Θέμα Α

Ξεκίνησε από gpapargi, 27 Μαΐου 2016, 09:46:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Εδώ σχολιάζουμε το θέμα Α

pstasinos

#1
Α1.
Σ
Λ
Λ
Σ
Λ

έτσι είναι ;

Λαμπράκης Μανώλης

το 3 και το 5 λάθος δεν είναι ??

mias

το 5 είναι λάθος ο μεταγλωττιστης το κάνει.

Vagnes

ο μεταγλωτιστης δεν εντοπιζει λάθη???

pstasinos

Το βιβλίο μέσα αναφέρει "Για την αρχική σύνταξη των προγραμμάτων και τη διόρθωσή τους στη συνέχεια χρησιμοποιείται ένα ειδικό πρόγραμμα που ονομάζεται συντάκτης (editor)"

Λαμπράκης Μανώλης

διορθωνει δεν εντοπίζει....αν εντοπίζει ρωτάει

Νίκος Αδαμόπουλος

Παραδοσιακά, δεν ανεβάζουμε λύσεις στο Στέκι πριν το τέλος των εξετάσεων...!

pstasinos

#8
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 27 Μαΐου 2016, 10:59:43 ΠΜ
διορθωνει δεν εντοπίζει....αν εντοπίζει ρωτάει

Σωστό , άρα το 5 Λάθος

pstasinos

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 27 Μαΐου 2016, 11:00:21 ΠΜ
Παραδοσιακά, δεν ανεβάζουμε λύσεις στο Στέκι πριν το τέλος των εξετάσεων...!
Συγνώμη δεν το γνώριζα , να το διαγράψω το αρχικό μήνυμα ;

Αριστοτέλης Βιτωράτος

Σωστά.Συγνώμη.

petrosp13

Τι εννοεί ο ποιητής στο 3ο ΣΛ;;;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

SuperTz

Ο Αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Εδεσσαϊκός το έβαλε!  :D

petrosp13

Εννοεί ότι εκτελούνται οι εντολές και των 2 τμημάτων μάλλον
Η σύνταξη είναι Τσακαλώτος style
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Rathaniel

Θέμα Α1:
Αναμενόμενες και εύκολες προτάσεις με εξαίρεση το 3ο που είναι αρκετά διφορούμενο και πολλά παιδιά διχάστηκαν.
Θέμα Α2:
Θεωρία-αναμενόμενη
Θέμα Α3:
Το α αρκετά αναμενόμενο.
Το β πολλά παιδιά τα μπέρδεψε γιατί συνέδεε κομμάτια θεωρίας του κεφ.10. Πολλοί το έχουν γράψει όχι καλά,όχι τέλεια.
Θέμα Α4:
Εύκολο, δώρο μονάδων. Οι απρόσεχτοι μαθητές κάποιες πράξεις με το mod τις τίναξαν σίγουρα.
Θέμα Α5:
Μάλλον εύκολος πίνακας τιμών.Σίγουρα έχει αναλυθεί σε όλα τα φροντιστήρια η δυαδική αναζήτηση (όχι οτι χρειαζόταν κιολας).
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

evry

Μου κάνει εντύπωση ότι κανείς δεν ενοχλείται με το Α2.
Αλήθεια τόσο εύκολες είναι οι συνδεδεμένες λίστες? έννοιες όπως εκχώρηση μνήμης, αποδέσμευση μνήμης, δείκτες στη μνήμη (pointers) είναι τόσο απλές ώστε να αναλύονται σε μισή σελίδα?
Να σημειώσω ότι δε μιλάμε για μια θεωρητική (αλγοριθμική) δομή όπως τα δέντρα και οι γράφοι, η στοίβα ή η ουρά, για τις οποίες μπορείς να βρεις ρεαλιστικά παραδείγματα για να τα εξηγήσεις στα παιδιά.
Μιλάμε για μια προγραμματιστική δομή η οποία δείχνει υλοποίηση. Έχουν υλοποιήσει τα παιδιά τέτοια πράγματα? Έχουν καταλάβει τι είναι αυτό χωρίς να το υλοποιήσουν στον υπολογιστή?

Αλλά δε βαριέσαι, είναι ένα νέο τμήμα θεωρίας, παπαγαλίζεται εύκολα, περιμέναμε να πέσει
άρα .... αναμενόμενο

ΥΓ. Αλήθεια στις οδηγίες μελέτης που απέστειλαν στα σχολεία αν θυμάμαι καλά υπήρχε εκτενής ανάλυση της δομής των δέντρων, κουβέντα όμως για τις λίστες. Γιατί? Τελικά όλες αυτές οι οδηγίες τι νόημα είχαν?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

kLee

Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2016, 02:17:12 ΜΜ
Μου κάνει εντύπωση ότι κανείς δεν ενοχλείται με το Α2.
Αλήθεια τόσο εύκολες είναι οι συνδεδεμένες λίστες? έννοιες όπως εκχώρηση μνήμης, αποδέσμευση μνήμης, δείκτες στη μνήμη (pointers) είναι τόσο απλές ώστε να αναλύονται σε μισή σελίδα?
Να σημειώσω ότι δε μιλάμε για μια θεωρητική (αλγοριθμική) δομή όπως τα δέντρα και οι γράφοι, η στοίβα ή η ουρά, για τις οποίες μπορείς να βρεις ρεαλιστικά παραδείγματα για να τα εξηγήσεις στα παιδιά.
Μιλάμε για μια προγραμματιστική δομή η οποία δείχνει υλοποίηση. Έχουν υλοποιήσει τα παιδιά τέτοια πράγματα? Έχουν καταλάβει τι είναι αυτό χωρίς να το υλοποιήσουν στον υπολογιστή?

Αλλά δε βαριέσαι, είναι ένα νέο τμήμα θεωρίας, παπαγαλίζεται εύκολα, περιμέναμε να πέσει
άρα .... αναμενόμενο

ΥΓ. Αλήθεια στις οδηγίες μελέτης που απέστειλαν στα σχολεία αν θυμάμαι καλά υπήρχε εκτενής ανάλυση της δομής των δέντρων, κουβέντα όμως για τις λίστες. Γιατί? Τελικά όλες αυτές οι οδηγίες τι νόημα είχαν?

Είπα στο γενικό σχολιασμό - αφού δε ρώτησαν για το blockchain, πάλι καλά.

6 μόρια εδώ + 10 μόρια από την ουρά, κατά τ άλλα τα θέματα βατά.

Για να μην αναφέρω ότι γενικότερα δυσκόλεψε κατά πολύ το Β Θέμα (που ας μην κοροϊδευόμαστε, ήταν πηγή εύκολων μονάδων) και μάλιστα βάλανε από εκεί τα Πινακάκια Τιμών στο Α Θέμα!!

Και εις ανώτερα...
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2016, 02:17:12 ΜΜ
...
Αλήθεια τόσο εύκολες είναι οι συνδεδεμένες λίστες? έννοιες όπως εκχώρηση μνήμης, αποδέσμευση μνήμης, δείκτες στη μνήμη (pointers) είναι τόσο απλές ώστε να αναλύονται σε μισή σελίδα?
Να σημειώσω ότι δε μιλάμε για μια θεωρητική (αλγοριθμική) δομή όπως τα δέντρα και οι γράφοι, η στοίβα ή η ουρά, για τις οποίες μπορείς να βρεις ρεαλιστικά παραδείγματα για να τα εξηγήσεις στα παιδιά.
Μιλάμε για μια προγραμματιστική δομή η οποία δείχνει υλοποίηση. Έχουν υλοποιήσει τα παιδιά τέτοια πράγματα? Έχουν καταλάβει τι είναι αυτό χωρίς να το υλοποιήσουν στον υπολογιστή?
...

Μετά το ρεαλιστικό παράδειγμα με την ουρά που έπεσε ως Β2 έρχονται οι ερωτήσεις των παιδιών. Και καλά αν φύγει κάποιος γιατί βαρέθηκε να περιμένει; Αν έρθει κάποιος ο οποίος έχει προτεραιότητα;
Εκεί λοιπόν περιγράφεις το εξής σενάριο.
Σε μία τράπεζα που δεν έχει μηχάνημα με νούμερα όταν κάποιος εισέρχεται ρωτάει ποιος είναι ο τελευταίος και τον κοιτάει πότε θα εξυπηρετηθεί για να καταλάβει πότε είναι η σειρά του. Αν έρθει μία έγκυος τότε αυτή κοιτάει αυτόν που είναι στο ταμείο και αυτός που κοιτούσε αυτόν στο ταμείο κοιτάει την έγκυο. Αν κάποιος βαρεθεί και φύγει τότε αυτός που τον κοιτούσε αλλάζει και κοιτάει αυτόν που κοιτούσε αυτός που έφυγε. Οι πελάτες μέσα στην τράπεζα κάθονται όπου βρουν και δεν είναι σε συνεχόμενες θέσεις.

Να λοιπόν ένα ρεαλιστικό παράδειγμα που περιγράφει μια λίστα και τις λειτουργίες της.  Ως γνωστό μία ουρά προγραμματιστικά υλοποιείται και με συνδεδεμένη λίστα.

epsilonXi

Παρατηρήσεις για τη νέα ύλη:

Α1.5.
Άσχετα από το τι ακριβώς λέει το ευαγγέλιο, η πρόταση Α1.5 είναι και σωστή. Ένας σύγχρονος editor σου τα σημειώνει όλα τα λάθη καθώς τα κάνεις, πριν χρειαστεί να γίνει μεταγλώττιση. Οπότε εμένα δε μου αρέσει που ήταν μέσα αυτή η πρόταση.

A2.
Θα το προτιμούσα αν έπρεπε να φτιάξουν κάποια σχήματα, γιατί τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...

Α3.
Μία από τις περιττές επιβαρύνσεις της νέας ύλης για μένα, αλλά εύκολο

Α4.
Τζάμπα μόρια, με λίγη προσοχή

Α5.
Ομοίως

epsilonXi

Αντίστοιχα για τους απόφοιτους:

Α1,Α2,Α3
απροβλημάτιστα

Α4.
Ψάρωσα που ήθελε δύο συνθήκες, αφού με μία έβγαινε, αλλά καλό γιατί λύνεται με διάφορους τρόπους

Α5.
Οι απρόσεχτοι θα το κλάψουν, αλλά είναι μια χαρά

SPY

Παράθεση από: epsilonXi στις 27 Μαΐου 2016, 04:34:47 ΜΜ
Αντίστοιχα για τους απόφοιτους:

Α1,Α2,Α3
απροβλημάτιστα

Α4.
Ψάρωσα που ήθελε δύο συνθήκες, αφού με μία έβγαινε, αλλά καλό γιατί λύνεται με διάφορους τρόπους

Α5.
Οι απρόσεχτοι θα το κλάψουν, αλλά είναι μια χαρά

Για το Α2 έχεις δίκιο. Οι παπαγάλοι δεν έχουν προβλήματα!

Για το Α4
Για Ι από ...2...... μέχρι ...14...... με_βήμα ...2....
     Αν ...Ι MOD 2 = 0...... και ...I MOD 6 <> 0...... τότε
            Εμφάνισε Ι
     Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Άλλες λύσεις;

epsilonXi

Παράθεση από: SPY στις 27 Μαΐου 2016, 04:57:41 ΜΜ
Για το Α4
Για Ι από ...2...... μέχρι ...14...... με_βήμα ...2....
     Αν ...Ι MOD 2 = 0...... και ...I MOD 6 <> 0...... τότε
            Εμφάνισε Ι
     Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

εγώ έδωσα τη λύση που λές αλλά «με_βήμα 1»
γιατί με βήμα 2 η συνθήκη Ι MOD 2 = 0 δεν εξυπηρετεί και τίποτα

SPY

Παράθεση από: epsilonXi στις 27 Μαΐου 2016, 05:01:22 ΜΜ
εγώ έδωσα τη λύση που λές αλλά «με_βήμα 1»
γιατί με βήμα 2 η συνθήκη Ι MOD 2 = 0 δεν εξυπηρετεί και τίποτα
Ναι σωστά βήμα 1 είχα και εγώ. Από βιασύνη έγραψα 2.

epsilonXi

what about ετσι:  :D

Για Ι από 2 μέχρι 14 με_βήμα 2
     Αν Ι MOD 6 <> 0 και (I+6) MOD 6 <> 0 τότε
            Εμφάνισε Ι
     Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

petrosp13

Για Ι από 2 μέχρι 14 με βήμα 2
Αν Ι MOD 6 <> 0 και αληθής τότε

Γι'αυτό οι ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού (που έχουν γίνει της μόδας τελευταία) είναι επίφοβες και πολλές φορές κακές επιλογές εξέτασης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

epsilonXi

Παράθεση από: petrosp13 στις 27 Μαΐου 2016, 05:18:02 ΜΜ
Για Ι από 2 μέχρι 14 με βήμα 2
Αν Ι MOD 6 <> 0 και αληθής τότε

Γι'αυτό οι ερωτήσεις συμπλήρωσης κενού (που έχουν γίνει της μόδας τελευταία) είναι επίφοβες και πολλές φορές κακές επιλογές εξέτασης

Έχεις δίκιο.
Με ένα σενάριο που να περιγράφει τη λογική που πρέπει να κωδικοποιηθεί, θα είχε πιο πολύ νόημα

Obelix

Οδηγίες υπουργείου:

Ενότητα 3.9
Να δοθούν κατάλληλα παραδείγματα με στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές την ύπαρξη και άλλων δομών δεδομένων (λίστες, δένδρα, γράφοι). Οι μαθητές να μπορούν να διακρίνουν το είδος της δομής, χωρίς να εμβαθύνουν στον τρόπο υλοποίησης ή λειτουργίας της (βλέπε ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ).
Διάρκεια: Μία διδακτική  ώρα.

...Διαβάζοντας τις οδηγίες αυτές, προσωπικά δεν συνέστησα στους μαθητές μου να αποστηθίσουν το τμήμα που ζητήθηκε. Απλώς σε κάποιους που ενδιαφέρονται για τμήματα Πληροφορικής, έδειξα στα γρήγορα τον τρόπο υλοποίησης της λίστας για να έχουν μια ιδέα περί δεικτών.
Τί να σκεφτώ τώρα, ότι στο μέλλον θα κάθομαι στην τάξη να υπογραμμίζω κομμάτια του σχολικού;E, όχι....

evry

@Obelix
έχεις απόλυτο δίκιο, τα θέματα είναι σε πλήρη διάσταση με τις οδηγίες του ΙΕΠ που έστειλαν στα σχολεία, όσον αφορά την ενότητα 3.9.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Ναι, αλλά δεν ζητήθηκε κάτι εκτός βιβλίου και η συγκεκριμένη παράγραφος είναι εντός ύλης

Να πούμε και ότι όποιος είχε μελετήσει τον αλγόριθμο δυαδικής αναζήτησης, μπορούσε να πάρει 6 μονάδες σε 30 δευτερόλεπτα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Πέτρο δεν είπα ότι μπήκε κάτι εκτός ύλης, και η goto εντός ύλης είναι, και οι δευτερεύουσες μονάδες αποθήκευσης είναι εντός ύλης.
Είπα ότι δεν είναι δυνατόν να στέλνουν οδηγίες μελέτης στις οποίες να περιγράφουν πιο αναλυτικά από το βιβλίο τα δέντρα, να μην λένε κουβέντα για λίστες , να σου λένε στις οδηγίες ότι Οι μαθητές να μπορούν να διακρίνουν το είδος της δομής, χωρίς να εμβαθύνουν στον τρόπο υλοποίησης ή λειτουργίας της
και μετά να βάζουν την υλοποίηση δυο βασικών λειτουργιών της λίστας.
Υπάρχει μια ανακολουθία εδώ. Όπως και να έχει είπα τη γνώμη μου για το θέμα. Το θεωρώ εντελώς άκυρο αφού έχει νόημα να κάνεις θεωρητικά μόνο Αφηρημένους Τύπους Δεδομένων που έχουν εύκολα αντιστοιχία με πραγματικά φαινόμενα της καθημερινής ζωής και όχι τις δομές υλοποίησής τους, ειδικά όταν δεν γνωρίζεις την υλοποίησή τους στη ΓΛΩΣΣΑ του μαθήματος
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Οι οδηγίες περιείχαν πρόσθετο υλικό για τα δέντρα γιατί αυτά που αναφέρονται στο βιβλίο είναι μηδαμινά
Για τις λίστες υπάρχει σεβαστό μέγεθος περιγραφής
Για το πρόσθετο υλικό των δέντρων ειπώθηκε ρητά εδώ ότι αποτελεί διδακτέα (ει δυνατόν) ύλη για τον καθηγητή, αλλά σε καμία περίπτωση εξεταστέα ύλη για τους μαθητές αφού δεν αναφέρεται στο βιβλίο
Αντίθετα, δεν νομίζω ότι είναι εμβάθυνση μια στοιχειώδης λειτουργία εισαγωγής-διαγραφής σε λίστα που δίνει την δυνατότητα στον μαθητή να καταλάβει πολύ καλά την μη συνέχεια των θέσεων μνήμης και (κυρίως) αναφέρεται αυτούσια σε παράγραφο του βιβλίου που είναι εντός ύλης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Αθανάσιος Πέρδος

Οι δομές της ενότητας 3.9  (λίστες, δένδρα, γράφοι) να διδαχθούν αποκλειστικά ως θεωρία και στο επίπεδο ανάλυσης του βιβλίου. (σελ 2 οδηγίες ΙΕΠ)
Μας αρέσει ή όχι ως θέμα οφείλουμε να το διδάξουμε.

Όσο για καθημερινό φαινόμενο και λίστα, παράδειγμα υπάρχει σε προηγούμενο post.   
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=6701.msg77140#msg77140

deg

Θέμα Α4 Αποφοίτων

Για Ι από 2 μέχρι 14 με_βήμα 2
     Αν Ι <> 6 και I <> 12 τότε
            Εμφάνισε Ι
     Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Το ζητούμενο είναι να εμφανιστούν οι τιμές  2, 4, 8, 10, 14
Δεν είναι κακό να κάνεις λάθος, κακό είναι να αφήσεις το λάθος αδιόρθωτο.

Diotima

Για το Α4 αυτών που δίνουν με το παλιό σύστημα μπορεί να δοθεί και η λύση:

Για Ι από ...2...... μέχρι ...14...... με_βήμα ...2....
     Αν ...Ι MOD 3 >=1...... και ...I MOD 3 <=2...... τότε
            Εμφάνισε Ι
     Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

και υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές λύσεις. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, γιατί ενώ ένας μαθητής μπορεί να σκεφτεί να εμφανίσει τους αριθμούς που ζητούνται με μία απλή συνθήκη στην εντολή Αν, πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσει σύνθετη συνθήκη με τον τελεστή και, δηλαδή κάτι πιο σύνθετο, πολύ κακό θέμα με κενά. Θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να αφήνει το μαθητή ελεύθερο να βάλει ότι συνθήκη θέλει στο Αν, απλή ή σύνθετη.

gthal

Παράθεση από: Αθανάσιος Πέρδος στις 27 Μαΐου 2016, 07:45:29 ΜΜ
Οι δομές της ενότητας 3.9  (λίστες, δένδρα, γράφοι) να διδαχθούν αποκλειστικά ως θεωρία και στο επίπεδο ανάλυσης του βιβλίου. (σελ 2 οδηγίες ΙΕΠ)
Μας αρέσει ή όχι ως θέμα οφείλουμε να το διδάξουμε.
Συμφωνώ.
Δεν καταλαβαίνω τις ενστάσεις σ' αυτό το θέμα. Η 3.9 φέτος ήταν κανονικά στην ύλη και έπρεπε να διαβαστεί όπως κι η υπόλοιπη θεωρία, κι αυτά που ζητήθηκαν αναφέρονται στο βιβλίο.
Συμφωνώ ότι αν δεν το κάνεις, δε θα το νιώσεις, αλλά περιέργως οι μαθητές το δέχθηκαν καλά και εύκολα αυτό το κομμάτι, παρόλο που πολλά σημεία της  θεωρίας τα αρνούνται επίμονα "και γιατί να το μάθουμε αυτό" και τα γνωστά σε όλους μας. Αφού εξηγήσαμε και ψιλο-κατάλαβαν τι είναι δείκτης, εξήγησα πώς γίνεται η εισαγωγή και τη διαγραφή μου την είπαν μόνοι τους. Και γενικά δεν είδα μαθητές να κολλήσουν σε καμιά από τις δύο λειτουργίες.

Και για να καταλάβω κι εγώ κάτι...
εγώ δίδαξα ότι έλεγε η 3.9 και ΔΕΝ δίδαξα τα δέντρα με τις λεπτομέρειες που δόθηκαν στην οδηγία. Ωραίες και σεβαστές οι συμπληρώσεις του συμβούλου αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δίνονται?
Θα μπορούσαν δλδ να είχαν πέσει στις εξετάσεις αυτά; Και από πού θα έπρεπε να τα είχαν διαβάσει οι μαθητές; "σας τα έγραψε μια μέρα ο καθηγητής σας στον πίνακα" ; Αυτό θα τους έλεγε το υπουργείο;
(κι ο λόγος που δεν τα δίδαξα ήταν ότι είχαμε τόσο πολλή και ποικίλη ύλη να διδάξουμε φέτος, που ότι φαινόταν απλά "εγκυκλοπαιδικό" το παρέλειπα για να ασχοληθώ με αυτά που θα εξεταστούν - σε μια τόσο πιεσμένη χρονιά, η λογική "οι μαθητές να πάρουν μια ιδέα από..." απλά με ξεπερνάει )
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

petrosp13

Να είστε έτοιμοι (οι βαθμολογητές) για πολύ τρολ απάντηση στο ποιες μεταβλητές είναι καθολικές
Αυτές που δεν είναι ορθόδοξες
Κι από παιδιά που θα έχουν όλα τα άλλα θέματα σωστά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Obelix

Παράθεση από: gthal στις 28 Μαΐου 2016, 12:51:05 ΠΜ
Συμφωνώ.
Δεν καταλαβαίνω τις ενστάσεις σ' αυτό το θέμα. Η 3.9 φέτος ήταν κανονικά στην ύλη και έπρεπε να διαβαστεί όπως κι η υπόλοιπη θεωρία, κι αυτά που ζητήθηκαν αναφέρονται στο βιβλίο.
Συμφωνώ ότι αν δεν το κάνεις, δε θα το νιώσεις, αλλά περιέργως οι μαθητές το δέχθηκαν καλά και εύκολα αυτό το κομμάτι, παρόλο που πολλά σημεία της  θεωρίας τα αρνούνται επίμονα "και γιατί να το μάθουμε αυτό" και τα γνωστά σε όλους μας. Αφού εξηγήσαμε και ψιλο-κατάλαβαν τι είναι δείκτης, εξήγησα πώς γίνεται η εισαγωγή και τη διαγραφή μου την είπαν μόνοι τους. Και γενικά δεν είδα μαθητές να κολλήσουν σε καμιά από τις δύο λειτουργίες.

Και για να καταλάβω κι εγώ κάτι...
εγώ δίδαξα ότι έλεγε η 3.9 και ΔΕΝ δίδαξα τα δέντρα με τις λεπτομέρειες που δόθηκαν στην οδηγία. Ωραίες και σεβαστές οι συμπληρώσεις του συμβούλου αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δίνονται?
Θα μπορούσαν δλδ να είχαν πέσει στις εξετάσεις αυτά; Και από πού θα έπρεπε να τα είχαν διαβάσει οι μαθητές; "σας τα έγραψε μια μέρα ο καθηγητής σας στον πίνακα" ; Αυτό θα τους έλεγε το υπουργείο;
(κι ο λόγος που δεν τα δίδαξα ήταν ότι είχαμε τόσο πολλή και ποικίλη ύλη να διδάξουμε φέτος, που ότι φαινόταν απλά "εγκυκλοπαιδικό" το παρέλειπα για να ασχοληθώ με αυτά που θα εξεταστούν - σε μια τόσο πιεσμένη χρονιά, η λογική "οι μαθητές να πάρουν μια ιδέα από..." απλά με ξεπερνάει )

Μα, ακριβώς στο ίδιο πνεύμα, για να ασχοληθώ με αυτά που (θεώρησα πως) θα εξεταστούν σε μια τόσο πιεσμένη χρονιά, δεν έδωσα βαρύτητητα στην εισαγωγή / διαγραφή κόμβων. Δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει από το σύνολο της ύλης ότι μπορεί ή θα έπρεπε να εξεταστεί το συγκεκριμένο κομμάτι. Οκ, προφανώς δεν ήταν εκτός ύλης και εκτός σχολικού.Αλλά...από πού κι ως πού και για ποιο λόγο να ζητηθεί αναλυτική περιγραφή λειτουργίας την οποία οι μαθητές μόνο....ζωγραφιστή είδαν;
Μαθητές που αποστηθίζουν το σχολικό δεν υπήρχε λόγος να κολλήσουν φυσικά.
Όσο για τις οδηγίες, μάλλον κάποιοι πίστεψαν ότι για κάποιο λόγο δίνονται (φυσιολογικά θεωρώ) και κάποιοι άλλοι όχι. Προφανώς η επιτροπή τις αγνόησε....

pfan

Το Α5 γιατί είναι κλειστού τύπου;;;
Είδα να έχει σωστό πίνακα τιμών αλλά να μην εμφανίζει γιατί δεν έβαλε έξοδο, όμως έχει στήλη ΠΙΝ[mid] που έχει τα περιεχόμενα σωστά. Σύμφωνα με τη λογική κάποιων συναδέλφων πρέπει να κοπεί όλο  :-\

Αν έχει πίνακα τιμών και κάνει ένα λάθος αριθμητικό και μετά όμως συνεχίζει σωστά τι γίνεται;;;

Από όσο ξέρω δεν έπρεπε να ξέρει την δυαδική αναζήτηση οπότε έκατσε και έκανε τον πίνακα τιμών αλλά όταν είναι κλειστού τύπου σου δένει τα χέρια.
Σύμφωνα με τις οδηγίες η δυαδική παρουσιάζεται σαν άσκηση και όχι να την γνωρίζει κάποιος, οπότε θα έπρεπε η επιτροπή αυτό το θέμα να μην το είχε κλειστού τύπου αλλά να μπορούμε να το διαχειριστούμε όπως παλιά με τους πίνακες τιμών.
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

pgrontas

Παράθεση από: pfan στις 29 Μαΐου 2016, 05:06:56 ΜΜ
Το Α5 γιατί είναι κλειστού τύπου;;;

Συμφωνώ δεν πρέπει να είναι και για επιπλέον λόγους.
Για παράδειγμα όπως συζητήσαμε χθες στο βαθμολογικό κάποιος μαθητής μπορεί να έχει εμφανίσει επιπλέον τιμές. Τι κάνεις τότε;
Εμείς πάντως ζητήσαμε να μην είναι.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson