Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ

Ξεκίνησε από notakis, 01 Νοε 2010, 12:28:37 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

notakis

Καλησπέρα, είμαι σχετικά καινούργιος εδώ, και θα ήθελα να σας θέσω ένα προσωπικό θέμα...
Είμαι μόνιμος καθηγητής με ωράριο 21 ώρες, τις οποίες συμπληρώνω σε 3 σχολεία, χωρίς όμως να είμαι σε κανένα από τα 2 εργαστήρια (τα 2 σχολεια έχουν κοινό εργαστήριο) υπεύθυνος εργαστηρίου, ούτε μέχρι τώρα έχει οριστεί κάποιος άλλος...
Η δικαιολογία της Δ/νσης είναι ότι δεν υπαρχει άλλος καθηγητής πληροφορικής στην περιοχή, για να του δώσουν 3 ώρες και να ορίσουν εμένα υπέυθυνο εργαστηρίου.
Το θέμα μου είναι αν μπορώ να διεκδικήσω τη μείωση ή έστω να μπω υπεύθυνος και να ζητήσω 3 ώρες υπερωρία.
Και επειδή η Δ/νση δεν είναι θετική, αν μπορώ να απευθυνθώ στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ της περιοχής (παρεπιπτοντως, δεν έχει σταλεί απάντηση στο πληνετ για την πρόταση του Συλλόγου Καθηγητών του Σχολείου για ορισμό υπευθύνου ΣΕΠΕΗΥ, το συγκεκριμένο e-mail απλά αγνοήθηκε).
Ευχαριστώ!

Vangelis

Γιατί δεν απευθύνεσαι στο σύμβουλό σου?   Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν έιναι αρμόδιο για τέτοια θέματα.

alkisg

Το σχολείο υποχρεούται να σε ορίσει υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ και να αναφέρει στη διεύθυνση ότι χρειάζονται καθηγητή Πληροφορικής για 3 διδακτικές ώρες.
Στη συνέχεια εάν η διεύθυνση δεν θέλει να στείλει άλλο άτομο, θα πρέπει να στείλει έγγραφο ότι σου αναθέτει 3 ώρες υπερωρία.
Αφού λάβεις αυτό το έγγραφο, τότε μπαίνεις να διδάξεις αυτές τις 3 ώρες.

Δείξε τον κανονισμό ορισμού υπευθύνων ΣΕΠΕΗΥ στο διευθυντή σου, ζήτα του να γίνει πρακτικό που να σε ορίζει, και πες του να ειδοποιήσει τη διεύθυνση για τις νέες ανάγκες σε διδακτικό προσωπικό.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα είτε ζήτα το εγγράφως (οπότε και θα λυθεί άμεσα το θέμα :)) είτε όπως είπε ο Vangelis επικοινώνησε με το σύμβουλο της περιοχής σου.

Παράθεση από: Κανονισμός ορισμού υπευθύνων ΣΕΠΕΗΥ