Η "ΧΑΜΕΝΗ" ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ

Ξεκίνησε από christodoulos, 05 Ιουν 2010, 08:42:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

christodoulos

Αποκλειστικό !!! Έπεσε στα χέρια μου  ;) και σας την κοινοποιώ την διευκρίνιση που ήθελε να στείλει η Κ.Ε.Π.Ε. ΕΠΑΛ και
τελικά δεν έστειλε...  :'(
Τα γεγονότα είναι λίγο πολύ γνωστά. Η επιτροπή αφού συνειδητοποίησε τις ασάφειες της στα θέματα Β1 και Δ προφανώς συνεδρίασε για να δει αν θα στείλει διευκρινήσεις ή όχι. Παράλληλα στείλαν μήνυμα στις 10 παρά να μην αποχωρήσουν οι μαθητές που δίνουν ΔΠ γιατί θα ακολουθήσει νέα διευκρίνιση. Εκείνη την στιγμή "συγκρούστηκαν" δύο "ρεύματα" αναμέσα στα μέλη της επιτροπής. Αυτοί που βάλαν πάνω από όλα τους μαθητές παραδεχόμενοι ότι τα θέματα έχουν ασάφειες και ελλείψεις και αυτοί που βάλαν πάνω από όλα την επιστημονική ψευτουπερηφάνεια τους αρνούμενοι να παραδεχθούν πως σαν άνθρωποι-εκπαιδευτικοί μπορεί και αυτοί να κάνουν λάθη. Την κατάληξη όλοι την γνωρίζετε. Στείλαν μήνυμα ότι δεν θα σταλούν άλλες διευκρινήσεις και από εκεί και πέρα... ο Θεός βοηθός. Ακολούθησαν λανθασμένες ενδεικτικές απαντήσεις, στην συνέχεια "διορθώσεις" με υπολογισμό του μέσου όρου με DIV (Ελληνική κουτοπονηριά) και όπως καταλαβαίνετε το μπαλάκι πέφτει πάλι στους βαθμολογητές οι οποίοι θα κρίνουν όπως νομίζουν.
Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο μια φορά να παραδεχτούν πως κάτι τους ξέφυγε; Νισάφι πια...  >:(
Επειδή πιστεύω ότι ποτέ δεν θα δούμε μια επιτροπή να παραδέχεται τις ελλείψεις της ας παρηγορηθούμε όλοι  :) με την "χαμένη" διευκρίνιση που σας επισυνάπτω...

hliasant


Νίκος Αδαμόπουλος

Ωραίο το αστείο σου! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Άσε που από την εισαγωγή της "διευκρίνησης" φαίνεται ότι δεν πρόκειται για διευκρίνηση... αλλά έτσι κι αλλιώς φαίνεται και από διαφορές των ιδιοτήτων του αρχείου της δικής σου "διευκρίνησης" και της αληθινής διευκρίνησης που όντως ήρθε:

Δημιουργήθηκε 5/6/2010 9:28:52 μμ
ABBYY PDF Transformer 2.0

Δημιουργήθηκε 3/6/2010 9:09:43 πμ
Acrobat PDF 7.0 for Word

Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί το κάνεις αυτό...

christodoulos

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 06 Ιουν 2010, 03:12:20 ΜΜ
Ωραίο το αστείο σου! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Άσε που από την εισαγωγή της "διευκρίνησης" φαίνεται ότι δεν πρόκειται για διευκρίνηση... αλλά έτσι κι αλλιώς φαίνεται και από διαφορές των ιδιοτήτων του αρχείου της δικής σου "διευκρίνησης" και της αληθινής διευκρίνησης που όντως ήρθε:

Δημιουργήθηκε 5/6/2010 9:28:52 μμ
ABBYY PDF Transformer 2.0

Δημιουργήθηκε 3/6/2010 9:09:43 πμ
Acrobat PDF 7.0 for Word

Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί το κάνεις αυτό...

Δηλαδή έπρεπε να κοιτάξεις τις ιδιότητες των αρχείων για να καταλάβεις ότι ήταν αστείο;;; Δεν ήταν ξεκάθαρο από την εισαγωγή μου, ότι αυτή ήταν μια διευκρίνιση που όλοι θα θέλαμε να βλέπαμε αλλά ποτέ δεν είδαμέ;; Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε ενόχλησε;
Ρωτάς γιατί το κάνω;; Να σου απαντήσω λοιπόν.
Το κάνω γιατί 12 χρόνια στην τεχνική εκπαίδευση έχω καταλάβει τι είναι να σε έχουν του κλώτσου και του μπάτσου. Από τον "επαγγελματισμό" της COBOL μας πέρασαν στην παπαγαλία των Δικτύων και τώρα μας γυρνάν στις ασάφειες του ΔΠ. Αλήθεια έχουν καταλάβει ποτέ σε ποιους μαθητές αναφέρονται;
Το κάνω γιατί μια φορά θα ήθελα αυτές οι επιτροπές να καταλάβουν ότι βάζουν θέματα σε άτομα που όλοι τους την χρονιά προσπαθούν για αυτές τις 3 ώρες εξέτασης και το ελάχιστο που θα έπρεπε να κάνουν είναι να λύσουν οι ίδιοι τους τα θέματα που βάζουν.
Το κάνω γιατί είναι οι ίδιοι που πέρυσι ζητούσαν να βαθμοληγηθεί κάθε ΤΕΛΟΣ_ΑΝ με μία μονάδα άσχετα αν δεν υπήρχε στο βιβλίο του ΔΠ μπερδεύοντας την ΑΕΠΠ με τον ΔΠ.
Το κάνω γιατί φέτος προτείνουν να υπολογιστεί ο Μέσος Όρος με DIV και δεν ντρέπονται καθόλου.
Το κάνω γιατί νιώθω ότι βάζουν θέματα από υποχρέωση, για να βγούν από τον κόπο. Να τελειώνουμε βρε παιδάκι μου με τα 'ψιλά' των ΕΠΑΛ γιατί έχουμε και άλλες δουλειές να ασχοληθούμε. Είναι δυνατόν να ζητάνε 20 μονάδες για να τους πούνε τι θα εμφανίσει η writeln στην οθόνη; Τόσο πολύ κουράστηκαν και δεν βρήκαν τι να βάλουν; Έτσι εξετάζουν τις γνώσεις ενός μαθητή; Είναι δυνατόν να τον περιορίζουν να λύσει ένα πρόβλημα με συγκεκριμένη εντολή;

Θα μπορούσα να σου γράψω άλλους χίλιους δυο λόγους γιατί το κάνω αλλά σταματάω εδω. Ειλικρινά δεν έχω τίποτα μαζί σου. Το πρόβλημα μου είναι ότι επιτέλους κάποιοι πρέπει να καταλάβουν την σημαντικότητα της θέσης που έχουν αναλάβει και να πράττουν ανάλογα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Δεν διαφωνώ με αυτά που λες...  Κι εγώ έκανα επί 6 συνεχή χρόνια Δίκτυα στη Γ' ΤΕΕ... Ωστόσο θα μπορούσαν κάποιοι συνάδελφοι, ή ακόμα περισσότερο κάποιοι μαθητές, να πιστέψουν ότι πρόκειται όντως για κανονικό κείμενο της επιτροπής...

Όμως για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου, πολλές φορές είμαστε και οι ίδιοι μέρος του προβλήματος! Ξεχνάμε ότι στις επιτροπές συμμετέχουν και εκπαιδευτικοί που διδάσκουν τα αντίστοιχα μαθήματα; Είσαι σίγουρος ότι κανείς συνάδελφος πέρυσι ή/και φέτος δεν δίδασκε τον ΔΠ με το υλικό που είχε από την ΑΕΠΠ χωρίς να μπει στον κόπο να αλλάξει τα Τέλος_αν και τα Τέλος_επανάληψης της ψευδογλώσσας της ΑΕΠΠ με τα Αρχή και Τέλος της ψευδογλώσσας της ΔΠ;

christodoulos

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 06 Ιουν 2010, 07:11:31 ΜΜ
Δεν διαφωνώ με αυτά που λες...  Κι εγώ έκανα επί 6 συνεχή χρόνια Δίκτυα στη Γ' ΤΕΕ... Ωστόσο θα μπορούσαν κάποιοι συνάδελφοι, ή ακόμα περισσότερο κάποιοι μαθητές, να πιστέψουν ότι πρόκειται όντως για κανονικό κείμενο της επιτροπής...

Όμως για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου, πολλές φορές είμαστε και οι ίδιοι μέρος του προβλήματος! Ξεχνάμε ότι στις επιτροπές συμμετέχουν και εκπαιδευτικοί που διδάσκουν τα αντίστοιχα μαθήματα; Είσαι σίγουρος ότι κανείς συνάδελφος πέρυσι ή/και φέτος δεν δίδασκε τον ΔΠ με το υλικό που είχε από την ΑΕΠΠ χωρίς να μπει στον κόπο να αλλάξει τα Τέλος_αν και τα Τέλος_επανάληψης της ψευδογλώσσας της ΑΕΠΠ με τα Αρχή και Τέλος της ψευδογλώσσας της ΔΠ;

Δυστυχώς λυπάμαι για τους συναδέλφους που συμμετέχουν σ'αυτές τις επιτροπές. Θα έπρεπε να ήταν όχι "θεματοδότες" αλλα "θεματοφύλακες". Αφού έχουν διδάξει το μάθημα και έχουν αντιμετωπίσει τα ίδια προβλήματα που αντιμετώπίζουμε όλοι μας στις τάξεις θα έπρεπε να είχαν τα μάτια τους 14. Ο ρόλος τους είναι διπλός. Όχι μόνο να βάλουν θέματα αλλά και να μεταφέρουν μέσα στην επιτροπή το κλίμαπου αντιμετώπισαν όλη τη χρονιά μέσα στην τάξη διδάσκοντας το μάθημα. Δεν επιτρέπεται να τους ξεφεύγουν τέτοιες ασάφειες.
Πάντως μου είναι δύσκολο να δεχθώ ότι ένας που δίδαξε το μάθημα όλη τη χρονιά του πέρασε απαρατήρητο ότι το writeln(3*z/z)  με z=2 ΔΕΝ εμφανίζει το 3 στην οθόνη. Μην ξεχνάμε ότι το μάθημα είναι και εργαστηριακό και πολλές φορές στις ασκήσεις πρέπει να εμφανίσουμε πραγματικό οπότε και αναγκαζόμαστε να "ρυθμίσουμε" την εμφάνιση του. Όταν όλη την χρονιά σου δημιουργεί πρόβλημα η εμφάνιση του πραγματικού αριθμού δεν μπορείς να το αγνοήσεις ειδικά στις Πανελλαδικές. Θα σας πω κάτι που μου έτυχε και βγάλετε τα συμπεράσματα σας.
Άριστος μαθητής μου στο Προγραμματισμό περίμενε να "ρεφάρει" τις απώλειες του από την παπαγαλία που ζήτησαν - δυστυχώς - φέτος στα δίκτυα, με μια καλή επίδοση στο δυνατό του μάθημα. Ε λοιπόν το συγκεκριμένο θέμα το έκανε λάθος. Όταν ρώτησα γιατί, μου είπε ότι μπερδεύτηκε προσπαθώντας να θυμηθεί πως εμφανίζει η PASCAL τους πραγματικούς στην οθόνη χωρις μορφοποίηση (με την επιστημονική τους μορφή). Μου θύμισε πως πολλές φορές στο μάθημα τους είχα τονίσει ότι η διαίρεση με το / ονομάζεται πραγματική διαίρεση γιατι δημιουργεί πραγματικό αποτέλεσμα το οποίο χρειάζεται μορφοποίηση για να εμφανιστεί στην οθόνη. Και σχεδόν με κλάματα στα μάτια με ρωτούσε επίμονα πώς είναι δυνατόν να λάβουν τώρα σαν σωστό αποτέλεσμα τον ακέραιο 3; Την ίδια στιγμή άλλοι συμμαθητές του πολύ λιγότερο διαβασμένοι έβαλαν ελαφρά την καρδία -όπως και η επιτροπή εξάλλου- σαν σωστο αποτέλεσμα το 3 αντιμετωπίζοντας την writeln(3*z/z) σαν μια απλή πράξη υπολογισμού. Καταλάβατε τώρα που είναι το πρόβλημα; Το συγκεκριμένο υποερώτημα έπιανε 4 μονάδες * 2 βαθμολογητές * 3,5 ο συντελεστής = 28 ολόκληρα μόρια.
Ο ίδιος μαθητής στο ερώτημα Δ αφού είδε την υπόδειξη ότι οι βαθμοι των μαθημάτων είναι από 1-400 χωρίς να απαιτείται έλεγχος ορθότητας έφτιαξε μια πολλάπλή IF χωρίς διπλές συνθήκες. Δηλαδή έβαλε IF MO<=150 THEN ....ELSE IF MO<=300 THEN ... κλπ... κάτι που έκαναν και πολλοί άλλοι φαντάζομαι σε όλη την Ελλάδα. Δηλαδή τώρα θα χάσει και απο εδώ βαθμούς γιατί κάποιοι στην επιτροπή αγνόησαν τα ενδιάμεσα διαστήματα.
Και ρωτώ τώρα εγώ. Τι να πω σ'αυτόν τον μαθητή; Πώς να δικαιολογηθώ για τις αβλεψίες την επιτροπής; Πιστεύετε ότι είναι δίκαιο να αφαιρεθούν από αυτόν τον μαθητή τα 28 αυτά μόρια και όλοι οι άλλοι που απάντησαν με το ξερό 3 να τα πάρουν; Ειλικρινά δεν ξέρω τι να του απαντήσω. Και άντε να ηταν μόνο αυτός ο μαθητής το πρόβλημα. Την επόμενη χρονιά συνάδελφοι πως θα διδάξουμε τα συγκεκριμένα αντικείμενα; Θα λέμε ότι θα κάνετε μορφοποιηση στους πραγματικούς όποτε σας βολευεί. Θα λέμε ότι θα υπολογίζετε τον Μέσο Όρο είτε σαν REAL είτε σαν INTEGER με το DIV ανάλογα με την άσκηση;
Δηλαδή δεν φτάνουν όλα τα στραβά που έχει το βιβλίο να βάλουμε και άλλα προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν;

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: christodoulos στις 06 Ιουν 2010, 10:05:44 ΜΜ
... IF MO<=150 THEN ....ELSE IF MO<=300 THEN ... κλπ... κάτι που έκαναν και πολλοί άλλοι φαντάζομαι σε όλη την Ελλάδα. Δηλαδή τώρα θα χάσει και απο εδώ βαθμούς γιατί κάποιοι στην επιτροπή αγνόησαν τα ενδιάμεσα διαστήματα.
Δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να κοπούν μονάδες από το παραπάνω... Υπάρχει συνάδελφος στο Β.Κ. να μας ενημερώσει σχετικά;

thrask

Στις ενδεικτικές απαντήσεις αναφέρεται: "Κάθε απάντηση ή λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή". Οπότε δεν βλέπω το λόγο να μη λαμβάνω σαν σωστή αυτή τη λύση.

kostasgoth

Καλά το θέμα Β ήτανε αίσχος......Εύκολο δέν λέω αλλά ανούσιο!! Εγώ εκεί με το ΕΠΑΛ έκανα αυτο:_ _ _ Ε.Π.Α.Λ
Υ.Γ Όπου τελεία υπήρχε _
Σωστό είναι?! Αν δίνανε την διευκρίνηση θα γινόμασταν μαντάρα! Η άσκηση με την Pascal πανεύκολη θεωρώ τπτ το ιδιαιτερό (Πολύ πιο εύκολα λύνεται με While-do παρά με Repeat-Until)
Γ'ιαυτο καλύτερα που δεν την στείλανε!!! :)

gedeon

Παράθεση από: kostasgoth στις 12 Ιουν 2010, 03:44:57 ΜΜ
Καλά το θέμα Β ήτανε αίσχος......Εύκολο δέν λέω αλλά ανούσιο!! Εγώ εκεί με το ΕΠΑΛ έκανα αυτο:_ _ _ Ε.Π.Α.Λ
Υ.Γ Όπου τελεία υπήρχε _
Σωστό είναι?! Αν δίνανε την διευκρίνηση θα γινόμασταν μαντάρα! Η άσκηση με την Pascal πανεύκολη θεωρώ τπτ το ιδιαιτερό (Πολύ πιο εύκολα λύνεται με While-do παρά με Repeat-Until)
Γ'ιαυτο καλύτερα που δεν την στείλανε!!! :)

Εφ' όσον έβαλες καθαρά 3 παύλες τότε θεωρείται λάθος (- 4 μονάδες)

kostasgoth

Και τι έπρεπε να κάνουμε.....??? Σίγα άμα έχω και 4 μόναδες κάτω δέν υπάρχει πρόβλημα!! Εγώ είμαι ευχαριστημένος με τον ευατό μου και την επίδοση μου.Αλλα ήταν πολύ άκυρο θέμα :/