ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

#810
Με το νεο συστημα Υπάρχει πρόβλημα με αυτούς που παίρνουν μετάλλιο στην πληροφορική και την πρόσβαση τους στο Πολυτεχνείο.

https://www.minedu.gov.gr/aei-9/akadimaiko/23688-rompotiki-3
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

xristos_ts

Παράθεση από: ntzios kostas στις 03 Σεπ 2018, 04:08:17 ΜΜ
Με το νεο συστημα Υπάρχει πρόβλημα με αυτούς που παίρνουν μετάλλιο στην πληροφορική και την πρόσβαση τους στο Πολυτεχνείο.

Στη χώρα της "πατέντας" δεν υπάρχουν προβλήματα φίλε Κώστα!

gkatsion

Το ότι στην Β παραμένουμε μονόωρο, για προετοιμασία για 6ωρο στην Γ τίποτα ε;;; Όλα καλά, μια χαρά! Εγώ σε γενικές γραμμές βλέπω τι ίδια και λίγο μείωση ακόμα.
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

veni

#813
Τι δεν καταλαβαίνεις συνάδελφε;

3 ώρες λιγότερες στο σύνολο (29 από 32). Συνεπώς σε ένα τυπικό Λύκειο με 3 τμήματα στη Γ Λυκείου 3 χ 3 =9 ώρες λιγοτερες

Εκτιμώ ότι πρέπει να είναι 1000 τα Γενικά Λύκεια με τουλάχιστον 3 τμηματα άρα 1000 Χ 9  = 9000 Λιγότερες ώρες.

9000/ 20 (ωρες διδασκαλίας εκπ/κου) = 450 Καθηγητές περίπου λιγότεροι. Απλά μαθηματικά !

Όταν ένα σύστημα - μαεστρικά και διαχρονικά - ξηλώνει (και μόνο) το δύσμοιρο πουλόβερ της δημόσιας εκπαίδευσης εμείς θα συνεχίσουμε ( ; ) να συζητάμε για το χρώμα του ρεταλόπανου που θα μείνει (αν μείνει).
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

P.Tsiotakis

παρακαλώ τους διαχειριστάς να δημιουργήσουν νέο θέμα με τίτλο: "Back to 1988"...

ilias_s

Παράθεση από: gkatsion στις 03 Σεπ 2018, 07:10:56 ΜΜ
Το ότι στην Β παραμένουμε μονόωρο, για προετοιμασία για 6ωρο στην Γ τίποτα ε;;; Όλα καλά, μια χαρά! Εγώ σε γενικές γραμμές βλέπω τι ίδια και λίγο μείωση ακόμα.

Κάτι είπε για αλλαγές στην Α' και Β' τάξη (με αφορμή την ισορρόπηση από τη μείωση των μαθηματικών στην Γ' τάξη) αλλά προφανώς δεν προτίθεται να τις κάνει άμεσα (για φέτος δηλαδή). Το μάθημα της Επιστήμης Η/Υ παραμένει στη Β' ως έχει. Δεν ξέρεις αν μία ενδεχόμενη αλλαγή στη Β' θα είναι υπερ μας ή κατά. Στο εσπερινό καταργήθηκε το εν λόγω μάθημα με τις τελευταίες αλλαγές. Δεν ξέρει κανείς "που θα κάτσει η μπίλια" γιατί υπάρχουν και έμμεσες πιέσεις. Για παράδειγμα, τα κενά σε ΠΕ03 στα Γυμνάσια τα καλύπτουμε εμείς, με το πλεόνασμα ωρών που εσκεμμένα μας δημιουργούν κάθε φορά! Το ίδιο ισχύει και με τα κενά ΠΕ70(Δασκάλων) στην Π/θμια. Έτσι το δικό μας διδακτικό αντικείμενο "φθίνει" για χάρη άλλων.

Παράθεση από: veni στις 04 Σεπ 2018, 08:17:39 ΠΜ
Τι δεν καταλαβαίνεις συνάδελφε;

3 ώρες λιγότερες στο σύνολο (29 από 32). Συνεπώς σε ένα τυπικό Λύκειο με 3 τμήματα στη Γ Λυκείου 3 χ 3 =9 ώρες λιγοτερες

Εκτιμώ ότι πρέπει να είναι 2000 τα Γενικά Λύκεια με τουλάχιστον 3 τμηματα άρα 2000 Χ 9  = 18000 Λιγότερες ώρες...

Δεν ξέρω αν τα αριθμητικά στοιχεία είναι αυτά αλλά αυτό που λες, για τη συνεχή συμπίεση των ωρών των Ω.Π, είναι αλήθεια.

Από την άλλη όμως θεωρώ πως την προηγούμενη 10ετία συντηρούνταν και μία "φούσκα" όσον αφορά τις ώρες συγκεκριμένων κλάδων, οι οποίες δεν προσέφεραν και κάτι ουσιαστικό. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, η Φυσική Γ.Π ή τα Αρχαία Γ.Π που διδάσκονταν οι πάντες. Έκανε Φυσική Γ.Π στην Γ' τάξη ο μαθητής της Θεωρητικής και Αρχαία Γ.Π αυτοί της Θετικής & Τεχνολογικής.

Αυτές τις μειώσεις, ειδικά στην Γ' τάξη, τις περιμέναμε λίγο πολύ.

IoannisMas

Παράθεση από: NiColas1957 στις 03 Σεπ 2018, 02:39:20 ΜΜ
Για να μην τα βλέπουμε όλα μαύρα, να πω ότι τα δύο θετικά που εγώ βλέπω είναι:
α) Το μάθημα γίνεται 6ωρο
β) Αποκτά και τυπικά τον ίδιο συντελεστή βαρύτητας με τα υπόλοιπα μαθήματα.

- Συμφωνώ απόλυτα με τον NiColas1957. Φαντάζομαι ότι με 6ωρο μάθημα, η εμβάθυνση θα είναι πολύ μεγαλύτερη.

- Γενικότερα θεωρώ ότι το μάθημα αναβαθμίζεται από την στιγμή που τριπλασιάζονται οι ώρες διδασκαλίας.

- Μην ξεχνάμε ότι παλιότερα είχαμε "πόλεμο" μεταξύ Χημικών - Πληροφορικών ο οποίος κόντεψε να οδηγήσει στην αποπομπή του μαθήματος της ΑΕΠΠ από τις πανελλήνιες εξετάσεις!

- Φυσικά το ιδανικό, και το σημείο στο οποίο πρέπει να πιέσουν οι συνδικαλιστές του κλάδου είναι να μεταφερθούν οι σχολές πληροφορικής όλες στην κατεύθυνση Οικονομίας- Πληροφορικής.

P.Tsiotakis

Επιτρέψτε μου, for old times' sake να το αναρτήσω και δω

Σχολιασμός "νέο λύκειο" Γαβρόγλου

Το "νέο" λύκειο Γαβρόγλου είναι το ίδιο το νέο λύκειο του Αρβανιτόπουλου (δηλαδή οι Δέσμες αλλά προ 1988), με την Κοινωνιολογία να μην εντάσσεται στην Δ' Δέσμη αλλά στην Γ' Δέσμη στη θέση των Λατινικών. Η Πληροφορική ξέμεινε στην Δ' Δέσμη στη θέση της Ιστορίας, αφού έπρεπε κάπου να πάει ως συμπλήρωμα. Και έτσι "έμειναν όλοι ευχαριστημένοι και αύξησαν τις ώρες τους".

Εμείς που φοιτούσαμε στο Δημοτικό το 1988 και δεν είχαμε την τύχη να ζήσουμε τις Δέσμες τότε, θα μοιραστούμε την χαρά με τα παιδιά μας να απολαύσουμε αυτό το ριζοσπαστικό, σταθερό και συνάμα καινοτόμο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Ήδη μελετάται η αντικατάσταση του International Baccalaureate σε όλες τις χώρες με το Ελληνικό Νέο Λύκειο.

από το esos και όχι μόνο:
- όσοι έχουμε διαβάσει τα πορίσματα Γαβρόγλου, Λιάκου και Κουζέλη την τελευταία διετία και τα όσα ανέφεραν για την Πληροφορική αλλά και το λύκειο αντιλαμβανόμαστε τι ακριβώς συνέβη ΞΑΝΑ τον τελευταίο χρόνο και γιατί ο Γαβρόγλου έκανε στροφή ... 360 μοιρών.
- 6ωρη διδασκαλία σε μαθηματικά, φυσική και βιολογία, πληροφορική, κοινωνιολογία, ιστορία κ.λπ. όνειρο θερινής νυκτός.

+++++++++ http://ptsiotakis.blogspot.com/2018/09/blog-post_4.html

evry

#818
Επειδή διαβάζω κάποια αδιανόητα πράγματα.
Σε ποιους θα κάνετε εμβάθυνση συνάδελφοι? Στους οικονομολόγους?? Έχετε αντιληφθεί ότι κανείς σοβαρός υποψήφιος σχολής πληροφορικής δεν επιλέγει αυτή την κατεύθυνση?
Επίσης νομίζετε ότι επειδή αυξήθηκαν οι ώρες το μάθημα αναβαθμίστηκε? Για να αναβαθμιστεί το μάθημα θέλει νέο πρόγραμμα σπουδών και νέο βιβλίο! Υπάρχει κάτι τέτοιο? ή μήπως θα προλάβει να γίνει σε ένα χρόνο? ή μήπως φαντάζεστε ότι θα τραβήξουμε λίγο την ΑΕΠΠ και ξαφνικά ως δια μαγείας από 2ωρο θα γίνει 6ωρο.
Διαβάστε προσεκτικά το σχέδιο του υπουργείου. Μιλάει για αναβάθμιση του μαθήματος των αρχών οικονομίας. Γιατί δεν μιλάει και για την αναβάθμιση του δικού μας μαθήματος?
Η κατεύθυνση δεν είναι Οικονομίας και Πληροφορικής? Προσέξτε είμαστε η δεύτερη λέξη μετά το και. Πολύ εύκολα μπορούμε να αντικατασταθούμε από κάποιο μάθημα στυλ Κοινωνιολογίας!
και πως θα ταιριάζει!!! Προσέξτε την παρακάτω φράση από το νέο προσχέδιο:
Το μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας εμπλουτίζεται με περιεχόμενο που σχετίζεται με την κοινωνική διάσταση της Οικονομίας.

Να θυμίσω ότι παλιά η Κοινωνιολογία ήταν στην 4η δέσμη.

Ήδη αρκετοί μαθητές αναρωτιούνται γιατί πρέπει να δίνουν πληροφορική αφού θέλουν οικονομικές σχολές?
Όσο παραμένουμε σε αυτή την κατεύθυνση κινδυνεύουμε ανά πάσα στιγμή να φύγουμε από εξεταζόμενο. Πρέπει να υπάρξει μεγάλη αντίδραση και δημοσιοποίηση του θέματος ότι δεν είναι δυνατόν:
1) Να μην εξετάζονται στην πληροφορική οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί και μηχανικών υπολογιστών που έχουν ΧΧ μαθήματα πληροφορικής στο πρόγραμμα σπουδών τους
2) Δεν είναι δυνατόν να μην εξετάζονται στην πληροφορική σχολές που βγάζουν καθηγητές πληροφορικής!! Αυτοί αύριο θα θέλουν να διοριστούν ως εκπαιδευτικοί πληροφορικής όχι Χημείας!

Επιχειρήματα υπάρχουν γιατί η αδικία είναι εξόφθαλμη, δυστυχώς δεν υπάρχει διάθεση γιατί από ότι βλέπω:
1) Η ΠΕΚΑΠ ακόμα δεν έχει βγάλει ανακοίνωση!
2) Αρκετοί συνάδελφοι είναι ευχαριστημένοι που έγινε 6ώρο γιατί σκέφτονται τις ώρες τους όπως και παλαιότερα μας άρεσαν τα μαθήματα επιλογής, το 3ωρο του υπεύθυνου εργαστηρίου, η υποστήριξη του project, όπως και τώρα μας αρέσει η β ανάθεση των μαθηματικών.

πάλι σκέφτομαστε με γνώμονα τις ώρες μας και πως θα τη βολέψουμε. Για αυτό και είμαστε καταδικασμένοι σαν κλάδος.

Για δείτε σε ποια μαθήματα εξετάζονται οι υποψήφιοι που δίνουν κατατακτήριες στους ΗΜΜΥ! Δε βλέπω τη Χημεία πουθενά.
Κατατακτήριες ΗΜΜΥ ΕΜΠ

ΥΓ1. Πιστέψατε ειλικρινά ότι το μάθημα θα γίνει 6ωρο? και η ΑΕΠΠ 4ωρο δεν ήταν αρχικά? τελικά έγινε 2ωρο όμως.
ΥΓ2. Υπενθύμιση: Πρόγραμμα σπουδών και οδηγός εκπαιδευτικού για 6ώρο μάθημα με Python, και θεωρία πολυπλοκότητας υπάρχει αλλά είχε μπει στο ράφι πριν 3 χρόνια. Δε νομίζω ότι συμφέρει κανέναν να επανέλθει ξανά ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gbougioukas

#819
Παράθεση από: evry στις 04 Σεπ 2018, 10:05:17 ΜΜ

Για δείτε σε ποια μαθήματα εξετάζονται οι υποψήφιοι που δίνουν κατατακτήριες στους ΗΜΜΥ! Δε βλέπω τη Χημεία πουθενά.
Κατατακτήριες ΗΜΜΥ ΕΜΠ


Με αφορμή το παραπάνω link, όπου η Ψηφιακή Σχεδίαση είναι ένα από τα 3 εξεταζόμενα μαθήματα στις κατατακτήριες των ΗΜΜΥ, υπάρχει κάποια σοβαρή επιστημονική δικαιολογία γιατί δεν έχουμε Α' Ανάθεση (να μη πω κατά αποκλειστικότητα) τα Ψηφιακά Συστήματα των ΕΠΑΛ;  Τόσο το πανεπιστημιακό μάθημα όσο και αυτό των ΕΠΑΛ αφορά από ελάχιστα έως καθόλου την Φυσική, πρόκειται για καθαρή Άλγεβρα Μπουλ, αντικείμενο τα οποίο είμαστε οι πλέον καταρτισμένοι να διδάξουμε λόγω του ότι το διδασκόμαστε σε πολλαπλές μορφές σ' όλο το εύρος των προγραμμάτων σπουδών μας (πέραν του ίδιου του μαθήματος της Ψηφιακής Σχεδίασης).


υγ
Θέλω να πω ουσιαστικά, πέραν της ανάθεσης στα ΕΠΑΛ, ότι δύο στα τρία μαθήματα στις κατακτήριες των ΗΜΜΥ είναι πληροφορικά αντικείμενα. Δηλαδή, η μη-ανάθεση σε μας του μαθήματος στα ΕΠΑΛ δεν σημαίνει ότι η Ψηφιακή Σχεδίαση δεν είναι κατά συντριπτικό ποσοστό μάθημα Πληροφορικής και λιγότερο ως καθόλου μάθημα Φυσικής.
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

taxata

#820
Ευριπίδη υπάρχει επίσης έτοιμο νέο βιβλίο για τη Β' Λυκείου (το οποίο βλέπω και αυτό να περνάει ανεκμετάλλευτο όπως και η δική σας δουλειά) και θα μπορούσε εάν υπήρχαν αλλαγές στη Β' τάξη πρώτα και μετά στη Γ' (εμείς εδώ εφαρμόζουμε reverse engineering :) πρώτα το ρετιρέ και μετά πάμε προς τα κάτω) να πηγαίναμε σε πλήρη αλλαγή και του ΑΕΠΠ του χρόνου (αφού έχει ήδη γίνει και προεργασία). Όσο αφορά στις σχολές Πληροφορικής έτσι όπως είναι έγιναν μαντάρα τα πράγματα επίφοβο βλέπω να γίνει και το ανήκουστο οι Πανεπιστημιακές (ΟΠΑ, ΕΚΠΑ, ΠΑΠει, Χαροκόπειο) σχολές Πληροφορικής να αποκλειστούν  από το 2ο πεδίο και η Πληροφορική στη Ελλάδα να καταλήξει να έχει το μοναδικό "προνόμιο" παγκοσμίως να μην κατατάσσεται εκπαιδευτικά στις θετικές επιστήμες. Να αναφέρω δε ότι μαθητές που ασχολούνται με προγραμματισμό από μικρότερες τάξεις (C, Java, Python) και είναι πολλοί αυτοί να προτιμούν να πορευτούν σε σπουδές πληροφορικής ακόμα και Παν/κες και όχι μόνο Πολυτεχνικές από το 2ο και όχι από το 4ο όχι μόνο για να έχουν όλες τις επιλογές των σπουδών τους στην Πληροφορική ανοιχτές (αφού μέχρι τώρα μπορούσες από το 4ο να πάς στο 3ο πεδίο (Υγείας) αλλά όχι στο 2ο) αλλά και γιατί η προσέγγιση του ΑΕΠΠ με τη ψευδογλώσσα τους προκαλεί γαστρεντερικές διαταραχές, επιλέγοντας έτσι δυστυχώς να δώσουν εξετάσεις δίνοντας χημεία και όχι ένα σύγχρονο μάθημα Πληροφορικής.
Η πράξη έχει δείξει (αναφορά σε πρόσφατη μελέτη/ομιλία στο CIE2017) ότι σε σχολές που οι φοιτητές προέρχονται και από 2ο και από 4ο πεδίο εάν και οι "προπονημένοι" στον ΑΕΠΠ παρουσιάζονται στα 2 πρώτα εξάμηνα με γνωστικό χάντικαπ από έναντι αυτών του 2ου πεδίου, στο 3ο όμως εξάμηνο το χάσμα αυτό όχι μόνο κλείνει αλλά και οι φοιτητές του 2ου πεδίου παίρνουν σημαντικό γνωστικό προβάδισμα (φανταστείτε να έδιναν και στη Γ' Λυκείου και κανένα σύγχρονο μάθημα).

Ένα άλλο τώρα θέμα ήθελα να θίξω δεν ξέρω εάν μπορεί να βοηθήσει και κάποιος συνάδελφος που έχει κάνει θεωρία παιγνίων, για την επιλογή των σχολών. Επειδή βλέπω το πράγμα με τα δύο μηχανογραφικά να εξελίσσεται σε παιχνίδι πιθανοτήτων και πονταρίσματος :D:
Οι μαθητές επιλέγοντας 10 σχολές στο τέλος της Β' στη συνέχεια έχουν τη δυνατότητα να περάσουν σε αυτές της μικρής ζήτησης χωρίς εξετάσεις οι "΄χαμηλής" επίδοσης μαθητές θα σπεύσουν ενδεχομένως να καβατζάρουν τις σχολές αυτές (πιθανόν ΤΕΙ ή και κάποια ΑΕΙ) κάνοντας τις μη διαθέσιμες σε αυτούς που θα δώσουν πανελλαδικές. Έτσι στη συνέχεια εφόσον οι "υψηλής" και οι "καλής" επίδοσης" μαθητές πιάσουν τις υπόλοιπες σχολές οι "μέτριοι" σε επιδόσεις μαθητές (που είναι και οι περισσότεροι ποσοτικά) δε θα έχουν σχολές να μπουν (ή θα είναι σημαντικά λιγότερες εφόσον πολλές θα έχουν καταληφθεί από εκείνους των "χαμηλών" επιδόσεων) αφήνοντάς τους απέξω. Οπότε θα έχουμε ένα αναξιοκρατικό αποτέλεσμα όσο αφορά στην πλήρωση των θέσεων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Βοηθήστε λίγο στο συλλογισμό μου εάν μου ξεφεύγει κάτι.


Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

seibei

Καλή χρονιά και απο μένα συνάδελφοι.

Όλες οι πολυτεχνικές σχολές πληροφορικής-μηχανικών Η/Υ κτλ, πρέπει να ενταχθούν, τουλάχιστον, και στο δικό μας πεδίο.
Το ίδιο και για τις Μαθηματικές. Κάθε άλλη επιλογή μπορεί να κριθεί μονο ως κακόβουλη προς τον κλάδο μας.
Το σύστημα είναι προφανές για ποιους (συμβούλους του Κράτους), είναι κομμένο και ραμμένο.

Το αυτονόητο θα ήταν:
1. Ρωτάμε ένα προς ένα όλα τα τμήματα, "ποια 3 αντικείμενα από αυτά που προσφέρει το σχολείο θέλετε ώς εξεταζόμενα για εισαγωγή στο τμήμα σας, και με τί βαρύτητα το καθένα; ".
2. Βάσει των απαντήσεων καταρτίζουμε τις ομάδες-πεδία.
3. Δίνουμε την δυνατότητα για 1 ακόμα μάθημα επιλογής ώστε να διευρύνονται οι επιλογές.

Όσο πιο κοντά είμαστε στις απαιτήσεις των τμημάτων τόσο το καλύτερο.
Αλλά να μου πείτε μια φορά γνωμοδότησαν τα τμήματα για κάτι και η γνωμοδότηση αυτή πετάχτηκε στα σκουπίδια...

Γιατί γράφετε για 1988; Οι δέσμες ξεκίνησαν το 1982.

ilias_s

#822
Πολύ καλά τα λέτε και συμφώνω τουλάχιστον με την πλειοψηφία όσων αναφέρετε πιο πάνω. Κατ' αρχήν η ΑΕΠΠ προφανώς και πρέπει να αλλάξει ριζικά, να εκσυγχρονιστεί και να εμπλουτιστεί. Πέρα από την αλλαγή από 2ωρο σε 6ωρο είναι ήδη απαρχαιωμένη!!!

Νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε πως η Ο.Π. Οικονομίας & Πληροφορικής είναι μία "αναβίωση" της παλιάς 4ης Δέσμης που ουσιαστικά ήταν και "η Δέσμη του λαού", καθώς είχε λιγότερες απαιτήσεις από τις υπόλοιπες.

Με την Ο.Π. Οικονομίας & Πληροφορικής το υπουργείο έκανε τι δουλειά του!!! Τι κατάφερε;

α) Να δώσει μία διέξοδο στο "λαό" (που δεν θέλει ή δε μπορεί να συμμετέχει σε μία "κούρσα" υψηλού ανταγωνισμού)
β) Να αποδώσει ένα "σύγχρονο" άρωμα στο σύστημα εισαγωγής (διδάσκοντας & εξετάζοντας την Πληρ/κή, που είναι μία πάγια απαίτηση της ελληνικής κοινωνίας)
γ) ...Να καταφέρει τα παραπάνω χωρίς να θίξει συμφέροντα μεγάλων συντεχνιών της εκπ/σης (βουλώνοντας το στόμα μας με ένα 6ωρο μάθημα ... σε ένα σύνολο μαθητών-πελατών που δεν θεωρείται Α' κατηγορίας από καμία συντεχνία)

Έτσι συνεχίζεται η στρέβλωση που υπήρχε από το "Νέο Λύκειο" του Αρβανιτόπουλου και δεν θα αλλάξει εύκολα καθώς, ακόμα και σήμερα, το συντεχνιακό συμφέρον υπερισχύει της λογικής.

Από την άλλη, καλά τα γράφουμε εδώ μέσα! Δεν έχουμε όμως τον τρόπο να πιέσουμε τα κέντρα λήψης αποφάσεων. Φάνηκε και στη παύση χρηματοδότησης προς την ΤΣ και στη δημόσια διαβούλευση του Ν/Σ με τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Φαίνεται στα ΑΠΣ εδώ και χρόνια, φαινεται στη μοριοδότηση στις επιλογές διευθυντών/στελεχών, φαίνεται στην επιλογή των σχολ. συμβούλων μεχρι σήμερα και θα φανεί μάλλον και πάλι στις επιλογές των Συντονιστών Εκπ/κού Έργου κλ. Πληροφορικής (μακάρι να διαψευστώ).

Υ.Γ : Όσο γι' αυτά που λέι ο evry... εγώ από το 2013 (διαθεσιμότητες Αρβανιτόπουλου) και μετά περιμένω τα πάντα και τίποτα.


pgrontas

#823
Παράθεση από: evry στις 04 Σεπ 2018, 10:05:17 ΜΜ
Για δείτε σε ποια μαθήματα εξετάζονται οι υποψήφιοι που δίνουν κατατακτήριες στους ΗΜΜΥ! Δε βλέπω τη Χημεία πουθενά.
Κατατακτήριες ΗΜΜΥ ΕΜΠ

Παράθεση από: seibei στις 05 Σεπ 2018, 03:05:26 ΜΜ
Το σύστημα είναι προφανές για ποιους (συμβούλους του Κράτους), είναι κομμένο και ραμμένο.
...
Όσο πιο κοντά είμαστε στις απαιτήσεις των τμημάτων τόσο το καλύτερο.
Αλλά να μου πείτε μια φορά γνωμοδότησαν τα τμήματα για κάτι και η γνωμοδότηση αυτή πετάχτηκε στα σκουπίδια...

Δεν φταίνε μόνο οι σύμβουλοι του κράτους. Όπως σωστά λέτε υπήρξαν γνωμοδοτήσεις.
Όταν λοιπόν ρωτήθηκαν οι Ηλεκτρολόγοι του ΕΜΠ, που δεν έχουν Χημεία στις κατατακτήριες, τι θέλουν  απάντησαν -  οποιοδήποτε από τα δύο.
(https://www.esos.gr/arthra/36957/mono-sto-esos-i-protasi-gia-himeia-i-pliroforiki-stis-panelladikes?page=1)
Γιατί;
Επειδή δεν έχουν εμπιστοσύνη το πώς διδάσκεται το μάθημα στην Βθμια. Η άποψη τους είναι 'εμείς θα σας τα μάθουμε σωστά'. Το λέμε χρόνια τώρα εδώ στο στέκι.

Οπότε δεν έχει κανένα νόημα να μπαίνουμε σε υπαρξιακές αναζητήσεις σχετικά με το αν είμαστε θετική επιστήμη ή όχι. Είμαστε και μάλιστα με τρόπο ανάλογο με τα μαθηματικά - μια κοινή γλώσσα για όλες τις υπόλοιπες επιστήμες (θετικές ή μη).

Άρα αυτό που πρέπει να γίνει είναι η αναβάθμιση του μαθήματος με καθαρές επιστημονικές έννοιες πληροφορικής (Προγραμματισμός, Δίκτυα, Αρχιτεκτονική, ΒΔ - με εφαρμογή σε μια σύγχρονη γλώσσα όπως η Python) σε όλες τις τάξεις του Λυκείου και όχι μόνο η ενασχόληση με εφαρμογές πληροφορικής και προγραμματισμό για τις εξετάσεις.

Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει και η αιτία δεν πρέπει να αναζητηθεί μόνο στο Υπουργείο.

Οπότε πρακτικά αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι, όπως προαναφέρθηκε.
1) Lobbying για τα κλασικά Πληροφορικής και Μηχανικών υπολογιστών μόνο σε μας
2) Lobbying για μαθηματικούς και ηλεκτρολόγους και στις δύο κατευθύνσεις. (επιχειρήματα για τα παραπάνω παρέθεσε o evry).
3) Όχι ηττοπάθεια αλλά εμείς ως καθηγητές - κατευθύνουμε καλούς μαθητές με κλίση στην Πληροφορική στην κατεύθυνσή μας. Και αν το δούμε ιδιοτελώς συμφέρει και τους ίδιους - το ΑΟΘ είναι πολύ πιο σταθερό μάθημα από τη Φυσική.

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ilias_s

Παράθεση από: pgrontas στις 05 Σεπ 2018, 05:32:47 ΜΜ...
Οπότε πρακτικά αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι, όπως προαναφέρθηκε.
1) Lobbying για τα κλασικά Πληροφορικής και Μηχανικών υπολογιστών μόνο σε μας
2) Lobbying για μαθηματικούς και ηλεκτρολόγους και στις δύο κατευθύνσεις. (επιχειρήματα για τα παραπάνω παρέθεσε o evry).
3) Όχι ηττοπάθεια αλλά εμείς ως καθηγητές - κατευθύνουμε καλούς μαθητές με κλίση στην Πληροφορική στην κατεύθυνσή μας. Και αν το δούμε ιδιοτελώς συμφέρει και τους ίδιους - το ΑΟΘ είναι πολύ πιο σταθερό μάθημα από τη Φυσική.

Όσο η Θετική έχει πρόσβαση σε όλες τις σχολές Πληροφορικής & Μηχανικών Υπολ. και η Οικονομία & Πληροφορική μόνο σε ένα υποσύνολο αυτών ... οι πιο καλοί θα επιλέξουν τη Θετική, ό,τι και αν τους πεις, έστω και αν δεν τους πολυαρέσει η Χημεία (τη βλέπουν απλά ως αναγκαίο κακό!). Η ευρεία πρόσβαση είναι που φέρνει τους "πελάτες" και την ελέγχουν καλά οι Χημικοί αφού ουσιαστικά μας "έστειλαν" εκτός Θετικής!

Τι πιστεύεις πως συζητάει η ΕΕΧ κάθε φορά με τον εκάστοτε Υπουργό? Του παραθέτει ένα απλό επιχείρημα που "καταλαβαίνει" κάθε πολιτικός και υπουργός παιδείας :

ΠαράθεσηΑν μας μειώσετε το μερίδιο της "πίτας" (της παραπαιδείας), θα δείτε στρατιές ανέργων (απ' τα ιδιωτικά και τα φροντιστήρια) την επόμενη μέρα!

Εμείς δε μπορούμε να πούμε κάτι αντίστοιχο...

Εκεί η λογική θυσιάζεται για το πολιτικό κόστος!!!

Επίσης, αν πεις στα τμήματα Μηχανικών Υπολογιστών να εξετάζονται στην Οικονομία και όχι στη Φυσική μπορεί να αντιδράσουν (το βρίσκω λογικό).