Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Γυμνασίου

Ξεκίνησε από alkisg, 08 Σεπ 2011, 10:32:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

πιθανώς να αναφέρεται σε κάποιο σύγχρονο LMS που θα υποστηρίξει όλα τα μαθήματα στο πλαίσιο του ψηφιακού σχολείου και με υπηρεσίες Web2.0 όπως ιστολόγια και wiki.
Θα μπορούσε να είναι μια τροποποίηση του open eclass στην τρέχουσα έκδοσή του - 2.4.1 (ή το moodle) και σίγουρα όχι το eclass του 2006!

aspd

Μήπως ξέρει κανένας τι γίνεται με το e-school στα πιλοτικά γυμνάσια; Υπάρχουν νέα μαθήματα που βαθμολογούνται.

Keep Growing

....πιλοτάρει σε άγνωστους ουρανούς...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

klynn

Τελικά αν κάποιος φέτος διδάσκει σε Πιλοτικό,
τι γίνεται από τα δύο;

α) Στριμώχνονται 28 μαθητές σε ένα εργαστήριο και διδάσκουν 2 καθηγητές (ελλείψη 2ου εργαστηρίου πληροφορικής);

ή

β) Σπάει το τμήμα όπως προβλέπει η πρόσφατη εγκύκλιος για το κανονικό Γυμνάσιο αλλά διδάσκει ένας καθηγητής και λόγω του διπλασιασμού ωρών επομένως χρησιμοποιούνται δύο εργαστήρια;
ΠαράθεσηΤο τμήμα να χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους 21

Παράθεση
Οδηγίες για την Πιλοτική Εφαρμογή των μαθημάτων και των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο

"7. Σχετικά με το διδακτικό-μαθησιακό αντικείμενο της Πληροφορικής–ΤΠΕ, το μάθημα είναι εργαστηριακό και περιλαμβάνει δύο (2) διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Διεξάγεται αποκλειστικά στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου, ενώ προτείνεται να αξιοποιούνται και οι πρόσθετες τεχνολογικές υποδομές που, ενδεχομένως, υπάρχουν στη σχολική μονάδα  (π.χ. φορητό εργαστήριο Η/Υ, διαδραστικοί πίνακες, κτλ.). Επιπλέον, προτείνεται, οι δύο διδακτικές ώρες που προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Γυμνασίου ανά εβδομάδα, να είναι συνεχόμενες. Έτσι θα δίνεται επαρκής χρόνος στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό για την υλοποίηση ολοκληρωμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη χρήση των υπολογιστικών εργαλείων.  Σημειώνεται  ότι  σε  τμήματα  του  Γυμνασίου  τα  οποία  έχουν  πάνω  από είκοσι δύο (22) μαθητές το τμήμα λειτουργεί κανονικά με την παρουσία δύο εκπαιδευτικών Πληροφορικής. "

ctriantafy

Τελικά θα ξεκινήσουμε την νέα σχολική χρονιά 2012-13 με το πρόγραμμα των πιλοτικών σχολείων-Γυμανσίων; Είναι σίγουρο ή όχι;
Τι ενημέρωση έχετε θα υπάρξει καινούργιο Βιβλίο;;;

Ευχαριστώ
Χρήστος Τριανταφύλλου ΠΕ19.01
Σέρρες
Chris Triantafyllou
Yp. KEPLHNET Serron

Keep Growing

Απ' ό, τι ξέρω, στο καινούριο πρόγραμμα σπουδών, δεν προβλέπεται βιβλίο, ούτε από δέντρο, ούτε "ψηφιακό".
Αν ξέρεις καλό "κολύμπι" στη "θάλασσα" της πληροφορίας, τότε "επιβιώνεις". Τα παιδιά λυπάμαι, τα παιδιά που δεν έχουν πρόσβαση στη "θάλασσα" της πληροφορίας.
Αν τελικά επιβεβαιωθεί αυτό που λέω παραπάνω, τότε σημαίνει ότι η πολιτεία εφαρμόζει πολύ καλά το θεώρημα Pavlov.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

aspd

Δεν έχουν πει απολύτως τίποτα για καινούριο βιβλίο. Το βιβλίο στο νέο σχολείο θεωρείται μία από τις πολλές πηγές γνώσεις οπότε δε νομίζω να θεωρείται απαραίτητη η ύπαρξή του!
Για το αν εφαρμοστεί σε όλα τα Γυμνάσια το πιλοτικό πρόγραμμα, το τελευταίο που έχω ακούσει είναι ότι του χρόνου θα επεκταθεί σε περισσότερα.

spyropk

Στην τελευταία επιμόρφωση για τα πιλοτικά, 17-18/02, ειπώθηκε ότι και του χρόνου, 2012-13, θα παραμείνει η πιλοτική εφαρμογή, δεν θα επεκταθεί σε όλα τα σχολεία όπως είχαν πει αρχικά. Υποθέτω όσα σχολεία είναι πιλοτικά θα παραμείνουν.

aspd

Το τελευταίο που ξέρω είναι ότι τα υπάρχοντα πιλοτικά σχολεία θα παραμείνουν πιλοτικά και θα προστεθούν και άλλα.
Την πιθανότητα να εφαρμοστεί το νέο πρόγραμμα σε όλα τα γυμνάσια τη βλέπω μικρή.

Circle

Ο δικός μας σύμβουλος σε μια μικρή επικοινωνία που είχε με τα σχολεία μας, μας είπε ότι από του χρόνου το μάθημα πληροφορικής είναι 2ωρο για το γυμνάσιο με όλο το τμήμα στο εργαστήριο και πάνω από 22 μαθητές θα μπαίνει και δεύτερος καθηγητής.
Το βιβλίο θα είναι το ίδιο και θα πρέπει να ακολουθήσουμε το νέο πρόγραμμα σπουδών, εφαρμόζοντας εκπαιδευτικά σενάρια από τα ήδη (λίγα) υπάρχοντα και δικά μας.
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php εδώ υπάρχει (όπως γνωρίζετε) και επιμορφωτικό υλικό και ο οδηγός για τον εκπαιδευτικό κτλ.. Επίσης ο μαθητής θα πρέπει να μπορεί να παίρνει πιστοποίηση στο τέλος του γυμνασίου ακολουθώντας το παραπάνω πλαίσιο σπουδών.
Σε ερώτησή μας για το πόσο σίγουρος είναι για τα παραπάνω, είπε ότι αυτά γνωρίζει ως τώρα από την ενημέρωση που έχει γίνει στους συμβούλους, και είναι βέβαιο -στο μέτρο που αυτός γνωρίζει- ότι έτσι θα γίνει από του χρόνου.
Επίσης έκανε λόγο και για τις αξιολογήσεις. Δηλ, ότι θα γίνουν, ο σύμβουλος θα είναι αξιολογητής δικός μας, αλλά δεν γνωρίζει με τι τρόπο θα γίνει η αξιολόγηση και αν κάποιο e-portfolio δικό μας είναι ένας καλός - αξιόπιστος τρόπος αξιολόγησης.

P.Tsiotakis

Πέρα από τις φήμες που κυκλοφορούν

η κοινότητα ΗΚΕΠ παραμένει ανοικτή ( https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4343.msg46661#msg46661
και    http://eprl.korinthos.uop.gr/s/index.php/2011-11-02-18-16-34 )

και όποιος επιθυμεί να ενταχθεί σε ομάδες ΣΥΝ-δημιουργίας σεναρίων μπορεί να ενταχθεί σε αυτήν

Ελένη Μπάπκα

Ποιά είναι η γνώμη σας για τα πιλοτικά προγράματα σπουδών?
Η προσπάθεια χρήσης μηχανών για να μιμηθούν το ανθρώπινο μυαλό μου φαίνεται πολύ αστεία. Θα προτιμούσα να τις χρησιμοποιήσω για να μιμηθούν κάτι πολύ καλύτερο...!

P.Tsiotakis

ότι μάλλον θα είναι πιλοτικά και του χρόνου

Σπύρος Δουκάκης

Εκδόθηκε πρόσφατα (27/04/12) ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών/τριών στα Γυμνάσια που εφαρμόζουν πιλοτικά τα νέα προγράμματα σπουδών.

Σύμφωνα με το ΠΔ (47/2012, Α΄ 97):

1. Τα μαθήματα που διδάσκονται στα Γυμνάσια που εφαρμόζουν πιλοτικά τα νέα προγράμματα σπουδών κατατάσσονται σε δύο ομάδες. Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α΄) περιλαμβάνει τα μαθήματα: α) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Γλωσσική Διδασκαλία, Νεοελληνική Λογοτεχνία), β) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση), γ) Μαθηματικά, δ) Φυσική, ε) Χημεία, στ) Βιολογία, ζ) Γεωγραφία, η) Ιστορία, θ) Θρησκευτικά, ι) Αγγλικά και ια) Δεύτερη Ξένη Γλώσσα. Η δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β΄) περιλαμβάνει τα μαθήματα: α) Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, β) Μουσική – Καλλιτεχνικά, γ) Φυσική Αγωγή, δ) Τεχνολογία, ε) Οικιακή Οικονομία, στ) Σχολική και Κοινωνική Ζωή – Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Σ.Κ.Ζ.– Π.Ε.Α.Α.), ζ) Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή και η) Τοπική
Ιστορία και Π.Ε.Α.Α. – Σ.Κ.Ζ. και Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.).

Στα μαθήματα της Ομάδας Α΄, μετά τη λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων, διεξάγονται γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 του π.δ. 409/94 (Α΄ 226).

1. Στα μαθήματα της Ομάδας Β΄ δεν διεξάγονται γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις. Στα μαθήματα της Ομάδας Β΄ ο βαθμός ετήσιας επίδοσης κάθε μαθητή υπολογίζεται σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 4 του π.δ. 409/94.
2. Σε περίπτωση που μαθητής απορρίπτεται σε ένα ή περισσότερα από τα μαθήματα της Τεχνολογίας ή της Οικιακής Οικονομίας ή της Σ.Κ.Ζ. – Π.Ε.Α.Α. ή της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής ή της Τοπικής Ιστορίας και Π.Ε.Α.Α. – Σ.Κ.Ζ. και Σ.Ε.Π. της Ομάδας Β΄, ο διδάσκων εκπαιδευτικός, μετά την έκδοση των τελικών αποτελεσμάτων, ορίζει το θέμα της ατομικής συνθετικής εργασίας, την οποία ο μαθητής υποβάλλει προς αξιολόγηση στις παραπεμπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου.

PSimon23

I decided to give a hand and sent a post into social bookmarks. I hope the popularity will rise in.
I'm on Twitter and my essay