Να πιέσουμε όλοι να αποσυρθεί η διευκρίνιση της ΚΕΕ

Ξεκίνησε από apapag, 30 Μαΐου 2010, 01:05:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apapag

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Ήδη μέχρι στιγμής υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στη βαθμολόγηση των ΦΑ. Ας μην συνεχιστεί το ίδιο σοβαρότατο λάθος στη βαθμολόγηση όλων των υπόλοιπων γραπτών.
Είναι αδιανόητο εν έτει 2010 κάθε βαθμολογικό κέντρο να κάνει ότι θέλει, και ακόμα χειρότερα κάθε βαθμολογητής.
Για να το αποφύγουμε αυτό, μόνο ένας τρόπος υπάρχει: να αποσύρει η ΚΕΕ τη διευκρίνιση ότι η λύση με πίνακα ΔΕΝ είναι σωστή και ότι πρέπει να κοπούν μόρια. Μας έφερε η ΚΕΕ στη θέση να πρέπει να επιλέξουμε ανάμεσα σε σωστές λύσεις και στην "έξυπνη" λύση, να μετράμε τα μόρια σαν την κολοκυθιά... "και γιατί να κοπεί 1 και να μην κοπούν 4?". Μήπως επιτέλους πρέπει να φερθεί έξυπνα και δίκαια, και να δεχτεί το λάθος της; Και το λάθος δεν είναι ότι έγινε ένα λάθος (γιατί λάθος ήταν να σταλεί τέτοια διευκρίνιση την ώρα που εστάλη) -αυτό είναι ανθρώπινο. Αλλά το γεγονός ότι εξακολουθεί παρά τον μεγάλη αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί να μην το αποδέχεται.
Για να γίνει αυτό πρέπει όλοι να πιέσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση με πρώτους τους επίσημους φορείς του κλάδου των καθηγητών Πληροφορικής: Συμβούλους Πληροφορικής, ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ. Απευθύνω λοιπόν έκκληση σε όλους τους φορείς, να πάρουν άμεσα θέση! Η ΕΠΥ και προς τιμήν της, δήλωσε ξεκάθαρα στην ανακοίνωσή της "...δεν θα πρέπει η λύση με πίνακα να έχει δυσμενή αντιμετώπιση από τον βαθμολογητή, πολύ περισσότερο αφού απαιτεί περισσότερο χρόνο για την διατύπωσή της" και σε άλλο σημείο "...προτείνουμε το θέμα να διορθωθεί με γνώμονα το αν ο μαθητής αποδεικνύει την αλγοριθμική του σκέψη". Δεν είναι όμως αυτή η δήλωση από μόνη της αρκετή απ'ότι φαίνεται, για να αρθεί η αδικία.

Νάσια Παπαγιάννη
Ηλ/γος Μηχ/κος & Μηχ/κος Υπολογιστών ΕΜΠ


ΥΓ1: Μία από τις πολλές επιχειρηματολογίες υπέρ της ορθότητας της λύσης με πίνακα: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2937.0
ΥΓ2: Αν είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας, πόσοι άραγε (από τους καθηγητές) έλυσαν το θέμα με πίνακες και πόσοι χωρίς????
ΥΓ3: Κατάλαβε άραγε η ΚΕΕ ότι την ώρα που έστειλε τη διευκρίνιση ήταν ήδη πολύ αργά; Ότι σε κάποια ΒΚ είχαν ήδη βαθμολογηθεί οι μισοί υποψήφιοι χωρίς αυτή τη διευκρίνιση;
ΥΓ4: Το μήνυμα αυτό το έστειλα σε ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ και στον Σύμβουλό μου. Μήπως να κάναμε όλοι το ίδιο; Προλαβαίνουμε να ευθυγραμμιστούμε όλοι από εδώ και στο εξής σε κοινή γραμμή. Η βαθμολόγηση των γραπτών δεν έχει αρχίσει ακόμα.
Νάσια Παπαγιάννη
Ηλ/γος Μηχ/κος και Μηχ/κος Υπολογιστών

pthomop

Νασια ξεκινησα χτες ενα topic στο οποιο ζητουσα να απαντησουν με ειλικρινεια ποσοι ελυσαν το θεμα χωρις πινακα πριν δοθει η οδηγια απο την ΕΕ. Δεν πηρα καμια θετικη απαντηση μεχρι τωρα

gouvasg

Παράθεση από: pthomop στις 30 Μαΐου 2010, 01:45:29 ΜΜ
Νασια ξεκινησα χτες ενα topic στο οποιο ζητουσα να απαντησουν με ειλικρινεια ποσοι ελυσαν το θεμα χωρις πινακα πριν δοθει η οδηγια απο την ΕΕ. Δεν πηρα καμια θετικη απαντηση μεχρι τωρα
Οι "παλιοί" μαθηματικοί στο βαθμολογικό, μου λέγανε μια ιστορία προηγούμενης δεκαετίας (εποχή δεσμών)...
Δεν μπορούσαν να αρχίσουν να εξετάζουν ΦΑ γιατί άργησε να τους στείλει η ΚΕΕ λύση και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ δεν μπορούσαν να το λύσουν!!!
Η δική μας ιδιαιτερότητα είναι ότι ανάγουμε την αδυναμία μας σε επιστήμη...
Δεν ακυρωνόμαστε ως επιστήμονες επειδή δεν λύσαμε ένα θέμα,
Ας ηρεμήσουμε λίγο
Γεώργιος Γκούβας
Μηχ. Η/Υ-Σ
www.gouvas.eu

Καρκαμάνης Γεώργιος

Θα περιμένουμε μέχρι την Δευτέρα που θα ξεκινήσει η βαθμολόγηση να δούμε αν θα έρθει κάποια οδηγία

madredeus

Πέρα από το καθαρά επιστημονικό μέρος επιχειρηματολόγησης υπέρ του ότι είναι σωστή και η λύση με τη χρήση πινάκων, από τη στιγμή που στο σχολικό βιβλίο σελ. 90 υπάρχει το παρακάτω παράδειγμα στο οποίο ξεκάθαρα γίνεται χρήση πίνακα το μέγεθος του οποίου δεν ορίζεται εκ των προτέρων, το θέμα πιστεύω λήγει και η ΚΕΕ οφείλει να ανακαλέσει την οδηγία που έχει στείλει. Είναι και νομικά αστήρικτη.

Αλγόριθμος Δύναμη2
Δεδομένα // a, b //
!Σχόλιο: αποθήκευση στοιχείων πίνακα
power[1] ← a
i ← 1
pow ← 1
Όσο pow < b επανάλαβε
i ← i+1
pow ← 2* pow
power[ i ] ← power[i-1] * power[i-1]
Τέλος_επανάληψης
!Σχόλιο: ανεύρεση της δύναμης
used ← 0
result ← 1
Όσο used < b επανάλαβε
Αν used + pow <= b τότε
result ← result * power[ i ]
used ← used + pow
Τέλος_αν
pow ← pow / 2
i ← i - 1
Τέλος_επανάληψης
Αποτελέσματα // result //
Τέλος Δύναμη2

Υπάρχει μια φράση που γράφτηκε σε άλλο post, η οποία πιστεύω περιγράφει ακριβώς αυτό που έγινε:

"Το θέμα Γ ήταν τρικλοποδιά σε σχοινοβάτη..."

Μπράβο σε όποιον το έγραψε. Μέσα σε μια φράση είπε όσα δεν είπαν 101 σελίδες...

Έχω ήδη συλλέξει κάποιες πληροφορίες για το πώς μπορούμε να κινηθούμε από δω και πέρα. Όταν θα έχω κάτι αρκετά πλήρες θα το δημοσιεύσω.



madredeus

Λοιπόον...

Κάποια πράγματα που προέκυψαν ύστερα από συνομιλίες με νομικό, δυστυχώς όμως όχι του Δημοσίου Δικαίου (γιατί τέτοιος θα πρέπει να αναλάβει το θέμα):

Για να προλάβουμε την αποστολή της 2ης οδηγίας από την ΚΕΕ με τη μορφή που είχε, θα έπρεπε κάποιο συλλογικό μας όργανο, στην καλύτερη περίπτωση η ΟΛΜΕ, και από κει και πέρα ΕΠΥ και ΠΕΚΑΠ, να ενημερώσει το υπουργείο και να πιέσει για την αποστολή οδηγίας που θα καλούσε τους βαθμολογητές να μην αφαιρέσουν μόρια από τη λύση του θέματος με πίνακα. Όχι βέβαια ότι θα είναι κακό αν αυτό γίνει ακόμα και τώρα, διότι κάτι τέτοιο θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση του ζητήματος μέσω της νομικής  οδού. Ταυτόχρονα, ακόμα και αν δεν το κάνει κάποιο συλλογικό όργανο, ακόμα και σε ατομικό επίπεδο μπορούμε να ενημερώσουμε πολιτικά κόμματα και βουλευτές ελπίζοντας στη συνέχεια να τεθεί κατάλληλο ερώτημα στην υπουργό.

Τώρα, από νομικής άποψης, μια που το θέμα αφορά αντιπαράθεση με το Δημόσιο, θα πρέπει να απευθυνθεί κανείς σε Διοικητικό Δικαστήριο, δηλαδή ιεραρχικά πηγαίνοντας, σε Διοικητικό Πρωτοδικείο, Διοικητικό Εφετείο και τέλος Συμβούλιο της Επικρατείας. Βέβαια (και σε αυτό μπορεί να απαντήσει μόνο δικηγόρος που ειδικεύεται στο Δημόσιο Δίκαιο), μπορεί κανείς να προσφύγει απευθείας στο ΣτΕ. Υπάρχει ταυτόχρονα και το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, το οποίο επίσης μπορεί να εμπλακεί. Η προσφυγή σαφώς θα πρέπει να γίνει από κάποιον ο οποίος έχει έννομο συμφέρον να προσβάλει την οδηγία της ΚΕΕ, που σημαίνει ότι θα πρέπει η προσφυγή να γίνει από γονείς υποψηφίων. Η όλη διαδικασία είναι χρονοβόρα και θα διαρκέσει αρκετούς μήνες και η όποια απόφαση θα αποτελέσει δεδικασμένο για όλους όσοι θα προσφύγουν με το ίδιο αίτημα. Όσο για το Συνήγορο του Πολίτη, μόνο συμβουλευτικό ρόλο μπορεί να έχει. Χρήσιμο και αυτό πάντως.

Κάτι πιο άμεσο είναι η εφαρμογή ασφαλιστικών μέτρων, η οποία θα μπορούσε προσωρινά έστω να μπλοκάρει τις οδηγίες της ΚΕΕ. Τονίζω και πάλι βέβαια, ότι θα πρέπει η υπόθεση να εξεταστεί από δικηγόρο που ειδικεύεται στο Δημόσιο Δίκαιο.

Αυτές τις πληροφορίες μπόρεσα να συλλέξω μέχρι τώρα, όποιος συνάδελφος γνωρίζει κάτι παραπάνω, παρακαλείται να το προσθέσει.