Αριθμοί σε αλφαριθμητικά.

Ξεκίνησε από axi, 12 Φεβ 2007, 10:14:37 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

axi

Χαιρετώ το forum και μπαίνω στο θέμα.
Ένας συνάδελφος παρουσίασε τον αλγόριθμο της φυσαλίδας
ταξινομώντας 2 παράλληλους πίνακες (ονόματα - επιδόσεις αθλητών),
με βάση τις επιδόσεις τους.
Στη συνέχεια ζήτησε από τους μαθητές να επαναλάβουν το πρόβλημα 
με τα στοιχεία να είναι καταχωρημένα σ΄ ένα δισδιάστατο πίνακα Σ[Ν,2].
   1ον. Ο μαθητής δέχεται ένα ψυχολογικό σοκ αφού πρέπει να εισάγει αριθμούς
και χαρακτήρες στον ίδιο πίνακα. Ωραία θα μου πείτε μέχρι εδώ, του εξηγούμε
ότι οι αριθμοί θα εισαχθούν ως χαρακτήρες και όλα καλά .
   2ον. Πως θα γίνει σωστά η ταξινόμηση από τη στιγμή που η σύγκριση θα
γίνει αλφαβητικά και θα ισχύει '15'<'2'; Τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα
αν οι αριθμοί έχουν και σημεία στίξης ('7.5'<'73'???)
Προφανώς δε μιλάμε για συναρτήσεις μετατροπής από έναν τύπο δεδομένων
σε κάποιον άλλον.
Προσωπικά μου φαίνεται τελείως άστοχο αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας.

andreas_p

Πώς θα πάρει πίνακα Σ[Ν,2] ;

ονόματα = χαρακτήρες
και
επιδόσεις = πραγματικοί.

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσει δύο παράλληλους πίνακες

ον[Ν]  χαρακτήρες

και

επ[Ν]  πραγματικές

!!!!   το  Ν  θα πρέπει να δηλωθεί ως σταθερά.

Πίνακας = στατική Δ.Δ.

Ανδρέας

Vangelis

Μην το κουράζετε πολύ!!!  ακόμα ένα λάθος.


EleniK

Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

doh

Γειά σας και από εμένα,

στη συγκεκριμένη εκφώνηση υπάρχει βέβαιη ασάφεια, από τη στιγμή
που δεν έχει καθοριστεί καλώς η λειτουργία των συγκριτικών τελεστών
από το σχολικό βιβλίο (μην ξεχνιέσται, έπαιξαν με αυτό σε πανελλήνιες στο
παρελθόν!)
Δηλαδή αν έχουμε ονόματα και ΑΦΜ δεν μπαίνουν σε δισδιάστατο πίνακα ή
δεν μπορούν να ταξινομηθούν ως προς το ΑΦΜ τους;
Μην πυροβολείτε τον Πιανίστα... θα μείνουμε από σφαίρες...

EleniK

@ doh
Δηλαδή τι εννοείς, υπάρχει πιθανότητα να καταχωρήσεις τις επιδόσεις ως αλφαριθμητικές?  :o  Το παραπάνω θέμα είναι αυτό των Πανελληνίων Εσπερινά 3ο θέμα 2004 (νομίζω). Δεν είχε καμία τέτοια απαίτηση, οπότε τα ονόματα ως αλφαριθμητικά και οι επιδόσεις ως πραγματικές. Σχετικά με το ΑΦΜ, τα τηλέφωνα κλπ. είναι άλλο θέμα... :-\
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

doh

όχι ελένη, μίλησα γενικά και όχι για το συγκεκριμένο ;)
Μην πυροβολείτε τον Πιανίστα... θα μείνουμε από σφαίρες...

EleniK

Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19