Αλλαγή Εκπαιδευτικού συστήματος

Ξεκίνησε από G-ORFANOS, 04 Φεβ 2004, 11:11:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

#15
Ο Σπύρος παρουσίασε πολύ ωμά την κατάσταση, όπως ακριβώς είναι στην πραγματικότητα...

Παρότι μέχρι σήμερα το κλίμα στα σχολεία που είμαι είναι καλό απέναντί μου, αυτό οφείλεται περισσότερο σε αυτά που προσφέρω και στο χαρακτήρα μου, παρά στο σεβασμό στην επιστήμη μου. Πώς να το κάνουμε, εγώ δεν είμαι φυσικός, ούτε μαθηματικός, είμαι πληροφορικος με μεταπτυχιακό

Παρόλα αυτά πιστεύω οτι με τη δημιουργία τομέα "Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών" και την μεταπήδηση σε αυτόν των μαθημάτων Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (λογικό το βρίσκω), χωρά η Χημεία στον Τομέα "Φυσικών και Τεχνολογικών Επιστημών" και έτσι ίσως να μην απειλούμαστε.

Βέβαια, αν το ίδιο το παιδαγωγικό δεν θεωρεί απαραίτητη την ύπαρξη μαθήματος αλγοριθμικής στα εξεταζόμενα τότε εμείς τι να πούμε;  ???

Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμη είναι το οτι για να περάσει οποιοσδήποτε σε οικονομική σχολή πρέπει να δώσει το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, γιατί δεν ισχύει το ίδιο για το μάθημα της ΑΕΠΠ για τα τμήματα Πληροφορικής ? Ποιος δεν το θεωρεί λογικό ?

Αν 180 πανεπιστημιακά τμήματα έχουν προαπαιτούμενες τις γνώσεις Χημείας (!!!!) τότε τι να πούμε ΓΙΑ ΟΛΑ τα πανεπιστημιακά τμήματα που είτε έχουν μάθημα αλγορίθμων και προγραμματισμού είτε ζητάνε από το πρώτο εξάμηνο "εργασίες γραμμένες στο υπολογιστή, παρουσιάσεις με το κείμενο να πετάει, στείλτε μου με e-mail τις απαντήσεις ..." και δεν ξέρω και γω τι άλλο

Τι να πούμε για την κοινωνία που θέλει (θέλει?) άτομα με συγκροτημένη και μεθοδική σκέψη που θα μάθουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ? Κάντε ΑΕΠΠ γιατί χανόμαστε  :juggle:

Που πήγε πια η λογική σε αυτόν τον παράλογο κόσμο ? Για ποια εκπαίδευση παλεύουμε ?  :furious3:

Η ΟΛΜΕ δεν συμμετέχει στη συζήτηση για το εξεταστικό? Θα τα πούμε με τους εκλεκτούς εκπροσώπους της και συναδέλφους μας στο μέλλον  

Με εκτίμηση, Παναγιώτης

mbathas

Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής