30 μέρες αντί 31

Ξεκίνησε από flou21, 31 Μαΐου 2006, 03:48:03 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

flou21

Αν και είναι ανευ ουσιαστικής σημασίας τι λετε να κόψουν (Αν κόψουν) αν έγινε το θέμα για 30 μέρες.
Άποψή μου είναι ότι δεν πρέπει να κοψουν τίποτα

P.Tsiotakis


Αν ήταν ο μήνας ο Φλεβάρης, θα μπορούσε να μπει επίσης 30;

andreas_p

Δεν κόβεται τίποτα.

klitos

συζητηθηκε στο βαθμολογικο και αποφασιστηκε να μην κοπουν μορια
κλητος χατζηγεωργιου

EleniK

Στα μαθηματικά ο μήνας΄έχει πάντα 30 μέρες. Νομίζω ότι αρκετοί μαθητές μπορεί να μπερδεύτηκαν από αυτό. Δεν βρίσκω σκόπιμο να κοπούν μόρια από τη στιγμή που όλα τα άλλα είναι σωστά.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

P.Tsiotakis

Στα μαθηματικά ΕΝΑΣ (κάποιος) μήνας έχει 30 μέρες, συμφωνώ.

Αλλά ο μήνας ΜΑΙΟΣ, πόσες μέρες έχει;

Να μην κοπούν μόρια, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ οτι υπάρχουν μαθητές στη Γ Λυκείου που δεν ξέρουν πόσες μέρες έχει ο Μάιος (έδιναν και στις 30/5)

EleniK

δεν εννοούσα ότι δεν γνώριζαν. απλά ότι ίσως μπερδευτηκαν με τον 'μαθηματικό' μήνα
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

P.Tsiotakis

Ok Ελένη, δεν αναφέρομαι σε σένα, και δικός μου μαθητής πήρε 30 στήλες στον πίνακα

Απλά λέω οτι ο 'μαθηματικός' μήνας είναι ένας τυχαίος μήνας, ο Μάιος είναι συγκεκριμένος και γενικά (όχι για όλα τα παιδιά) κατά τη γνώμη μου δείχνει οτι είναι λίγο (ή πολύ) επιπόλαια

EleniK

Νομίζω ότι συμφωνώ και εγώ σε αυτό (όσον αφορά την επιπολαιότητα που δείχνουν)
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

filippos

#9
Προσωπικά με προβληματίζει η μεγάλη αντίδραση του σώματος των βαθμολογητών να δεχθεί απώλεια έστω της μίας μονάδας για λανθασμένη επιλογή πλήθους ημερών.

Διδάσκουμε αλγοριθμική λύση πραγματικών προβλημάτων

Αν Η ΕΜΥ κρατούσε 30 θερμοκρασίες για το Μάιο θα θεωρούσατε το ΜΟ που θα προέκυπτε σωστό;

Δηλαδή πώς ζητάμε από το μαθητή να προσδιορίσει το χώρο του προβλήματος και από την άλλη δεχόμαστε την άποψη ότι ο Μάιος έχει 30 μέρες.

Δεν πιστεύω ότι ήταν τυχαία η ονομασία του πίνακα στα θέματα.

Πιστεύω ότι "αρνούμενοι" να θεωρήσουμε ως μόνη σωστή την απάντηση 31 παραβιάζουμε τη λογική του θέματος.

Άλλο ένας μήνας και άλλο ο Μάιος ή ο Φεβρουάριος

Προσωπική μου άποψη βέβαια.  Δε μοντελοποιούμε μαθηματικά προβλήματα.  Λύνουμε πραγματικά προβλήματα

flou21

Παράθεση από: EleniK στις 01 Ιουν 2006, 05:17:56 ΜΜ
Νομίζω ότι συμφωνώ και εγώ σε αυτό (όσον αφορά την επιπολαιότητα που δείχνουν)
Επιπολαιότητα!!! Δεν λέτε τίποτα.
Δεν διαβάζουν προσεκτικά ακόμα και καλοί μαθητές και μου κάνει εντύπωση που
την κοπανάνε στην 1 και μισή ώρα.
2 μαθητές μου δεν πρόσεξαν ότι θέλει συνάρτηση,
(Ααα ήθελε και συνάρτηση?? η απάντησή τους)
και στα περισσότερα θέματα η κατανόηση είναι το βασικότερο.

EleniK

@flou21

Σε μένα κάποιοι δεν είδαν το γράψε που υπήρχε στο πρόγραμμα. Έκαναν το γράψε της διαδικασίας αλλά όχι το 2ο. Και μιλάμε για πολύ καλούς μαθητές. Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου. Περισσότερο ενοχλήθηκα από αυτά τα λάθη παρά που κάποιοι στο 3ο διάβασαν τον αριθμό των αιθουσών και έκαναν Για.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

dimitrios67

Θα συμφωνήσω με το ότι η άσκηση έπρεπε να λυθει για 31 ημέρες, διότι τα παιδιά (πρέπει να) μαθαίνουν να λύνουν πραγματικά προβλήματα. Διότι μια γενίκευση του συγκεκριμένου προβλήματος σε πραγματικές συνθήκες θα ήταν μια function που θα έπαιρνε σαν παράμετρο τις ημέρες του μήνα, ή το όνομα ή τον κωδικό του μήνα κλπ.  

Vangelis

Εγώ διαφωνώ (και μάλιστα κάθετα - που συνήθιζαν να λένε οι παλιοί πολιτικοί).  Τι εξετάζουμε βρε παιδιά;  Την ικανότητα του μαθητής να χρησιμοποιεί ένα πίνακα δύο διαστάσεων ή τη γνώση του αν ο μήνας έχει 30 ή 31 μέρες.  Στο δικό μου βαθμολογικό ένας μαθητής ρώτησε χαρακτηριστικά "θα πρέπει να ξέρω το πλήθος των ημερών που έχει ο Μάιος;" Ποιά θα ήταν η απάντηση του Fiillipos και των άλλων σε αυτό;.  Προσέξτε ο μαθητής αναγνώρισε το χώρο του προβλήματος σωστά και δεν "ξέρει¨το πλήθος των ημερών του συγκεκριμένου μήνα.  Σε συνθήκες πραγματικού προβλήματος θα είχα την απαίτηση να το κανει σωστά γιατί ο μαθητής θα μπορούσε να κοιτάξει ένα ημερολόγιο.  Στο δικό μας χώρο τι θα κάνει;.  Το πόσες μέρες έχει ο Μάιος είναι γνώση που παρέχεται απο το μάθημα μας για να την εξετάζουμε;.
Τέλος σε κάποιο βαθμολογικό ένας μαθητής  ρώτησε τον επιτηρητή (άσχετο με το μάθημα ) .  Πόσες μέρες κύριε έχει ο Μάιος και εκέινος απάντησε 31.  Εγώ θα πρέπει να βάλω μονάδες στο μαθητή για το λόγο αυτό;.

heartless

Στις πανελληνιες εξετασεις ζητατε να δειτε αν εχουμε εμπεδωσει την διδακτεα υλη ή κατα ποσο ειμαστε γνωστες του Τριβιαλ? Ε ελεος.. Δεν ειναι διαγωνισμος πληροφορικης! Αυτο πρεπει να το καταλαβουν καποιοι..

bagelis

Στην κλασσική άσκηση που είχα βάλει στη διάρκεια της χρονιάς: "ΝΓΑ που διαβάζει τον αριθμό ενός μήνα και εμφανίζει το πλήθος των ημερών του" οι μαθητές μου γενικά δεν απάντησαν και έλεγαν ότι "που να ξέρω πόσες ημέρες έχει ο κάθε μήνας;". Τους έδειχνα δε το τρυκ που γίνεται με τους κόμπους στο χέρι και ήταν έκπληκτοι!!! Μάλλον πολλά πράγματα φταίνε από το δημοτικό... Πάντως στην παρούσα κατάσταση δεν νομίζω ότι πρέπει να κοπούν μονάδες...

P.Tsiotakis


Παρόλα αυτά αν κάποια άσκηση (αλγόριθμος) ζητούσε τον υπολογισμό εμβαδού του κύκλου (και φυσικά δεν έδινε η εκφώνηση είναι 3.14) θα είχαμε την ίδια γνώμη αν κάποιος μαθητής θεωρούσε οτι το π είναι 3 και έλυνε την άσκηση.
Αν χρησιμοποιούσε λάθος τύπο υπολογισμού;
Κάποιες γνώσεις δεν εξετάζονται γιατί είναι δεδομένες...

Πάντως θα μπορούσε η ΕΜΥ να κρατάει 30 θερμοκρασίες για το Μάιο αφού είναι ελληνική υπηρεσία

Θεωρώ οτι πρέπει να κοπεί 1 μόριο, αλλά αντιλαμβάνομαι το λόγο που δεν θα κοπεί

heartless

Θα μας τρελανετε τωρα? Με συγχωρειτε, καθηγητες πληροφορικης ειστε ή νηπιαγωγοι? Συγνωμη αλλα εχετε μπερδευτει.. Επαναλαμβανω.. Στις εξετασεις σκοπος ειναι να φανει κατα ποσο εχει εμπεδωθει η διδακτεα υλη! Σκοπος σας μηπως ειναι το 1.5ευρω στην τελικη?

filippos

Το ΛΑΘΟΣ (30 αντί για 31) δε χρεώθηκε σε κανένα (νομίζω) βαθμολογικό.

Όμως ο μαθητής θα έπρεπε να μπορεί να οριοθετήσει το χώρο του προβλήματος.  ΝΑΙ έπρεπεπ να μπορέι να σκεφτεί ότι ο μήνας είχε 31 μέρες.  Διαφορετικά ας υστερήσει κατά 1 μόριο σε σχέση με αυτόν που το ήξερε.  Για όνομα του θεού, έγραφε στις 30 Μαΐου και το επόμενο μάθημα την 1η Ιουνίου.  Μην ψάχνουμε για φαντάσματα.

Το μάθημα είναι πολύ γενικότερο απ' ότι νομίζουμε πολλοί.  Δεν ζητήθηκε δα και η ημερομηνία γέννησης του Πάπα.

Οι επιτηρητές που απάντησαν την ερώτηση του μαθητή έκαναν λάθος τη δουλειά τους.  Όπως και αυτοί που κοιμόντουσαν στις έδρες και δεν έβλεπαν τους μαθητές που γράφαν στην τελευταία σελίδα:
9, 2, 11
2, 9, 11
με ΤΕΡΑΣΤΙΑ γράμματα για να τα δείξουν από μακριά στους ... γείτονες.  Είδαμε τέτοια γραπτά και ... δεν είμαστε βλάκες.  Το ...πιάσαμε το υπονοούενο.

ΟΛΑ τα εξεταστικά ζήτησαν την ίδια διευκρίνυση από την ΚΕΕΛ σχετικά με τις μέρες του μήνα.  Η απάντηση ήταν σαφής.  Καμμία διευκρίνυση, το θέμα αναφέρει συγκεκριμένο μήνα.

Ο μαθητής που αναγνώρισε σωστά το χώρο του προβλήματος ΚΑΚΩΣ δεν κέρδισε 1 μονάδα σε σχέση με αυτόν που δεν το έκανε.

Προσωπική μου γνώμη (και νομίζω και της επιτροπής που έβαλε τα θέματα)

silvia

Κόβουμε μία μονάδα στο βαθμολογικό που βαθμολογώ, γιατί αναφερόμαστε σε συγκεκριμένο μήνα και όχι σε τυχαίο. Επίσης ο μέσος όρος προκύπτει με βάση τις 31 ημέρες και όχι τις 30.