Συναντηση της ΠΕΚΑΠ με σύμβουλο της Υπ. Παιδείας

Ξεκίνησε από pthomop, 24 Μαρ 2010, 05:28:20 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pthomop

Έχει κανείς να σχολιάσει κάτι? Το συμπέρασμα που βγαίνει ότι όσοι είμαστε σε Λύκεια θα πρέπει να ανησυχούμε.

Laertis

Εγώ έχω αρχίσει να ανησυχώ εδώ και πολύ καιρό αλλά ας περιμένουμε να δούμε που θα καταλήξει η περίφημη διαβούλευση και τι συγκεκριμένα θα περιλαμβάνουν τα νέα μέτρα για το ψηφιακό σχολείο.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

pthomop

Aπο ότι έχω μαθει για τα επομενα 2 χρονια δεν υπαρχει προβλημα. Απο εκει και περα , με την μειωση της υλης και των μαθηματων, ο Θεος της Πληροφορικης να βαλει το χερι του.
Αληθεια, 30αρια τμηματα θα εχουμε και στο εργαστηριο?

Gnirut

Σχόλιο 1: Άρες μάρες κουκουνάρες
Σχόλιο 2 ή αλλιώς Βεβαιότητα 1: Τα επόμενα χρόνια πολλοί από μας θα στελεχώσουν το technical support των σχολείων ή θα παίρνουν πόδι...

achilleasgr

που είναι η ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ από την συνάντηση για να την διαβάσω?? τι γράφει για την θέση της Πληροφορικής στο Λύκειο?? μήπως πάει προς ολική κατάργηση εκεί?? μήπως θα μας μεταφέρουν στο ολοήμερο Δημοτικό και Γυμνάσιο??

dim

Συνάντηση με τον πάρεδρο Πληροφορικής του Π.Ι. (17/03/2010)
http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/27_16-03-2010.pdf

Συνάντηση με σύμβουλο της υπουργού Παιδείας (11-03-2010)
http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/24_11-03-2010.pdf

  ............. Ιδιαίτερα στο αίτημά μας για αναβάθμιση του αναλυτικού προγράμματος σπουδών και αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της υποχρεωτικής και Λυκειακής εκπαίδευσης, η απάντηση ήταν ότι για τα 2 επόμενα χρόνια δεν θα υπάρξει καμιά αλλαγή σε Γυμνάσιο, Λύκειο και ΕΠΑ.Λ..

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Να πω αυτό που πιστεύω;;; Αν πρόκειται να διδάσκονται στο μέλλον τα μαθήματα επιλογής του γελ με τον ίδιο τρόπο και υπό το ίδιο καθεστώς όπως διδάσκονται σήμερα, μου φαίνεται αξιοπρεπής (για εμάς) ιδέα να καταργηθούν...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

andreas_p

Λάμπρο, έτσι είναι. Προτιμώ ΤΕ, στο ΥΠ. ΟΙΚ. ή οπουδηποτε αλλού ...  παρά διαχειριστής IC (Internet Coffee). Δυστυχώς απ' ό,τι ακούω έτσι κατάντησε. Η απουσία ελέγχου εκεί οδήγησε. Θυμάμαι τα σεμινάρια, που στο τέλος δε  'λογοδοτούσαμε' σε κανέναν. Λίγα πράγματα μάθαινες. Ακόμη και για την περιβόητη επιμόρφωση για την οποία πολύς λόγος γίνεται, θα πρέπει στο τέλος να μας εξετάζουν. Όπως παλιά στη ΣΕΛΜΕ (δε την πρόλαβα ! )

veni

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 28 Μαρ 2010, 04:20:10 ΜΜ
Να πω αυτό που πιστεύω;;; Αν πρόκειται να διδάσκονται στο μέλλον τα μαθήματα επιλογής του γελ με τον ίδιο τρόπο και υπό το ίδιο καθεστώς όπως διδάσκονται σήμερα, μου φαίνεται αξιοπρεπής (για εμάς) ιδέα να καταργηθούν...

Δυστυχώς, έχουμε βάλει κι εμείς το χεράκι μας σε αυτό. Επειδή διδάσκω σε Λύκειο 9 συναπτά έτη μπορώ να σας πω ότι μετά από όλο αυτό το διάστημα έχω βρει τρόπους να αποκτήσουν νόημα τα μαθήματα επιλογής.
Η "ελευθερία" που παρέχεται στον εκπαιδευτικό είναι τέτοια που μπορεί να υλοποιήσει πολλά projects χωρίς να είναι δέσμιος μίας αυστηρής ύλης.
Τώρα βέβαια εάν δυσανασχετούμε με το καναβάτσο στο οποίο έχουν πεταχτεί όλα τα μαθήματα επιλογής και το βρίσκουμε ως άλλοθι για να έχουμε το internet cafe  εε κεφάλι μας ήθελα να πω ήσυχο τότε ναι ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ της ΜΟΙΡΑΣ μας και των ευθυνών που μας αναλογούν.

veni
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

Loukritia

Συμφωνώ με τον συνάδελφο veni. Μπορεί να γίνουν τα μαθήματα επιλογής του Λυκείου στα σοβαρά, αρκεί:
1. ο διδάσκων να αφιερώσει πολύ χρόνο για προετοιμασία του μαθήματος, καθώς τα βιβλία δεν προσφέρουν τπτ και πρέπει να διδάξει κάτι που τα παιδιά θα θεωρούν ελκυστικό.
2. να υπάρχει συνέχεια στο διδακτικό έργο του συναδέλφου, δηλ. να μην παρεμβάλεται συνάδελφος που για μια χρονιά άφηνε τα παιδιά ελεύθερα.
3. να υπάρχει από την αρχή της χρονιάς διευκρίνιση εκ μέρους του διδάσκοντος πως η ώρα του μαθήματος θα είναι αφιερωμένη σε μάθημα και πως δεν είναι ιντερνετ καφε. Είναι μάθημα επιλογής εξάλλου και τα παιδιά μπορούν να επιλέξουν κάτι άλλο.

Προσωπικά, αφιέρωσα φέτος πολύ χρόνο για την προετοιμασία των μαθημάτων επιλογής, εις βάρος του προσωπικού μου χρόνου. Διαχειρίστηκα όμως την Α' Λυκείου αρκετά καλά, με πολλές εργασιούλες και λίγο ελεύθερο χρόνο στο τέλος του μαθήματος, για να ψάξουν πληροφορίες στο διαδίκτυο ή να χαλαρώσουν (με κλειστά πολλά σάιτς ωστόσο) . Βέβαια, στην αρχή της χρονιάς πολλά παιδιά δυσανασχέτησαν με το δυαδικό σύστημα και αποχώρησαν από το μάθημα, οπότε έγιναν σαφείς οι απαιτήσεις μου από το μάθημα. Στη Γ' Λυκείου, λόγω και του υψηλού επιπέδου της τάξης, τα παιδιά ανταποκρίθηκαν επίσης θετικά και θεωρώ πως έμαθαν αρκετά πραγματάκια. Τέλος, η Β΄λυκείου - η πιο ζόρικη- ήθελε περισσότερη ελευθερία και έτσι περίμενα να τελειώσουν τις εργασιούλες τους και μετά τους άνοιγα τα πιο ενδιαφέροντα σάιτς (youtube π.χ.) Τους έδινα δηλ. ένα κίνητρο για να κάνουν τις εργασίες τους.
Θεωρώ πως αν είμαι του χρόνου στο ίδιο σχολείο θα μπορώ να δείξω στα παιδιά πόσες εργασιούλες έκαναν οι προηγούμενοι κι έτσι να διαπιστώσουν πως θα δουλεύουν μέσα στην τάξη και δεν θα είναι η ώρα του παιδιού.
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

achilleasgr

σημασία έχει να γίνει το μάθημα υποχρεωτικό γιατί γυρνάνε και σου λένε "Δεν κάνω τίποτα βάλε μου 2..." ...ένα άλλο μειονέκτημα είναι να διδάσκεις το μάθημα επιλογής στην τάξη λόγω έλλειψης εργαστηρίου!! μου έχει τύχει 2 φορές και είναι λίγο δύσκολο 7η ώρα να κάνεις Πληροφορική εκτός εργαστηρίου και να αναφέρεσαι σε θεωρία πληροφορικής...δεν είναι τυχαίο ότι πάντα στα λύκεια οι επιλογές είναι 6η και 7η ώρα...οι επιλογές του Λυκείου πάντως δεν είναι ότι καλύτερο και προτιμώ γυμνάσιο

evry

Το θέμα είναι μέχρι που είσαι διατεθειμένος να φτάσεις και τι κλίμα επικρατεί γενικά στο σχολείο, γιατί όλα αυτά παίζουν ρόλο. Για παράδειγμα φέτος στην Α λυκείου 2-3 μαθητές μετά τα πρώτα μαθήματα που έκανα στην τάξη, πήγαν στην διευθύντρια και την παρακαλούσαν να αλλάξουν μάθημα επιλογής και να πάνε στην αισθητική αγωγή >:D

Όσον αφορά την έλλειψη εργαστηρίου, έχεις δίκιο είναι δύσκολο. Μερικά μαθήματα μπορούν να γίνουν θεωρητικά, για παράδειγμα μπορείς να εξηγήσεις κάποια πράγματα που τους ενδιαφέρουν, όπως π.χ. πως δουλεύουν τα torrents, το google Κλπ.
σχετικά όμως με την ατάκα "δεν κάνω τίποτα βάλε μου 2", την οποία ακούω κάθε χρόνο από πολλούς μαθητές αλλά και καθηγητές, έχω να κάνω την εξής ερώτηση: Δοκίμασες να του βάλεις 2 να δεις τι θα γίνει? Δε λέω φυσικά να βάλεις 2 κυριολεκτικά, βάλε 8 ή 9 να δεις αν θα τους αρέσει.
Με εξαίρεση την Γ λυκείου σε πληροφορώ τους νοιάζει και τους πολυνοιάζει τι θα τους βάλεις γιατί ο βαθμός φαίνεται και στον έλεγχο και στο απολυτήριο και θα τον δουν οι γονείς.

Η προσωπική μου γνώμη πάντως για το θέμα αυτό, είναι πως αν έχεις ξεκινήσει ένα τμήμα από την Α, κάνεις κανονικά μάθημα και συνηθίσουν σε αυτόν τον ρυθμό γενικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Σίγουρα θα υπάρχουν και στιγμές χαλαρότητας, αλλά όχι να μην κάνεις και τίποτα. Αυτό φυσικά προυποθέτει ότι έχεις οργανική σε κάποιο σχολείο. (εγώ δεν έχω οπότε δεν μιλάω εκ του ασφαλούς)

Παράθεση από: achilleasgr στις 29 Μαρ 2010, 09:30:40 ΜΜ
σημασία έχει να γίνει το μάθημα υποχρεωτικό γιατί γυρνάνε και σου λένε "Δεν κάνω τίποτα βάλε μου 2..." ...ένα άλλο μειονέκτημα είναι να διδάσκεις το μάθημα επιλογής στην τάξη λόγω έλλειψης εργαστηρίου!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dim

#13
Είναι πως το βλέπουμε εμείς. Πως αντιμετωπίζουμε πόσο σεβόμαστε τα χρόνια που σπουδάσαμε το αντικείμενο που υπηρετούμε και φυσικά πόσο θέλουμε να δώσουμε τα φώτα μας για να πατάνε τα σωστά πλήκτρα.
Εγώ σε Γυμνάσιο και οργανική ξεκίνησα με τα παραπάνω σκεπτικά.
Ναι βρήκα εμπόδια πολλά τα παιδιά της Β΄ Τάξης αντιδρούσαν πολύ... με όλα τα σχόλια τύπου κυρία εμείς πέρσι εμείς πέρσι...
Με την Γ΄ Τάξη ψιλοχαμένο παιχνίδι πολλές οι αντιδράσεις. Βλέπεις είχαν 2 έτη στις πλάτες τους με το... εμείς κυρία πέρσι και πρόπερσι..... εμείς κυρία πέρσι και πρόπερσι...
Όταν όμως έφτασαν στο σημείο να δημιουργήσουν λαβύρινθο και ήταν δικό τους δημιούργημα όταν ανακάλυψαν τι παίζει πίσω από το Tetris......... τότε ... δηλαδή πρόσφατα βλέπεις μέχρι και τον τελευταίο που αντιδρούσε έντονα να είναι ικανοποιημένος. Ακούς εκφράσεις τύπου... πο ποοοο πόσα θα μαθαίναμε!!!
Όταν λένε της Γ' κυρία πως γράφουμε ένα έγγραφο και θετικά τους απαντώ πως αυτό το διδάσκω στην πρώτη... κτλ κτλ.
Βέβαια υπάρχει και η άλλη όψη ... κυρία του χρόνου στο λύκειο πάλι όπως ήμασταν τα προηγούμενα χρόνια θα είμαστε γιατί στο μάθημα της Πληροφορικής μόνο που δεν καπνί.... μέσα στην  τάξη. Εκεί δεν απαντώ.. ή λέω πως εξαρτάται και από εσάς ζητήστε απαιτήστε...
Να σημειώσω πως στο Λύκειο ο εν λόγω καθηγητής που μου έχουν περιγράψει ΔΕΝ μπορείτε να φανταστείτε πόσο καλό διοικητικό εξωδιδακτικό έργο κάνει!!!!! Αλήθεια είναι αυτό. Κάνει τα πάντα βλέπει και η δικιά μου και τρελαίνεται!

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Πάντως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά στο γυμνάσιο και στο λύκειο...
Το μόνο κοινό είναι αυτό που αναφέρατε, ότι δηλ. πολλά εξαρτώνται από εμάς.

Εγώ γενικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα επιλογής, εκτός από ένα τμήμα γ λυκείου στην αθήνα. Τα παιδιά απλά δεν ήθελαν! Δηλ. ήθελαν 3-4 και δεν ήθελαν τα υπόλοιπα 15. Έβαλα στην επιλογή βαθμούς από 14-16 (μόνο) στους αδιάφορους και - προς μεγάλη μου έκπληξη - οι αδιάφοροι ένοιωσαν προσβεβλημένοι! Μου έκαναν παράπονα ότι ποτέ δεν έχουν ξαναδεί τέτοιο βαθμό και ότι είμαι εκτός πραγματικότητας. Εννοείται ότι δεν άλλαξα το βαθμό, αλλά και αν τον άλλαζα... έτσι κι αλλιως, με είχαν γραμμένο. Τα παιδιά μας δεν ενδιαφέρονται να μάθουν, αλλά να δώσουν εξετάσεις (και όχι όλα...). Ασχολούνται κυρίως με μαθ-φυσ κατεύθυνσης, έχουν ψιλογειώσει τα άλλα μαθήματα και γράφουν κανονικά στα τσαρούχια τους τα γενικής παιδείας και τα επιλογής!

Τα παιδιά μας πιστεύουν ότι είναι οι καλύτεροι και ότι αξίζουν - το λιγότερο - 20. ??? Εγώ θλίβομαι βαθιά με τέτοιες νοοτροπίες! Σκεφθείτε λοιπόν και την εκδοχή να ασχολούμαστε με παιδιά, που ανατρέφονται από μωρά ως επαγγελματίες τεμπέληδες... Οι "ειδικοί" έχουν βάλει το λιθαράκι τους με το τρέχων πρόγραμμα σπουδών (αν και πιστεύω ότι το σχεδίασαν με καλές προθέσεις). Υποθέτω ότι χρειάζονται σοβαρές αλλαγές, που θα βελτιώσουν την ποιότητα της εργασίας μας.

Μιας και ανέφερα τα τσαρούχια, ας διαβάσουμε λίγο απομνημονεύματα Μακρυγιάννη. Ο άνθρωπος έζησε πριν 200 χρόνια, αλλά είναι ήδη άλλα 200 χρόνια μπροστά από εμάς! Θα μας βοηθήσουν πολύ ως ανθρώπους, ως εκπαιδευτικούς και ως κοινωνία. Εύχομαι να τα διαβάσουν (αν δεν...) και όλοι όσοι εμπλέκονται σε συναντήσεις ειδικών ανά τους αιώνες...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

iliasthes

Πολλά πράγματα εξαρτώνται από εμάς, αλλά πολλά εξαρτώνται και από άλλους. Από το πως αντιμετωπίζει συνολικά το σχολείο τα μαθήματα επιλογής και το γενικότερο κλίμα που υπάρχει στο σχολείο. Από την "παράδοση" που έχουν δημιουργήσει οι προηγούμενοι συνάδελφοι που δίδασκαν το μάθημα ή αν υπάρχουν ταυτόχρονα και άλλοι συνάδελφοι από την πολιτική που εφαρμόζουν και αυτοί.

Δεν σημαίνει πως όταν οι υπόλοιποι παράγοντες είναι αρνητικοί, πως δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε και να πραγματοποιείται μάθηση, αλλά ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγάλος. Χρειάζεται, επιμονή, υπομονή, αποφασιστικότητα, σταθερή σύγκρουση με τα παιδιά για το πρώτο διάστημα πάντα μέσα σε κόσμια πλάισια. Αποφασιστικότητα επίσης απέναντι στους γονείς ή/και τους συναδέλφους διευθυντές που μπορεί να αντιδράσουν στο οτι θα "ζοριστούν" τα παιδιά σε ένα μάθημα που μέχρι σήμερα ήταν "ελεύθερη ώρα" γι' αυτά.

Ειδικά όταν δεν έχεις οργανική στο σχολείο είναι πολύ δύσκολο να καταφέρεις να "δημιουργήσεις ένα νέο καθεστώς" σχετικά με το μάθημα". Αντίθετα αν είσαι μόνιμα στο σχολείο μετά από 2-3 χρόνια θα έχεις δημιουργήσει την κατάλληλη αντίληψη για το μάθημα. Τα μαθήματα σου θα έχουν συγκεκριμένη φήμη στους μαθητές και έτσι θα το επιλέγουν όσοι μαθητές θέλουν με τελείως διαφορετικό κίνητρο από οτι παλιότερα. Προσωπικά είχα μια αρνητική εμπειρία σε Γενικό Λύκειο, όπου συμπλήρωνα 6 ώρες μια χρονιά.

Όσο για αυτό που έγραψες Λάμπρο για τις βαθμολογίες. Δυστυχώς έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω πως δεν πρέπει πλέον οι καθηγητές να βαθμολογούν, αλλά οι μαθητές να βαθμολογούνται με γραπτές περιφερειακές εξετάσεις. Οι καθηγητές πλέον δέχονται μεγαλύτερη πίεση και από τους ίδιους τους μαθητές για τους βαθμούς. Στο επαγγελματικό που είμαι τώρα πολλοί μαθητές γκρινιάζουν οτι στον Τομέα τους πιέζουμε και οτι κάνουμε πολύ μάθημα και μάλιστα μαι φορά ένας μαθητής μου είπε πως βάζουμε "κανονικούς" βαθμούς. Αυτό έχει κάνει αντιδημοφιλή τον Τομέα μας, αλλά τόσα χρόνια που είμαι στο σχολείο,  βλέπω πως κατά μέσο όρο προσελκύουμε μαθητές με καλύτερες επιδόσεις.

_pali_

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ: Συνάντηση Δ.Σ. Π.Ε.ΚΑ.Π. με Δ/ντη Σ.Δ.Ε.

Στις 7/4/2010 συναντήθηκε αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με τον Δ/ντή Σπουδών Δ.Ε. του Υπουργείου Παιδείας κ. Μερκούρη, κατόπιν σχετικού αιτήματός μας το οποίο έγινε αμέσως αποδεκτό.

1. Σε σχέση με το θέμα των Αναθέσεων Μαθημάτων
2. «Εφαρμογές Πληροφορικής» Α' ΕΠΑ.Λ.
3. Εντολές διαφόρων Δ/ντων Εκπ/σης, προϊσταμένων κ.λπ.
4. Τμήματα με περισσότερους από 20 μαθητές
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=149

dim

Παράθεση από: dim στις στις: 30 Μαρ 2010, 12:39:19 pm

Παράθεσηhttps://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2740.msg24486#msg24486......
...Να σημειώσω πως στο Λύκειο ο εν λόγω καθηγητής που τον υμνεί και η διευθύντριά μου σε κάθε συμβούλιο ΔΕΝ μπορείτε να φανταστείτε πόσο καλό διοικητικό εξωδιδακτικό έργο κάνει!!!!! Αλήθεια είναι αυτό. Κάνει τα πάντα βλέπει και η δικιά μου και τρελαίνεται!
Ακούστε και αυτό!!!!
Ο παραπάνω εκπαιδευτικός στο Λύκειο έχει αφήσει το μάθημα ΑΕΠΠ για να κάνει γραμματειακή υποστήριξη και έχει έρθει ωρομίσθιος  και κάνει ΑΕΠΠ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εντάξει ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΛΕΜΕ!!!
Ήξερα για τον ωρομίσθιο αλλά νόμιζα πως του έδωσαν τα επιλογής για να κάνει αυτός γραμματειακή και εξυπακούεται για εμένα πως θα κράταγε το ΑΕΠΠ.
Δεν μπορούσα να φανταστώ.
Να αφήσει το μάθημα κατεύθυνσης??!!!!!! Ήμαρτον!!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην αναφερθεί πως κατακρίνω τον ωρομίσθιο αν ξέρει .. αν αξίζει να διδάξει ΑΕΠΠ... ενώ εγώ και καλά που είμαι διορισμένη την ξέρω την ΑΕΠΠ. Δεν αναφέρομαι σε αυτό... δεν το υποστηρίζω αυτό.
Καυτηριάζω την κίνηση του συνάδελφου!!

_pali_

Δυστυχώς αυτό το κάνουν και άλλοι  "καθηγητές" πληροφορικής απλά για να τα έχουν καλά.
Θα μάθεις πολλά ακόμη dim!!!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Γενικά από τα παιδιά υπάρχει μια χαλαρότητα, μια απάθεια, μια αδιαφορία σε όλα τα μαθήματα εκτός κατεύθυνσης και αν δεν αλλάξει αυτή η νοοτροπία θα δυσκολευόμαστε να ασκήσουμε το εκπαιδευτικό μας έργο.
Αν στα μαθήματα γενικής παιδείας επικρατεί το χάος ειδικά στην Γ λυκείου τι περιμένει καποιος να γίνει στα μαθήματα επιλογής;

Για την βαθμολογία ναα αναφέρω το εξής: κάποτε έβαλα 10 σε ορισμένους "αδιάφορους" σε μάθημα επιλογής στην Α Λυκείου και σας πληροροφορώ ότι αν και άνετοι  στο Α τετράμηνο, στο Β εργάστηκαν σκληρά για να ανεβάσουν το βαθμό τους

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ήταν Α' λυκείου, γι' αυτό πέτυχε... και σίγουρα έπαιξε ρόλο η προσωπικότητά σου.

Η προσωπική μου άποψη πάνω σε όσα έγραψες Γιώργο, είναι η εξής: πλήρης αποσύνδεση των μαθημάτων του Λυκείου από τις πανελλαδικές και δημιουργία μιας τάξεως Δ λυκείου, μόνο για όσους ενδιαφέρονται για τριτοβάθμια εκπαίδευση, με διδάσκοντες από τη δευτεροβάθμια εκπ/ση και σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια, ως έχει... Επίσης, ναι στα μαθήματα επιλογής, αλλά να συμμετέχουν κανονικά στο βαθμό του απολυτηρίου! ...και όποιος δε μπορεί να βγάλει τις τάξεις, να μένει, δεν του κάνει τόσο κακό!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...