Οδηγίες Μελέτης Μαθητή

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 18 Σεπ 2016, 07:47:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Manolis Kosmidis

Το συμπληρωματικό φυλλάδιο στις Οδηγίες μαθητή (Παράρτημα Β, Διδακτικές Ασκήσεις '15-'16) μπορεί ακόμη κάποιος να το βρει στον ιστοχώρο του ΙΕΠ:
www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Natural_Sciences/2016/2016_GGEL_ghm_desp_aepp_stud.pdf

Επίσης, όλες τις λύσεις των ασκήσεων:
https://wp.me/P7Wwdn-R1

Είναι συλλογή ασκήσεων Πανελλαδικών και Διαγωνισμών Πληροφορικής. Οι τελευταίες περιέχουν και πιο προχωρημένα θέματα που ξεπερνούν όμως το περίγραμμα του μαθήματος και τον τρόπο εξέτασης, αλλά πιθανώς να αξιοποιηθούν διδακτικά με διαφορετικούς τρόπους.
To μάθημα της Πληροφορικής πιστεύω ότι πρέπει να περιέχει στοιχεία Ηλεκτρονικής, Ρομποτικής και της ανάπτυξης προϊόντων μέσω CAD. Επίσης, πρέπει να είναι project oriented και να βαθμολογείται ανάλογα. Η ΑΕΠΠ, πιστεύω ότι θα γίνει το πρώτο μάθημα που θα εξετάζεται με adaptive online testing.
https://aepp.gr

nikolasmer

Παράθεση από: Manolis Kosmidis στις 24 Απρ 2017, 09:53:56 ΜΜ
Το συμπληρωματικό φυλλάδιο στις Οδηγίες μαθητή (Παράρτημα Β, Διδακτικές Ασκήσεις '15-'16) μπορεί ακόμη κάποιος να το βρει στον ιστοχώρο του ΙΕΠ:
www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Natural_Sciences/2016/2016_GGEL_ghm_desp_aepp_stud.pdf

Επίσης, όλες τις λύσεις των ασκήσεων:
https://wp.me/P7Wwdn-R1

Είναι συλλογή ασκήσεων Πανελλαδικών και Διαγωνισμών Πληροφορικής. Οι τελευταίες περιέχουν και πιο προχωρημένα θέματα που ξεπερνούν όμως το περίγραμμα του μαθήματος και τον τρόπο εξέτασης, αλλά πιθανώς να αξιοποιηθούν διδακτικά με διαφορετικούς τρόπους.
Ξανά μπράβο
Πολύ ωραία.
Ιδίως οι λύσεις στους πανελλήνιους διαγωνισμούς .
Ευχαριστώ για αυτή τη δουλειά .
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

dkonetas

Παράθεση από: ozorgnax στις 26 Οκτ 2016, 08:10:00 ΠΜ
Εγώ προσωπικά πληροφορήθηκα την ύπαρξή του από αυτό το φόρουμ οπότε έψαξα να δω αν το έχουμε και το έδωσα στα παιδιά. Δεν είχε έρθει ακόμα όταν μοιράζαμε τα βιβλία στην αρχή της χρονιάς, αλλά το στείλανε με μια συμπληρωματική παραγγελία αργότερα και από ότι έμαθα το ίδιο έγινε και σε άλλα λύκεια της περιοχής. Πιστεύω ότι μπορεί κάποιοι συνάδελφοι να μην το έχουνε πάρει είδηση.
ακριβώς την ίδια τακτική ακολούθησα αλλά παρά τις συνεχείς συμπληρωματικές παραγγελίες δεν το παραλάβαμε ποτέ. Πρόσφατα αναγκάστηκα και το έβγαλα σε φωτοτυπίες για όλους... για να μετριάσω την αδικία. 
Είμαι σίγουρος όμως ότι υπάρχουν αρκετά σχολεία των οποίων οι μαθητές δεν γνωρίζουν την ύπαρξή του. Κρίμα γιατί είναι μία καλή προσπάθεια που "αναβαθμίζει" το παρεχόμενο υλικό του μαθήματος.

Obelix

Υπάρχουν και σχολεία στα οποία οι μαθητές έλαβαν τις Οδηγίες Μελέτη, αλλά όχι το Τετράδιο Μαθητή.

akis_taz

Καλησπέρα σε όλους.
επισυνάπτω μια λύση για το ασανσέρ. Σίγουρα θα μπορούσε να έχει καλύτερη εκφώνηση.

akis_taz

Και η τελική άσκηση 10 από τη σελίδα 99 με το μενού επιλογών.
Εδώ θα βρείτε και μια έκδοση της εκφώνησης στην οποία έχουν προστεθεί πάρα πολλά πράγματα για να έχει νόημα. Εννοείται ότι μπορεί με διαφορετική εκφώνηση, να γίνει πολύ πιο απλή άσκηση. Εγώ την δείχνω σαν λύση και την εξηγώ στα παιδιά.
Νομίζω ότι μπορεί να πέσει οποιοδήποτε κομμάτι της ως άσκηση για πανελλήνιες, αλλά όχι ολόκληρη.

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

να ρωτήσω, υπάρχουν κάπου οι επίσημες λύσεις των ασκήσεων του τετραδίου μελέτης του μαθητή, να τσεκάρω την φιλοσοφία των λύσεων  ??? πάντως ακόμη και φέτος δεν έχει μοιραστεί σε όλα τα σχολία από αυτά που λένε οι μαθητές μου