Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

toufeki

Φαντάζομαι ότι όσο περισσότεροι συνάδελφοι κάνουν κάτι αντίστοιχο τόσο το καλύτερο.
Τι λέτε; :)

Antigonh

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 08 Μαρ 2010, 03:34:52 ΜΜ
Το σχολείο του μέλλοντος εγώ το φαντάζομαι έτσι...........................
...
Θα με προτείνω για υπερυπουργό εθνικής οικονομίας και ευρωπαϊκής παιδείας!

Εγώ πάντως Λάμπρο μου να σε ψηφίσω ευχαρίστως!    ;D

Antigonh

Παράθεση από: toufeki στις 08 Μαρ 2010, 05:33:30 ΜΜ
Φαντάζομαι ότι όσο περισσότεροι συνάδελφοι κάνουν κάτι αντίστοιχο τόσο το καλύτερο.
Τι λέτε; :)

Αυτά τα συμβολικά εγώ δεν τα καταλαβαίνω βρε παιδιά. Συμβολική (και βολική για τα ταμεία του κράτους που γλυτώνουν καμμιά εξηνταριά ευρώ το κεφάλι) απεργία, συμβολικές πορείες στα αστικά κέντρα (όπου μας στραβοκοιτάνε οι μαγαζάτορες, οι ταξιτζήδες και οι λοιποί) από συμβολισμούς κάθε χρόνο να φάνε και οι κότες.

Από τη στιγμή που δεν μας θεωρεί κανείς παραγωγικό κλάδο, και δέκα μέρες απεργία να κάνουμε και είκοσι δεν τρέχει τίποτα, παρά μόνο τα χρέη μας. Τα παιδιά χαίρονται, οι υπουργοί κρυφογελάνε, οι γονείς αδιαφορούν στην αρχή κι αν το "παρατραβήξουμε" αρχίζει η γκρίνια και μετά το βρισίδι συνήθως.

Αυτά δε τα θεωρώ  αγώνα αλλά επαναστατική γυμναστική. Θα μου πείτε και η γυμναστική καλή είναι για να κρατιόμαστε σε φόρμα. Ναι δε λέω, αλλά όλο προπόνηση είμαστε και για ...ματς ούτε   κουβέντα.

Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε; Να σας πω, αν θεωρούμε ότι ο κόμπος έφτασε στο χτένι κι ότι η συνδικαλιστική μας ηγεσία είναι άξια και ταυτόχρονα εξάντλησε όλα τα διαπραγματευτικά της χαρτια, αν το θεωρούμε αυτό τότε υπάρχουν κι άλλες μορφές αγώνα λιγότερο παθητικές.

Το θέμα είναι ότι δε νομίζω πως το λέει η καρδούλα μας, σαν κλάδος εργαζομένων γενικά εννοώ - μην το πάρει κανείς προσωπικά, γιατί αν το έλεγε, δεν θα περίμεναν οι συνδικαλιστές από μια "νεαρή και άπειρη συνάδελφο", όπως με έχουν μέχρι και εδώ στο στέκι αποκαλέσει, να τους υποδείξει άλλες μορφές αντίδρασης. Έτσι δεν είναι;

iliasthes

Η Αντιγόνη έμμεσα έθεσε ένα βασικό ερώτημα. Όταν κάτι σε ενοχλεί ως κλάδο και έχεις κάποια αιτήματα που τα θεωρείς πολύ σημαντικά, ποια είναι η μορφή του αγώνα που θα διαλέξεις για να σε προσέξει το υπουργείο, τα ΜΜΕ και όλη η κοινωνία και να συζητήσει σοβαρά μαζί σου τα προβλήματα που θέτεις. Δυστυχώς φαίνεται πως όλα αυτά τα χρόνια η κοινωνία μας αντιλαμβανόταν τα σχόλεια ως χώρο παρκαρίσματος των παιδιών και όχι ως χώρο μάθησης και αντιμετώπιζε τα όποια αιτήματα μας με ανάλογο τρόπο. Γι' αυτό και η αποτελεσματικότητα των διααμρτυριών μας είναι μικρή. Αντίθετα μια απεργία των Δασκάλων προκαλεί μεγαλύτερη αναστάτωση. Λόγω ηλικίας είναι πιο δύσκολο για μια οικογένεια να μείνει στο σπίτι το 8χρονο ή 10χρονο παιδί της παρά το 15χρονο ή 16χρονο. Το γεγονός οτι με το κλείσιμο των σχολείων σταματάει η εκπαιδευτική διαδικασία δεν ενδιαφέρει κανέναν, γιατί δυστυχώς υπάρχει η αντίληψη πως έτσι κι αλλιώς στο σχολείο δεν μαθαίνεις τίποτα.

Αυτό το κλίμα έχει παρασύρει και πολλούς από εμάς και παρατηρείται ένα φαινόμενο παραίτησης και αποδοχής αυτής της κατάστασης από τους συναδέλφους. Νομίζω πως μαζί με τα μισθολογικά μας αιτήματα, τα αιτήματα που έχουν να κάνουν με τις εργασιακές σχέσεις κλπ πρέπει να πρωτοστατήσουμε και σε ένα ρεύμα ανύψωσης της μόρφωσης ως κοινωνική αξία. Να ξαναγεννήσουμε το αίτημα για μόρφωση μέσα από το δημόσιο σχολείο. Είναι απαράδεκτο να υπάρχει 30% μαθητική διαρροή πριν την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και από το υπόλοιπο 70% που ολοκληρώνει την 9χρονη εκπαίδευση ένα ποσοστό να μην έχει κατακτήσει πλήρως ούτε τις ικανότητες γραφής και ανάγνωσης (να μην πω χρήσης Η/Υ και με θεωρήσετε μαξιμαλιστή).

toufeki

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ: ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΩ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ.
...και το κάνω προσωπικά ως Παναγιώτης Πέντσας με την στάση μου και τις τοποθετήσεις μου και την άμεση κριτική μου (γραπτή και προφορική) και την συμμετοχή μου σε όλες τις απεργίες και τις πορείες και την τίμια στάση μου ως εκπαιδευτικός μέσα στην τάξη και μέσα στον σύλλογο των συνδιδασκόντων του σχολείου, χωρίς να περιμένω να με ενεργοποιήσει ο Χ ή ο Ψ.
ΕΓΩ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΝ Χ ΚΑΙ Ψ.

ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ (μια και έχω και γω παιδί).
ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΜΟΥ.
Δεν πιστεύω ότι είναι συμβολικός ο αγώνες μου. Κουραστικός ναι, Γραφικός ναι, υποτιμημένος ναι, αλλά για μένα προσωπικά δεν είναι συμβολικός διότι βλέπω αποτελέσματα.
Και θα δώσω 2 πρόσφατα παραδείγματα:
1. Θυμάστε τις υπογραφές των 140 περίπου συναδέλφων; Ανάγκασαν τον δημοσιογράφο να επανορθώσει έστω και έμμεσα.
2. Θυμάστε το έγγραφο που  λάβαμε στα σχολεία(της Ρόδου) για μισθολογικά θέματα.
Με το έγγραφο που τους έστειλα αναγκάστηκαν να το πάρουν πίσω.
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2608.msg23295#msg23295

toufeki

"Αυτό το κλίμα έχει παρασύρει και πολλούς από εμάς και παρατηρείται ένα φαινόμενο παραίτησης και αποδοχής αυτής της κατάστασης από τους συναδέλφους."

..έχεις απόλυτο δίκιο συνάδελφε. Αν δεν βάλουμε πλάτες σε όλα τα επίπεδα τότε μας αξίζει η κατάντια μας. Μας πάει γάντι για να το πω πιο απλά.
Ναί να είμαστε καινοτόμοι μέσα στις τάξεις, χωρίς να επιζητούμαι την επιβράβευση των καρεκλοκένταυρων, αλλά επιβράβευσή μας να είναι το βλέμμα του μαθητή μας.
Ναί θα βοηθήσω το σχολείο μου και παραπάνω απ ότι "πρέπει", διότι είμαι λειτουργός. Όχι όμως και να εξυπηρετώ ιδιωτικά συμφέροντα και να στερώ ενέργεια και χρόνο από το εκπαιδευτικό μου καθήκον.
Και βέβαια να αγωνίζομαι όταν βλέπω ότι κάτι δεν πάει καλά σύμφωνα με την κοινή (ανθρωπιστική παιδαγωγική) λογική, και όταν νοιώθω να με εκμεταλλεύονται και μάλιστα χωρίς προοπτική.
Και να αγωνίζομαι όχι μόνο για μένα αλλά για όλους μας.

toufeki

Και για να καταλάβετε καλύτερα γιατί δεν υπάρχει το "Εθνικής" στο  υπουργείο μας δείτε το παρακάτω link.

Ποιο είναι το Forum που δεν έχει σταθερή σύνθεση και συνεδριάζει κάθε χρόνο σε διαφορετική πόλη;

http://www.youtube.com/watch?v=KZI9Ko6w4Go

...και βεβαίως όπως ρωτά και η δημοσιογράφος: " ..τί λέτε εκεί μέσα;"
Και το δικό μου ερώτημα είναι; ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ;

...και βέβαια όπως λέει και ο κύριος Αβραμόπουλος: " ..η Ελληνική φαντασία οργιάζει"

Δεν έχω να πω τίποτα άλλο. Τα είπαν από μόνοι τους. Εμείς απλά πρέπει να βγάζουμε τα συμπεράσματά μας.

toufeki

Και τι είναι τέλος πάντων αυτό το FORUM;

Δείτε μόνοι σας μια ερμηνεία:

http://www.youtube.com/watch?v=pC19RS1cNDk

toufeki

Και τώρα σας ρωτώ;
Πόσο νομίζετε ότι ενδιαφέρονται για τον μαθητή και τον καθηγητή, όπως εμείς ορίζουμε την έννοια του ενδιαφέροντος;

Δεν είναι τυχαίο ότι (αν  δεν κάνω λάθος) οι περισσότεροι υπουργοί Παιδείας που πέρασαν από το νευραλγικό υπουργείο ήταν και είναι μέλη της παραπάνω λέσχης.

Έτσι για να μαθαίνουμε τους στόχους με επιχειρήματα.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Antigonh στις 08 Μαρ 2010, 05:39:59 ΜΜ
Εγώ πάντως Λάμπρο μου να σε ψηφίσω ευχαρίστως!    ;D

<b>Ευχαριστώ Αντιγόνη! Θα σε ανταμείψω με μια θέση που ονειρεύσεσαι: θα σε κάνω παγκόσμια αναπληρώτρια ανθυφυπουργό διά βίου μάθησης... :):):) </b>

Παιδιά, μην το πολυκουράζετε το θέμα... Η παιδεία μας παίρνει γραμμή από αλλού, εκεί που η φωνή μας δεν ακούγεται, σε συνεδριάσεις κλειστού τύπου με μονωμένους τοίχους και αλεξίσφαιρα τζάμια. Παναγιώτη, γνωρίζεις κι εσύ ότι <b>υπάρχουν λέσχες με συγκεκριμένο όνομα</b>, των οποίων μέλη είναι διάφοροι υπουργοί παιδείας... Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η μόνη σοβαρή αντίδραση μπορεί να έχει αφετηρία και πυρήνα μέσα μας και πεδίο δράσης το σχολείο μας. Αν ο κόσμος μας άλλαζε μόνο με όσα "θέλουμε" να γίνουν, τότε θα είχε αλλάξει προ πολλού... Τόσες δεκάδες απεργίες έχουν γίνει!

Δε βλέπετε τους συνδικαλιστές μας; Προσπαθούν οι άνθρωποι, αλλά δεν πείθουν! Τους "τρώει η μαρμάγκα", όπως λένε στο χωριό μου. Και σαν αντάλλαγμα για να μας παραμυθιάζουν, τους βλέπουμε λίγο αργότερα κάπου στην κομματική ή την κυβερνητική ιεραρχία!
Εμένα δεν με πείθουν!!! Δεν έχω κανένα πρόβλημα να απεργήσω (προς το παρόν ούτε οικονομικό), αλλά ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΟΥΝ!!!

Συμφωνώ με την αντίδραση. Είμαι από τη φύση μου αντιδραστικός, πολλές φορές σε βαθμό κακουργήματος. Εγώ παλεύω (όχι απλά προσπαθώ, αλλά αγωνίζομαι) να γίνω έστω και ένα ψίχουλο καλύτερος, ποιοτικότερος άνθρωπος και εκπαιδευτικός. Αυτό, όοοοταν το εισπράξουν οι μαθητές μου, πιστεύω ότι θα είμαι οκ και θα ψάχνω για κάτι ακόμη πιο καλό. Κανένας πολιτικός, καμιά κυβέρνηση, κανένας υπουργός και κανένας συνδικαλιστής δε μπορούν να δώσουν το νέο σχολείο, που όλοι ονειρυεόμαστε! Ακόμη κι αν ενώσουν τις δυνάμεις τους!!! (πω πω, απειλή που μας περιμένει!)
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

evry

Ελπίζω να μην έχετε προγραμματίσει τίποτα διακοπές γιατί το καλοκαίρι από ότι φαίνεται από τις εξαγγελίες θα έχει επιμόρφωση >:D
μια και λέει πως τον Σεπτέμβρη θα είμαστε όλοι επιμορφωμένοι
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dim

Παράθεση από: evry στις 09 Μαρ 2010, 09:35:39 ΠΜ
.....γιατί το καλοκαίρι από ότι φαίνεται από τις εξαγγελίες θα έχει επιμόρφωση >:D
μια και λέει πως τον Σεπτέμβρη θα είμαστε όλοι επιμορφωμένοι
Αυτό που το πας πάλι.. την επιμόρφωσή μου μέσα!!!!
Ανοιξιάτικα, Καλοκαιριάτικα, Φθινοπωριάτικα, Χειμωνιάτικα όλα αυτά με συντροφιά μια Dom Perignon!!!!!! Ελλαδάρα!!
Τους Διευθυντές των σχολείων θα τους ...........  ή είναι ανίατη η ασθένεια οργάνωσης και διοίκησης στην ελλάδα?

Antigonh

Παράθεση από: evry στις 09 Μαρ 2010, 09:35:39 ΠΜ
Ελπίζω να μην έχετε προγραμματίσει τίποτα διακοπές γιατί το καλοκαίρι από ότι φαίνεται από τις εξαγγελίες θα έχει επιμόρφωση >:D
μια και λέει πως τον Σεπτέμβρη θα είμαστε όλοι επιμορφωμένοι

Την κ. υπουργό μας την έχει πιάσει ένα κακό που όλοι ασχολούνται με τις περικοπές και τις αυξήσεις ΦΠΑ κλπ και έχει πάρει σβάρνα τις εφημερίδες και τα κανάλια τις τελευταίες εβδομάδες. Επειδή λοιπόν πρέπει συνέχεια να βρίσκει κάτι να λέει, αμολάει ότι της κατέβει! Έχουμε και τους δημοσιογράφους των τριακοσίων χιλιάδων ευρώ το χρόνο, Οικονόμου και λοιποί, να της υποβάλλουν τα ανεκδιήγητα ερωτήματά τους (θα δουλέψουν οι εκπαιδευτικοί το καλοκαίρι, τα Σαββατοκύριακα, τα απογεύματα, το Πάσχα, την Πρωτοχρονιά κλπ κλπ κλπ).

Μετά από αυτά λίγο θέλει; Έχουμε να ακούσουμε ακόμα πολλά. Και στο Δήμο μπορεί να ακουστεί ότι θα μας παραχωρήσουν το καλοκαίρι για να παίρνουν οι Δημοτικοί υπάλληλοι την θερινή τους άδεια χωρίς να "διαταρασσεται η ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών και να εξυπηρετείται ο πολίτης".

Έχω πάψει πια να δίνω σημασία, το μόνο που έχω εισπράξει είναι ότι το ίδιο μας το υπουργείο μας βλέπει σαν "κρέας για τα κανόνια" και όχι σαν ανθρώπινα όντα με ευαισθησίες αλλά και προσόντα.

Έκανα και ομοιοκαταληξία εδώ στο τέλος για όσους δεν το πρόσεξαν!  8)

ΥΓ Λάμπρο τη δέχομαι τη θέση, καλή φαίνεται με ανύπαρκτες υποχρεώσεις και ευθύνες και παχυλό μισθό!

toufeki

"Ομόφωνα και ομόψυχα ο Σύλλογος Καθηγητών του Γενικού Λυκείου Ακράτας με αίσθημα ευθύνης, όπως αρμόζει σε κάθε δημοκρατικό πολίτη και σε κάθε πνευματικό άνθρωπο ...."


Αύριο μεθαύριο να περιμένετε αντίστοιχη κίνηση και από τον Σύλλογο καθηγητών του Γυμνασίου Σορωνής Ρόδου.

Σημ: Είπαμε αγωνίζομαι δεν σημαίνει πιάνω τα όπλα και όποιον πάρει ο χάρος! Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αγωνίζεσθε! Δεν έχουμε στα χέρια μας μόνο τις απεργίες. Αλλά να μήν γίνουν οι απεργίες άλλοθι για να μην αγωνιζόμαστε(Λάμπρο εννοώ τον αγώνα έξω από την τάξη  :) .

toufeki

money vs life.
Goldman Sachs vs Hellas.

" Ο Billy πήγε στο Τέξας και αγόρασε από ένα αγρότη ένα γάιδαρο έναντι του ποσού των $ 100.

Ο αγρότης πήρε τα λεφτά και συμφώνησε να του παραδώσει τον γάιδαρο την επόμενη μέρα.

Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε, 'Συγνώμη κε Billy αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε."

Ο Billy απάντησε, "Τότε δώσε μου πίσω τα $ 100 που σου έδωσα.'

Ο αγρότης είπε, 'δεν μπορώ να το κάνω, γιατί ήδη τα έχω ξοδέψει.'
Ο Billy είπε, 'Εντάξει, τότε δώσε μου τον ψόφιο γάιδαρο.'
Ο αγρότης ρώτησε, 'Τι θα τον κάνεις?'

Ο Billy απάντησε, "θα τον βγάλω σε λοτταρία.'

Ο αγρότης του απάντησε με μια δόση ειρωνείας, 'Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία τον ψόφιο γάιδαρο.'

O Billy απάντησε 'φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανένα ότι είναι ψόφιος.'
Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και ρώτησε. ' Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο?'
Ο Billy είπε, 'Τον έβγαλα σε λοταρία. Πούλησα 500 λαχνούς προς δύο δολάρια τον ένα και έτσι κέρδισα $ 998 μείον τα $ 100 που σου είχα δώσει, μου έμειναν καθαρά $ 898.
Ο αγρότης ρώτησε, 'Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε?

O Billy απάντησε, ' Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα δύο του δολάρια.'
Ο Billy τώρα δουλεύει στην Goldman Sachs.

Αναρτήθηκε από taspa
Αναρτήθηκε από ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ στις 5:30 μ.μ.
Ετικέτες GOLDMAN SACHS, Αστεία-Ανέκδοτα"


Παρεμπιπτόντως, γνωρίζετε ότι η Sachs συμποσιαστικέ με το υπουργείο παιδείας της "άκρας νοτιοανατολικής Ευρωπαϊκής ένωσης ";