e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Στο τέλος γράψε:

"Παρακαλώ λοιπόν να ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ την επ' ονόματί μου βεβαίωση παρακολούθησης διότι είναι ανακριβής και να με ενημερώσετε εγγράφως εντός του χρονικού διαστήματος που ο νόμος προβλέπει."

το χρονικό διάστημα είναι 60 εργάσιμες μέρες νομίζω...

za√‘ag

Δεκτό !!

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση και πιστεύω να βοηθήσει όλους μας να αντιμετωπίσουμε κάποτε συλλογικά την κατάσταση ....
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: zavag στις 29 Νοε 2009, 12:09:28 ΜΜ
3) Όσοι αναλαμβάνουν τέτοιες εργασίες να υλοποιήσουν ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΜΕ ΠΛΑΓΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

...

Yoda

Λοιπόν..μάλλον πρέπει να εκλογικευσούμε λίγο τα πράγματα, γιατί μάλλον κάποια πράγματα αρχίζουν να ξεφεύγουν..

1. Η εκπαίδευση αφορά την εγκατάσταση και μετάπτωση στο e-School. Αυτό αφορά και η βεβαίωση και τίποτα άλλο, δηλαδή ότι σας εκπαίδευσαν να κάνετε ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και όχι χρήση. Τώρα, πείτε μου, πόσες φορές θα σας βάλουν να κάνετε εγκατάσταση αφού την έκαναν οι "εκπαιδευτές"; Ακόμα η εκπαίδευση που έγινε στους ΠΛΗΝΕΤ και στο helpdesk του e-school αφορά την εγκατάσταση και ποτέ δεν αφορούσε την χρήση ή τίποτα άλλο. Αν πάει κανένας διευθυντής να σας "χώσει" λόγω της βεβαίωσης..ε..τρίψτε του το σε τι εκπαιδευτήκατε.

2. Αν οι εκπαιδευτές δεν σας έδειξαν πως γίνεται η εγκατάσταση και η μετάπτωση, τότε, σαφώς δεν έκαναν την δουλειά για την οποία πληρώνονται και αν αυτό σας ενοχλεί τότε κάντε ότι νομίζετε. Αλλά αυτό απέχει πολύ από το να τους κατηγορείτε ότι σας εμπλέκουν σε κάτι το οποίο δεν φαίνεται πουθενά να σας εμπλέκουν.

3. Προσωπικά, θεωρώ πιο σημαντικό πρόβλημα την αρχιτεκτονική του e-School , τα διαφορά bugs του, την κακή τεκμηρίωση και το ότι δεν μπορεί να «παίξει» σε σχολεία χωρίς ADSL (και είναι αρκετά). Επίσης, θεωρώ ότι έπρεπε να υπάρχει εδώ και 5 χρόνια (τουλάχιστον) και όχι να αναγκάζονται τα σχολεία να πληρώνουν σε εταιρίες για εκτυπωτικά προγράμματα, ενώ ταυτόχρονα σπαταλιούνται  χρήματα σε «εφαρμογές» που απλά μένουν στα κουτιά ή έχουν τόσο άθλιο σχεδιασμό που η χρήση τους είναι άθλος. Να μην συζητήσω για την μη διασύνδεση των εφαρμογών που βάζει τόσο κόσμο να περνάνε σε τόσα σημεία τα ίδια πράγματα.. και για αυτό πήζουμε.. αλλά δεν έχω ακούσει κανέναν να διαμαρτύρεται για τις απουσίες και το survey και την δ-βάση και κάθε ηλίθιο excel και word που με έχει βάλει κάθε διευθυντής να συμπληρώνω. Διαμαρτυρόμαστε για το πρώτο πρόγραμμα που πάει να καταργήσει όλα τα υπόλοιπα.. 

4. Σχετικά με την υποχρέωση του ανάδοχου για την εγκατάσταση στα σχολεία, δεν βρήκα πουθενά τέτοια αναφορά στην διακήρυξη της ΚΤΠ για το e-School, αλλά αντιθέτως, βρήκα να λέει ότι:
"A.4.4.   Τόπος Υλοποίησης - Παράδοσης Έργου
Ο Ανάδοχος θα πρέπει να εγκαταστήσει και να παραδώσει σε πλήρη λειτουργία το σύνολο του ζητούμενου εξοπλισμού και λογισμικού κεντρικά, σε χώρο του του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο οποίος θα είναι κατάλληλα διαμορφωμένος."
Οπότε, μάλλον ή εγώ διαβάζω λάθος, ή έχει γίνει κάποια παρανόηση. Αν όμως δεν κάνω λάθος τότε από την στιγμή που καλώς ή κακώς την εγκατάσταση την κάνουν τα σχολεία μόνα του, ε, μάλλον ήταν καλό είναι να το κάνουν άλλοι για εμάς. Κάνω λάθος;

Πριν αρχίσουμε να μαλώνουμε για άλλη μια φορά μεταξύ μας, ας ξέρουμε γιατί μαλώνουμε.

toufeki

Βρε συνάδελφε/σα Yoda. Γιατί πρέπει εμένα προσωπικά να με προβληματίζουν όλα όσα αναφέρεις;
Γιατί να μη σπαταλώ αυτές τις αράδες κειμένου προς όφελος των μαθητών;
Γιατί να κουράζομαι εγώ για να κονομάνε άλλοι;
Γιατί δεν ξυπνάμε επιτέλους;
Γιατί ....

ΠΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ  !!!! τουλάχιστον.

za√‘ag

Συνάδελφε/σα Yoda το συνημμένο κείμενο (που έβαλα παραπάνω) που γράφει η βεβαίωση το διάβασες;

Αν ναι, είδες πουθενά να λέει για εγκατάσταση και μετάπτωση στο eschool; Γιατί λέει ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ και πιο κάτω λέει .. ΟΤΙ ΘΑ ΚΛΗΘΩ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ κλπ και αναφέρεται ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ανήκουμε στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ;;;

Αν τα Ελληνικά μου είναι τόσο φτωχά τότε ... ναι κάνω λάθος !!! Κάνω ;;;;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Yoda

Και βέβαια το διάβασα. Αυτό που δεν διάβασες είνα τι έλεγε το πρωτόκολο παράδοσης. Και εκεί λέει ακριβώς αυτά:
Μιλάει για επίδειξη στους υπευθύνους στα:
1. Διαδιασία εγκατάστασης ψηφιακών πιστοποιητικών
2. Διαδικασία εγκατάστασης εφαρμογής
3. Διαδικασία παραμετροποίησης εγκατάστασης
4. Μεθοδολογία αρχικού συγχρονισμού με τη ΚΒΔ
5. Διαδιακασία - Ενέργειες μετάπτωσης δεδομένων
6. Διαδικασία -Ενέργειες συγχρονισμού Τοπικής Βάσης Δεδομένων με την Κεντρική Βάση Δεδομένων

Ε, ας σε καλέσουν να κάνεις αυτά.
Και, ναι..είμαστε στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης..από τότε που αναλάβαμε υπηρεσία για πρώτη φορά. Είμαστε Δημόσιοι Υπάλληλοι, αυτό δεν σημαίνει;

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις:
Όταν εμείς οι εκπαιδευτικοί σταματήσουμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να είμαστε γκρινιάριδες, τότε να μου το πείτε για να γίνω αστροναύτης!  :police:

Νομίζω ότι τότε θα πάμε πιο μπροστά... (όχι όταν γίνω εγώ αστροναύτης...).

Με όλο το σεβασμό στην προσωπικότητα και στις απόψεις καθενός...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

za√‘ag

Συμφωνώ απόλυτα ....

Αλλά νομίζω ότι κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν να παραμελήσουμε σιγά-σιγά τον τομέα "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ" και να ασχοληθούμε με τη ΔΙΟΙΚΗΣΗ ή με την ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ με διάφορες προφάσεις και τρόπους. Αυτός είναι ο λόγος που εγώ προσωπικά αντιδρώ. Αν ήθελα να ασχοληθώ με τη διοίκηση θα το είχα κάνει εδώ και πολλά χρόνια.

ΥΓ
Η εσωστρέφεια βλάπτει .... και ίσως τελικά μας κάνει "βοηθητικό προσωπικό" για άλλες ειδικότητες ή "τεχνικό προσωπικό" του σχολείου. Γιαυτό θεωρώ ότι πρέπει να αντιδράσουμε σωστά και έγκαιρα!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: zavag στις 01 Δεκ 2009, 02:32:06 ΜΜ
Συμφωνώ απόλυτα ....

Αλλά νομίζω ότι κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν να παραμελήσουμε σιγά-σιγά τον τομέα "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ" και να ασχοληθούμε με τη ΔΙΟΙΚΗΣΗ ή με την ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ με διάφορες προφάσεις και τρόπους. Αυτός είναι ο λόγος που εγώ προσωπικά αντιδρώ. Αν ήθελα να ασχοληθώ με τη διοίκηση θα το είχα κάνει εδώ και πολλά χρόνια.


Χαίρομαι zavag για τια απόψεις σου. Δε σου κρύβω ότι διαβάζοντας διάφορες απόψεις από πολλούς σε πολλά θέματα (και σε αυτό), το μυαλό μου πήγαινε αλλού... Προσπαθούσα να μαντέψω μέσα από διάφορες φράσεις, για ποιους λόγους γράφει καθένας ό,τι γράφει (τι εκπροσωπεί, τι θέλει να επιτύχει, ποιος σκοπός ή ποιές ομάδες κρύβονται πίσω από τα γραφόμενα). Φαίνεται ότι εσύ είσαι ιδεολόγος της εκπαίδευσης και μας λείπουν τέτοιοι εκπαιδευτικοί σήμερα.

Παρόλα αυτά, δε πιστεύω ότι προσπαθεί κάποιος να σε πείσει να μεταλλαχθείς σε διοικητικό. Ούτε σε αναγκάζει κανείς να αναλάβεις διοικητικές εργασίες. Η ανάθεση εργασιών είναι μια λύση ανάγκης στα σχολεία. Ξέρουμε την πραγματικότητα, η οποία είναι τριπλή: ΔΕΝ υπάρχει επαρκής αριθμός διοικητικών για όλα τα σχολεία, το ΥΠΕΠΘ ΔΕ προτίθεται να προσλάβει ή προσλαμβάνει με το σταγονόμετρο και χωρίς διοικητικές εργασίες το σχολείο ΔΕ λειτουργεί σωστά.

Και αν αγαπούμε τα παιδιά, μερικές φορές πρέπει να ανεχθούμε και διοικητικές εργασίες. Το ξαναλέω: για το καλό του σχολείου και των παιδιών. Όσο η παιδεία είναι εξαρτημένη από την πολιτική, όσο η παιδεία βελτιώνεται ή χειροτερεύει ανάλογα με τα λεφτά που δίνει το κράτος και ανάλογα με τις κατευθύνσεις που θέλει να δώσει η πολιτική ή η ευρωπαϊκή ηγεσία, τόσο ΔΕ μπορούμε να βασιζόμαστε στην καλή θέληση των ανωτέρων μας. Οι φωνές μας συνήθως δε φτάνουν στα κατάλληλα αυτιά ή φτάνουν αλλά μεταφράζονται σε "ποσοστά επί του ΑΕΠ για την παιδεία"...

Μερικές φορές αναθεωρώ τις απόψεις μου και σκέφτομαι ότι μας χρειάζεται ένας Βγενόπουλος για υπουργός (ιδιωτικής) παιδείας...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

za√‘ag

Περιληπτικά:

Στη συνδρίαση τριμήνου που κάναμε ανέφερα όσα έχω ήδη γράψει εδώ και καταγράφηκαν οι ενστάσεις μου οι οποίες (ευτυχώς) βρήκαν ανταπόκριση από το Σύλλογο και αποφασίσαμε να ασχοληθούν 3 συνάδελφοι (1 φιλόλογος πιστοποιημένη και 2 ξενόγλωσσων) (!!!) ο Δ/ντής και εγώ ως συντονιστής (!) και να δούμε τι μπορούμε (και αν μπορούμε) να κάνουμε. Στη συνέχεια θα δείξει αν "περπατάει" το πρόγραμμα. Πάντως για την μηχανογράφηση θα χρησιμοποιήσουμε το παλιό πρόγραμμα. Το e-school θα το το "δοκιμάζουμε" στον ελεύθερο χρόνο μας για να δούμε τι παίζει τελικά.

Σήμερα λοιπόν έκατσα για λίγο με τον Δ/ντή να δούμε ποια στοιχεία δεν είναι σωστά περασμένα στο πρόγραμμα και προσπαθήσαμε (ΔΥΣΤΥΧΩΣ .... ΜΟΝΟ) να περάσουμε τη Δ/νση (οδό-αριθμό) σε ένα μαθητή της Α' τάξης. Και το πρόγραμμα ... έβγαλε error (!!!!) (άκου θράσσος) και μας πέταξε τελικά έξω .... χωρίς να καταφέρουμε να κάνουμε τη διόρθωση (ακόμα και μετά από επανεκκίνηση του υπολογιστή).

Τι πρέπει να κάνουμε ;;; (Τελευταία νέα: Ακούσαμε σήμερα ότι θα το χρησιμοποιήσουν και τα Λύκεια ....)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Laertis

Για τα Λύκεια δεν υπάρχει ακόμα τίποτα νεότερο. Εμείς χρησιμοποιούμε κανονικά τον Νέστορα . Αν δεν σταθεροποιηθεί το νέο σύστημα και δεν λυθούν τα επιμέρους θέματα που έχουν προκύψει δε το βλέπω να εφαρμόζεται στα Λύκεια. Φανταστείτε τι θα γίνει με τα στοιχεία, τις βαθμολογίες  και τα αποτελέσματα της Γ' τάξης....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Το e-school το δοκιμάζω σε ΟΛΑ τα γυμνάσια του νομού που υπηρετώ και ΔΕ βγάζει πρόβλημα πουθενά. Προχωρούν ΚΑΝΟΝΙΚΑ στην έκδοση βαθμολογιών μέσα από το e-school.  8)

Σχετικά με τα λύκεια, προβλέπω ότι θα ξεκινήσουμε τις εγκαταστάσεις από το καλοκαίρι του 2010...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Σούλας Βασίλης

Δουλεύουμε το e-school κανονικά, δώσαμε και βαθμούς χωρίς κανένα πρόβλημα. Χρησιμοποιώ το e-school ακριβώς όπως το δ-βάση για βαθμολογίες, απουσίες, αποτελέσματα και στατιστικά χωρίς προβλήματα.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: zavag στις 07 Δεκ 2009, 07:04:09 ΜΜ
...προσπαθήσαμε (ΔΥΣΤΥΧΩΣ .... ΜΟΝΟ) να περάσουμε τη Δ/νση (οδό-αριθμό) σε ένα μαθητή της Α' τάξης. Και το πρόγραμμα ... έβγαλε error (!!!!) ...

Δοκίμασε να κάνεις συγχρονισμό πρώτα...