Εφαρμοφές Πληροφορικής

Ξεκίνησε από chrisemel, 07 Σεπ 2012, 08:32:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

chrisemel

Το ΕΠΑΛ με το ΣΕΚ συστεγάζονται, άρα το ΣΕ(σχολικό εργ.) του ΕΠΑΛ καταργείται(όπως μου είπαν με βάση την νομοθεσία). Οι εφαρμογές πληροφορικής(Α λυκείου) και τα Projects (Α και Β Λυκείου) θα γίνονται σε εργαστήρια πληροφορικής που ανήκουν στο ΣΕΚ. Εγώ όλα τα χρόνια δίδασκα Εφαρμ. Πληρ. στο σχολείο(ΕΠΑΛ-το οποίο έχω οργανική και ήμουν και υπευθυνη ΣΕ), τώρα μου λένε από το ΣΕΚ οτι οι ώρες του μαθήματος Εφαρμ. Πληρ. είναι του ΣΕΚ και ορίζουν εκείνοι ποιος καθηγητής θα κάνει το μάθημα, ποιος θα μπει δεύτερος(γιατι θα χρησιμοποιούμε εργαστήριό τους). Μου λένε χαρακτηριστικά είναι "δικές μας ώρες".
Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι ότι με το που γίνεται ένα εργαστηριακό μάθημα στο ΣΕΚ(λόγω συστέγασης) το χάνουμε οι καθηγητές πληροφορικής του ΕΠΑΛ και το διαχειρίζονται-διεκδικούν καθηγητές του ΣΕΚ, οι οποίοι είναι και άλλης ειδικότητας!!!?Δεν έχουμε προτεραιότητα, εφόσον είναι μάθημα του ΕΠΑΛ?
Γιατι δεν ισχύει το ίδιο και με τα Projects που θα γίνονται στα εργαστήρια ΣΕΚ, (για τα συγκεκριμένα μαθήματα μας λένε "είναι δικό σας θέμα το ποιος θα πάρει, τι θα κάνει και όχι του ΣΕΚ")? 
Σας ευχαριστώ πολύ!!

gedeon

Παράθεση από: chrisemel στις 07 Σεπ 2012, 08:32:16 ΜΜ
Το ΕΠΑΛ με το ΣΕΚ συστεγάζονται, άρα το ΣΕ(σχολικό εργ.) του ΕΠΑΛ καταργείται(όπως μου είπαν με βάση την νομοθεσία). Οι εφαρμογές πληροφορικής(Α λυκείου) και τα Projects (Α και Β Λυκείου) θα γίνονται σε εργαστήρια πληροφορικής που ανήκουν στο ΣΕΚ. Εγώ όλα τα χρόνια δίδασκα Εφαρμ. Πληρ. στο σχολείο(ΕΠΑΛ-το οποίο έχω οργανική και ήμουν και υπευθυνη ΣΕ), τώρα μου λένε από το ΣΕΚ οτι οι ώρες του μαθήματος Εφαρμ. Πληρ. είναι του ΣΕΚ και ορίζουν εκείνοι ποιος καθηγητής θα κάνει το μάθημα, ποιος θα μπει δεύτερος(γιατι θα χρησιμοποιούμε εργαστήριό τους). Μου λένε χαρακτηριστικά είναι "δικές μας ώρες".
Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι ότι με το που γίνεται ένα εργαστηριακό μάθημα στο ΣΕΚ(λόγω συστέγασης) το χάνουμε οι καθηγητές πληροφορικής του ΕΠΑΛ και το διαχειρίζονται-διεκδικούν καθηγητές του ΣΕΚ, οι οποίοι είναι και άλλης ειδικότητας!!!?Δεν έχουμε προτεραιότητα, εφόσον είναι μάθημα του ΕΠΑΛ?
Γιατι δεν ισχύει το ίδιο και με τα Projects που θα γίνονται στα εργαστήρια ΣΕΚ, (για τα συγκεκριμένα μαθήματα μας λένε "είναι δικό σας θέμα το ποιος θα πάρει, τι θα κάνει και όχι του ΣΕΚ")? 
Σας ευχαριστώ πολύ!!

Προφανώς θα αστειεύονται.......  οι "συνάδελφοί"  σου  στο ΣΕΚ.
Μίλα με το σχολ. σύμβουλο για να τελειώνει ο χαβαλές με διάφορους "καθηγητάδες ειδικοτήτων" που θέλουν να τσιμπήσουν το μάθημα της Α΄τάξης επειδή δεν έχουν ωράριο....... (γιατί αυτό είναι το ζουμί)

Τρίψ΄τους στη μούρη το πρόγραμμα της Α΄ΕΠΑΛ  και  πεσ΄τους οτι τα ΣΕΚ υπάρχουν ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για να λειτουργούν τα εργαστήρια.......και πρόσεχε μην βάλουν υπεύθ. εργαστ. πληροφορικής άσχετες ειδικότητες......

Εφ΄όσον υπάρχουν καθηγητές πληροφορικής παίρνουν το μάθημα και δεν το συζητάς κάν.  Η δε διάθεση καθηγητών στα ΣΕΚ καθορίζεται απο τα ΕΠΑΛ και βάσει της κατανομής που κάνουν οι καθηγητές των ειδικοτήτων(λαμβάνοντας υπόψη οτι οι υπεύθυνοι εργαστηρίων πάντα έχουν ολόκληρο ωράριο σε εργαστηριακές ώρες).

Κατά τα άλλα..... κάποτε πρέπει να τελειώνει το παραμυθάκι με τα ΣΕΚ και το βόλεμα διευθυντάδων, τομεαρχών, υπευθύνων κλπ κλπ κλπ (Εννοείται οτι υπάρχουν πολλοί σοβαροί συνάδελφοι ανάμεσά τους αλλά...... δεν.....)

chrisemel

Σε ευχαριστώ πολύ, ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι συνάδελφε και ας μου επιτραπεί η έκφραση " τα ΄χω πάρει μαζί τους".
Ας με βοηθήσει κάποιος με την νομοθεσία..
Δευτέρα θα πάρω τηλ. τον σχολικό σύμβουλο.

gedeon

Παράθεση από: chrisemel στις 08 Σεπ 2012, 02:25:32 ΜΜ
Σε ευχαριστώ πολύ, ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι συνάδελφε και ας μου επιτραπεί η έκφραση " τα ΄χω πάρει μαζί τους".
Ας με βοηθήσει κάποιος με την νομοθεσία..
Δευτέρα θα πάρω τηλ. τον σχολικό σύμβουλο.

Αλά μπρατσέτα με το σχολ. σύμβουλο να έχεις και την ανάθεση μαθημάτων....αυτό να τους πετάξεις στα μούτρα.....
κάποιοι γραφικοί τύποι στο υπουργείο έβαλαν σαν 2η ανάθεση (εφ΄όσον δεν υπάρχει πληροφορικός) οποιονδήποτε έχει πιστοποίηση ΤΠΕ(τα έχουμε δει όλα στην ερμη τη πληροφορική.....). Εκεί πάνω προσπαθούν να στη φέρουν οι άλλοι "συνάδελφοί" σου....

Αααα και πεσ΄του σύμβουλου πληροφορ. να "τσακιστεί" να έρθει στο σχολείο σου...... γιατι κάποιοι πιάσανε μια καρέκλα.....και βαριούνται να ασχολούνται

amichail

#4
Αγαπητή συναδέλφισσα, η νομοθεσία για τα ΣΕΚ είναι κυρίως ο νόμος 1566/1985 (ΦΕΚ 167/1985) και το ΦΕΚ 1588/2001 αν και υπάρχουν πλείστες Υπουργικές Αποφάσεις που καθορίζουν τις λεπτομέρειες. Η ιστοσελίδα του συνάδελφου http://users.sch.gr/akouts/lows.htm είναι μία καταπληκτική δουλειά που συγκεντρώνει πραγματικά σχεδόν τα πάντα.

Από εκεί και πέρα η δική μου άποψη είναι ότι οι νόμοι είναι επίτηδες ασαφείς. Π.χ. η ανάθεση μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς στο ΣΕΚ γίνεται με πρόταση του συλλόγου διδασκόντων του. Ο σύλλογος όμως διδασκόντων του ΣΕΚ είναι οι καθηγητές που είναι με διάθεση στο ΣΕΚ και πώς θα είναι με διάθεση αν δεν τους έχουν ήδη ανατεθεί μαθήματα εκεί; Φαύλος κύκλος.

Από εκεί και πέρα τι εννοείς ότι το Σχολικό Εργαστήριο καταργείται; Παύει να υπάρχει και κλειδώνεται/καταστρέφεται ή παύει να είναι του σχολείου και ανήκει πλέον στο ΣΕΚ; Στη δεύτερη περίπτωση θα χρειαστεί να οριστεί νέος υπεύθυνος εργαστηρίου από το ΣΕΚ, προφανώς ΠΕ19-20, ο οποίος κάλλιστα θα μπορούσε να είσαι εσύ και ο οποίος προηγείται στην κάλυψη ωραρίου.

Ελπίζω να βγάλεις άκρη και σίγουρα μην το αφήσεις έτσι.
Τα ΣΕΚ έγιναν για να εξυπηρετούν τα σχολεία και όχι το αντίθετο.
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

chrisemel

σε ευχαριστώ, μπορώ να σου στείλω προσωπικό ε-μαιλ?

amichail

Παράθεση από: chrisemel στις 09 Σεπ 2012, 01:19:17 ΜΜ
σε ευχαριστώ, μπορώ να σου στείλω προσωπικό ε-μαιλ?

Προφανώς, αν και όσα ξέρω τα αναφέρω ήδη στο μήνυμα παραπάνω
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

chrisemel

Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο οι πληροφορίες που μου έδωσες είναι αρκετές και πάρα πολύ χρήσιμες. Ηθελα στο μνμ να σου περιγραψω την όλη κατάσταση, αλλά θεωρώ ότι με την νομοθεσία και τον σχολικό σύμβουλο θα βγάλω άκρη.
Aπαντώ στο ερώτημά σου για το εργαστήριο πληροφορικής,
δεν υφίσταται πια ούτε και ως αίθουσα, οι υπολογιστές έχουν μεταφερθεί σε άλλo χώρο, θα τους χρησιμοποιούν οι μαθητές στο project.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σου.