Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Θεωρώ ότι θα ήταν "Φάουλ" να εξεταστεί πάντως.
Νομίζω πως από λάθος παρέμεινε μέσα στην ύλη. Πώς μπορεί να εξετάζεις τη στοίβα χρόνου εκτέλεσης όταν έχεις αφαιρέσει εξ' ολοκλήρου τη στοίβα από την ύλη; Τι να καταλάβουν τα παιδιά διαβάζοντας αυτό μόνο του;
Πολύ σωστά!
Παράθεση
Το γεγονός ότι το πλαίσιο αυτό τυχαίνει να βρίσκεται μέσα στις σελίδες που είναι εντός ύλης, δεν το κάνει σχετικό από πλευράς περιεχομένου. Πιθανόν εκεί να το χώρεσαν οι γραφίστες. Από πλευράς περιεχομένου δεν έπρεπε να ανήκει στην ύλη.
Λάθος, ως προς το σχόλιο για την θέση και την σχετικότητα του πλαισίου. Το πλαίσιο προσπαθεί να εξηγήσει πως υλοποιείται η κλήση υποπρογραμμάτων (με δεδομένο ότι κάποιος έχει διδαχθεί όλα τα προηγούμενα). Οι συγγραφείς δεν είναι υπεύθυνοι για την κοπτοραπτική στην ύλη του υπουργείου και των παρ' αυτό!

Παράθεση
Το ίδιο θέμα έχω και με τις Δομές Δεδομένων Δευτερεύουσας μνήμης στο 3ο κεφάλαιο.
Εφόσον οι "άλλες δομές" είναι εκτός ύλης, γιατί τα αρχεία να είναι μέσα; Και πάλι το πλαίσιο αυτό είναι τοποθετημένο (από πλευράς σελιδοποίησης) κάπου που από πλευράς νοήματος/περιεχομένου είναι άσχετο (παρεμβάλλεται κάπου μέσα στην ταξινόμηση - γιατί ;; ).
Και πάλι Σωστό ως προς το ότι δεν είναι μέσα οι άλλες δομές (αν και το συγκεκριμένο ήταν εντός ύλης ακόμα και πριν να προστεθούν οι υπόλοιπες δομές).
Και πάλι Λάθος ως προς το σχόλιο για τη θέση του πλαισίου. Το πλαίσιο επιχειρεί να συνδέσει τις μεθόδους αναζήτησης και ταξινόμησης του βιβλίου που χρησιμοποιούν κάποιο πεδίο (δηλαδή κάποια στήλη πίνακα για τους μαθητές, αφού αυτούς μόνο ξέρουν) ως κριτήριο είτε για αναζήτηση είτε για ταξινόμηση, με τα αρχεία που ενώ είναι διαφορετικές δομές χρησιμοποιούν και αυτές (πρωτεύοντα και δευτερεύοντα) κλειδιά - πεδία για τις ίδιες λειτουργίες.

Παράθεση
Και αυτό κατά τη γνώμη μου, σύμφωνα με το πνεύμα της επιλογής της ύλης, και όχι με το γράμμα της, θα όφειλε να είναι έξω.


Να τονίσω για να μην παρεξηγηθώ ότι δεν είμαι μέλος της συγγραφικής ομάδας! ;)
2
Linux / Απ: Προτεινόμενοι browsers, flash και java
« Τελευταίο μήνυμα από gidarakos στις Σήμερα στις 01:42:02 μμ »
Άλκη τις εντολές του παρόντος θέματος - για browsers, flash, java - καλό είναι να τις ακολουθούμε και στη 16.04 ΜΑΤΕ;
3
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση Άλκη !
Δεν την πρόλαβα αυτή τη συζήτηση...
Μάλλον έγινε προτού ανακλύψω το στέκι, οπότε αφού έχει ήδη δαπανηθεί χρόνος και κόπος, δεν έχω πρόθεση να ανακατέψω τα πράγματα.
Τον καιρό εκείνο μάλιστα χρησιμοποιούσα τη Γλωσσομάθεια (αργότερα με κέρδισε ο Διερμηνευτής)  και είχα δοκιμάσει Διαδικασία χωρίς παραμέτρους με () και δούλευε κανονικά. Δυστυχώς δεν έτυχε να δοκιμάσω κάτι τέτοιο στο Διερμηνευτή (Διαδικασία χωρίς παραμέτρους είναι αρκετά άχρηση εδώ που τα λέμε)

Ο Διερμηνευτής καλώς γράφτηκε όπως γράφτηκε, δεδομένων των ασαφειών, των απόψεων και των απαντήσεων που υπήρχαν τη στιγμή εκείνη και δεν το κάνουμε θέμα, προς Θεού.
Είναι μια δουλειά που εγώ θαυμάζω έτσι κι αλλιώς.

Για μια ενδεχόμενη επόμενη προσέγγιση όμως, θα έλεγα ότι εδώ ίσως δημιουργούμε ασάφεια εκ του μη όντος, διότι κατά τη γνώμη μου το μόνο υπόδειγμα σύνταξης διαδικασίας που μπορεί να ληφθεί ως επίσημο, είναι αυτό στο οποίο αναφέρεται ο Στέργιος. Κανένα από τα παραδείγματα που λες δεν μπορώ να το δω ως υπόδειγμα σύνταξης Διαδικασίας χωρίς παραμέτρους αλλά μάλλον Διαδικασίας στην οποία δεν μας ενδιαφέρει τι παραμέτρους παίρνει, γιαυτό και δεν τις αναφέρει. Στη 222 (που είναι και το μόνο παράδειγμα εντός της τωρινής ύλης), θέλει να εξηγήσει την εμβέλεια των μεταβλητών και αν ανακάτευε παραμέτρους θα το περιέπλεκε το πράγμα - δε νομίζω ότι εννοεί οι Διαδικασίες να μην έχουν παραμέτρους, απλά δε θέλει να τις αναφέρει.

Θα έλεγα επίσης ότι για τα υπόλοιπα (πέραν του ότι είναι σε εκτός ύλης σημεία  >:D) δείχνει εν γένει πώς συντάσσεται μια διαδικασία γεγονότος (σε ΓΛΩΣΣΑ ;;; δε νομίζω, συχνά μιλάει για κάποιο "υποθετικό προγραμματιστικό περιβάλλον")  σε μια γλώσσα μάλιστα η οποία φαίνεται να υποστηρίζει και Αντικείμενα!!  (εκτός κι αν η ΓΛΩΣΣΑ είναι αντικειμενοστραφής και οδηγούμενη από το γεγονός και το ανακαλύπτω κι αυτό τώρα στα γεράματα  :D )
Παρατηρώ επίσης ότι οι Διαδικασίες αυτές δεν περιέχουν την εντολή ΑΡΧΗ και δεν βάζει underscore στο ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, πράγμα που μου λέει ότι αυτά τα παραδείγματα δεν έχουν γραφτεί με καμία πρόθεση αυστηρότητας όσον αφορά το συντακτικό της ΓΛΩΣΣΑΣ.

4
Πολυδιάστατοι πίνακες / Απ: Τρίωρο Διαγώνισμα στους Πίνακες από το Στέκι
« Τελευταίο μήνυμα από DmitrijPyc στις Σήμερα στις 01:10:13 μμ »
Θεμα 4ο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΘΜΕΑ_40
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΟΝ[8],ΤΕΜΠΤ1
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΣΚΟΡ[8,8],Ι,Κ,ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[8],ΣΥΜ1,ΣΥΜ2,Ξ,ΤΕΜΠΤ
  ΛΟΓΙΚΕΣ: ΦΛΑΓ
ΑΡΧΗ
  !Α ΕΡΩΗΤΗΜΑ
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 8
    ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ',Ι,'-ΗΣ ΟΜΑΔΑΣ'
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι]
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Ι] <-- 0
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  !Β ΕΡΩΤΗΜΑ

  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 8

    ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 8

      ΑΝ Ι<>Κ ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΤΑ ΓΚΟΛ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Η',Ι,'-Η ΟΜΑΔΑ ΟΤΑΝ ΕΠΕΞΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΗΣ',Κ,'-ΗΣ ΟΜΑΔΑΣ'
        ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΚΟΡ[Ι,Κ]
      ΑΛΛΙΩΣ
        ΣΚΟΡ[Ι,Κ] <-- 0
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  !Γ ΕΡΩΤΗΜΑ

  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 8
    ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 8
      ΑΝ Ι<>Κ ΤΟΤΕ
        ΑΝ ΣΚΟΡ[Ι,Κ]>ΣΚΟΡ[Κ,Ι] ΤΟΤΕ
          ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Ι] <-- ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Ι]+3
        ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΣΚΟΡ[Ι,Κ]=ΣΚΟΡ[Κ,Ι] ΤΟΤΕ
          ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Ι] <-- ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Ι]+1
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  !Δ ΕΡΩΤΗΜΑ

  ΦΛΑΓ <-- ΨΕΥΔΗΣ
  Ι <-- 2
  ΟΣΟ Ι<=8 ΚΑΙ ΦΛΑΓ=ΨΕΥΔΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΦΛΑΓ <-- ΑΛΗΘΗΣ

    ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 8 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Κ]>ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Κ-1] ΤΟΤΕ
        ΦΛΑΓ <-- ΨΕΥΔΗΣ
        ΤΕΜΠΤ <-- ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Κ]
        ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Κ] <-- ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Κ-1]
        ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Κ-1] <-- ΤΕΜΠΤ

        ΤΕΜΠΤ1 <-- ΟΝ[Κ]
        ΟΝ[Κ] <-- ΟΝ[Κ-1]
        ΟΝ[Κ-1] <-- ΤΕΜΠΤ1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Κ]=ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Κ-1] ΤΟΤΕ
        ΣΥΜ1 <-- 0
        ΣΥΜ2 <-- 0
        ΓΙΑ Ξ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 8
          ΑΝ Κ<>Ξ ΤΟΤΕ
            ΣΥΜ1 <-- ΣΥΜ1+ΣΚΟΡ[Κ,Ξ]-ΣΚΟΡ[Ξ,Κ]
          ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
          ΑΝ Κ-1<>Ξ ΤΟΤΕ
            ΣΥΜ2 <-- ΣΥΜ2+ΣΚΟΡ[Κ-1,Ξ]-ΣΚΟΡ[Ξ,Κ-1]
          ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
        ΑΝ ΣΥΜ1>ΣΥΜ2 ΤΟΤΕ
          ΦΛΑΓ <-- ΨΕΥΔΗΣ
          ΤΕΜΠΤ1 <-- ΟΝ[Κ]
          ΟΝ[Κ] <-- ΟΝ[Κ-1]
          ΟΝ[Κ-1] <-- ΤΕΜΠΤ1
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    Ι <-- Ι+1
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 8
    ΓΡΑΨΕ Ι,'-Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ=',ΟΝ[Ι],'ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ=',ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ[Ι]
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


5
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον / Απ: πίνακες ή όχι
« Τελευταίο μήνυμα από morfeus στις Σήμερα στις 08:43:08 πμ »
Καλησπέρα. όταν μία άσκηση λύνεται χωρίς πίνακες και κάποιο παιδί την λύσει με πίνακες , υπάρχει περίπτωση να του την πάρουν λάθος;

Ευχαριστώ!

Αν η άσκηση δεν επιδέχεται καθόλου πίνακες λόγω αδυναμίας ορισμού θέσεων εξαρχής, τότε κόβονται μόρια αλλά όχι όλα.
Αν η άσκηση ΜΠΟΡΕΙ να λυθεί και με πίνακες, τότε εδώ και τρία, που προσωπικά διορθώνω, χρόνια δεν υπάρχει ποινή μορίων.
6
Linux / Απ: Πιλοτικές εγκαταστάσεις Ubuntu 16.04
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Σήμερα στις 08:26:48 πμ »
Πηγαίνοντας Σύστημα → Προτιμήσεις → Ρυθμίσεις εμφάνισης → MATE Tweak → Διεπαφή → Panels, μας δίνονται κάποιες επιλογές για τους πίνακες εφαρμογών.
Κανονικά η προεπιλεγμένη είναι η  "Ubuntu MATE", η οποία μοιάζει με το περιβάλλον της 12.04.
Όμως τα sch-scripts αλλάζουν την προεπιλογή σε "Redmond", η οποία εμφανίζει μόνο μία γραμμή στο κάτω μέρος, παρόμοια με τα Windows ή με το Lubuntu, ώστε να μας γλυτώσει χώρο για τις παλιές οθόνες CRT που έχουν ανάλυση 1024x768.
Δοκίμασε από εκεί τις επιλογές. Σου κάνει κάποια; Αν γενικά ο κόσμος προτιμάει το Ubuntu MATE αντί του Redmond, να μην το ορίζουμε ως προεπιλογή στα sch-scripts.

Αντίστοιχη εντολή τερματικού/Επόπτη για επαναφορά των panels χωρίς να χρειαστεί να ανοίξουμε το MATE Tweak, είναι η:
Κώδικας: Bash
  1. mate-panel --layout redmond --reset & sleep 1; mate-panel --replace &
7
Δομή ακολουθίας / Απ: MOD για έλεγχο πολλαπλάσιου
« Τελευταίο μήνυμα από Καρκαμάνης Γεώργιος στις Χθες στις 11:58:25 μμ »
Μετα από διευκρίνηση που έχει αποσταλεί εσω και λίγα χρόνια, είναι γνωστό ότι οι τελεστές div mod χρησιμοποιούνται μονο ας θετικούς ακέραιους αριθμούς.
Αυτό ισχύει για τις ανάγκες του μαθήματος και σςν ασχολούμαστε μς οτιδήποτε άλλο.
8
Linux / Απ: Πιλοτικές εγκαταστάσεις Ubuntu 16.04
« Τελευταίο μήνυμα από aspd στις Χθες στις 10:09:55 μμ »
Στο λογαριασμό administrator είναι όλα καλά και δείχνει τα ανοιχτά παράθυρα, όπως στο πράσινο.
Σε λογαριασμό teacher δε θυμάμαι πώς ήταν όταν έφτιαξα το λογαριασμό, πάντως τώρα έχει κάτω γραμμή εργασιών όπως είναι το κόκκινο της εικόνας και δεν μπορώ να βάλω τα ανοιχτά παράθυρα να φαίνονται με τα ονόματά τους όπως είναι στο πράσινο.
Έκανα δοκιμές στο λογαριασμό administrator φτιάχνοντας και άλλη γραμμή εργασιών στο πάνω μέρος για να δω πώς μπορώ να εμφανίσω τα ανοιχτά παράθυρα όπως τα θέλω, αλλά δεν το κατάφερα.

9
στο κερασάκι είμαστε...... >:D >:D >:D
10
Άντεεεε!!!! :) :) :) :)
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10