Ημερήσια εξετάσεις 2009

Ξεκίνησε από VAIOS, 27 Μαΐου 2009, 12:17:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

VAIOS

Οι απαντήσεις των θεμάτων υπάρχουν εδώ και αρκετή ώρα στο site της Καθημερινής

http://sup.kathimerini.gr/xtra/media/files/var/exams09/anaptyxi.pdf

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Ωχ...

Προβλέπω ότι στο Θέμα 3.Γ αντί για

ΑΕ[i] <- ΑΕ[i-1]+(ΕΠΙΒ[i]-ΑΠΟΒ[i])


θα βαρεθούμε να βλέπουμε

ΑΕ[i] <- ΕΠΙΒ[i]-ΑΠΟΒ[i]
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

Νίκος Αδαμόπουλος

Για τα δύο πρώτα θέματα κάποιες προβλέψεις:

ΘΕΜΑ 1

Στο Α.5 κάποιοι ίσως γκρινιάξουν που η λέξη «σύζευξη» υπάρχει μόνο στον πίνακα της σελ. 46.

Στο Γ.1 κάποιοι (πιο πολλοί ίσως) θα γκρινιάξουν για την απαιτούμενη «παπαγαλία»...

Στο Δ.4 πολλοί μαθητές (και όχι μόνο) ίσως βάζουν α. (ακέραιο αντί πραγματικό)

ΘΕΜΑ 2

Στο Γ πολλοί μαθητές ίσως βάζουν:
Για δ από α mod 10 μέχρι 0 με_βήμα -1

αντί του σωστού:

Για δ από α mod 10 μέχρι 1 με_βήμα -1

papaluk

Θεωρώ τα θέματα ήταν πολύ καλά και σε σχέση με τα περυσινά πολύ μεγαλύτερης δυσκολίας. Είδα στο ΝΕΤ ότι έδωσαν το Β1 το ε Λάθος (η καθημερινή το δίνει Σ και εγώ έτσι πίστευα) και το σχόλιο από τον πιο καλό μαθητή που είχαμε " δεν υπάρχει πιο κατάλληλη εντολή για αυτό το έβαλα λάθος. Εγώ έχω συνηθίσει να δουλεύω με όσο και μετρητή οπότε για εμένα πιο κατάλληλη η οσο". Τα σχόλια δικά σας

Ένα θέμα που ίσως θα έπρεπε να μας απασχολεί ότι στην κατεύθυνση παραγωγής δεν υπήρχαν δύσκολα.. αυτό όμως το συζητάμε από εθάυριο. Καλα αποτελέσματα σε όλους

Νίκος Αδαμόπουλος

Ανεβάζω τις λύσεις μου (δεν τις έχει δει άλλο μάτι!). Αν βρείτε κάτι να έχει ξεφύγει φωνάξτε...
Προφανώς οι λύσεις είναι ενδεικτικές και όχι οι καλύτερες δυνατές...  :angel:

Σούλας Βασίλης

#5
Λύσεις
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

pik

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 27 Μαΐου 2009, 12:49:30 ΜΜ


Στο Γ.1 κάποιοι (πιο πολλοί ίσως) θα γκρινιάξουν για την απαιτούμενη «παπαγαλία»...



Φτου-φτου, αλλά νομίζω τα φετινά δύσκολα θα τα κατηγορήσουν για παραγαλοθέματα.

Πολύ μου άρεσε και η ιδέα του 1.Γ.2: 2 μονάδες αν μπορείς να γράψεις το "συντακτικό/λογικό", 2+4 αν μπορείς και να το γράψεις, και να το εφαρμόσεις.

Τσαχπίνικο και το 1.Δ με το 32,0 και το "ΨΕΥΔΗΣ".

xpanta

Προσωπικά βλέποντας τα προχθεσινά του εσπερινού (που ήταν πραγματικά πανεύκολα) θεωρούσα οτι και στα Ε.Λ. θα βάλουν σήμερα αντίστοιχα για το επίπεδο τους εύκολα θέματα. Θεωρώ πως οι φετινές ερωτήσεις έχουν σημεία-παγίδες (όπως το απαράδεκτο ερώτημα για το αν ειναι καταλληλότερη η "ΓΙΑ") που εύκολα ένας κουρασμένος μαθητής μπορεί να την πατήσει, ακόμα και αν γνωρίζει την απάντηση.

Επίσης με ξένισε κάπως το 3ο θέμα που απαιτεί τη χρήση πινάκων.

amar

σαν να άλλαξε λίγο το στυλ των θεμάτων πάλι φέτος?
και σε σχέση με πέρσυ ...είχαν αρκετές δυσκολίες

gpapargi

Λοιπόν ξεκινάω εγώ και ακολουθούν και οι άλλοι.
Η γενική εντύπωση είναι θετική. Να τα σημεία τα οποία μου έκαναν εντύπωση:

Το θέμα 4 χωρίς να είναι δύσκολο έπιασε τον παπαγάλο. Ο παπαγάλος που μαθαίνει έτοιμους κώδικες μόλις δει πίνακα 2 διαστάσεων κοπανάει τη μια Για μέσα στην άλλη. Τώρα όμως έβαλαν το μέσα βρόχο σε υποπρόγραμμα. Χωρίς να αλλάξει τίποτε αλγοριθμικά, έβγαλε εκτός του παπαγάλο. Οι θεματοδότες τον χειρούργησαν χωρίς να λερώσουν τα χέρια τους με δύσκολο θέμα. Η μεγάλη μαγκιά για το θεματοδότη είναι να ξεβρακώνει τον παπαγάλο με εύκολα θέματα.

Θετική εντύπωση μου έκανε και το θέμα 2. Επιτέλους φαίνεται πως οι θεματοδότες βρήκαν τρόπο και μάλιστα έξυπνο να κόψουν την αντιγραφή των σκέτων τιμών. Ζήτησαν πίνακα τιμών με νόμιμο τρόπο αφού τον περιέγραψαν με σαφήνεια. Αυτό που μου άρεσε είναι ότι και το θέμα Γ αναφερόταν στον δοσμένο κώδικα. Κάποιος που μέχρι πέρυσι περίμενε για να αντιγράψει τιμές, φέτος θα είχε πρόβλημα. Μου άρεσε ο κώδικας του πολλαπλασιασμού. Είχε επίπεδο. Παίρνει ένα ένα τα ψηφία του δεύτερου και τα πολλαπλασιάζει με τα όλο τον πρώτο (τον προσθέτει τόσες φορές). Είναι ουσιαστικά ο κάθετος πολλαπλασιασμός χωρίς να προαπαιτείται προπαίδεια μονοψήφιων. Ο θεματοδότης που το πρότεινε είχε επίπεδο.

Επίσης καλή εντύπωση μου έκανε και στο θέμα 1 Α 3 η διευκρίνιση για τον μη ταξινομημένο πίνακα. Αν ήταν ταξινομημένος η σειριακή μπορεί να κοπεί μόλις περάσεις το στοιχείο που ψάχνεις. Πολύ καλό!!! Αυτός που το πρότεινε… σκέφτηκε και πρόσεξε.

Δε μου άρεσε το θέμα 1 Γ 1 που ουσιαστικά στηρίζεται στην κατά γράμμα ανάγνωση του βιβλίου. Υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν πολύ καλά και να διατυπώνουν προβλήματα προς άλλους και να κατανοούν προβλήματα που έθεσαν άλλοι. Αλλά πιθανόν να μην απαντούσαν αυτό το θέμα αν δεν είχαν διαβάσει το σχολικό βιβλίο. Τέτοια θέματα δίνουν σύνθημα για κατά γράμμα ανάγνωση του βιβλίου και καλό είναι να λείπουν. Ωστόσο δε ζητήθηκε μεγάλο απόσπασμα του βιβλίου και αυτό είναι πολύ καλό. Το συγκεκριμένο θέμα θα μπορούσε κάποιος να το προσεγγίσει έστω και στο περίπου με τη λογική. Και γενικά η θεωρία στην πλειοψηφία της ήταν κατανόησης και όχι αποστήθισης. Μικρό το κακό.

Θα έλεγα πως μετά τα μαθηματικά και τη φυσική που δεν έδειξαν τίποτα, το μάθημά μας ήταν το μόνο που ανέβασε επίπεδο και στάθηκε με αξιοπρέπεια. Η επιτροπή είχε διάθεση να προστατέψει τον καλό μαθητή σε βάρος του παπαγάλου. Νομίζω πως φέτος τα πήγαμε καλύτερα από όλους. Ίσως να ήθελα μέσα μου και κάτι πιο δύσκολο αλγοριθμικά… αλλά ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας… Τα θέματα ήταν στη σωστή κατεύθυνση και η ανοδική πορεία του μαθήματος (μετά την παρένθεση του 2008) συνεχίζεται.


Σούλας Βασίλης

Με κάλυψε ο Γιώργος απόλυτα.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

bagelis

δεν θυμάμαι να έχω δει καλύτερα θέματα ever!

ένα μεγάλο μπράβο στην επιτροπή!


kkoutsak

Τα θέματα ήταν βατά.Λίγο καλύτερη διαβάθμιση στο 2ο θα ήθελα αλλά σε γενκές γραμμές  με  εξαίρεση το  4ο θέμα που είχε το τελευταίο ερώτημα "δύσκολο" (μη τυποποιημένο),Και αυτό όμως έχει πέσει παρόμοιο στον ΟΕΦΕ δεν θυμάμαι χρονια.Γενικά τα θέματα ήταν για 15 και πάνω από κάποιον που διάβασε.Το αν η ΓΙΑ είναι η καταλληλότερη είναι λιγακι πονηρό αλλά στο σχολικό σελ.42  κάτω κάτω το αναφέρει.

ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!

dozb

Ωραία Θέματα...

Ισως η πρώτη φορά που μου άρεσαν τόσο πολύ.

Ζήτω η κατανόηση και κάτω η παπαγαλία...

Αλλά τα παιδιά? Ήταν κατάλληλα προετοιμασμένα λέτε?

Ή θα δούμε χαμηλότερους βαθμούς σε σχέση με άλλες χρονιές?

EleniK

Συγχαρητήρια και από μένα στην επιτροπή!!!!!!

Πάρα πολύ καλά θέματα. Μου θύμισε 2007 και 2006. Θεωρώ ότι ο περισσότερος κόσμος θα μαζευτεί από 10-14, ενώ για μέχρι το 18 πολύ λιγότεροι (αν ξεπεράσουν τα σημεία που προανέφερε συνάδελφος και συμφωνώ απόλυτα) και πάνω από 18 ακόμα λιγότεροι.

και πάλι συγχαρητήρια στην επιτροπή, πάντα τετοια!!!!

Ελένη
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19