Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Θεωρία => Μήνυμα ξεκίνησε από: souzanna79 στις 06 Νοε 2018, 08:01:23 ΜΜ

Τίτλος: Αποτελέσματα τριγωνομετρικών συναρτήσεων
Αποστολή από: souzanna79 στις 06 Νοε 2018, 08:01:23 ΜΜ
Συνάδελφοι, να ρωτήσω το εξής:
Οι μαθητές χρειάζεται να γνωρίζουν το αποτέλεσμα τριγωνομετρικών συναρτήσεων (ΗΜ, ΣΥΝ, ΕΦ) σε βασικές γωνίες (30, 45, 60 κτλ μοιρών);

Τίτλος: Απ: Αποτελέσματα τριγωνομετρικών συναρτήσεων
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 18 Νοε 2018, 11:18:41 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται οι μαθητές να γνωρίζουν το ημ συν κλπ γωνιών.
Αν ζητηθεί σε ασκήσεις πιθανόν να τους δίνονται τα αποτελέσματα υπολογισμού γωνιών και απλώς να κάνουν σωστή χρήση.
Εξάλου  σε μάθημα προγραμματισμού εξετάζονται και όχι στην άλγεβρα.
Τίτλος: Απ: Αποτελέσματα τριγωνομετρικών συναρτήσεων
Αποστολή από: happiness στις 18 Δεκ 2018, 11:39:32 ΠΜ
χμμμ προσωπικά θα διαφωνήσω. Θεωρώ λογικό οι μαθητές κάθε τάξης/βαθμίδας να θεωρείται δεδομένο ότι γνωρίζουν βασικές γνώσεις που διδάχτηκαν 3 χρόνια πριν και πίσω. Σίγουρα δεν εξετάζονται άλγεβρα στην αεππ, ούτε συντακτικό στην φυσική, όμως εάν μπούμε στη λογική "δεν εξετάζονται το τάδε", τότε μπαίνουμε σε επικίνδυνο μονοπάτι, στο οποίο δεν θα θεωρείται δεδομένο ότι γνωρίζουν οι μαθητές της Γ λυκείου πολλαπλασιασμό και διαίρεση (και άρα πως θα επιλύουν την mod και την div; ).

fun fact: Φοιτητές ΤΕΙ διαμαρτυρηθήκαν σε γνωστό μου καθηγητή επειδή η επίλυση του θέματος των εξετάσεων που έκανε απαιτούσε να γνωρίζουν πόσα λεπτά έχει μία ωρολογιακή ώρα.