Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 01 Ιουν 2012, 10:04:35 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιώργος Κατσαούνος

Παράθεση από: petrosp13 στις 01 Ιουν 2012, 11:28:43 ΜΜ
Η εκφώνηση λέει ότι η επανάληψη πρέπει να σταματήσει όταν το διαθέσιμο ποσό έχει μειωθεί τόσο, ώστε να μην είναι δυνατή η επιδότηση ούτε ενός έργου μικρής κατηγορίας
Άρα, αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα ακόμα, συνεχίζουμε
Έργα που δεν μπορεί να καλύψει ο οργανισμός, απορρίπτονται
Μέχρι πλέον να μην έχει νόημα να συνεχίσουμε, γιατί το ποσό είναι τόσο μικρό που δεν μπορεί να καλύψει ούτε το μικρότερο δυνατό μικρό έργο (200.000)
Δεν λέει ότι αν η επιδότηση του τρέχοντος έργου υπερβαίνει το διαθέσιμο ποσό, σταματάμε. Αυτό δεν αναφέρεται πουθενά
Σαφές
Μάλλον αντιλαμβάνομαι διαφορετικά το "ούτε ενός έργου μικρής κατηγορίας".  Δεν μου πάει αυτόματα στο μυαλό το μικρότερο δυνατό, αλλά η αδυναμία χρηματοδότησης "ενός έργου μικρής κατηγορίας".  Πάντως θα προτιμούσα μια διατύπωση σαν αυτή που ανέφερες π.χ. " Έργα που δεν μπορεί να καλύψει ο οργανισμός, απορρίπτονται, μέχρι πλέον να μην έχει νόημα να συνεχίσουμε, γιατί το ποσό είναι τόσο μικρό που δεν μπορεί να καλύψει ούτε το μικρότερο δυνατό μικρό έργο".  Μια τέτοια διατύπωση πιστεύω ότι θα ήταν αρκετά πιο σαφής εφόσον απευθύνεται σε μαθητές που πιθανόν δεν μπορούν να καταλάβουν και την σύνδεση με πραγματικές καταστάσεις.

mikerock

Παράθεση από: petrosp13 στις 01 Ιουν 2012, 10:59:36 ΜΜ
Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω ποια είναι η ασάφεια
Είμαι ο γραμματέας του οργανισμού και μας έχουν μείνει 130000 ευρώ για επιδότηση
Έρχεται ένας υπεύθυνος έργου προυπολογισμού 380000 και δεν μπορώ να τον εξυπηρετήσω
Άλλος με 360.000 και δεν μπορώ επίσης
Θα περιμένω να έρθει κάποιος που να μπορώ να εξυπηρετήσω με τα χρήματα που μου απομένουν
Ποιο είναι το παράλογο;;;
συνάδελφε αφού επιμένεις σου λεω το εξής...δηλαδή περιμένεις να σου έρθει ντε και καλά καποιος με 130000 ευρώ επιδότηση;

Επιμένουμε η διατύπωση ήταν του ποδιού όπως και του Δ θέματος...Ευκολα θέματα αλλά απαράδεκτα...μας κάνουν ρεζίλι....περιμένω    το συγνώμη της επιτροπής, καθώς ήταν στην επιτροπή και αρκετά άτομα γνωστα που γραφουν και στο στέκι...δεν μπορούμε να κάνουμε ωραιες συζητήσεις για θεματα κα να βλέπουμε ασαφής διατυπώσεις που να προσπάθούμε με νυχια και δόντια να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.
Εγώ δεν είπα ότι η απάντηση που δοθηκε με βάση τη διατύπωση είναι λάθος ΑΛΛΑ, ότι η διατύπωση είναι απαράδεκτη και δεν στέκει....
το δυστυχημα είναι ότι αρκετοί πολύ καλοί (με κλιση στον προγραμματισμό) μαθητές, σκεφτηκαν ότι κατι πονηρό έχει η διατυπωση και δεν πάει κάτι καλά και γραψανε αυτό που έπρεπε.
ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ, προφανως και το ξερεις καλά το flag (done) δεν είναι παπαγαλία και ελάχιστοί μαθητές το καταλαβαίνουν.
Αυτά τα λέμε όχι προφανώς για να πανικοβληθούν οι μαθητές , αλλά για  να καταλάβουμε όλοι μας καποια φορά, ότι πρέπει να στειλουμε μια καλή συντονισμένη απάντηση στην ΚΕΕ που εχει κάνει το μάθημα μας ότι να ναι (μας  βαζουνε ότι τους καταβένει, γιατί Φυσική ΚΑΙ Μαθηματικά δεν τα πήγαν καλά  και όχι θεματα που προάγουν την κριτική ικανότητα.
Αρκετοί που ήδη με κρίνατε, έχετε επανηλειμμενως τονίσει στο στεκι ότι πρέπει να προάγεται η σωστη διατύπωση και από ότι έχω προσέξει (και κακώς που τόσο καιρό δεν σχολίαζα) είστε ιδιαίτερα προσεχτικοί με τις λεπτομέρειες .
Για αυτό και μου κάνει τρομερή εντυπωση ότι συμφωνειτε με τη βλακώδη αυτή διατυπωση.
ΟΧΙ κύριοι, δεν συμφωνούμε και ηδη έν τω μεταξύ έχουμε βρεθεί πολλά άτομα και αποφασίσαμε να στείλουμε προς την ΚΕΕ συγκεκριμενη απάντηση για τα θέματα τους , οπως και στις ενημερώσεις για τις βαθμολογήσεις θα τους τα ψάλουμε και για το Γ΄Θέμα και για το Δ΄θέμα.

Μη τους χαιδευουμε.
Σημερα όλα τα σχολεια και τα φροντιστηρια βουίζουν με τις ασαφειες του ΑΕΕΠ, ξανα και ξανα..
Να σας θυμίσω ότι είμαστε υπο ατμόν.... (το μάθημά μας)
Το μάθημα θέλουν πολλοί να το βγάλουν από τις πανελλήνιες ...(π.χ. βλέπε Χατζητεγας , αρχιφροντιστηριαρχης,  βρειτε στο ιντερνετ να δειτε πως μας περιποιείται)
Δεν επιτρέπουμε σε μερικούς (απαράδεκτους ) να μας γελοιοποιούν με τις εκφωνήσεις τους και να δίνουν δικαίωμα σε πολλούς να μας αμφισβητούν.
Ειδατε οι φυσικοί βγήκαν και έκραξαν την επιτροπή τους. και μπράβο τους..εμείς κάθε χρόνο φασκουμε και αντιφάσκουμε...
Όλοι το 2010 φωνάζατε για το θεμα αν ήταν ή οχι πίνακας...και όμως οι περισσότεροι βαθμολόγήσαμε υπέρ των παιδιών, γιατί αν περιμέναμε την υποστηριξή σας, θα είχαμε 70% με 80% κάτω από τη βάση..
Σκεφτείται λίγο πριν γραψετε ο κάθε ένας ότι θέλει...
ΟΚ έχετε δικιο γραψαμε σαν απάντηση αυτό που ζήτησαν ...αλλά αυτό που ζήτήσαν ηταν σαφής και σωστό;;;
Ψαχνω να βρω ακριβως το ποσό που μου λείπει ;;;  σε παιδιά απευθυνόμαστε....
Του χρόνου τι θα πούμε στους μαθητές μας, κάντε ότι σας λεει η διατυπωση μην σκεφτείται κάτι έξυπνο ή αν δεν ισχυει αυτό που γράφει ..ισχύει σιγουρα....


Με εκτίμηση και χωρίς παρεξήγηση.

Stefevan

Παράθεση από: mikerock στις 01 Ιουν 2012, 11:59:01 ΜΜ
περιμένω    το συγνώμη της επιτροπής

συμφωνώ! αλλά τι νομίζεις ότι θα είναι τα μέλη της επιτροπής? άτομα που βαριούνται και το κάνουν μόνο για το χρήμα... να τα αρπάξουν αυτές τις μέρες...(πάντα υπάρχουν και οι αξιόλογοι). τα θέματα θα έπρεπε να είναι άψογα. είναι αδικαιολόγητοι.. τόσοι καθηγητές μαζεμένοι και να κάνουν και λάθη σε θέματα..? πχ φυσική.
σιγά μην έχουν όρεξη να ασχοληθούν και να φτιάξουν ένα περιποιημένο διαγώνισμα.... Ελλάδα.... άλλη μια φορά φαίνεται η κατάντια αυτής χώρας... όλα αλυσίδα είναι!

Και ξαναλέω... να μην απαντούν στο ερώτημα τι είναι επιδότηση? (λες και θα έδιναν τη λύση...)  :o Υπερόπτες... ψωνάρες!!

evry

επειδή τελευταία λόγω της περιρρέουσας ατμόσφαιρας έχω ένα μικρό πρόβλημα με την ανθρωποφαγία μήπως θα μπορούσες να μας πεις Stefevan πόσο παίρνουν τα μέλη της επιτροπής?

Παράθεση από: Stefevan στις 02 Ιουν 2012, 12:05:57 ΠΜ
συμφωνώ! αλλά τι νομίζεις ότι θα είναι τα μέλη της επιτροπής? άτομα που βαριούνται και το κάνουν μόνο για το χρήμα... να τα αρπάξουν αυτές τις μέρες...(πάντα υπάρχουν και οι αξιόλογοι). τα θέματα θα έπρεπε να είναι άψογα. είναι αδικαιολόγητοι.. τόσοι καθηγητές μαζεμένοι και να κάνουν και λάθη σε θέματα..? πχ φυσική.
σιγά μην έχουν όρεξη να ασχοληθούν και να φτιάξουν ένα περιποιημένο διαγώνισμα.... Ελλάδα.... άλλη μια φορά φαίνεται η κατάντια αυτής χώρας... όλα αλυσίδα είναι!

Και ξαναλέω... να μην απαντούν στο ερώτημα τι είναι επιδότηση? (λες και θα έδιναν τη λύση...)  :o Υπερόπτες... ψωνάρες!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Stefevan

να ήταν άψογοι και να μη δημιουργούσαν προβλήματα και σύγχυση να μην λέγαμε τίποτα. διάβαζα μια μέρα την λίστα, δεν θυμάμαι, πάντως είναι πολλά γι'αυτό που κάνουν αν τα αθροίσεις. δεν κατάλαβα όμως το ανθρωποφαγία  :-\

Stefevan

άσε το χαρτί που χαλάνε κάθε χρόνο για ΑΝΟΗΣΙΕΣ! αλλά ποιος νοιάστηκε για το χαρτί

evry

το ανθρωποφαγία πάει στην ευκολία μας να κατηγορούμε τόσο εύκολα τους άλλους και πάει και στους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησεις.
Αν θες να κρίνεις τα θέματα και να πεις π.χ. ότι ήταν κακοδιατυπωμένα περισσότερο από άλλες φορές και εγώ μαζί σου. Μέχρι εκεί όμως.
Δεν θεωρώ σωστό να χαρακτηρίζεις κάποιον ειδικά όταν αυτός δεν μπορεί να βγει και να απαντήσει δημόσια όταν είναι μέλος της επιτροπής και καθηγητής σαν και εμάς.

Παράθεση από: Stefevan στις 02 Ιουν 2012, 12:53:51 ΠΜ
να ήταν άψογοι και να μη δημιουργούσαν προβλήματα και σύγχυση να μην λέγαμε τίποτα. διάβαζα μια μέρα την λίστα, δεν θυμάμαι, πάντως είναι πολλά γι'αυτό που κάνουν αν τα αθροίσεις. δεν κατάλαβα όμως το ανθρωποφαγία  :-\
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Stefevan

νευριάζω γιατί είναι τόσα μυαλά μαζί και πάλι δημιουργούνται προβλήματα. πως γίνεται αυτό? ίσως ήμουν υπερβολικός αλλά αν κρίνω από κάποιους καθηγητές οι οποίοι πρέπει να πάνε σπίτι τους (ακόμα θυμάμαι τα σχολικά χρόνια...όλοι έχουμε ζήσει καθηγητές) είμαι σχεδόν σίγουρος ότι υπάρχουν και τέτοιοι στις επιτροπές. επίσης είπα ότι υπάρχουν και αξιόλογοι καθηγητές.

πόσοι από αυτούς θα πήγαιναν να δώσουν θέματα χωρίς αποζημίωση?

η επιτροπή είναι τόσο απρόσωπη... που κρύβεται πίσω από ανακοινώσεις που δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν μπορεί ή όχι να απαντήσει. εξάλλου δεν είναι ένα άτομο αβοήθητο που το χτυπάω. μόνο αβοήθητο δεν είναι...
τέλος τα θέματα είναι η ίδια η επιτροπή ! ούτε συγνώμη δεν ζήτησαν για την φυσική και έπαιξαν με την ψυχολογία των παιδιών. τι είναι θεοί?? αυτά  :-\ συγνώμη αν κάποιος θίγεται

evry

Παράθεση
η επιτροπή είναι τόσο απρόσωπη... που κρύβεται πίσω από ανακοινώσεις που δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν μπορεί ή όχι να απαντήσει. εξάλλου δεν είναι ένα άτομο αβοήθητο που το χτυπάω. μόνο αβοήθητο δεν είναι...
τέλος τα θέματα είναι η ίδια η επιτροπή ! ούτε συγνώμη δεν ζήτησαν για την φυσική και έπαιξαν με την ψυχολογία των παιδιών. τι είναι θεοί?? αυτά  :-\ συγνώμη αν κάποιος θίγεται
Αν παρακολούθησες το θέμα στη Φυσική από την αρχή θα έχεις καταλάβει ότι η επιτροπή δεν είναι ο ηθικός αυτουργός όσων έγιναν
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Stefevan

ναι μπλέχτηκαν κι άλλοι   :P


καλό βράδυ  :)

amavidis

Η άποψή μου είναι ότι το θεμα Γ ναι μεν δεν ήταν πολυ καλά διατυπωμένο (όσον αφορά την επεξήγηση εννοιών όπως "επιδότηση") αλλά δεν ήταν πια και χάλια! Κατά τη γνώμη μου, θέμα περατότητας ή θέμα ασάφειας δεν υπάρχει. Μην ξεχνάμε ότι αν ποτέ δεν ρισκάρουμε στη διατύπωση θεμάτων θα καταλήξουμε να ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια.
Ειμαι υπέρ της ποιοτικής αναβάθμισης των θεμάτων χωρίς βέβαια να πάμε στα άκρα.
Τώρα, αυτά περί επιτροπής κτλ. είναι μάλλον άκαιρα. Το πλαίσιο το συζητάμε σε άλλο χρόνο.

Φιλικά

Vangelis

Δεν βλέπω να υποστηρίζεται η άποψη ότι οι μαθητές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν πίνακα για να λύσουν το θέμα και ανησυχώ :)


Ακούω ότι βρέθηκαν τέτοιες λύσεις, τις θεωρούμε σωστές;


Ώστε θα έπρεπε να δοθεί διευκρίνηση για το τι σημαίνει επιδότηση συμφωνω! ίσως θα έπρεπε να δοθούν διευκρινήσεις για το τι σημαίνει επενδυτικό έργο (εδω ως χώρα ξεχάσαμε τις επενδύσεις), τι σημαίνει εκταμίευση, προυπολογισμός κ.λπ όλες αυτές οι έννοιες δεν διδάκονται στο μάθημα μας και είναι απαράδεκτο να απαιτούνται  απο την επιτροπή.

P.Tsiotakis

κανένας μαθητής δεν έχει λάβει επιδότηση συσκευής κινητού, παρατηρώ ότι οι μαθητές στο σχολείου έχουν συσκευές του 1995
επίσης, κανένας δεν είναι από αγροτική οικογένεια

γιατί διαφορετικά δεν πρέπει να έχουν δικαίωμα ψήφου φέτος αφού δεν μπορούν να αξιολογήσουν τα προγράμματα των κομμάτων

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Vangelis στις 02 Ιουν 2012, 12:03:13 ΜΜ
Δεν βλέπω να υποστηρίζεται η άποψη ότι οι μαθητές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν πίνακα για να λύσουν το θέμα και ανησυχώ :)

Ακούω ότι βρέθηκαν τέτοιες λύσεις, τις θεωρούμε σωστές;

Οι Έλληνες είναι 11.000.000, άρα αν όλοι έχουν επενδυτικό πρόγραμμα και πάνε να αιτηθούν επιδότησης, ένας πίνακας τόσων θέσεων αρκεί.
Αν δικαιούνται και οι Ευρωπαίοι πολίτες δεν είμαι σίγουρος, ωστόσο ένας πίνακας 750.000.000 θέσεων σίγουρα θα είναι αρκετός.

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: Vangelis στις 02 Ιουν 2012, 12:03:13 ΜΜ
Δεν βλέπω να υποστηρίζεται η άποψη ότι οι μαθητές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν πίνακα για να λύσουν το θέμα και ανησυχώ :)


Ακούω ότι βρέθηκαν τέτοιες λύσεις, τις θεωρούμε σωστές;




Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Στη σελίδα 2 του θέματος υπάρχει απάντηση στο ερώτημα σου.  ;)