Θέμα για τους μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι στο στέκι.

Ξεκίνησε από manosteach, 18 Μαΐου 2012, 08:07:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

manosteach

Παίρνω το θάρρος να βάλω μια άσκηση για τους μαθητές που παρακολουθούν τα θέματα στο στέκι.
Πιστεύω οτι είναι μια καλή άσκηση η οποία έχει μια μικρή παγίδα που θα βοηθήσει τους μαθητές να καταλάβουν την διαφορά συνάρτησης απο διαδικασία.
Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναρτήσω μια άσκηση ή όχι.

Η παρακάτω συνάρτηση, υπολογίζει το γινόμενο 2 ακεραίων αριθμών με την μέθοδο του πολλαπλασιασμού αλα ρώσικα.
Να μετατρέψετε την παρακάτω συνάρτηση σε Διαδικασία.
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Αλγ1(α,β):ακέραια
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:α,β,Αθρ
Αρχή
Αθρ <-- 0
Όσο α > 0 επανάλαβε
Αν α mod 2 <> 0 τότε
Αθρ <-- Αθρ + β
Τέλος_αν
α <-- α div 2
β <--2 * β
Τέλος_επανάληψης
Αλγ1<--Αθρ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

Stefevan

Φυσικά και μπορείς να αναρτήσεις ασκήσεις! Όμως η συνάρτηση έχει μερικά προβλήματα, εκτός αν ο σκοπός είναι τελικά να διορθωθεί η συνάρτηση και όχι η μετατροπή

manosteach

Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

Stefevan

Σαν συνάρτηση θα έπρεπε να'χει τμήμα δηλώσεων και το Αλγ1 είναι το όνομα της συνάρτησης οπότε μόνο εκχώρηση μπορεί να γίνει σε αυτό και όχι να συμπεριληφθεί σε έκφραση (Αλγ1<-- Αλγ1 + β)  :) εκτός αν περνούσες παραμέτρους και είχαμε αναδρομή

Νίκος Αδαμόπουλος

Θα το μαρτυρήσω: Φαντάζομαι πως η παγίδα έχει να κάνει με την επιστροφή των τιμών των παραμέτρων... Δεν λέω περισσότερα!

manosteach

Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

manosteach

Παράθεση από: Stefevan στις 18 Μαΐου 2012, 09:33:49 ΜΜ
Σαν συνάρτηση θα έπρεπε να'χει τμήμα δηλώσεων και το Αλγ1 είναι το όνομα της συνάρτησης οπότε μόνο εκχώρηση μπορεί να γίνει σε αυτό και όχι να συμπεριληφθεί σε έκφραση (Αλγ1<-- Αλγ1 + β)  :) εκτός αν περνούσες παραμέτρους και είχαμε αναδρομή
Έχεις δίκιο.
Το έγραψα πολύ πρόχειρα και δεν τα πρόσεξα αυτά. Λάθος μου.
Απλά ο στόχος μου ήταν άλλος.
Στο να παρατηρήσουν την διαφορά συμπεριφοράς των παραμέτρων στην συνάρτηση και στην διαδικασία.
Θα το διορθώσω άμεσα
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

Stefevan

το κατάλαβα ότι είναι πρόχειρα γραμμένο  :P όντως το σημαντικό είναι αυτό που λέτε!  :)

manosteach

Πάντως κατά την προσωπική μου άποψη είναι ένα καλό θέμα που σε κάνει να καταλάβεις τις διαφορές.
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

Stefevan

Όπως πέρυσι που έβαλαν κάτι απλό αλλά πείραξαν τις παραμέτρους, έβαλαν ίδια ονόματα και διαφορετική σειρά και μπέρδεψαν κόσμο! :P υπάρχουν 2-3 πράγματα που αν ο μαθητής τα ξέρει δεν θα μπερδευτεί

Stefevan

πάντως νομίζω πως δεν θα έβρισκαν πολλοί τη λύση ωραία παγίδα  :P

evry

το συγκεκριμένο πρόβλημα εξετάζει περισσότερο κατανόηση εννοιών ή παρατηρητικότητα?
Διότι άλλο να το δώσουμε σε τάξη και άλλο σε διαγώνισμα όπου ο χρόνος είναι πιεσμένος.
Ο στόχος είναι οι μονάδες που θα χάσει ένας μαθητής να αφορουν έλλειμα κατανόησης και όχι κάτι που δεν είδε από βιασύνη.
Εδώ δηλαδή ο μαθητής που δεν θα δει ότι οι παράμετροι αλλάζουν δεν σημαίνει ότι δεν έχει καταλάβει ότι αλλάζουν.

Επίσης νομίζω ότι παρόμοιο θέμα υπάρχει και στο φετινό διαγώνισμα των καθηγητητών της Χίου στο θέμα Β2.
Εκεί όμως τους ζητάνε τι θα εμφανιστεί, και τους προϊδεάζουν ότι κάτι δεν πάει καλά, οπότε δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σαν παγίδα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Stefevan

πιστεύω πως δεν έχει να κάνει με την παρατηρητικότητα! έχει να κάνει με το πόσο έτοιμος είσαι να φτιάξεις ότι σου ζητήσουν. αν έχεις μάθει μόνο τα βασικά δύσκολα θα πάει το μυαλό σου παραπέρα.

evry

Δες τη διατύπωση στο αντίστοιχο θέμα των καθηγητών της Χίου και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Εξετάζουν ακριβώς το ίδιο πράγμα χωρίς όμως να βάζουν παγίδες. Τα ερωτήματα είναι έτσι τοποθετημένα ώστε να προετοιμάζουν τον μαθητή και να ελέγχουν καλά την κατανόηση σε βασικές έννοιες.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Stefevan