ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ

Ξεκίνησε από GNT, 07 Μαΐου 2008, 05:31:47 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

GNT

Καλησπέρα Συνάδελφοι.
Καλό κουράγιο ενόψει εξετάσεων.
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.Διορθώνοντας ενα γραπτό βρήκα ενα θέμα να έχει λυθεί με πίνακες ενώ θα μπορούσε καλλιστα να εχει λυθεί και χωρίς τη χρήση αυτών.Γενικά λοιπον θα ήθελα να ρωτησω αν "τιμωρείται" η ασκοπη χρήση πινάκων στις εξετάσεις.Είδα και ενα ακομη παρόμοιο θέμα στο φορουμ αλλα θα ήθελα μια ξεκάθαρη απάντηση.
Το σχολικό βιβλιο στην ενοτητα 9 αναφέρει τα μειονεκτήματα της χρήσης των πινάκων τα οποια ειναι και εντός ύλης.Συνεπώς θεωρώ οτι η χρήση πινάκων ενώ δε χρειάζεται, σε ασκηση συνεπαγεται "κόψιμο" μονάδων.
Η παραπάνω ειναι μια απορία που εχουν εκφράσει και μαθητές μου και συνάδελφοι.Θα μπορούσατε να μου απαντήσετε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γιώργος

Laertis

Εγώ δεν πρόκειται να κόψω μονάδες σε άσκηση που δεν απαιτεί χρήση πινάκων ενώ ο μαθητής κάνει χρήση πίνακα.
Αν ακολουθήσουμε αυτή την τακτική θα πρέπει να κόβουμε και για μια μη βέλτιστη ή αποδοτική λύση και πάει λέγοντας και άκρη δε θα βρούμε ποτέ...
Εξάλλου δεν είναι αυτό το αντικείμενο του μαθήματος ώστε να έχουμε αυξημένες απαιτήσεις στις λύσεις των μαθητών.

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

GNT

Ευχαριστω κατ'αρχιν για την απαντηση.Κι εγω ειμαι ελαστικος πανω σ'αυτο το ζητημα απλα δεν ξερω τι συμβαίνει με τους υπολοιπους συναδελφους.
Συνιστώ ωστόσο να αποφεύγεται οπου δεν ειναι απαραίτητη η χρήση των πινάκων.

klitos

δεν κοβουμε μοναδες ... εκτος αν υπαρχει ρητή οδηγια απο την επιτροπη θεματων 
κλητος χατζηγεωργιου

GNT

OK! Να ρωτήσω κατι αλλο τώρα...Στο θέμα 3 ΟΕΦΕ με τις οθόνες πολλοι μαθητες μου χρησιμοποίησαν Πίνακες περιορίζοντας ετσι τις δυνατότητες του προγράμματος...Εδώ πρέπει να τους κόψω μονάδες δεν πρέπει...???? >:D >:D >:D >:D

Laertis

Όταν δημοσιευτούν επίσημα τα θέματα και τα δούμε θα έχεις απάντηση  >:D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

bagelis

Σε μια εκφώνηση που λέει "να επαναλαμβάνεται η διαδικασία μέχρι να δοθεί για όνομα το κενό" εγώ προσωπικά θα έκοβα μονάδες σε μαθητή που χρησιμοποίησε πίνακα...

EleniK

Εδώ νομίζω ότι πρέπει να κόψεις μονάδες σίγουρα!
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

ntzios kostas

Προσωπικά προτείνω στους μαθητές μου να χρησιμοποιούν πίνακα μόνο όταν ο αριθμός των δεδομένων περιγράφεται επακριβώς από την εκφώνηση,(ή όταν υπάρχει τέλος πάντων ένα ανώτατο όριο τιμών εισόδου). Αν αυτή η άσκηση θα μπορούσε να λυθεί και χωρίς πίνακα, τους λέω να μην τους πολυαπασχολεί, αφού η απάντηση θα ληφθεί σωστή ( αλλιώς φεύγουμε από τον στόχο του μαθήματος ). Φανταστείτε ένας μαθητής για την λύση μίας άσκησης να αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσει πίνακα και στο τελευταίο ερώτημα να διαπιστώσει ότι η χρήση του ήταν επιβεβλημένη. Πρέπει να φτιάξει την άσκηση από την αρχή με το άγχος πλέον να αρχίζει να τον κυριεύει.

Τώρα όσον αφορά την άσκηση του Βαγγέλη,  αν ένας μαθητής χρησιμοποιήσει πίνακα, θα πρέπει να την χάσει σχεδόν ολόκληρη.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

Δόθηκε και μια "μάχη" πρόσφατα με αφορμή τις δομές στοίβα/ουρά, αλλά κατέληξε να αφορά στους πίνακες, στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1227.0

Εφόσον, θεωρούμε οτι οι πίνακες (και στην ψευδογλώσσα) είναι στατικές δομές δεδομένων σε μια άσκηση που το πλήθος των επαναλήψεων είναι άγνωστο, δε μπορούν να χρησιμοποιηθούν πίνακες. Συμφωνώ λοιπόν με τον Κώστα και τον Βαγγέλη.

Φυσικά, σε μια άσκηση με γνωστό το πλήθος των επαναλήψεων η επίλυση μπορεί να γίνει και με τη χρήση πινάκων χωρίς βαθμολογικές απώλειες.

Για το θέμα του ΟΕΦΕ δε μπορώ να απαντήσω διότι δεν έχω καταφέρει ακόμα να εντοπίσω τον torrent server που έχουν διαρρεύσει τα θέματα  :D  >:D