Εσείς τι θα βάλετε στις εξετάσεις;

Ξεκίνησε από jsari, 25 Απρ 2010, 03:20:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

jsari

Ο καιρός των εξετάσεων δεν είναι πολύ μακριά και νομίζω ότι όλοι σκεφτόμαστε τι θέματα θα βάλουμε. Εγώ από την μεριά μου έχω καταλήξει σε ένα format το οποίο ακολουθώ τα τελευταία τρία χρόνια. Βέβαια τα θέματα είναι διαφορετικά κάθε χρονιά αλλά η λογική τους παραμένει η ίδια.

Στο blog που έχω ξεκινήσει πρόσφατα έχω αναρτήσει τα θέματα που έβαλα στις εξετάσεις του 2009 και μπορείτε να τα δείτε πατώντας εδώ
http://pliroforikiatschool.blogspot.com/2010/04/microworlds-pro-2009.html.

Περιμένω και τις δικές σας σκέψεις για τις τελικές εξετάσεις.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

dora

Διδάσκω φέτος πρώτη φορά την LOGO ......Απορία! !!!!!!
H ύλη στο Γυμνάσιο είναι, ότι λέει το βιβλίο εκτός της ενότητα 2 που περιλαμβάνει το  Project;


jsari

Για τις τελικές εξετάσεις ισχύουν τα εξής:

ΠαράθεσηΣύμφωνα με το Π.Δ. 409/1994

Άρθρο 3
Παρ. 4. Η εξεταστέα ύλη ορίζεται από το διδάσκοντα, γνωστοποιείται εγγράφως στο διευθυντή του σχολείου, καταχωρίζεται στο βιβλίο ύλης και γνωστοποιείται στους μαθητές. Ως εξεταστέα ύλη κατά μάθημα ορίζονται τα 3/5 της ύλης που διδάχθηκε με την προϋπόθεση ότι αυτά δεν είναι λιγότερα από το μισό της διδακτέας ύλης.

Παρ. 6. Κατά τις γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις, τα θέματα διατυπώνονται έτσι ώστε να ελέγχεται η απόδοση πληροφοριακών γνωστικών στοιχείων και να διερευνάται η ικανότητα του μαθητή να εφαρμόζει, να συνδυάζει, να συνθέτει, να κρίνει και γενικότερα να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό.

Επίσης αναφέρεται... Γ2/2839/25.5.94 Εγκύκλιος ΥΠΕΠΘ

Όσον αφορά το μάθημα της πληροφορικής οι μαθητές υποχρεούνται να απαντήσουν στις έξι (6) από τις εννέα (9) ερωτήσεις θεωρητικού και εφαρμοσμένου χαρακτήρα. Οι ερωτήσεις εφαρμοσμένου χαρακτήρα δεν μπορούν να είναι περισσότερες από τρεις (3).

Σύμφωνα με το Π.Δ. 429/91, από τα (6) θέματα μη εφαρμοσμένου χαρακτήρα τα τρία (3) το πολύ θα είναι θέματα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων και τα υπόλοιπα θέματα θα είναι κρίσης. Από τα (3) θέματα εφαρμοσμένου χαρακτήρα το πολύ (1) ή (2) θα είναι θέματα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων και τα υπόλοιπα κρίσης.

Τα θέματα πρέπει να είναι διατυπωμένα με σαφήνεια, ακρίβεια και λιτότητα και να καλύπτουν όσο το δυνατόν ευρύτερο φάσμα της εξεταστέας ύλης. Πρέπει ακόμα να συμφωνούν με την ορολογία της τελευταίας έκδοσης του διδακτικού βιβλίου «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ» Γ΄ Γυμνασίου

Ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων πρέπει να είναι ανάλογος των δυνατοτήτων των μαθητών και οι απαντήσεις σ' αυτά να μπορούν να δοθούν με άνεση στο διατιθέμενο χρόνο.

Αυτό που πιστεύω είναι ότι αν η ύλη είναι μόνο η πρώτη ενότητα είμαστε μέσα στο πνεύμα του νόμου.

Εγώ αυτό κάνω αφαιρώντας επίσης και την δομή επιλογής από την ύλη.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

poursali

πολυ ωραια θεματα συναδελφε. φετος θα βαλω πρωτη φορα θεματα σε microworlds pro οποτε δεν θελω να τα "καψω" ;-) μετα τις εξετασεις τα ανεβαζω
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

jsari

Στα θέματα που ανέβασα στην διεύθυνση http://pliroforikiatschool.blogspot.com/2010/04/microworlds-pro-2009.html λέω στην αρχή :

Από τα 9 θέματα πρέπει να απαντήσετε σε 6 θέματα. Από τα θέματα 1 - 6 μπορείτε να επιλέξετε 4 θέματα και από τα θέματα 7 – 9 μπορείτε να επιλέξετε 2 θέματα. Όλα τα θέματα είναι ισοδύναμα.

Για την διατύπωση αυτή μου έγινε ένα σχόλιο και απαντάω τα εξής:

Μετά από ερώτηση που έκανα στην σύμβουλο Πληροφορικής αλλά και τους νόμους που διάβασα πιο προσεκτικά διαπίστωσα ότι ο μαθητής μπορεί να διαλέξει 6 από τα 9 θέματα χωρίς περιορισμούς. Συνεπώς έκανα λάθος και θα φροντίσω να το διορθώσω φέτος.

Βέβαια αυτό σημαίνει ότι ο μαθητής μπορεί να διαλέξει 6 θέματα θεωρίας πράγμα το οποίο δεν με βρίσκει σύμφωνο.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

Loukritia

Ωραία τα θεματάκια σου, αλλά τσιμπημένα για το επίπεδο των δικών μου μαθητών. Το θέμα δεν είναι τι βάζουμε στο τελικό, το θέμα είναι τι βγάζουμε από την ύλη, τόση λίγη που έχουμε διδάξει!!!Από το κεφάλαιο 2, ίσα που πρόλαβα λίγη επιλογή, θα βγάλω αυτήν και την ανακοίνωση και το πρόβλημα! Τι άλλα;
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

tom

Παράθεση από: jsari στις 26 Απρ 2010, 10:44:43 ΠΜ
Βέβαια αυτό σημαίνει ότι ο μαθητής μπορεί να διαλέξει 6 θέματα θεωρίας πράγμα το οποίο δεν με βρίσκει σύμφωνο.

Αυτό αντιμετωπίζεται αν σε κάθε ένα από τα εννιά θέματα βάζεις ένα υποερώτημα θεωρίας και ένα άσκηση. Άντε να την αποφύγουν μετά! ;)
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

jsari

Παράθεση από: tom στις 26 Απρ 2010, 06:40:12 ΜΜ
Αυτό αντιμετωπίζεται αν σε κάθε ένα από τα εννιά θέματα βάζεις ένα υποερώτημα θεωρίας και ένα άσκηση. Άντε να την αποφύγουν μετά! ;)

Το ερώτημα μου είναι αν αυτό επιτρέπεται αφού ο νόμος λέει 6 θέματα θεωρίας και 3 ασκήσεις. Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να κάνουμε αυτό που λες.

Ένα άλλο ερώτημα μου, τώρα που με προβλημάτισες, είναι αν μπορούμε σε ένα ερώτημα να έχουμε δύο υποερωτήματα άσχετα μεταξύ μας;
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

tom

Παράθεση από: jsari στις 26 Απρ 2010, 06:51:02 ΜΜ
Το ερώτημα μου είναι αν αυτό επιτρέπεται αφού ο νόμος λέει 6 θέματα θεωρίας και 3 ασκήσεις. Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να κάνουμε αυτό που λες.
6 θεωρία και 3 ασκήσεις ή μήπως το αντίθετο; Δε θυμάμαι και καλά γιατί έχω δύο χρόνια να κάνω σε γυμνάσιο.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

jsari

Όχι, είναι 6 θεωρία και 3 ασκήσεις. Απλά νομίζω ότι έχουμε την δυνατότητα να βάλουμε θεωρητικές ασκήσεις. Αλλιώς δηλώνω αδυναμία εύρεσης θεμάτων.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

fgmarg

Πρώτα απ' όλα συνάδελφε συγχαρητήρια και από εμένα για τη δουλειά σου. Και εγώ πρώτη φορά θα βάλω θέματα σε MicroWorld Pro και προσανατολίζομαι σε 3 θέματα θεωρία, 3 θεωρητικές ασκήσεις και 3 ασκήσεις.

Circle

Θυμηθείτε ότι πρέπει να βάλουμε και ερωτήματα κρίσεως τα οποία μπορούμε να αντλήσουμε από όλη την φετινή ύλη και ειδικότερα από την ενότητα 3 "Ο υπολογιστής στην κοινωνία και τον πολιτισμό". Εκεί μπρορούμε να καλύψουμε θέματα επιπτώσεων των νέων τεχνολογιών, ή πως αντιμετωπίζουμε τις νέες τεχνολογίες.
Επίσης μπορούμε να κινηθούμε σε θέματα χρήσης, συμπεριφοράς και ασφάλειας στο Διαδίκτυο. Αφιερώνω τουλάχιστον 3 μαθήματα για αυτό το τελευταίο με εργασία που φτιάχνουν (εντάσσεται πολύ καλά στην ενότητα 2 δηλ. με ένα σμπάρο δυο τρυγώνια!) αντλώντας υλικό από το βιβλίο, και από safeline.gr, saferinternet.gr. dart.gov.gr και Υποστηρίζω.

Μπορούμε να έχουμε ερωτήσεις Σωστού - Λάθους, Αντιστοίχισης, Συμπλήρωσης κτλ... και όχι απλή αναπαραγωγή.

Εδώ: http://www.pdestereas.gr/allowindex/TRAPEZA_THEMATON/Themata_2008/Gymnasio/G%20Gymnasiou/Pliroforiki/2.pdf  περυσινό θέμα από την τράπεζα θεμάτων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Στ. Ελλάδας. Τα βρήκα καθώς ήξερα γι' αυτήν την τράπεζα, δεν είναι δικά μου.

jsari

Παράθεση από: Circle στις 29 Απρ 2010, 12:08:58 ΠΜ
Θυμηθείτε ότι πρέπει να βάλουμε και ερωτήματα κρίσεως τα οποία μπορούμε να αντλήσουμε από όλη την φετινή ύλη και ειδικότερα από την ενότητα 3 "Ο υπολογιστής στην κοινωνία και τον πολιτισμό".

Νομίζω ότι η ιδέα σου είναι καλή. Απλά το πρόβλημα μου είναι ότι δεν έχω καταφέρει μέχρι σήμερα να φτάσω στην ενότητα 3 αφού τα μαθήματα που χάνω κάθε χρονιά είναι πάρα πολλά. Ενδεικτικά αναφέρω ότι φέτος έχω χάσει για διάφορους λόγους γύρω στα 10 μαθήματα.

Όσο αναφορά τις ερωτήσεις σωστού - λάθους ποτέ δεν ήμουν υπέρμαχος. Πιστεύω ότι είναι χρήσιμες αν χρησιμοποιηθούν ως ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης των μαθητών αλλά για τις εξετάσεις μάλλον ευνοούν την αντιγραφή.

Όσο αναφορά τα ερωτήματα κρίσεως συμφωνώ μαζί σου και θα προσπαθήσω στα φετινά θέματα να το αλλάξω.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

ipop

Και εγώ κάνω πρώτη φορά το MicroWorld Pro και σκεφτόμουν να βάλω παρόμοια θέματα με τον συνάδελφο. Κάναμε και project σε PowerPoint αλλά δεν πρόλαβα να κάνω την ενότητα 3 για να βάλω ερωτήσεις κρίσεως. Αφού δεν έκανα την ενότητα 3 νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αφαιρέσω κάτι από την ύλη έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος;

da_perama

Εδώ έγραψα μερικά θέματα για να βοηθήσω τους μαθητές μου να μπουν στο πνεύμα των εξετάσεων. Οι εντολές της  logo είναι από την Kturtle που δίδαξα.

Loukritia

Παράθεση από: da_perama στις 05 Μαΐου 2010, 09:50:09 ΠΜ
Εδώ έγραψα μερικά θέματα για να βοηθήσω τους μαθητές μου να μπουν στο πνεύμα των εξετάσεων. Οι εντολές της  logo είναι από την Kturtle που δίδαξα.

Ωραία δουλίτσα και φαίνεται πως οι μαθητές έχουν φτάσει ένα καλό επίπεδο. Διαφωνώ λίγο με τις ερωτήσεις τύπου "Τι γνωρίζετε .." για να είμαι ειλικρινής, γιατί θεωρώ ότι προωθούν την αποστήθιση. Θα προτιμούσα, π.χ. Ποια η λειτουργία των.... Τι κάνει ή Τι είναι η....
Χωρίς παρεξήγηση βέβαια.

Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

dim

Υπάρχουν και αυτά..
Έγγραφο από Σύμβουλο. http://dide.zak.sch.gr/plinetza/yliko/YLH_ODHGIES_PLHROFORIKHS_2009_2010.pdf Συγχαρητήρια στον κύριο για την ενημέρωση.
Επίσης
http://edu1920.blogspot.com/2009/05/blog-post.html
Από τα (3) θέματα εφαρμοσμένου χαρακτήρα το πολύ (1) ή (2) θα είναι θέματα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων και τα υπόλοιπα κρίσης.
κρίση με πιάνει κρίση... δηλαδή π.χ. ένα προγραμματάκι από το οποίο θα λείπουν κάποιες εντολές και δίπλα το σχήμα του στο οποίο θα πρέπει να γράψουν συμπληρώσουν ποιά εντολή λείπει για να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα?

Ανεβάζω μια πρώτη ιδέα για τα θέματα στην Γ' Γυμνασίου.
6 Θεωρητικές
από τις οποίες οι 3 να εξετάζουν το γνωστικό οκ
οι 3 κρίσης (Θέμα 4 Θέμα 5 Θέμα 6 ) οκ???
και 3 εφαρμοσμένου δηλαδή ασκήσεις. (Θέμα 7 Θέμα 8 Θέμα 9 )
Σίγουρα θέλει βελτίωση ειδικά στην διατύπωση....
Πως σας φαίνονται?

dim

Άκου να δείς τώρα
παραπάνω που λέω """"' κρίση με πιάνει κρίση "''''''' μπαίνω στο http://www.youtube.com/ να ακούσω το γνωστό άσμα και κάνω copy paste την έκφρασή μου  κρίση με πιάνει κρίση για να ψάξω... και τι βγαίνει....
η κρησάρα!!!!!!!!! στο 0:25 0:26!!!!!!!!!!!!

Circle

Ωραία τα θέματα, και μια χαρά τα βρίσκω για τους μαθητές.

Έγω θα συμπεριλάβω και δομή επανάληψης καθώς και κάποιες κρίσεως από την τελευταία ενότητα. Δούλεψα πολύ το θέμα συμπεριφοράς και ασφάλειας στο διαδίκτυο οπότε θα έχω ένα τέτοιο θέμα. Επίσης δούλεψα πολύ για το τι συμβαίνει στα επαγγέλματα ή τι θα επακολουθήσει στο μέλλον, το πως έχουν αλλάξει τα προσόντα, ποιες είναι οι νέες απαιτήσεις, οπότε κ από εκεί θα αντλήσω ένα θέμα.

ipop

#19
Παράθεση από: ipopipop στις 29 Απρ 2010, 11:00:31 ΜΜ
Και εγώ κάνω πρώτη φορά το MicroWorld Pro και σκεφτόμουν να βάλω παρόμοια θέματα με τον συνάδελφο. Κάναμε και project σε PowerPoint αλλά δεν πρόλαβα να κάνω την ενότητα 3 για να βάλω ερωτήσεις κρίσεως. Αφού δεν έκανα την ενότητα 3 νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αφαιρέσω κάτι από την ύλη έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος;
Τελικά μέτρησα τις σελίδες που δίδαξα και αφαίρεσα (λιγότερα από) τα 3/5 της ύλης σε σελίδες που έχω διδάξει. Αφαίρεσα κάτι παραδείγματα και ασκήσεις που δεν πρόκειται να βάλω στις εξετάσεις. Προβληματίστηκα πάρα πολύ γιατί αν αφαιρέσουμε ακριβώς τα 3/5 σε σελίδες δεν μένουν και πολλά θέματα.

Keep Growing

...κάτι και από μένα.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Χ.Μοτσενίγος

Η ύλη που έδωσα στα παιδιά δεν ξεπερνά τις 18-19 σελίδες. Συγκεκριμένα είναι οι παράγραφοι 1.2 έως και 1.5 και 2.1 έως και 2.7 (όχι ολόκληρη αλλά μέχρι και τη Δραστηριότητα 1 της σελίδας 196).

Τώρα όσο για τα θέματα, από τη στιγμή που ακόμα δουλεύουμε με αυτό το (απαράδεκτο για το νέο βιβλίο) format "από τις 9 να διαλέξετε τις 6", αυτό που κάνω συνήθως είναι να έχω 5 καθαρά "θεωρητικές" ερωτήσεις,  1 ακόμα ερώτηση που είναι κάτι μεταξύ θεωρίας και άσκησης και 3 καθαρόαιμες ασκήσεις. Από κει και πέρα βάζω και Σωστό - Λάθος και κάποιες φορές Αντιστοίχηση αν και θέλει πολύ προσοχή στην επιλογή των λέξεων - εννοιών - φράσεων στις δύο στήλες.

Το format των εξετάσεων πάντως είναι κατά την ταπεινή μου άποψη προσαρμοσμένο στο παλιό βιβλίο άρα παρωχημένο και θα έπρεπε να αλλάξει. Το έχω συζητήσει και με συμβούλους και με άλλους συναδέλφους και όλοι συμφώνησαν αλλά......

Loukritia

Εγώ προσανατολίζομαι σε 3 ερωτήσεις καθαρής θεωρίας (κεφάλαιο 1), σε 1 ερώτηση της  3ης ενότητας , 1 πολύ απλή σε LOGO (σχεδόν θεωρητική τι κάνει;), 1 σε LOGO όπου γράφουν αλγόριθμο,  1 με επανάληψη, 1 με διαδικασία και 1 με διαδικασία + μεταβλητή.
Θεωρώ ότι τα θέματα μου θα καλύψουν όλη την ύλη που δίδαξα και είναι κλιμακούμενης δυσκολίας.
Θεωρώ  όμως απαράδεκτο που τα θέματα πρέπει να είναι 6 θεωρητικά, σε ένα μάθημα που θα έπρεπε να εξασκεί την κρίση των μαθητών και καλό θα ήταν να ζητούνται όπως στα μαθηματικά 1 θεωρία (επιλογή από 2 θέματα) και 2 ασκήσεις (επιλογή από 3 θέματα).
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Loukritia

Παράθεση από: ipopipop στις 22 Μαΐου 2010, 11:36:34 ΠΜ
Τελικά μέτρησα τις σελίδες που δίδαξα και αφαίρεσα (λιγότερα από) τα 3/5 της ύλης σε σελίδες που έχω διδάξει. Αφαίρεσα κάτι παραδείγματα και ασκήσεις που δεν πρόκειται να βάλω στις εξετάσεις. Προβληματίστηκα πάρα πολύ γιατί αν αφαιρέσουμε ακριβώς τα 3/5 σε σελίδες δεν μένουν και πολλά θέματα.

συνάδελφε, δεν αφαιρούμε τα 3/5. Τα 3/5 κρατάμε εντός ύλης!!! Ωστόσο κι εγώ δυσκολεύτηκα στην επιλογή και αφαίρεσα το 1.1 και το 2.3!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

andreas_p

Ύλη εξεταστέα ανήκει [1/2 - 3/5] της διδαχθείσας (που έχει διδαχθεί) και όχι διδακτέας (που πρέπει να διδαχθεί)!

Loukritia

Αν διδαχθείσα>1/2* διδακτέα τότε
μέγιστη_εξεταστέα<--  3/5 * διδαχθείσα
τέλος_αν


Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Antigonh

Παράθεση από: Loukritia στις 22 Μαΐου 2010, 08:24:15 ΜΜ
Αν διδαχθείσα>1/2* διδακτέα τότε
μέγιστη_εξεταστέα<--  3/5 * διδαχθείσα
τέλος_αν


;D ;D ;D ;D

ipop

Παράθεση από: andreas_p στις 22 Μαΐου 2010, 03:35:06 ΜΜ
Ύλη εξεταστέα ανήκει [1/2 - 3/5] της διδαχθείσας (που έχει διδαχθεί) και όχι διδακτέας (που πρέπει να διδαχθεί)!
Παράθεση από: Loukritia στις 22 Μαΐου 2010, 03:07:32 ΜΜ
συνάδελφε, δεν αφαιρούμε τα 3/5. Τα 3/5 κρατάμε εντός ύλης!!! Ωστόσο κι εγώ δυσκολεύτηκα στην επιλογή και αφαίρεσα το 1.1 και το 2.3!
Πολύ σωστή η παρατήρηση. Λάθος εκφράστηκα. Ήθελα να πω πως κράτησα περισσότερα από τα 3/5  της διδαχθείσας  εντός ύλης. Έχω αφαιρέσει Παράδειγμα 1 και 2 Σελ. 180-181 και Σελ. 196 Δρ1,2,3 και Κεφ. 2.8. Δεν ξέρω αν έκανα καλά αλλά τον σύμβουλο δεν τον βρήκα στο τηλέφωνο.

jsari

Τα θέματα που έβαλα φέτος μπορείτε να τα δείτε στην διεύθυνση http://pliroforikiatschool.blogspot.com/2010/05/microworlds-pro-2010.html.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

Loukritia

Πολύ ωραία θέματα jsari. Ευχαριστούμε πολύ!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

mour

ωραία θεματα συνάδελφοι.
Τα φετινά δικά μου...

nobody

Ορίστε και τα δικά μου θέματα. Ίσως θα ήταν καλή ιδέα να κάνουμε μία τράπεζα θεμάτων όπου θα τοποθετούμε τα θέματα μας.

Circle

Παράθεση από: nobody στις 05 Ιουν 2010, 02:34:35 ΜΜ
Ορίστε και τα δικά μου θέματα. Ίσως θα ήταν καλή ιδέα να κάνουμε μία τράπεζα θεμάτων όπου θα τοποθετούμε τα θέματα μας.

Δεν γνωρίζω τι φταίει, το ανοίγω με openoffice και βλέπω μόνο μια λευκή σελίδα  :-\

nobody

Εγώ το βλέπω μια χαρά. Το ανεβάζω και σε μορφή pdf για να είμαστε καλυμμένοι. Οι υπόλοιποι που το κατεβάσατε είχατε κάποιο πρόβλημα;

merlin

Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Loukritia

Παράθεση από: nobody στις 05 Ιουν 2010, 05:19:56 ΜΜ
Εγώ το βλέπω μια χαρά. Το ανεβάζω και σε μορφή pdf για να είμαστε καλυμμένοι. Οι υπόλοιποι που το κατεβάσατε είχατε κάποιο πρόβλημα;

nobody,πολύ ωραία και μοιάζουν αρκετά με αυτά που επεξεργάζομαι για να βάλω!!! Μην νομίζεις πως στα χω κλέψει όμως ;)
Μετά την εξέταση, θα αναρτήσω και εγώ τα δικά μου!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

nobody

Παράθεση από: Loukritia στις 05 Ιουν 2010, 05:46:10 ΜΜ
nobody,πολύ ωραία και μοιάζουν αρκετά με αυτά που επεξεργάζομαι για να βάλω!!! Μην νομίζεις πως στα χω κλέψει όμως ;)
Μετά την εξέταση, θα αναρτήσω και εγώ τα δικά μου!
Eυχαριστώ Loukritia. Μα γι'αυτό τα ανεβάζω σε μορφή odt, για να μπορείτε να τα πάρετε πιο εύκολα;). Πάντως σε αυτά τα θέματα ένα πόσοστό ~60% έγραψε κάτω από 6 και δυστυχώς μένουν και αρκετοί για το Σεπτέμβριο.

Keep Growing

" Πάντως σε αυτά τα θέματα ένα πόσοστό ~60% έγραψε κάτω από 6 και δυστυχώς μένουν και αρκετοί για το Σεπτέμβριο. "

Ζητώ συγγνώμη για την παρεμβολή μου, αλλά θα ήθελα να ζητήσω από τον συνάδελφο nobody, αν είναι εύκολο φυσικά, να μας εξηγήσει γιατί έχει συμβεί αυτό.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

nobody

Παράθεση από: Keep Growing στις 05 Ιουν 2010, 06:10:34 ΜΜ
" Πάντως σε αυτά τα θέματα ένα πόσοστό ~60% έγραψε κάτω από 6 και δυστυχώς μένουν και αρκετοί για το Σεπτέμβριο. "

Ζητώ συγγνώμη για την παρεμβολή μου, αλλά θα ήθελα να ζητήσω από τον συνάδελφο nobody, αν είναι εύκολο φυσικά, να μας εξηγήσει γιατί έχει συμβεί αυτό.
Πολύ συνοπτικά, θα μπορούσα να πώ ότι   γενικά οι μαθητές μας δεν διαβάζουν καθόλου ή ελάχιστα, έχουν χαμηλό μαθησιακό επίπεδο και δείχνουν μια αδιαφορία για το μάθημα και γενικότερα για τα μαθήματα. Τα θέματα κρίνω ότι ήταν μέτριας δυσκολίας, όπου με 3-4 ώρες διάβασμα μπορούσες σχετικά εύκολα να γράψεις ένα 8 για να περάσεις το μάθημα. Οι υπόλοιποι συνάδερφοι τι συμπεράσματα έχουν βγάλει από τα δικά τους γραπτά;

Keep Growing

Συνάδελφε nobody(sorry), εμένα με λένε Παναγιώτη, εσένα;  :)
Αυτή τη φάση την έχω περάσει, αρκετά επώδυνα η αλήθεια είναι, και εγώ.  :'(
Όπως αντιλαμβάνεσαι, επειδή ακριβώς εγώ προσωπικά έχω κάποιες εμπειρίες γιαυτό πήρα το θάρρος να σου ζητήσω να μου πεις για τις δικές σου εμπειρίες.
Απλά για διασταύρωση και εμπειρική ενίσχυση.
Το ζητούμενο είναι για μένα προσωπικά η βελτίωση σε όλα τα επίπεδα.

Είμαι ένας καλός τεχνολόγος Πληροφορικός.
Είμαι ένας καλός εκπαιδευτικός Πληροφορικός.
Είμαι όμως και ανήσυχος ως άνθρωπος.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

#40
ΠαράθεσηΑπό τα 9 θέματα πρέπει να απαντήσετε τα 6 θέματα.
Από τα θέματα 1- 6 μπορείτε να επιλέξετε 4 θέματα και από τα θέματα 7 – 9  μπορείτε να επιλέξετε 2 θέματα.
Όλα τα θέματα είναι ισοδύναμα.
Αυτό έχουμε την δυνατότητα να το ζητήσουμε?

Ευχαριστώ nobody
Όχι δεν μπορούμε.   https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2834.msg25543#msg25543

nobody


dim

κρίσεως δεν είναι ή παρακάτω?
Παράθεση
Δίνοντας στον υπολογιστή την εντολή Δείξε 5+4 χωρίς κενό διάστημα πριν και   μετά    το     
    σύμβολο της πράξης ποιο θα είναι το αποτέλεσμα που θα εμφανιστεί;
ΠαράθεσηΓράψτε τι κάνει κάθε μία από τις παρακάτω εντολές
   α. μπ              β.  δε               γ. στκ                     δ. αρ
ΠαράθεσηΝα χαρακτηρίσετε τις παρακάτω προτάσεις ως Σωστές ή Λάθος
ενώ θεωρία η παπαγαλία...
και άσκηση
1. να γράψετε τις κατάλληλες εντολές για ένα τετράγωνο
ή
2.να γράψετε τις κατάλληλες εντολές για να δημιουργηθούν τα δίπλα σχήμα
ή
3. Δίνονται τα παρακάτω δυο προγράμματα...........
Ζητείται να σχεδιάσετε τον ψηφιακό αριθμό που προκύπτει στην οθόνη έπειτα από την εκτέλεση των παραπάνω εντολών
Ευχαριστώ

Loukritia

Dim δεν θα χαρακτήριζα κρίσεως την     
Γράψτε τι κάνει κάθε μία από τις παρακάτω εντολές
       α. μπ              β.  δε               γ. στκ                     δ. αρ

αφού υπάρχει αυτολεξεί στο βιβλίο.
Επίσης δεν συμφωνώ με το
Δίνοντας στον υπολογιστή την εντολή Δείξε 5+4 χωρίς κενό διάστημα πριν και   μετά    το     
    σύμβολο της πράξης ποιο θα είναι το αποτέλεσμα που θα εμφανιστεί;
αφού αυτό εξετάζει την γνώση του συγκεκριμένου περιβάλλοντος.

Μια αναδιατύπωση, θα εξέταζε καλύτερα την χρήση του κενού: π.χ.
Δίνοντας στον υπολογιστή την εντολή Δείξε 5+4 χωρίς κενό διάστημα πριν και   μετά    το     
    σύμβολο της πράξης, ο υπολογιστής εμφάνισε Δεν ξέρω τίποτε για 5+4. Διορθώστε την πρόταση, ώστε να γίνει η πρόσθεση.

Ακόμα και το σωστό λάθος θεωρώ πως μπορεί να είναι εξέταση της θεωρίας, αν είναι "αναπαραγωγή" ενός ορισμού.
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

dim

Σχόλιο από τον/την Χρίστος Μαβόγλου στις 18 Αύγουστος 2009 στις 14:56

Σου αναφέρω (κατά την προσωπική μου άποψη) ότι οι ασκήσεις στις σελίδες 200-201 είναι θεωρία. Εσύ έχεις άλλη προσωπική άποψη, αλλά σύμφωνα με τη δική σου αυστηρή συλλογιστική, εσύ η Ευστρατία, μπορείς να παραπέμψεις σε κάποιο βιβλίο/άρθρο που να τεκμηριώνεις ότι οι συγκεκριμένες ερωτήσεις Νο 2 και Νο 3 είναι ασκήσεις;

Και για να μην παίζουμε με τις λέξεις επιγραμματικά αναφέρω:

1. Αρμόδιος να απαντήσει είναι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, οπότε μπορείς να κάνεις απευθείας ερώτηση σε αυτό, αλλά θεσμικά μπορείς να ρωτήσεις και τον Σχολικό σου Σύμβουλο.
2. Ο προβληματισμός σου έχει απασχολήσει πολύ και εμένα και η απάντηση που έδωσα στο προηγούμενο σχόλιό μου δεν ήταν ελαφρά την καρδία.
3. Αν δεχτείς την άποψή μου πολύ απλά λύνεις πολλά προβλήματα τα οποία δεν είναι ουσιαστικά, αλλά τυπικά (ψάξε να δεις από πότε υπάρχει η εγκύκλιος που αναφέρει για τις εξετάσεις της Γ Γυμνασίου 3 το πολύ ασκήσεις από τις 9 και ποιο βιβλίο διδασκόταν τότε).
4. Αν ο προβληματισμός σου είναι τι θα πεις στο Διευθυντή σου, που είναι υποχρεωμένος να ελέγχει τα θέματα, εξήγησέ του ότι στην Πληροφορική αυτά είναι θέματα θεωρίας:[/color]

α) Όλες οι ασκήσεις αυτοαξιολόγησης στο βιβλίο είναι θέματα θεωρίας και αυτό σου το λέει ο υποφαινόμενος που έχει γράψει τις ασκήσεις στις σελ. 200-201, και καθώς επίσης ήταν συντονιστής της συγγραφική ομάδας - όπως επίσης συμμετείχε και στην προηγούμενη συγγραφική ομάδας του βιβλίου έκδοσης Π.Ι. 2000, και ακόμα συμμετείχε και στην ομάδα παραγωγής του λογισμικού Πληροφορικής Γυμνασίου Π.Ι. 2001.


http://logogreekworld.ning.com/group/logoGGymnasio?groupUrl=logoGGymnasio&id=3413194%3AGroup%3A83&page=1#comments

Εντάξει αύριο θα έχω πρόβλημα. Με περιμένει στη γωνία.
Εγώ έδινα μεταπτυχιακό και ενώ εδώ και καιρό είχα την υποψία.... δεν μπορούσα να ασχοληθώ περισσότερο.
Άκου όλα θεωρία.
Και τι είναι άσκηση και τι είναι θεωρία?


dim

Σχόλιο από τον/την Efstratia Liakopoulou στις 19 Αύγουστος 2009 στις 16:08
Όταν λοιπόν ένας συνάδελφος μου λέει πως έχω παρανοήσει το τι είναι θέμα εξετάσεων θεωρίας/άσκησης, πράγμα που σχετίζεται με την επιστήμη μου, εγώ δέχομαι ότι μπορεί να είναι και έτσι.
Και επειδή ένας από τους στόχους (φυσικά όχι ο μοναδικός) συμμετοχής μου σε αυτή τη συζήτηση είναι και η αυτοβελτίωση, ζητάω σχετική παραπομπή για να τη διαβάσω και να διευρύνω/βελτιώσω την αντίληψη που έχω επί του θέματος.
Όπως γράφεις και εσύ, (δηλαδή ο Χρίστος Μαβόγλου) η διαταγή για τη μορφή των θεμάτων απολυτήριων εξετάσεων Γ' Γυμνασίου γράφηκε πολύ παλιά και συνόδευε άλλο σχολικό εγχειρίδιο. [/b]
http://logogreekworld.ning.com/group/logoGGymnasio?groupUrl=logoGGymnasio&id=3413194%3AGroup%3A83&page=1#comments

dim

#46
ΘΕΜΑ
Ενημέρωση για θέματα εξετάσεων της Γ' γυμνασίου για το μάθημα της πληροφορικής (σχετικά με τη logo).

   Τα θέματα αυτά εισηγήθηκαν οι συνάδελφοι Β. Αργυράκης, Λ. Γουλή, Μ. Διζέλου, Χ. Ελευθεριάδου, Π. Κεχαγιά, Μ. Κουκά, Α. Κουρτάκη, Α. Κωνσταντέλου, Γ. Λάσκαρη, Ε. Λυμπεράτου, Α. Μιχαήλ, Α. Μπελεχάκη, Α. Μυκωνιάτη, Κ. Πιτταρά, Α. Ρομόκου, Χ. Σιάχαλος, Ε. Σκιαδά, Α. Τζώρτζη, Σ. Χαϊμαντάς, Χ. Χατζηφωτίου, Δ. Χατζοπούλου & Π. Χρήστου
http://logogreekworld.ning.com/

dim

Παράθεση από: Loukritia στις 08 Ιουν 2010, 06:36:02 ΜΜ
Μια αναδιατύπωση, θα εξέταζε καλύτερα την χρήση του κενού: π.χ.
Δίνοντας στον υπολογιστή την εντολή Δείξε 5+4 χωρίς κενό διάστημα πριν και   μετά    το     
    σύμβολο της πράξης, ο υπολογιστής εμφάνισε Δεν ξέρω τίποτε για 5+4. Διορθώστε την πρόταση, ώστε να γίνει η πρόσθεση.
Ευχαριστώ πολύ.

poursali

μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Χ.Μοτσενίγος


fgmarg

Τα δικά μου θέματα, πολλά από τα οποία είναι "δανεισμένα και προσαρμοσμένα" από άλλους πιο άξιους συναδέλφους, τους οποίους ευχαριστώ πολύ!!!  :)

dim

Παράθεση από: fgmarg στις 16 Ιουν 2010, 09:17:06 ΠΜ
Τα δικά μου θέματα, πολλά από τα οποία είναι "δανεισμένα και προσαρμοσμένα" από άλλους πιο άξιους συναδέλφους, τους οποίους ευχαριστώ πολύ!!!  :)
Ενδιαφέρον τοποθέτηση στο θέμα 8!!!!!

Και τα δικά μου παν-εύκολα. Βεβαίως προσαρμοσμένα στο επίπεδο των μαθητών.....
Ευτυχώς έγραψαν καλά.

Χ.Μοτσενίγος

Μια και βλέπω να δημιουργείται μια "τράπεζα θεμάτων" για το Γυμνάσιο σιγά σιγά, να και τα δικά μου θέματα, προσαρμοσμένα κι αυτά στον τρόπο που γίνεται το μάθημα στο σχολείο μου. Ο μέσος όρος των γραπτών ήταν 12,7, όχι κι άσχημα σε γενικές γραμμές.

Βρίσκω πολύ θετικό πάντως το ότι ανταλλάσουμε ιδέες και  αποκτάμε μια σφαιρικότερη αντίληψη γύρω από το μάθημα, τον τρόπο διδασκαλίας, τις απαιτήσεις μας από τους μαθητές και τον εαυτό μας κλπ κλπ.

Loukritia

Και τα δικά μου θέματα, με το θέμα 5.Β δανεισμένο από εξέταση συναδέλφου, τον οποίο και ευχαριστώ.
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

cristosx

#54
Ανεβάζω τα θέματα του σχολείου μου (Υλη μόνο από την  ενότητα 1 -  χωρίς εντολή επιλογής)

Eri

Και απο μενα ... αρκετά επηρεασμένα τα θέματα από το forum !!

jsari

Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

dora

απορία....
μπορώ να βαθμολογήσω με βάση το 100 ..............και στη συνέχεια να το προσαρμόσω στο 20;

poursali

Παράθεση από: dora στις 07 Ιουν 2011, 05:57:02 ΜΜ
απορία....
μπορώ να βαθμολογήσω με βάση το 100 ..............και στη συνέχεια να το προσαρμόσω στο 20;

ότι θέλεις κάνεις... εγώ προσωπικά βαθμολογώ το κάθε ένα από τα 6 θέματα με 10 μονάδες (μέγιστο 60) και μετά διαιρώ με το 3 και βρίσκω το τελικό βαθμό. Έτσι, έχω μεγαλύτερη αίσθηση πόσο έπιασε ο καθένας... πχ: μισό θέμα σωστό, άρα 50% άρα 5 στα 10 κ.ο.κ ...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ