Οοοοοοοοο!!!!ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Ξεκίνησε από _pali_, 15 Απρ 2010, 09:33:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

iliasthes

Βαγγέλη να κάνω το εξής ερώτημα: Η Στέλλα Πρωτοντάριου από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία κρίθηκε τόσο ένοχη ώστε να κινήσει διαδικασία να την απολύσει. Η νέα πολιτική ηγεσία την έκρινε άξια επιβράβευσης. Και οι δύο αξιολογήσαν τη δουλειά της συγκεκριμένης δασκάλας. Πόσο απείχαν οι δύο αξιολογήσεις σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα για το ίδιο άτομο. Προσωπικά κάθε χρόνο αξιολογώ τη δουλειά μου, με τη βοήθεια των παιδιών, είτε με γραπτά ερωτηματολόγια, είτε με κουβέντα μαζί τους, που την κάνω σε ανύπτοπτο χρόνο (πχ πίνοντας καφέ μετά το τελευταίο μάθημα της χρονιάς), προσπαθώντας να εστιάσω σε συγκεκριμένα σημεία και όχι με γενικολογίες.
Ο φόβος όλων κα όχι αδικαιολόγητος είναι πως σε οτιδήποτε γίνεται τυπικά αξιολόγηση στο ελληνικό δημόσιο, γίνεται με κομματικά κριτήρια και με κριτήρια προσωπικών γνωριμιών. Γιατί να πιστέψω πως κάτι θα αλλάξει από τη στιγμή που λίγο πολύ οι ίδιοι πολιτικοί κάνουν rotation στα διάφορα υπουργεία εδώ και δεκαετίες?

Κρίσεις προϊσταμένων; αποσπάσεις, και χίλιες άλλες δυο διαδικασίες στις οποίες υποτίθεται οι υποψήφιοι κάθε φορά αξιολογούνται με διαφορετικά κριτήρια (πχ για θέσεις προϊσταμένων με βάση τα προσόντα τους και για αποασπάσεις με βάση κοινωνικά κριτήρια) . Γιατί να μην φοβάμαι οτι θα χάσω την αξιοπρέπεια μου και θα πρέπει να γλύφω στο μέλλον για να αξιολογούμαι θετικά.

Θέλω να πω πως κάθε τι που έρχεται να εφαρμοστεί πρέπει να το βλέπουμε και στο περιβάλλον που θα έρθει να εφαρμοστεί.

_pali_

Δελτίο Τύπου 20/04/2010
Υπουργείο Παιδείας: Ξένες Γλώσσες και Πληροφορική θα μοριοδοτούνται στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank20_4_10_23001.php

Keep Growing

Παράθεση από: Vangelis στις 21 Απρ 2010, 12:00:40 ΠΜ
Το σκέφτηκα και εγώ όταν άκουσα ότι πέθανε. Ο Κωνσταντάρας τον είχε τρελάνει στη φάπα! (στις ταινίες βέβαια).  Μετά που μεγάλωσε χάθηκε δεν είχα ακούσει τίποτα γιαυτόν.

Συχνά αναρωτιέμαι όμως τι κάνει τον άλλο έτοιμο να σου ρίξει φάπα?  μήοως την τραβάει ο σβέρκος μας?  μήπως η έλλειψη σοβαρότητας και αξιοπιστίας?
Το να βάλουμε μια ταμπέλα "Μη ρίχνετε φάπες"   εξασφαλίζουμε ότι δεν θα φάμε φάπες ή το αντίθετο?

Δυστυχώς οι φάπες πέφτουν έτσι και αλλιώς. Είτε σοβαρός και αξιόπιστος είσαι, είτε όχι, την φάπα σου θα την φας. Δε σου παίρνει κανείς συνέντευξη για να σου ρίξει η όχι φάπα.

Μάλιστα, όσο περισσότερο σοβαρός και αξιόπιστος είσαι, τόσο περισσότερες φάπες θα τρως.
Σου το λέω από προσωπική εμπειρία. ...
....
Είτε την βάλουμε (την ταμπέλα) λοιπόν, είτε όχι Βαγγέλη, τις φάπες θα τις ρίχνουν.
Το ζητούμενο πλέον είναι, να αποφεύγουμε όσο το δυνατόν περισσότερες.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

"Θέλω να πω πως κάθε τι που έρχεται να εφαρμοστεί πρέπει να το βλέπουμε και στο περιβάλλον που θα έρθει να εφαρμοστεί."

Χώρος ή περιβάλλον του προβλήματος.

Για να ενισχυθεί το επιχείρημα θα χρησιμοποιήσω το παράδειγμα του βιβλίου της Πληροφορικής γυμνασίου (Γ' τάξη) : "Η διαφορά 3-9 έχει λύση στο περιβάλλον των πραγματικών αριθμών (-6), ενώ δεν έχει λύση στο περιβάλλον των φυσικών αριθμών".
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: _pali_ στις 21 Απρ 2010, 07:12:34 ΠΜ
Υπουργείο Παιδείας: Ξένες Γλώσσες και Πληροφορική θα μοριοδοτούνται στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών

... σταθερά το υπουργείο όταν μιλάει για Πληροφορική μάλλον εννοεί γνώσεις ΤΠΕ από τους εκπαιδευτικούς και μαθητές. Για την κανονική Πληροφορική κανένα νεότερο;

Keep Growing

#35
Κάποιος συνάδελφος, ο Βαγγέλης, μίλησε εδώ μέσα για σοβαρότητα και αξιοπιστία.
Το ψάρι από το κεφάλι (του υπουργείου μας) βρωμάει:

Το ΨΕΜΑ της υπουργού

"...γιατί ο σημερινός νόμος δίνει μέχρι 5 ώρες υποχρεωτική υπερωρία στους εκπαιδευτικούς. ...."
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank20_4_10_2301.php


ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑΑΑΑΑ.

"....Για την κάλυψη των ωρών του προγράμματος μπορεί να ανατεθεί προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία μέχρι πέντε (5) ώρες την εβδομάδα σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων και σε εκπαιδευτικούς άλλου σχολείου με απόφαση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου. Η ανάθεση γίνεται με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων, αν πρόκειται για το ίδιο σχολείο ή με απόφαση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου, αν πρόκειται για άλλο σχολείο και εφόσον και στις δύο περιπτώσεις δεν υπάρχει προσφορά ,για προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία...." Ν.1566/85 Αρ.12
[]
".... Εάν οι προβλεπόμενες ώρες διδασκαλίας για κάθε μάθημα δεν καλύπτονται από το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και οι απομένουσες ώρες δεν δικαιολογούν θέση εκπαιδευτικού , τότε είναι δυνατόν οι ώρες αυτές να ανατεθούν στους εκπαιδευτικούς του σχολείου ή των πλησιέστερων σ  αυτό σχολείων με προαιρετική ή υποχρεωτική υπερωριακή διδασκαλία ή να προσληφθεί προσωρινός αναπληρωτής με μειωμένο ωράριο (άρθρο 17 § 2 του Ν.1566/85)..."  Δ2/21669/3.10.96 Υπ. Απόφαση.


http://www.docman.gr/Download/2751.aspx

Βγάλτε τα συμπεράσματά σας ......
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Είναι γεγονός ότι οι ειδήσεις φτιάχνονται κατά τα μέτρα τους, το ίδιο και οι εγκύκλιοι. Από τη στιγμή που το είπε η αννούλα, δημιούργησε μια κακή ιστορία, η οποία πανεύκολα μπορεί να γίνει εγκύκλιος και να εφαρμόζεται από... χθες!

Δε λέω, είναι πρόβλημα η κακή οικονομική μας κατάσταση ως έθνος, αλλά πνέει ένας αέρας υποτίμησης... νομίζω ότι είναι η 1η υπουργός που μας υποτιμά τόσο πολύ. Δε γνωρίζω αν φταίει η ίδια ή το επιτελείο της ή κάποιος άλλος, αλλά δε μπορεί να περνά προς τα έξω ότι είμαστε τεμπέληδες (όχι ότι δεν υπάρχουν τεμπέληδες, αλλά αυτό δεν αποτελεί τον κανόνα ούτε μπορούν να καούν τα χλωρά μαζί με τα ξερά). Και δεν σχολιάζω αρνητικά ούτε το κυβερνών κόμμα (εγώ δηλώνω ότι δεν ασχολούμαι με κόμματα, δηλώνω υπερκομματικός, ας βγει ένας καλός κι ας έχει ό,τι χρώμα θέλει), ούτε την υπουργό, ούτε κανένα άνθρωπο. Σχολιάζω τις λέξεις που ακούω/διαβάζω, τη συμπεριφορά & τη νοοτροπία!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

dim

    Ο Θεσμός του Μέντορα, όποιος και αν είναι αυτός, θα οδηγήσει τους νέους εκπαιδευτικούς σε μία τριτοκοσμική ομηρία από έναν και μόνο άνθρωπο ο οποίος με αδιευκρίνιστο τρόπο θα αποφασίζει για το μέλλον τους.
    Θα μπορούσε κάλλιστα να οριστεί ο αρχαιότερος εκπαιδευτικός της οικείας ειδικότητας ως ο αρωγός του νέου εκπαιδευτικού με σκοπό την παροχή συμβουλών, την αξιοποίηση της εμπειρίας και τη σωστή καθοδήγηση στα πρώτα του βήματα και όχι για να κρίνει ως μοναδική αυθεντία το υπηρεσιακό μέλλον του νέου συναδέλφου του.
  Ευριπίδη Στυλιανίδη  τ. Υπουργού  Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων 
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7547:2010-04-23-04-53-30&catid=279:2009-12-01-16-49-00&Itemid=741
και διάφορα άλλα.

evry

Που φτάσαμε ε? να κάνουμε quote τις δηλώσεις του Στυλιανίδη!!!
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι αυτό το κόλλημα που έχουν όλοι με την αρχαιότητα και με την προυπηρεσία. Η εκπαίδευση δεν είναι στρατός. Ένας εκπαιδευτικός που δεν κάνει καλά τη δουλειά του θα συνεχίσει να μην την κάνει καλά και στα 40 και στα 50 και στα 60.
   Σίγουρα η αρχαιότητα παίζει ρόλο αλλά δεν είναι το μόνο κριτήριο με το οποίο θα αξιολογήσουμε έναν εκπαιδευτικό. Είδαμε που έφτασε το δημόσιο με την νοοτροπία της εξέλιξης με μόνο κριτήριο την αρχαιότητα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ πιστεύω ότι για να μπορέσεις να γίνεις μέντορας δε χρειάζεσαι την αρχαιότητα (στην εκπαίδευση), αλλά να έχεις όνομα αρχαιοελληνικό...  ;D ;D ;D

Παράθεση από: evry στις 23 Απρ 2010, 03:01:51 ΜΜ
   Σίγουρα η αρχαιότητα παίζει ρόλο αλλά δεν είναι το μόνο κριτήριο με το οποίο θα αξιολογήσουμε έναν εκπαιδευτικό. Είδαμε που έφτασε το δημόσιο με την νοοτροπία της εξέλιξης με μόνο κριτήριο την αρχαιότητα

Σημ.: είστε συνονώματοι με τον Στυλιανίδη...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Keep Growing

Η απερίγραπτη.
Εγώ μπορεί να κάνω ορθογραφικά λάθη, αλλά κάποιοι άλλοι δεν ξέρουν να μιλούν.
Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται.

...

Τέτοιο μίσος και απαξίωση δεν έχω ξαναεισπράξει στην ζωή μου.
Ούτε σε εποχές Ανθόπουλου.
Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας εκπαιδευτικός.
Τι της έχω κάνει της κοπέλας και είναι απέναντί μου;
Μήπως κάτι δεν της πάει καλά και έχει μουλαρώσει;
Έλεος πια με την υποκρισία και την απαξίωση,
ΈΛΕΟΣ κυρία μου.


Ναι κυρία μου.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και μάλιστα της δευτεροβάθμιας, αν δεν το γνωρίζετε.
Και η απεργία κυρία μου είναι συνταγματικό δικαίωμα, αν δεν το γνωρίζετε και αυτό.

http://www.youtube.com/watch?v=K8Zq20XLmMg&feature=player_embedded#!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

"8.8 Το δικαίωμα της απεργίας

Η απεργία προστατεύεται από το Σύνταγμα και τους νόμους. Αποτελεί δικαίωμα των εργαζομένων που ασκείται από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις ως μέσο για τη διαφύλαξη και προαγωγή των οικονομικών, εργασιακών, συνδικαλιστικών και ασφαλιστικών συμφερόντων των εργαζομένων και ως εκδήλωση αλληλεγγύης για τους αυτούς σκοπούς.

Σύμφωνα με το ν.1264/82 άρθρο 22:

    * Απαγορεύεται κατά τη διάρκεια νόμιμης απεργίας η πρόσληψη απεργοσπαστών.
    * Απαγορεύεται η ανταπεργία (λοκ-άουτ)
    * Δεν επιτρέπεται η δικαστική απαγόρευση της απεργίας με ασφαλιστικά μέτρα

8.8.1 Κήρυξη απεργίας

Για την άσκηση του δικαιώματος απαιτείται προειδοποίηση του εργοδότη (ή της επαγγελματικής του οργάνωσης) 24 τουλάχιστον ώρες πριν από την πραγματοποίησή της.

Για τους εργαζόμενους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στο Δημόσιο, στους ΟΤΑ, στα ΝΠΔΔ και στις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, η λειτουργία των οποίων έχει ζωτική σημασία για την εξυπηρέτηση βασικών αναγκών του κοινωνικού συνόλου, απαιτείται η γνωστοποίηση των αιτημάτων με δικαστικό επιμελητή 4 πλήρεις ημέρες πριν την πραγματοποίηση της απεργίας.

Η απεργία στις πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις κηρύσσεται με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης. Για ολιγόωρες στάσεις, εφόσον δεν πραγματοποιούνται την ίδια μέρα ή μέσα στην ίδια εβδομάδα, αρκεί απόφαση του ΔΣ, εκτός αν το καταστατικό ορίζει διαφορετικά.

Η απεργία στις δευτεροβάθμιες και τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις κηρύσσεται με απόφαση του ΔΣ εκτός κι αν το καταστατικό τους ορίζει διαφορετικά. "

http://www.somtechnik.gr/Pravo/Synd.htm#8.6.3
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim


Keep Growing

Καλά που το είπες.
Πάω να βάλω τη μικρή για ύπνο.
....
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).