αξιοποιηθούν διδακτικά με διαφορετικούς τρόπους.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: nikolasmer στις 27 Απρ 2017, 11:51:08 ΜΜ
Παράθεση από: Manolis Kosmidis στις 24 Απρ 2017, 09:53:56 ΜΜ
Το συμπληρωματικό φυλλάδιο στις Οδηγίες μαθητή (Παράρτημα Β, Διδακτικές Ασκήσεις '15-'16) μπορεί ακόμη κάποιος να το βρει στον ιστοχώρο του ΙΕΠ:
www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Natural_Sciences/2016/2016_GGEL_ghm_desp_aepp_stud.pdf (http://www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Natural_Sciences/2016/2016_GGEL_ghm_desp_aepp_stud.pdf)

Επίσης, όλες τις λύσεις των ασκήσεων:
https://wp.me/P7Wwdn-R1 (https://wp.me/P7Wwdn-R1)

Είναι συλλογή ασκήσεων Πανελλαδικών και Διαγωνισμών Πληροφορικής. Οι τελευταίες περιέχουν και πιο προχωρημένα θέματα που ξεπερνούν όμως το περίγραμμα του μαθήματος και τον τρόπο εξέτασης, αλλά πιθανώς να αξιοποιηθούν διδακτικά με διαφορετικούς τρόπους.
Ξανά μπράβο
Πολύ ωραία.
Ιδίως οι λύσεις στους πανελλήνιους διαγωνισμούς .
Ευχαριστώ για αυτή τη δουλειά .
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: dkonetas στις 05 Ιουν 2017, 09:01:41 ΠΜ
Παράθεση από: ozorgnax στις 26 Οκτ 2016, 08:10:00 ΠΜ
Εγώ προσωπικά πληροφορήθηκα την ύπαρξή του από αυτό το φόρουμ οπότε έψαξα να δω αν το έχουμε και το έδωσα στα παιδιά. Δεν είχε έρθει ακόμα όταν μοιράζαμε τα βιβλία στην αρχή της χρονιάς, αλλά το στείλανε με μια συμπληρωματική παραγγελία αργότερα και από ότι έμαθα το ίδιο έγινε και σε άλλα λύκεια της περιοχής. Πιστεύω ότι μπορεί κάποιοι συνάδελφοι να μην το έχουνε πάρει είδηση.
ακριβώς την ίδια τακτική ακολούθησα αλλά παρά τις συνεχείς συμπληρωματικές παραγγελίες δεν το παραλάβαμε ποτέ. Πρόσφατα αναγκάστηκα και το έβγαλα σε φωτοτυπίες για όλους... για να μετριάσω την αδικία. 
Είμαι σίγουρος όμως ότι υπάρχουν αρκετά σχολεία των οποίων οι μαθητές δεν γνωρίζουν την ύπαρξή του. Κρίμα γιατί είναι μία καλή προσπάθεια που "αναβαθμίζει" το παρεχόμενο υλικό του μαθήματος.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: Obelix στις 05 Ιουν 2017, 09:19:15 ΠΜ
Υπάρχουν και σχολεία στα οποία οι μαθητές έλαβαν τις Οδηγίες Μελέτη, αλλά όχι το Τετράδιο Μαθητή.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: akis_taz στις 10 Ιουν 2017, 01:01:37 ΠΜ
Καλησπέρα σε όλους.
επισυνάπτω μια λύση για το ασανσέρ. Σίγουρα θα μπορούσε να έχει καλύτερη εκφώνηση.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: akis_taz στις 10 Ιουν 2017, 01:06:01 ΠΜ
Και η τελική άσκηση 10 από τη σελίδα 99 με το μενού επιλογών.
Εδώ θα βρείτε και μια έκδοση της εκφώνησης στην οποία έχουν προστεθεί πάρα πολλά πράγματα για να έχει νόημα. Εννοείται ότι μπορεί με διαφορετική εκφώνηση, να γίνει πολύ πιο απλή άσκηση. Εγώ την δείχνω σαν λύση και την εξηγώ στα παιδιά.
Νομίζω ότι μπορεί να πέσει οποιοδήποτε κομμάτι της ως άσκηση για πανελλήνιες, αλλά όχι ολόκληρη.
Τίτλος: Απ: Οδηγίες Μελέτης Μαθητή
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 13 Φεβ 2018, 11:11:59 ΠΜ
Καλημέρα σε όλους

να ρωτήσω, υπάρχουν κάπου οι επίσημες λύσεις των ασκήσεων του τετραδίου μελέτης του μαθητή, να τσεκάρω την φιλοσοφία των λύσεων  ??? πάντως ακόμη και φέτος δεν έχει μοιραστεί σε όλα τα σχολία από αυτά που λένε οι μαθητές μου