Μοριοδότηση για θέσεις διευθυντών

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 03 Μαρ 2011, 10:48:41 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Από χτεσινή αρθογραφία (αν και ήταν γνωστά τα περισσότερα), προκύπτει πως η μοριοδότηση για τις θέσεις στελεχών, θα είναι:

  • Διδακτορικό δίπλωμα στον τομέα των επιστημών αγωγής ή της οργάνωσης διοίκησης εκπαίδευσης ή στην ειδικότητα: 6 μονάδες
  • Μεταπτυχιακός τίτλος: 4 μονάδες.
  • Μετεκπαίδευση σε διδασκαλείο (πρωτοβάθμια εκπαίδευση): 3 μονάδες.
  • Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ: 3 μονάδες.
  • Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή Σχολής Νηπιαγωγών (εφόσον δεν χρησιμοποιήθηκε για διορισμό): 1 μονάδα.
  • Νέες τεχνολογίες: Α' επίπεδο 2 μονάδες, Β' επίπεδο 3 μονάδες.
  • Ξένες γλώσσες: Επίπεδο Β2 1,5 μονάδα, επίπεδο ανώτερο του Β2 2,5 μονάδες.
  • Συνέντευξη: Εως 15 μονάδες.
  • Συμβολή στο εκπαιδευτικό έργο: Εως 12 μονάδες (δε υπολογίζεται κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου).
  • Υπηρεσιακή κατάσταση: Εως 8 μονάδες (μισή μονάδα για κάθε έτος πέραν των 8 ετών εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας που είναι προαπαιτούμενο για τη συμμετοχή στη διαδικασία).

και θέλω να επικεντρωθώ στην πιστοποίηση Α, Β
μετά από 10 χρόνια αναγνωρίστηκε στους πληροφορικούς το μόριο της πιστοποίησης Α (το πώς έγινε αυτό είναι άλλη συζήτηση)...

Προσπερνώ, το ότι 3 μόρια για το Β επίπεδο είναι πολλά, μιας και το μεταπτυχιακό είναι 4!!!!

οι πληροφορικοί (και αρκετοί άλλοι κλάδοι), δεν έχουν Β επίπεδο ακόμη (τώρα δειλά δειλά 2 μόνο κέντρα στην Ελλάδα ζήτησαν αιτήσεις πληροφορικών για επιμορφωτές Β επιπέδου). Πέρα από αυτό πολλά προγράμματα όλων των κλάδων σε όλη την Ελλάδα ακυρώνονται πολλές φορές λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας επιμορφωτών. Με απλά λόγια, μπορεί κάποιος να θέλει να αποκτήσει αυτό το χαρτί και να μη μπορεί για αντικειμενικούς λόγους που δεν εξαρτώνται από αυτόν!!!

Δεν είναι αντισυνταγματικό να προκηρύσσεται μια θέση και να μην είναι ισότιμοι (να μην ξεκινούν από την ίδια αφετηρία) όλοι οι υποψήφιοι;

Σε τελική ανάλυση, οι "παραδοσιακοί" κλάδοι της εκπαίδευσης εκτός από τις διδακτικές ώρες, μπορούν να μονοπωλούν και τις διοικητικές θέσεις; Είναι κάτι που η ΠΕΚΑΠ, πρέπει να θέσει στο τραπέζι...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παναγιώτη, σαφώς έχεις δίκιο.

είναι μια συζήτηση που έχει γίνει, και ξαναγίνει, και ξαναγίνει.........
και είναι κοινή απορία όλων.

από την άλλη, για ποιο λόγο να καρπώνονται των μορίων συνάδελφοι, που διδάσκουν πληροφορική, αλλά κατ' ουσίαν δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο; τώρα θα μου πεις, πόσοι από τους πιστοποιημένους άλλων κλάδων έχουν τελικά σχέση με τις ΤΠΕ...

θεωρώ πως ποτέ δεν θα καλυφθούν με απόλυτη δικαιοσύνη όλες οι περιπτώσεις.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis

Ο νομοθέτης δε γνωρίζει πάντα όλες τις περιπτώσεις, γι' αυτό πρέπει να τον ενημερώσουν οι ενδιαφερόμενοι...

Και ύστερα, πρέπει να αντιδράσει, είτε αλλάζοντας την αρχική του σκέψη, είτε -αν εμμένει σε αυτήν- τεκμηριώνοντας την άποψή του...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Νίκος Αδαμόπουλος


Vangelis

Για τη συζήτηση να σημειώσω ότι η πιστοποίηση Α επιπέδου (την οποία έχουν οι Πληροφορικοί) μετράει 2 μόρια και η  Β επιπέδου 3 μόρια.  Άρα η διαφορά είναι 1 μόνο μόριο.

Φυσικά και αυτή η διαφορά  μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο αλλά αυτό το πρόβλημα το έχουν όλες οι ειδικότητες και περισσότερο μάλιστα οι άλλες που μερικές θα έχουν μόνο ορισμένους από τους υποψήφιους  επιμορφωμένους.  Πιστεύω ότι είναι θέμα ΟΛΜΕ.

poursali

συμφωνώ απόλυτα με τον ptsiotakis..
δεν είναι δυνατόν μια μερίδα μόνο υποψηφίων να μπορεί να στοχεύσει στο "άριστα"... αυτό το δικαίωμα δεν πρέπει να στερείται από κανέναν...
επίσης μια απορία.. στις ξένες γλώσσες ισχύει (ακόμα) το παράλογο οι καθηγητές αγγλικής φιλολογίας κλπ να μην παίρνουν τα μόρια για την ξένη γλώσσα τους;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

P.Tsiotakis

Βαγγέλη, αρχικά υπέθεσα πως κάποιος που έχει πιστοποίηση Α και πιστοποίηση Β θα λαμβάνει 2+3=5 μόρια
αν λαμβάνει μόνο 3, τότε προφανώς η αδικία είναι πολύ μικρότερη.

Ωστόσο, η αδικία υφίσταται καθώς πρέπει όλοι να έχουν τη δυνατότητα να επιμορφωθούν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και μετά να συμπεριλαμβάνονται στη μοριοδότηση αυτά τα προσόντα. Ακόμη κι αν γίνεται κάποιο πρόγραμμα σε κάποιο νομό, οι συμμετέχοντες επιλέγονται με κλήρωση...
Καταλαβαίνω πως μπορεί να υπάρξει μια μεταβατική περίδος. Όμως, σε 4 χρόνια (νέες κρίσεις) θα έχουν οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων σε όλη την Ελλάδα -όσοι το επιδίωξαν- τη δυνατότητα να επιμορφωθούν στο Β επίπεδο;

Και εν τέλει γιατί μοριοδοτείται ένα τρίμηνο σεμινάριο;
Κατά τη γνώμη μου απλά θα έπρεπε να είναι ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ να έχεις πιστοποίηση επιπέδου Α για να λάβεις διοικητική θέση, και να μη μοριοδοτείται. Και η πιστοποίηση Β, θα έπρεπε να λαμβάνει κάτω από το 1/3 των μορίων του μεταπτυχιακού...

veni

Να μιλήσουμε και για τη νησιωτικότητα;
Μπορεί ο κάτοικος ενός νησιού να μεταβεί έστω στην πρωτεύουσα του νομού του (σε άλλο νησί) για να επιμορφωθεί;
Τι κόστος (οικονομικό , οικογενειακό) αυτό συνεπάγεται;

Αυτό είναι δημοκρατικό;
Επειδή έχουμε αποκλειστεί πολλές φορές από διαδικασίες-δυνατότητες  επιμόρφωσης καταθέτω την ένστασή μου για προβληματισμό.
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

Vangelis

Για λόγους  πρακτικούς δεν είναι δυνατό να  γίνει ταυτόχρονη επιμόρφωση όλων των καθηγητών.  Φυσικά θα πρέπει να ληφθεί πρόνοια έτσι ώστε να επιμορφωθούν άλλοι όσοι επιθυμούν και ανεξάρτητα (όσο είναι δυνατόν) από τον τόπο διαμονής τους.

Αν θυμόσαστε και την αρχαία Αθήαν έλεγαν ότι η Δημοκρατία υπάρχει μέχρι εκεί που φτάνει η φωνή του ρήτορα.  Υπάρχουν λοιπόν φυσικά όρια και εμπόδια. 

tom

Παράθεση από: Vangelis στις 04 Μαρ 2011, 01:29:04 ΜΜ
Αν θυμόσαστε και την αρχαία Αθήνα έλεγαν ότι η Δημοκρατία υπάρχει μέχρι εκεί που φτάνει η φωνή του ρήτορα.  Υπάρχουν λοιπόν φυσικά όρια και εμπόδια. 

Νομίζω η τεχνολογία των ημερών μας και το Διαδίκτυο, τουλάχιστον, μας υποχρεώνουν να ξεπεράσουμε τα φυσικά όρια και εμπόδια, προκειμένου να υπάρχει Δημοκρατία.

Άλλωστε το Διαδίκτυο είναι το τελευταίο Δημοκρατικό μέσο ενημέρωσης και επικοινωνίας που έχει απομείνει...
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

lykos

Και τι έγινε αν έχεις 5 μετρήσιμα μόρια παραπάνω. Έρχεται το πυσδε, τα μαγειρεύει, διότι
Παράθεση# Συνέντευξη: Εως 15 μονάδες.
# Συμβολή στο εκπαιδευτικό έργο: Εως 12 μονάδες
και πάπαλα... Πόσοι αδικηθέντες των κρίσεων του 2007, θέλησαν/μπόρεσαν να κυνηγήσουν δικαστικά αυθαιρεσίες πυσδε? Αν δεν τιμωρούνται οι ένοχοι δεν βάζουν μυαλό οι επόμενοι, οπότε εμείς θα συνεχίζουμε να μετράμε τα - πολλά - κουκιά μας και στο τέλος χάνουμε με διαφορά γλώσσας (αντί στήθους).
Δεν θέλω να σας κουράσω με συγκεκριμένα παραδείγματα, δεν αντέχω όμως να μην αναφέρω ένα τρανταχτό: Στή Λάρισα δικαιώθηκε το 2010 υποψήφιος (του 2007) σύμβουλος, έγινε σύμβουλος, πήρε αναδρομικά και το επίδομα (χωρίς φυσικά να επιστραφεί το αντίστοιχο απ' τον - παρανόμως - επιλεγέντα...). Ποιός πληρώνει το λογαριασμό?  Εμείς πάλι... Δεν θάπρεπε να τα πληρώσουν αυτοί που  - τελεσίδικα - παρανόμησαν? Η Δημοκρατία είναι καλή! Ως λέξη...

Βασίλης Λυκοστράτης

lykos

Μειώθηκε ή αυξήθηκε η βαρύτητα της "συνέντευξης"? Μάλλον αυξήθηκε:
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=25179