e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nef

υπάρχουν και ψιλοχειρότερες περιπτώσεις:

Έχω τελειώσει με το e-school και καπνίζω στο προαύλιο καμαρωτός καμαρωτός (λες και έκανα κατόρθωμα) και έρχεται μια συνάδελφος από το γυμνάσιο (φιλόλογος), στο οποίο συμπληρώνω 6 ώρες και το οποίο δεν έχει πληροφορικό, και μου λέει έχει έρθει κάτι για ένα e-school τι να κάνουμε; "Μη δίνεις σημασία.." απαντάω. Τώρα πότε θα με βάλουνε μέσα δεν ξέρω, αλλά αυτό το "πράγμα" δεν το ξαναπερνάω...

Στο διπλανό λύκειο (ΕΠΑΛ) η πληροφορικός συνάδελφος, μόλις είχε τελειώσει την εγκατάσταση και τη μετάπτωση την παρασκευή και σήμερα βρήκαν "καμένο" τον υπολογιστή της γραμματείας από κεραυνό (μάλλον)... Αυτό είναι όντως χειρότερο γιατί πάνε για φορματ στην καλύτερη περίπτωση... Μας βλέπω να κάνουμε εγκατάσταση το Νέστορα σπίτι μου για να βγάλουν βαθμούς :)

Αυτά από την υπέροχη Πάτμο..

P.Tsiotakis

Σήμερα έστειλα αυτό το μήνυμα στο support:

"Αγαπητοί συνάδελφοι καλημέρα,

Ονομάζομαι Τσιωτάκης Παναγιώτης, καθηγητής ΠΕ19 και επικοινωνώ μαζί σας από το 2ο ΓΕΛ Κορίνθου.
Κατ' αρχάς αντιλαμβάνομαι και συμμερίζομαι το φόρτο εργασίας σας, και θα είμαι σύντομος.


Εγκατέστησα το eschool στο σχολείο μου και σήμερα το πρωί ύστερα από πολλές απόπειρες κατόρθωσα να κάνω συγχρονισμό και να ενοίξω την εφαρμογή. Για την πραγματοποίηση όλων αυτών αφιέρωσα περι τις 8 ανθρωποώρες, πέραν των διδακτικών μου καθηκόντων.
Κι αυτό γιατί ΔΕΝ έλαβα το δισέλιδο των οδηγιών που αποστέλλετε μαζί με το xml configuration αρχείο. Έτσι, χρειάστηκε να εγκα/απεγκαταστήσω την εφαρμογή 5 φορές, έως ότου κατορθώσω και μετά απο επικοινωνία με φίλους να καταλάβω ακριβώς τι πρέπει να γίνει.

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο περίφημο σημείο της ΜΕΤΑΠΤΩΣΗΣ. Παρότι οι αρχικές οδηγίες αναφέρουν πως η μετάπτωση θα γίνει μόνο μια φορά, το τελευταίο έγγραφο 155066/Λ/15-12-2009 με υπογραφή της Υπουργου αναφέρει πως μπορούν/πρέπει να γίνουν πολλές μεταπτώσεις των δεδομένων.

ΩΣΤΟΣΟ, κάθε φορά που πρόκειται να γίνει μετάπτωση, το ενδοιάμεσο αρχείο που το migration tool δημιουργεί πρέπει να ενημερώνεται με κωδικούς σχολείων μαθητών (για σχολεία προέλευσης και ενδεχόμενης μεταγγραφής). Αυτό για τους 375 μαθητές του σχολείου μπορεί να χρειαστεί 30-60 λεπτά δουλειάς, θα γίνει.
Σε λιγες μερες που θα γίνει μετάπτωση για τη βαθμολογία του Α τετραμήνου όμως? Αυτή η ενημέρωση της ενδοιάμεσης βάσης δεδομένων δεν επηρρεάζει τα στοιχεία του Νέστορα...

Αυτό είναι και το ερώτημα του μηνύματός μου. Διότι θεωρώ οτι δεν είναι αποδεκτό να επαναλάβω (πιθανότατα εγώ ή η γραμματέας), την ίδια αυτή εργασία (ενημέρωση ενδοιάμεσης βάσης με κωδικούς σχολείων) για 2-4 φορές μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Παρακαλώ να με διαβεβαιώσετε έγγραφα οτι δε θα χρειαστεί σε επόμενες μεταπτώσεις, να κάνω τα ίδια ή τέλος πάντως πως θα τα αποφύγω.

Δεν πρόκειται να πραγματοποιήσω τη μετάπτωση των δεδομένων έως ότου λάβω την απάντησή σας.

Με εκτίμηση,
Τσιωτάκης Παναγιώτης

ΥΓ: έχοντας μια μικρή σχετικά εμπειρία με εγκατάσταση εφαρμογών ανοικτού κώδικα (php, mysql) μόνο ερωτηματικά μου δημιουργούνται για την επιλογή των λογισμικών και την σχεδίαση γενικά της εφαρμογής eschool"

za√‘ag

Όπως είχα ξαναγράψει σε προηγούμενο post έχουμε αρκετά προβλήματα με το e-school και από το Σεπτέμβριο δεν έχω κάνει κάτι όπως φυσικά δεν μας έχει απαντήσει σε email μας η "Ομάδα υποστήριξης" (!!) .....

Κάποια μέρα αυτή την εβδομάδα θα το τρέξω και θα παίξω με τους βαθμούς και τις απουσίες μέσω Excel (από το άλλο πρόγραμμα το οποίο στην τελευταία του αναβάθμιση πρόσθεσε επιλογές για εξαγωγή βαθμών και απουσιών) !!

Παράλληλα θα έχω ανοιχτή και την πασιέντσα για να δω αν θα βγει .... Λέτε να επηρεάσει την απόδοση του e-Skroutz ??

Ε ρε γλέντια που θα κάνω !!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: psaromeni στις 18 Ιαν 2010, 09:11:32 ΜΜ

εμένα με αγκάρεψαν φέτος αν μπορώ να εγκαταστήσω την εφαρμογή κ.λπ.  :-[ :-[ ??? :o

Είμαι πρώτη φορά ωρομίσθια σε γυμνάσιο-Λύκειο!

Δεν φημίζομαι για τις τεχνικές μου δυνατότητες ...
Και το internet στο σχολείο είναι ανύπαρκτο!

Πώς να το αποφύγω; Έτσι μου έρχεται να εκτυπώσω τις απαντήσεις σας κ να τις δείξω στη διευθύντρια :-\

Απλά αρνήσου!
Δε φτάνει που είσαι ωρομίσθια και ... καλοπληρώνεσαι και μάλιστα αμέσως!!!

Απλά, απλούστατα αρνήσου με μια ευγενική και όμορφη δικαιολογία του τύπου "αυτές είναι εργασίες για όσους απασχολούνται στο σχολείο καθημερινά". Μη φοβάσαι για ... παρενέργειες: αν αρνηθείς, κανένας δντής δεν πρόκειται να σου κάνει οτιδήποτε.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

psaromeni

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 19 Ιαν 2010, 08:29:18 ΠΜ
Απλά αρνήσου!
Δε φτάνει που είσαι ωρομίσθια και ... καλοπληρώνεσαι και μάλιστα αμέσως!!!

Απλά, απλούστατα αρνήσου με μια ευγενική και όμορφη δικαιολογία του τύπου "αυτές είναι εργασίες για όσους απασχολούνται στο σχολείο καθημερινά". Μη φοβάσαι για ... παρενέργειες: αν αρνηθείς, κανένας δντής δεν πρόκειται να σου κάνει οτιδήποτε.

Ευχαριστώ πολύ για την παρέμβαση!
Η άποψη σου μετράει σίγουρα αφού απ ότι βλέπω είσαι τεχνικός  ;)
Απ την άλλη εδώ κ κ.Τσιωτάκης έφαγε 8 ώρες για την όλη διαδικασία, εγώ θα χρειαστώ 80 κ φοβάμαι χωρίς απότελεσμα κ όλας.

elias

Παράθεση από: psaromeni στις 19 Ιαν 2010, 09:55:14 ΠΜ
Ευχαριστώ πολύ για την παρέμβαση!
Η άποψη σου μετράει σίγουρα αφού απ ότι βλέπω είσαι τεχνικός  ;)
Απ την άλλη εδώ κ κ.Τσιωτάκης έφαγε 8 ώρες για την όλη διαδικασία, εγώ θα χρειαστώ 80 κ φοβάμαι χωρίς απότελεσμα κ όλας.



"2.Σύμφωνα με τις διατάξεις, βάσει των οποίων προσλαμβάνονται οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί
(παρ.17 του Αρ.14 του Ν.1566/85), οι εκπαιδευτικοί αυτοί περιορίζονται στις ώρες
διδασκαλίας ή διεξαγωγής πρακτικών ασκήσεων, τις οποίες ώρες και καλούνται να καλύψουν.
Επειδή όμως συνδέονται πλέον με τον εργοδότη τους με σύμβαση εξηρτημένης εργασίας
ιδιωτικού δικαίου, έχουν και τα δικαιώματα και τις απαιτήσεις εκείνες που απορρέουν από τις
διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας αλλά και του Αστικού Κώδικα.

3.Έτσι, αν ορισμένες μέρες του μήνα, διαρκούσης της σύμβασης, ωρομίσθιος εκπαιδευτικός
απασχοληθεί σε άλλα καθήκοντα από εκείνα για τα οποία προσλήφθηκε, (παρότι αυτό
απαγορεύεται από την κείμενη νομοθεσία), δικαιούται αμοιβής, όπως άλλωστε σας
γνωρίσαμε με το (β) σχετικό έγγραφο μας.

Η αμοιβή αυτή συνίσταται είτε, σε εκείνη που αντιστοιχεί στις ώρες διδασκαλίας του, εφόσον
βέβαια τις ώρες αυτές, αντί να διδάσκει, παρείχε εργασίες σε άλλα καθήκοντα, είτε σε εκείνη
που καθορίζεται με ειδικό τρόπο (όπως π.χ. η αμοιβή που καθορίζεται με τις αρ. 64002 /3172/
9.6.78 κοινή απόφαση, για τους ωρομισθίους εκπαιδευτικούς που μετέχουν στις προαγωγικές
και απολυτήριες εξετάσεις, για ορισμένες περιόδους του σχολικού έτους).

Στις περιπτώσεις όμως που ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί μετά το πέρας των ωρών για τις οποίες προσλήφθηκαν, απασχοληθούν και σε άλλα καθήκοντα, παρότι αυτό απαγορεύεται από την κείμενη νομοθεσία, τότε δικαιούνται αποζημίωση, κατά τας διατάξεις περί αδικαιολογήτου πλουτισμού, η οποία καθορίζεται κάθε φορά και για κάθε συγκεκριμένη περίπτωση από τα τακτικά δικαστήρια.
"

Πηγή: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank6_1_10_937.php (νομοθεσία για ωρομισθίους -> 34936/23.4.86 Εγκύκλιος Γ.Λ.Κ. -> άρθρα 2-4).

Υ.Γ Συμπέρασμα: Η απασχόληση πέραν των διδακτικών ωρών απαγορεύεται. (Για ωρομίσθιους).

psaromeni

Παράθεση από: elias στις 19 Ιαν 2010, 10:16:29 ΠΜ


"2.Σύμφωνα με τις διατάξεις, βάσει των οποίων προσλαμβάνονται οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί
(παρ.17 του Αρ.14 του Ν.1566/85), οι εκπαιδευτικοί αυτοί περιορίζονται στις ώρες
διδασκαλίας ή διεξαγωγής πρακτικών ασκήσεων, τις οποίες ώρες και καλούνται να καλύψουν.
Επειδή όμως συνδέονται πλέον με τον εργοδότη τους με σύμβαση εξηρτημένης εργασίας
ιδιωτικού δικαίου, έχουν και τα δικαιώματα και τις απαιτήσεις εκείνες που απορρέουν από τις
διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας αλλά και του Αστικού Κώδικα.

3.Έτσι, αν ορισμένες μέρες του μήνα, διαρκούσης της σύμβασης, ωρομίσθιος εκπαιδευτικός
απασχοληθεί σε άλλα καθήκοντα από εκείνα για τα οποία προσλήφθηκε, (παρότι αυτό
απαγορεύεται από την κείμενη νομοθεσία), δικαιούται αμοιβής, όπως άλλωστε σας
γνωρίσαμε με το (β) σχετικό έγγραφο μας.

Η αμοιβή αυτή συνίσταται είτε, σε εκείνη που αντιστοιχεί στις ώρες διδασκαλίας του, εφόσον
βέβαια τις ώρες αυτές, αντί να διδάσκει, παρείχε εργασίες σε άλλα καθήκοντα, είτε σε εκείνη
που καθορίζεται με ειδικό τρόπο (όπως π.χ. η αμοιβή που καθορίζεται με τις αρ. 64002 /3172/
9.6.78 κοινή απόφαση, για τους ωρομισθίους εκπαιδευτικούς που μετέχουν στις προαγωγικές
και απολυτήριες εξετάσεις, για ορισμένες περιόδους του σχολικού έτους).

Στις περιπτώσεις όμως που ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί μετά το πέρας των ωρών για τις οποίες προσλήφθηκαν, απασχοληθούν και σε άλλα καθήκοντα, παρότι αυτό απαγορεύεται από την κείμενη νομοθεσία, τότε δικαιούνται αποζημίωση, κατά τας διατάξεις περί αδικαιολογήτου πλουτισμού, η οποία καθορίζεται κάθε φορά και για κάθε συγκεκριμένη περίπτωση από τα τακτικά δικαστήρια.
"

Πηγή: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank6_1_10_937.php (νομοθεσία για ωρομισθίους -> 34936/23.4.86 Εγκύκλιος Γ.Λ.Κ. -> άρθρα 2-4).

Υ.Γ Συμπέρασμα: Η απασχόληση πέραν των διδακτικών ωρών απαγορεύεται. (Για ωρομίσθιους).
Μου είπε η διευθύντρια πώς την ημέρα που θα χω 5ωρο ν'ασχοληθώ μόνο με αυτό!

(Σημείωση: Επειδή άργησαν να με καλέσουν ωρομίσθια, στην ύλη είμαστε λίγο πίσω κα σε καμία περίπτωση δεν με συμφέρει να χάνω ούτε ώρα μάθημα :-\ )

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: psaromeni στις 19 Ιαν 2010, 10:37:11 ΠΜ
Μου είπε η διευθύντρια πώς την ημέρα που θα χω 5ωρο ν'ασχοληθώ μόνο με αυτό!

Tί εννοείς "μόνο με αυτό"; Εννοείς να μην κάνεις μάθημα, αλλά e-school?

Προτείνω πάντως να αρνηθείς... Θα πρέπει να είναι πολύ απελπισμένη η δντριά σου, ώστε να σου ζητήσει να μην κάνεις μάθημα. Μερικές φορές η καλή λειτουργία του σχολείου επιβάλλει να χαθούν 1-2 ώρες μαθήματος για κάτι επείγον. Όλοι το έχουμε κάνει αυτό, όμως αυτό γίνεται υπό όρους και προϋποθέσεις και σίγουρα θα πρέπει να είναι η εξαίρεση!

Γενικά προηγείται το διδακτικό σου έργο. Αν υπάρχει άλλο πρόβλημα, ας απευθυνθεί αλλού... Η γνώμη μου είναι αυτή.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

psaromeni

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 19 Ιαν 2010, 11:54:33 ΠΜ
Tί εννοείς "μόνο με αυτό"; Εννοείς να μην κάνεις μάθημα, αλλά e-school?

Ναι!

dkotanid

Στο 5 ώρο αυτό ποιά μαθήματα έχεις;
Μη μου τους κύκλους τάραττε
Αρχιμήδης

andreas_p

Επειδή αυτό που σου πρότεινε η δ/ντριά σου, το έκανα χρόοοοονια πριν και φυσικά το μετάνοιωσα. Και στην τελική οι ίδιοι οι 'συνάδελφοι'  ή το ίδιο το σχολείο που εξυπηρετείς ψηφιακά , πίσω από την πλάτη σου, θα σε λοιδορήσουν με εκφράσεις του τύπου :΄'Αποφεύγει τη μάχη στην τάξη', 'λουφάρει', 'κολλητή της δ/ντριας' κ. άλλα πολλά.

ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!!!!!

Πρώτα η διδασκαλία.

Να ψάξουν να βρουν τεχνικούς υποστήριξης ...


Και μην ξεχνάς σήμερα είσαι,  αύριο δεν είσαι ...

psaromeni

Παράθεση από: dkotanid στις 19 Ιαν 2010, 12:13:28 ΜΜ
Στο 5 ώρο αυτό ποιά μαθήματα έχεις;

ΑΕΠΠ, γυμνάσιο , κ εφαρμογές.

psaromeni

Παράθεση από: andreas_p στις 19 Ιαν 2010, 12:14:02 ΜΜ
'κολλητή της δ/ντριας'
Αυτό έχω την εντύπωση ότι ήδη το λένε γιατί γενικά μέχρι τώρα ήμουν πρόθυμη κ βοηθούσα γενικότερα ....

Παράθεση από: andreas_p στις 19 Ιαν 2010, 12:14:02 ΜΜ
Και μην ξεχνάς σήμερα είσαι,  αύριο δεν είσαι ...

Αυτό ξαναπες το, κ αν πάει κάτι στραβά άντε να αποδείξεις κ να εξηγήσεις ότι δεν έφταιγες...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: andreas_p στις 19 Ιαν 2010, 12:14:02 ΜΜ
στην τελική οι ίδιοι οι 'συνάδελφοι'  ή το ίδιο το σχολείο που εξυπηρετείς ψηφιακά , πίσω από την πλάτη σου, θα σε λοιδορήσουν με εκφράσεις του τύπου :΄'Αποφεύγει τη μάχη στην τάξη', 'λουφάρει', 'κολλητή της δ/ντριας' κ. άλλα πολλά.

Ανδρέα, σίγουρα κάποιοι θα το πουν, αλλά νομίζω ότι ΔΕΝ θα το πουν όλοι...
Ακόμη και να μην κάνει τη δουλειά, πάλι κάποιοι θα βρουν να πουν και κάποιοι όχι. Ο σλογκανισμός έχει και ακραίες τοποθετήσεις, αλλά δεν είναι όλοι σλογκανιστές.

ΓΕΝΙΚΑ, αν και ξεφύγαμε λίγο από το κυρίως θέμα, πιστεύω ότι δεν είναι καθόλου κακό να εργαζόμαστε σε ένα σχολείο, που είμαστε σήμερα, ακόμη και αν αύριο θα είμαστε αλλού. Η συνέπεια και η ποιότητα στην εργασία μας - πιστεύω ότι - θα πρέπει να είναι προς τις ψυχές των παιδιών και για το καλό της παιδείας και όχι σχετική με το αν έχουμε οργανική στο εν λόγω σχολείο ή όχι, ή αν μας πάει ο σύλλογος ή όχι. Επίσης η εργασία μας δε θα πρέπει ποτέ να συγκρίνεται με την εργασία των υπολοίπων. Αυτό είναι δουλειά του δντή. Υπάρχουν πολλοί ανίκανοι δντές, οι οποίοι φορτώνουν κυρίως τους φιλότιμους, αλλά μπορούμε να βάλουμε μόνοι μας μέτρο. Βέβαια ένα καλό και δίκαιο κλίμα ενθαρρύνει, αλλά δεν θα πρέπει η έλλειψή του να επισκιάζει τις θετικές πλευρές του χαρακτήρα μας και την διάθεσή μας για εργατικότητα.

Επομένως αγαπητή psaromeni (θα χρησιμοποιούσα το όνομά σου αν το γνώριζα), μη στενοχωριέσαι αν σε λένε "κάπως" και μη σταματήσεις να εργάζεσαι πρόθυμα. Αυτό όμως είναι εντελώς άσχετο με τη δουλειά που ζήτησε η δντριά σου να κάνεις και μάλιστα υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

geothe

Καλησπέρα συνάδελφοι (με την ευρεία έννοια του όρου).

Είμαι δάσκαλος και διευθυντής σε δημοτικό σχολείο της Καλαμαριάς. Βλέποντας τα βάσανα όλων σας στο forum αναθάρρησα λίγο γιατί αισθανόμουν ολίγον ηλίθιος. Αφού δυσκολεύονται και "ζορίζονται" οι συνάδελφοι της Πληροφορικής μια χαρά είμαι εγώ που έχω φτάσει στα όρια να σπάσω το  >:D μηχάνημα.

Το πρόβλημά μου είναι ο Συγχρονισμός με την κεντρική βάση. Τρώω πόρτα συνεχώς πρωί  και βράδυ.

Υπάρχει κανένα tip για τον αναξιοπαθούντα συνάδελφο της Πρωτοβάθμιας.

Δεκτή οποιαδήποτε βοήθεια.

Γιώργος Μπότσας