Αποστολέας Θέμα: Ύλη 2016-2017  (Αναγνώστηκε 2039 φορές)

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1431
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Ύλη 2016-2017
« Απάντηση #15 στις: 26 Οκτ 2016, 09:08:09 μμ »
Συνάδερφε gergerman μη περιμένεις ενημέρωση για το πως θα είναι το διαγώνισμα τετραμήνου. Στο στέκι αρκετοί συνάδερφοι ανεβάζουν κάποια θέματα, αλλά φέτος άλλαξε η ύλη οπότε δεν υπάρχει ακόμα κάτι "έτοιμο" για γραπτή εξέταση.Προφανώς θα επιλέξεις θέματα εσύ, ακολουθώντας τη νέα ύλη και τις οδηγίες για την αξιολόγηση του μαθήματος.
Πάντως και μένα με προβληματίζει η σειρά για τη διδασκαλία του μαθήματος, μιας και πρέπει να διδαχθούν αρχικά  θεωρητικές ενότητες για να μπορούν να εξεταστούν γραπτά στο τετράμηνο.
Εγώ λέω να ξεκινήσω απο τα τελευταία κεφάλαιο που προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

L_george

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 36
Απ: Ύλη 2016-2017
« Απάντηση #16 στις: 01 Νοέ 2016, 08:36:55 μμ »
Παραμένοντας πάντα στο πνεύμα του σχολικού βιβλίου, μπορούμε να φτιάξουμε μια τρίτη εφαρμογή σχετικά με τον υπολογισμό του Μέσου Όρου. Στην εφαρμογή μπορούν να τεθούν αρκετοί στόχοι.

fan

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 60
Απ: Ύλη 2016-2017
« Απάντηση #17 στις: 06 Νοέ 2016, 11:32:48 πμ »
Ενα διαγωνισμα στο Α τετραμηνο θα μπορουσε να ειχε κλειστου τυπου ερωτησεις, και ερωτησεις πανω σε ετοιμο κομματι κωδικα που εχει διδαχθει στην τάξη.
Διαγωνισμα στο εργαστηριο γινεται,αλλα χρονοβορο και πιθανον δυσκολο στην υλοποιηση(26 μαθητες ανα τμημα), και διαγωνισμα στη θεωρια οχι.
Σκεψεις που εχουν μεταφερθει και στο συμβουλο και τις εχει δεχτει.
Αφου θελουν ολοκληρωμενες εργαστηριακες ασκήσεις φετος και μαλιστα θεωρω εγω υψηλου επιπεδου για πολλους μαθητες ,ελαστικοτητα στην βαθμολογηση με επικεντρο στην ενασχοληση και κατανοηση.(τισοι  ΠΛΥΡΟΦΟΡΡΟΙΚΑΡΙΕΙ ειμαστε)
Αλλες ιδεες δεκτες αλλα νομιζω οτι το μυαλο μας στο τελος θα το καψουμε με αυτα που μας συμβαινουν.....