Ερωτήσεις τελευταίας στιγμής

Ξεκίνησε από panawths, 09 Ιουν 2017, 10:57:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

panawths

Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα,
θα ήθελα να ρωτήσω αρκετές απορίες τις τελευταίας στιγμής. Συγνώμη σε περίπτωση που κάποιες έχουν συζητηθεί και πιο παλιά.


  • Οι πίνακες/λίστες δύο διαστάσεων είναι εκτός;
  • Διαγράμματα ροής για δομή επιλογής/επανάληψης (εμφωλευμένες) είναι εντός; Διάγραμμα ροής σε Python και το ανάποδο.
  • Στη δραστηριότητα 9 του κεφ. 5  "Να γράψετε μια συνάρτηση σε Python η οποία διαβάζει αριθμούς
    από το χρήστη τους οποίους τοποθετεί σε μια λίστα" όπου δεν διευκρυνίζεται το πληθος των στοιχείων, μια σωστή προσέγγιση θα ήταν: while item != None :
  • Οι δραστηριότες 5,6,7,8 του κεφ. 5 δεν σας φαίνονται λίγο "τσιμπημένες", αρκετά έξυπνες ωστόσο;
  • Για αρχικοποίηση λιστών ως εξής my_list = [i**2 for i in range(1,11)] θα πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές ποιά λίστα θα δημιουργηθεί, πως να παράγουν αντίστοιχες λίστες ή και τα 2;
  • Στο κεφάλαιο 7 το βιβλίο αναφέρει τις συναρτήσεις reverse, upper, choise, sample. Έχετε διδάξει κάτι παραπάνω από αυτές, επίσης, σε πόσο βάθος τις έχετε διδάξει;
  • Σχετικά με τη στοίβα. αν κάποιος επιθυμεί να εκτυπώσει το στοιχείο της κορυφής τότε αναγκαστικά θα το διαγράψει; Εννοώ ότι απαγορεύεται η χρήση "μεταβλητής top" οπως έχει η ψευδγλώσσα και θα πρέπει να κάνουμε αποκλειστική χρήση των 4 συναρτήσεων που έχει το βιβλίο;
Σας ευχαριστώ!

evry

Παράθεση από: panawths στις 09 Ιουν 2017, 10:57:11 ΜΜ
Οι πίνακες/λίστες δύο διαστάσεων είναι εκτός;
ναι

Παράθεση
Διαγράμματα ροής για δομή επιλογής/επανάληψης (εμφωλευμένες) είναι εντός; Διάγραμμα ροής σε Python και το ανάποδο.
όχι. ο μόνος τρόπος αναπαράστασης αλγορίθμου στο μάθημα είναι κώδικας σε python και τίποτα άλλο.

Παράθεση
Στη δραστηριότητα 9 του κεφ. 5  "Να γράψετε μια συνάρτηση σε Python η οποία διαβάζει αριθμούς
από το χρήστη τους οποίους τοποθετεί σε μια λίστα" όπου δεν διευκρυνίζεται το πληθος των στοιχείων, μια σωστή προσέγγιση θα ήταν: while item != None
Πολύ σωστά!!
Παράθεση
Οι δραστηριότες 5,6,7,8 του κεφ. 5 δεν σας φαίνονται λίγο "τσιμπημένες", αρκετά έξυπνες ωστόσο;
ναι είναι!!! Άλλα με αυτή την ύλη αναγκαστικά θα πρέπει να υπάρχουν και τέτοιες ασκήσεις.
Ωστόσο το θεωρώ απίθανο να πέσει κάτι τέτοιο στις εξετάσεις.

Παράθεση
Για αρχικοποίηση λιστών ως εξής my_list = [i**2 for i in range(1,11)] θα πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές ποιά λίστα θα δημιουργηθεί, πως να παράγουν αντίστοιχες λίστες ή και τα 2;
ΟΧΙ . το συγκεκριμένο ιδίωμα δημιουργίας λίστας είναι εκτός ύλης άσχετα αν χρησιμοποιείται σε κάποια παραδείγματα στο βιβλίο ή στο τετράδιο εργασιών. Οι μαθητές δεν το έχουν διδαχθεί


Παράθεση
Στο κεφάλαιο 7 το βιβλίο αναφέρει τις συναρτήσεις reverse, upper, choise, sample. Έχετε διδάξει κάτι παραπάνω από αυτές, επίσης, σε πόσο βάθος τις έχετε διδάξει;
ΟΧΙ. Σε μηδενικό βάθος.

Παράθεση
Σχετικά με τη στοίβα. αν κάποιος επιθυμεί να εκτυπώσει το στοιχείο της κορυφής τότε αναγκαστικά θα το διαγράψει; Εννοώ ότι απαγορεύεται η χρήση "μεταβλητής top" οπως έχει η ψευδγλώσσα και
θα πρέπει να κάνουμε αποκλειστική χρήση των 4 συναρτήσεων που έχει το βιβλίο;
Η υλοποίηση της στοίβας είναι με λίστα και όχι με πίνακα για αυτό δεν χρειάζεται το top. Δεν απαγορεύεται να υλοποιήσεις εσύ τη δική σου δομή αλλά στο μάθημα αυτό όταν μιλάμε για στοίβα ισχύει ότι έχει το βιβλίο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

panawths