Ανάθεση Μαθηματικά σε ΠΕ19/20. Μεγάλη παγίδα; Κίνδυνος υποχρεωτικών αποσπάσεων;

Ξεκίνησε από stpdt, 04 Σεπ 2014, 12:08:21 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Είναι θετική εξέλιξη η Β ανάθεση στα μαθηματικά;

ναι
21 (70%)
όχι
8 (26.7%)
άλλο
1 (3.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 30

stpdt

Βλέπω τους αφελείς συναδέλφους να πανηγυρίζουν για την Β ανάθεση στα μαθηματικά. Καλά, δεν αναρωτιέστε όλα τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ κενά μαθηματικών στην επικράτεια (λόγω των συνταξιοδοτήσεων), ποιοί θα τα καλύψουν;

Υπάρχει ο νόμος της διαμάντω για ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ αποσπάσεις. Μέχρι τώρα οι ΠΕ19-20 πλεόναζαν παντού, δεν είχαν άλλη ανάθεση, οπότε δεν τους κουνούσαν από τον τόπο συμφερόντων τους. Τώρα με την Β ανάθεση σε μαθηματικά, εκατοντάδες ΠΕ19-20, θα βρεθούν με υποχρεωτική απόσπαση στις εσχατιές της ελλάδας, για να κάνουν μαθηματικά.

Συνάδελφοι ξυπνήστε!!!!!! Το τυρί το είδατε, την φάκα δεν την βλέπετε;

Για μια ακόμα φορά ο υπουργός υπηρετεί πιστά την μνημονιακή πολιτική, και μάλιστα με έντεχνο τρόπο συνεπικουροούμενος από την έμισθη προπαγάνδα που ασκούν τα γνωστά παπαγαλάκια των φόρουμς. Εκτιμώ ότι οι μισοί τουλάχιστον ΠΕ19/20, αν και μορφωμένοι άνθρωποι και μάλιστα καλή στις πράξεις και στα μαθηματικά, όχι μόνο δεν κατάλαβαν την μνημονιακή παγίδα που μας έστησε ο υπουργός, αλλά λένε και ευχαριστώ λες και μας έκανε χάρη!!!

Και για ακόμα μια φορά οι γνωστοί άγνωστοι, αιρετοί, συμβουλάτορες, γεκαπ-μεκαπ, μυστικοσύμβουλοι και δεν συμμαζεύονται, άθελά τους λόγω βλακείας ή ηθελημένα (ένας θεός μόνο ξέρει) στην πράξη μας πούλησαν.

Έδωσαν το λάθος φάρμακο, την λάθος ώρα, και για την λάθος ασθένεια. Ναι , καλό φάρμακο η Β ανάθεση στα μαθηματικά. Αλλά αν το συνδυάσεις με τις αντενδείξεις που προκαλεί ο νόμος της διαμάντω για τις υποχρεωτικές αποσπάσεις, και με τα τεράστια λειτουργικά κενά στους μαθηματικούς που εντοπίζονται στα κορφοβούνια και στα ξερονήσια, και που χρόνο με τον χρόνο θα αυξάνονται λόγω του μνημονίου,  τότε το φάρμακο αντί να γιατρέψει γίνεται ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ!

stpdt

www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/leitourgika_kena_de_xls.xls

ΠΙΝΑΚΑΣ 1                                                           ΠΙΝΑΚΑΣ 2

ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ΠΕ19      ΠΛΕΟΝΑΖ       ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ΠΕ03                    ΚΕΝΑ

Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΠΕ19.00    42         ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑΠΕ03.00    -45
ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΠΕ19.00            31         Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΠΕ03.00    -30
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΠΕ19.00     30         ΕΒΡΟΣΠΕ03.00    -19
ΛΕΣΒΟΥΠΕ19.00                     24         ΗΛΕΙΑΠΕ03.00    -19
ΗΡΑΚΛΕΙΟΠΕ19.00                     23        ΡΕΘΥΜΝΟΠΕ03.00    -16
ΠΕΙΡΑΙΑΣΠΕ19.00                     22         ΚΥΚΛΑΔΕΣΠΕ03.00    -14
ΤΡΙΚΑΛΑΠΕ19.00                     19         ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΠΕ03.00    --13
ΣΕΡΡΕΣΠΕ19.00                 18              ΠΕΛΛΑΠΕ03.00    -12
ΚΕΡΚΥΡΑΠΕ19.00                 14         ΗΡΑΚΛΕΙΟΠΕ03.00    -11
Α ΑΘΗΝΩΝΠΕ19.00                 13             ΑΧΑΙΑΠΕ03.00    -10
ΕΒΡΟΣΠΕ19.00                 9           ΕΥΒΟΙΑΠΕ03.00       -10
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝΠΕ19.00        8              ΚΑΒΑΛΑΣΠΕ03.00    -10
ΛΑΡΙΣΑΣΠΕ19.00                 8         ΗΜΑΘΙΑΠΕ03.00       -7
ΧΙΟΣΠΕ19.00                         8            ΚΙΛΚΙΣΠΕ03.00        -7
ΚΑΣΤΟΡΙΑΠΕ19.00                 7             ΖΑΚΥΝΘΟΣΠΕ03.00        -6
Β ΑΘΗΝΩΝΠΕ19.00                  6       ΛΑΣΙΘΙΠΕ03.00       -6
Δ ΑΘΗΝΩΝΠΕ19.00                  5       ΣΑΜΟΥΠΕ03.00        -6
ΔΡΑΜΑΠΕ19.00                 5       ΑΡΚΑΔΙΑΠΕ03.00        -5
ΛΕΥΚΑΔΑΠΕ19.00                 5       ΔΡΑΜΑΠΕ03.00     -5
ΜΕΣΣΗΝΙΑΠΕ19.00                 5            ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΠΕ03.00        -5
ΠΙΕΡΙΑΠΕ19.00                  5       ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΠΕ03.00        -5
ΠΡΕΒΕΖΑΠΕ19.00                 5       ΡΟΔΟΠΗΠΕ03.00       -5
ΓΡΕΒΕΝΑΠΕ19.00                  4       ΣΕΡΡΕΣΠΕ03.00        -5
ΚΟΖΑΝΗΠΕ19.00                 4       ΑΡΤΑΠΕ03.00       -4
ΑΡΓΟΛΙΔΑΠΕ19.00                 3            ΙΩΑΝΝΙΝΩΝΠΕ03.00     -3
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣΠΕ19.00         2       ΚΕΡΚΥΡΑΠΕ03.00     -3
ΞΑΝΘΗΠΕ19.00                 2       ΚΟΖΑΝΗΠΕ03.00     -3
ΦΘΙΩΤΙΔΑΠΕ19.00                 2            ΛΑΚΩΝΙΑΠΕ03.00    -3
Γ ΑΘΗΝΩΝΠΕ19.00                 1       ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΠΕ03.00    -2
ΡΟΔΟΠΗΠΕ19.00                 1       ΛΕΣΒΟΥΠΕ03.00    -2
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΠΕ19.00    0       ΛΕΥΚΑΔΑΠΕ03.00    -2
ΑΡΤΑΠΕ19.00                        0       ΜΕΣΣΗΝΙΑΠΕ03.00     -2
ΑΧΑΙΑΠΕ19.00                        0       ΠΕΙΡΑΙΑΣΠΕ03.00    -2
ΒΟΙΩΤΙΑΠΕ19.00                0       ΠΡΕΒΕΖΑΠΕ03.00     -2
ΖΑΚΥΝΘΟΣΠΕ19.00                0            ΧΑΝΙΑΠΕ03.00       -2
ΗΜΑΘΙΑΠΕ19.00                0       Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΠΕ03.00 -1
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΠΕ19.00        0            ΛΑΡΙΣΑΣΠΕ03.00        -1
ΚΑΒΑΛΑΣΠΕ19.00               0       ΞΑΝΘΗΠΕ03.00        -1
ΚΙΛΚΙΣΠΕ19.00                0       ΦΛΩΡΙΝΑΠΕ03.00     -1
ΚΟΡΙΝΘΙΑΠΕ19.00                0            Α ΑΘΗΝΩΝΠΕ03.00        0
ΚΥΚΛΑΔΕΣΠΕ19.00                0       ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΠΕ03.00     0
ΛΑΚΩΝΙΑΠΕ19.00                0       Γ ΑΘΗΝΩΝΠΕ03.00        0
ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑΣΧΟΛΠΕ19.00   0       ΓΡΕΒΕΝΑΠΕ03.00     0
ΡΕΘΥΜΝΟΠΕ19.00                0       ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΠΕ03.00        0
ΦΛΩΡΙΝΑΠΕ19.00                0       ΜΑΓΝΗΣΙΑΣΠΕ03.00        0
ΦΩΚΙΔΑΠΕ19.00                0       ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑΠΕ03.00        0
ΧΑΝΙΑΠΕ19.00                        0       ΦΩΚΙΔΑΠΕ03.00     0
ΚΑΡΔΙΤΣΑΠΕ19.00               -1            Δ ΑΘΗΝΩΝΠΕ03.00        1
ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΠΕ19.00           -1       ΚΟΡΙΝΘΙΑΠΕ03.00        1
ΠΕΛΛΑΠΕ19.00                   -1       ΤΡΙΚΑΛΑΠΕ03.00        1
ΣΑΜΟΥΠΕ19.00                   -1       Β ΑΘΗΝΩΝΠΕ03.00        2
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΠΕ19.00                  -1       ΚΑΣΤΟΡΙΑΠΕ03.00        2
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΠΕ19.00          -2       ΑΡΓΟΛΙΔΑΠΕ03.00        3
ΑΡΚΑΔΙΑΠΕ19.00             -4       ΒΟΙΩΤΙΑΠΕ03.00        3
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΠΕ19.00              -7            ΧΙΟΣΠΕ03.00        4
ΗΛΕΙΑΠΕ19.00                      -7       ΦΘΙΩΤΙΔΑΠΕ03.00        8
ΛΑΣΙΘΙΠΕ19.00              -8       ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΠΕ03.00        10
ΕΥΒΟΙΑΠΕ19.00            -12       ΠΙΕΡΙΑΠΕ03.00        11
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑΠΕ19.00        -16       ΚΑΡΔΙΤΣΑΠΕ03.00        14


ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΠΕ19             270            ΚΕΝΑ ΠΕ03                      -245


270 συνάδελφοι πληροφορικής πλεονάζουν, και 245 είναι τα κενά στα μαθηματικά!

Η δε πιθανή ΚΑΤΑΝΟΜΗ για το που θα βρεθούν αυτοί οι 270, διαφαίνεται σαφέστατα στους αντίστροφα ταξινομημένους πίκακες 1 και 2.

Συνάδελφοι ξυπνάτε! Τουλάχιστον εσείς, οι 270!

stpdt

Αλλά και όσοι καλύπτουν πλήρες ωράριο αλλά δεν έχουν οργανική θέση, και αυτοί ας μην κοιμούνται ήσυχοι μετά από αυτό το πισόπλατο χτύπημα.

Όσο η πληροφορική θεωρείται "δευτερεύον μάθημα" και "η ώρα του παιδιού", τόσο θα αυξάνει η απαίτηση να καλυφθεί "το πρωτεύον μάθημα".

Η δαμόκλειος σπάθη της υποχρεωτικής απόσπασης σε μέρη που υπάρχουν τεράστια κενά σε ώρες μαθηματικών, θα κρέμεται από εδώ και εμπρός πάνω από το κεφάλι όσων δεν έχουν οργανική θέση.

Το πρώτο κτύπημα για κατάργηση του δεύτερου καθηγητή στο εργαστηριακό μάθημα ξεκίνησε στα επαλ και επεκτάθηκε στο λυκειο πέρισυ. Η πρόβλεψη που κάνω είναι ότι σε λίγο καιρό το ίδιο ακριβώς θα συμβεί και στο γυμνάσιο, το τμήμα δεν θα σπάει, με σκοπό να καλυφθούν τα κενά στα μαθηματικά. Έτσι και όσοι έχουν οργανική, ας μην ησυχάζουν, θα βρεθούν και αυτοί σε επικίνδυνη θέση. Όλο και περισσότεροι συνάδελφοι θα κινδυνέψουν να μετακινηθούν υποχρεωτικά, με αφορμή αυτή την απόφαση της Β ανάθεσης στα μαθηματικά.

[Ματθ. στ' 24]; Πάντα οὖν ὅσα ἐὰν θέλητε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, οὕτως καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς· οὗτος γάρ ἐστιν ὁ νόμος καὶ οἱ προφῆται. Μην κάνετε στους άλλους ότι δεν σας αρέσει να σας κάνουν αυτοί. Αυτή είναι η βάση της ηθικής. Είναι ανήθικο να κάνουμε εμείς, την ίδια απατεωνιά που έκαναν μαθηματικοί, φυσικοί ή θεολόγοι, όταν έπαιρναν ώρες πληροφορικής εις βάρος μας. 

Όχι στα δημοτικά, όχι στις δεύτερες αναθέσεις που κλέβουν την δουλειά από συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων. Ωρες για το μάθημά μας στην δευτεροβάθμια, σπάσιμο των τμημάτων στα εργαστήρια και αναβάθμιση του μαθήματος ως μάθημα πανελληνίων, αυτό είναι το μόνο που πρέπει να ζητάμε.

Ξυπνήστε, αντιδράστε, εντοπίστε τους μυστικοσύμβουλους που απεργάζονται την καταστροφή της πληροφορικής στην εκπαίδευση.

Gnirut

Αν και υπερβάλεις μπορεί να υπάρξει και αυτή η περίπτωση που αναφέρεις. Αλλά τίθεται το ερώτημα τι είναι προτιμότερο για κάποιον που δεν έχει οργανική, να κάθεται στο γραφείο λύνωντας σουντόκου με ό,τι κινδύνους πιθανής διαθεσιμότητας αυτό συνεπάγεται ή να πάει κάπου να κάνει και κάποιες ώρες μάθημα;

Η β'ανάθεση δεν αποτελεί μόνιμη λύση, αποτελεί πρόσκαιρη σανίδα παραμονής στην εκπαίδευση του κλάδου μας.

Ο αγώνας πρέπει να είναι πάνω στην αναβάθμιση των δικών μας μαθημάτων στο γυμνάσιο και το λύκειο αλλά αυτό θα πάρει κάποιο καιρό και μέχρι τότε κάπως πρέπει να βελτιωθεί η κατάσταση των ωραρίων μας με κάποιον πρακτικό τρόπο, αυτός ο πρακτικός τρόπος μπορεί να αποδειχθεί η β' ανάθεση. Αλλά μη νομίζεις ότι και αυτό θα είναι σίγουρο...

stpdt

Παράθεση από: Gnirut στις 04 Σεπ 2014, 11:52:50 ΠΜ
Αν και υπερβάλεις μπορεί να υπάρξει και αυτή η περίπτωση που αναφέρεις. Αλλά τίθεται το ερώτημα τι είναι προτιμότερο για κάποιον που δεν έχει οργανική, να κάθεται στο γραφείο λύνωντας σουντόκου με ό,τι κινδύνους πιθανής διαθεσιμότητας αυτό συνεπάγεται ή να πάει κάπου να κάνει και κάποιες ώρες μάθημα;


Σε αυτό έχεις δίκιο. Το μόνο θετικό που έχει η Β ανάθεση είναι ότι εκμηδένισε τον κίνδυνο της διαθεσιμότητας.
Τώρα είναι αλήθεια ότι έχουμε ώρες. Αλλά τι ώρες! Ώρες στα ακριτικά νησιά και στις κορυφές των βουνών, και μάλιστα σε άλλο αντικείμενο! Αυτό είναι που ζητάγαμε;

Μήπως τελικά ήταν καλύτερα να μέναμε με το sudoku στο γραφείο της περιφέρειάς μας;
Και τελικά , εκτιμώντας την κατάσταση, θεωρώ ότι ο κίνδυνος της διαθεσιμότητας είχε παρέλθει για τον κλάδο μας εξαιτίας των ωρών στα δημοτικά. Και ενώ είχε παρέλθει ο κίνδυνος και θα μπορούσαμε ήσυχοι να παίζουμε sudoku στα γραφεία ή να κάνουμε κουπεπέ σε παιδάκια, πάντα μέσα στην περιφέρεια συμφερόντων μας, βάλαμε τώρα άλλο μεγάλο μπελά στο κεφάλι μας, και υπάρχει ο υπαρκτός κίνδυνος να ξενιτευτούμε παρά την θέληση μας.

Οσονούπω έρχεται και η κανονιά της κατάργησης του εργαστηριακού μαθήματος και στο γυμνάσιο. Πήρε πρώτα φωτιά το σπίτι των επαλ, μετά των γελ, γιατί να γλιτώσει το γυμνάσιο;

Οπότε όσοι καλύπτουν ωράριο ή έχουν οργανική, ας μην εφησυχάζουν νομίζοντας ότι το σενάριο ξενιτεμού εξαιτίας της Β ανάθεσης, δεν αφορά αυτούς. Ο κίνδυνος μπορεί να μην προκύψει σήμερα,  από τον Λοβέρδο. Αυτός για την ώρα μοιράζει προεκλογικές υποσχέσεις. Αλλά ταυτόχρονα νομοθετεί και στρώνει το έδαφος για τον επόμενο μνημονιακό υπουργό που θα έρθει μετά από αυτόν. Και αυτός ο επόμενος θα είναι μετά τις εκλογές...με ότι αυτό συνεπάγεται....


Gnirut

"Και ενώ είχε παρέλθει ο κίνδυνος και θα μπορούσαμε ήσυχοι να παίζουμε sudoku στα γραφεία ή να κάνουμε κουπεπέ σε παιδάκια, πάντα μέσα στην περιφέρεια συμφερόντων μας"

Πιστεύω ότι δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα όπως τα περιγράφεις παραπάνω. Όσο υπάρχει ο διεθνής έλεγχος πάνω στην οικονομία μας η πίεση για μεγαλύτερη μείωση του δημόσιου τομέα θα είναι συνεχής οπότε και οι συγκρούσεις μεταξύ των κλάδων του δημοσίου για το ποιος θα έχει τις λιγοτερες "απώλειες" πάλι θα είναι συνεχής.

Εαν δεν έχουμε κάποια στοιχειώδη έστω απασχόληση αλλά πολλοί εξ ημών ασχολούνται μόνον με το sudoku τότε μην θεωρείς απίθανον κάποια ωραία πρωΐα να διαβάσεις στις εφημερίδες για τους πλεοναζοντες "πληροφορικάριους" που κάθονται ενώ ξέρω εγώ π.χ. στις εφορίες υπάρχει έλλειψη προσωπικού... Ο τόπος είναι μικρός, οι "καλοθελητάδες" πολλοί και η διαθεσιμότητα επί θύρας...

Όσον αφορά τα ακριτικά κλπ που αναφέρεις ναι στη θεωρία μπορούν να εφαρμοστούν αλλά μόνον σαν έσχατη λύση και μόνον αν δεν καλύπτονται με άλλον τρόπο σοβαρές ανάγκες της υπηρεσίας. Τουλάχιστον μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει για συστηματική παράλογη χρήση αυτής της δυνατότητας από διευθύνσεις εκπαίδευσης.

stpdt

Παράθεση από: Gnirut στις 04 Σεπ 2014, 05:08:34 ΜΜ
Όσον αφορά τα ακριτικά κλπ που αναφέρεις ναι στη θεωρία μπορούν να εφαρμοστούν αλλά μόνον σαν έσχατη λύση και μόνον αν δεν καλύπτονται με άλλον τρόπο σοβαρές ανάγκες της υπηρεσίας. Τουλάχιστον μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει για συστηματική παράλογη χρήση αυτής της δυνατότητας από διευθύνσεις εκπαίδευσης.

Έτσι όπως το είπες. Μέχρι σήμερα.
Τόσο η διαμάντω, όσο και ο αρβανιτό και τώρα ο λοβέρδος, δεν εφάρμοσαν (αλλά και δεν κατήργησαν) κανέναν από τους επαίσχυντους μνημονιακούς νόμους που ψήφισαν. Μιλάω για τις υποχρεωτικές αποσπάσεις (=διαμάντω), υποχρεωτικές μεταθέσεις (=αρβανιτό), καθώς και για το καινούργιο φρούτο του λοβέρδου, την ανάθεση μαθημάτων σε διάφορους κλάδους που θα οδηγήσει στην βαθμιαία κατάργηση των ειδικοτήτων, εις βάρος πάντα της ποιότητας της παρεχόμενης παιδείας.

Αν ο λοβέρδος είχε καλή διάθεση και νοιαζόταν για τους εκπαιδευτικούς, γιατί δεν καταργεί τα ανεφάρμοστα "μέχρι τώρα" μέτρα των προκατόχων του για υποχρεωτικές μεταθέσεις και αποσπάσεις;;;  Η Β ανάθεση από μόνο του ως μέτρο συμφέρει τον κλάδο μας,  όμως είναι προφανές ότι ο συνδυασμός με τα νομοθετήματα του αρβανιτο και της διαμάνω είναι που σκοτώνει.

Και οι τρεις τους, μέλη της ίδιας κυβέρνησης και εντεταλμένοι του μνημονίου, νομοθετούν για τον επόμενο, αυτόν που θα έρθει ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. Αυτό το "μέχρι σήμερα" που λες όχι μόνο δεν με ησυχάζει, αντίθετα με ανησυχεί ακόμα περισσότερο.

vtsakan

Δεν βλέπω κανέναν να αναφέρει πως ως κλάδος,  ενδεχομένως να είναι ανεπαρκής να διδάξει μαθηματικά.  Είναι παράλογο,  και ως τέτοιο του χρόνου ή του παρά χρόνου κάποιος υπουργός θα το καταργήσει.  Γιατί κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλό μας; πως θα διδαξουμε γεωμετρία;;; Υπάρχουν προγράμματα σπουδών που σε κατατασσουν στην ΠΕ19 που κάνουν ελάχιστα μαθηματικά στο 1ο ετοε και μετά τίποτα.

Η γνώμη μου είναι πως ως κλάδος θα πρέπει να δηλώσουμε πως η Β ανάθεση στα μαθηματικά είναι λανθασμένη. Με την ίδια λογική,  ας μας δωσουν και την γεωγραφία. Εαν τρέξουν τις εξελίξεις οι δημοσιοι υπάλληλοι που νοιάζονται μόνο για τις θεσεις τους ( φυσικα και δεν αναφέρομαι σε ολους τους δημοσιους)  οχι για την προαγωγή της επιστήμης μας, κρούσματα οπως η περσινή κατάργηση της αεππ θα μας γίνουν συνήθεια.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.


Νίκος Αδαμόπουλος

Φοβάμαι ότι έτσι ανοίγει ο Ασκός του Αιόλου... Μπορεί αργότερα να δώσουν το δικαίωμα να κάνουν δικά μας μαθήματα όλοι όσοι από τους άλλους κλάδους έχουν επιμόρφωση Β επιπέδου!

Και επειδή στις διεκδικήσεις μάλλον δεν είμαστε καλοί, στο τέλος θα πάρουν πίσω αυτό με τα Μαθηματικά, αλλά βέβαια θα διατηρηθεί το άλλο με τους επιμορφωμένους Β' επιπέδου!

Ξέρουμε ποια είναι η επίσημη θέση της ΠΕΚΑΠ (μας);

stpdt

Παράθεση από: vtsakan στις 05 Σεπ 2014, 06:03:50 ΜΜ
Δεν βλέπω κανέναν να αναφέρει πως ως κλάδος,  ενδεχομένως να είναι ανεπαρκής να διδάξει μαθηματικά.  Είναι παράλογο,  και ως τέτοιο του χρόνου ή του παρά χρόνου κάποιος υπουργός θα το καταργήσει.  Γιατί κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλό μας; πως θα διδαξουμε γεωμετρία;;; Υπάρχουν προγράμματα σπουδών που σε κατατασσουν στην ΠΕ19 που κάνουν ελάχιστα μαθηματικά στο 1ο ετοε και μετά τίποτα.
ΠΕ19 και 20 είναι πολλές σχολές. Θα μπορούσαν ίσως να δώσουν ανάθεση ανάλογα με το πρόγραμμα σπουδών που έχει η σχολή του καθενός.  Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω μαζί σου. Παράλογο να κάνουν γεωμετρία οι ΠΕ19, το ίδιο ισχύει και για τους ΠΕ04 όμως.

Παράθεση από: vtsakan στις 05 Σεπ 2014, 06:03:50 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι πως ως κλάδος θα πρέπει να δηλώσουμε πως η Β ανάθεση στα μαθηματικά είναι λανθασμένη. Με την ίδια λογική,  ας μας δωσουν και την γεωγραφία. Εαν τρέξουν τις εξελίξεις οι δημοσιοι υπάλληλοι που νοιάζονται μόνο για τις θεσεις τους ( φυσικα και δεν αναφέρομαι σε ολους τους δημοσιους)  οχι για την προαγωγή της επιστήμης μας, κρούσματα οπως η περσινή κατάργηση της αεππ θα μας γίνουν συνήθεια.

Συμφωνώ. Όπως σωστά έλεγε και η διαμάντω, "πρώτα ο μαθητής". Το συμφέρον του μαθητή είναι να διδάσκει το μάθημα ο πιο κατάλληλος. Ο πιο κατάλληλος όμως δεν είναι απαραίτητα αυτός που έχει το απόλυτα εξειδικευμένο πτυχίο ή που έχει διδακτορικά και τριδιδακτορικά, όταν συζητάμε για μια δουλειά όπως αυτή να διδάσκει παιδακια πρώτης γυμνασίου. Όσο μικρότερα είναι τα παιδιά τόσο μεγαλύτερο ρόλο παιζει η παιδαγωγική και όχι το γνωστικό αντικείμενο. Υπό αυτή την έννοια, κατάλληλος να διδάξει σε μικρές τάξεις είναι ο έμπειρος καθηγητής με σχετικό κάπως πτυχίο, και όχι απαραίτητα πτυχίο απολύτως ταυτόσημο με το αντικείμενο που διδάσκεται.


Τέλος πάντων, το θέμα που προσωπικά με απασχολεί σε αυτό το θρεντ δεν είναι το δίκαιο ή το άδικο της δεύτερης ανάθεσης, αλλά περισσότερο είναι ο κίνδυνος υποχρεωτικών αποσπάσεων και μεταθέσεων στον κλάδο μας εξαιτίας των κενών των μαθηματικών.

Λόγω προεκλογικής κατάστασης , ο κίνδυνος αυτός ευτυχώς εξαφανίστηκε.
www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/14_09_05_prosl_anapl.doc

Παρόλαυτά ας μην εφησυχάζουμε, ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, πολλά άσχημα μπορούν να συμβούν αν διατηρηθεί το υπάρχον καθεστώς, δηλάδή ο συνδυασμός της δεύτερης ανάθεσης στα μαθηματικά, των τεράστιων κενών σε μαθηματικούς και  ο μνημονιακός νόμος των υποχρεωτικών αποσπάσεων και μεταθέσεων.

Νίκος Αδαμόπουλος

(χωρίς να είμαι σίγουρος ότι έχω το δικαίωμα, παραθέτω σχόλιο από το παραπάνω link του alfavita που θεωρώ ότι έχει ενδιαφέρον)

[Παράθεση:]

Εμένα μου αρέσει να λέω τα πράγματα με το όνομά τους και όποιος θέλει διαφωνεί

Πρώτα απ όλα να πω ότι είμαι ΠΕ19 με πτυχίο Πληροφορικής.

Ξεκινάω με τα αρνητικά

1. Αν και γνωρίζω τα μαθηματικά επιπέδου γυμνασίου, δεν θεωρώ ότι είμαι σε θέση να τα διδάξω. Είναι άλλο γνωρίζω και άλλο «κατέχω» ένα γνωστικό αντικείμενο. Αναρωτηθείτε όσοι είστε σύμφωνοι με την Β ανάθεση μαθηματικών στους πληροφορικούς, αν θα θέλατε να διδάξει στο παιδί σας μαθηματικά ένας πληροφορικός. Με τον ίδιο τρόπο δεν θα ήθελα να διδάξει στο παιδί μου πληροφορική ένας μαθηματικός ή ένας φυσικός που έκανε μετάταξη. Η μετάδοση επιστημονικής γνώσης απαιτεί σφαιρική γνώση του αντικειμένου που διδάσκεις, για να μπορέσεις να μπεις στο μυαλό του παιδιού που δεν καταλαβαίνει. Διαφορετικά θα θεωρείς ότι εσύ το λες σωστά και ο μαθητής είναι ηλίθιος.

2. Μην επενδύεται σε αυτές τις ώρες το επαγγελματικό σας μέλλον,γιατί πολύ απλά είναι μια πολύ προσωρινή απόφαση, την στιγμή που υπάρχει μεγάλη ανάγκη από μαθηματικούς και συγχρόνως υπέρ πληθώρα πληροφορικών. Μόλις αρχίσουν ναπλεονάζουν οι μαθηματικοί θα φάμε πόδι κατευθείαν από την Β ανάθεση των μαθηματικών. Στις αποικιοκρατικές χώρες ( Αγγλία Γαλλία Γερμανία κλπ κλπ ) υπήρχε ένα θεμελιώδες δόγμα.. «δεν χρειάζεται να κάνεις πόλεμο και να κατακτήσεις αποικίες που δεν είσαι σε θέση να κρατήσεις» Κάτι τέτοιο έγινε με τον κλάδο μας στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Η πληροφορική ήταν παντού και πολλές ώρες. Φάνταζε το επάγγελμα του μέλλοντος. Στα ΕΠΑΛ υπήρχαν εργαστηριακά μαθήματα με δύο καθηγητές πληροφορικής για 11 παιδιά. Αυτό αν και σωστό παιδαγωγικά ωστόσο, δεν το σεβαστήκαμε σαν κλάδος και το καταστρατηγήσαμε και όσοι κάνατε σε ΕΠΑΛ ξέρετε τι εννοώ. Όταν λοιπόν ήρθε το κόψιμο των ωρών και των μαθημάτων αυτών, χάθηκαν πολλές οργανικές.

3. Βλέπουμε το τυρί και δεν βλέπουμε την ενδεχόμενη παγίδα. Τι θα πούμε ω κλάδος αν αύριο βγει και πει το υπουργείο ότι στα δημοτικά η πληροφορικής θα διδάσκεται από τους δασκάλους, αφού και αυτοί θα είναι κατά ανάλογο τρόπο καταρτισμένοι να διδάξουν πληροφορική ( με μία επιμόρφωση Α ή Β επιπέδου) όσο εμείς μαθηματικά ( με καμία επιμόρφωση στα μαθηματικά για να λέμε του στραβού
το δίκιο.

4. Δεν διαμαρτυρηθήκαμε ποτέ ως κλάδος ( και όχι μόνο εμείς αλλά και όλοι οι κλάδοι ) όταν για ψηφοθηρικούς λόγους ενώ χρειάζονταν 10 πληροφορικοί στην Θεσσαλονίκη, το υπουργείο έβγαζε 15 κενά γιατί από την μία έπρεπε να τηρηθεί η σειρά των μορίων και από την άλλη έπρεπε να βολευτεί και ο 15ος κομματικός πελάτης, δίπλα στον οποίο ωφελούνταν και οι προηγούμενοι 4 ( από τον 11ο μέχρι τον 14ο για το παραπάνω παράδειγμα). Φτάσαμε λοιπόν στις μεγάλες πόλεις να υπάρχει πλεονασμός καθηγητών.

Ας πούμε όμως και τα υπέρ του κλάδου

Όσοι
μαθηματικοί διαμαρτύρονται ας ζητήσουν πρώτα την απομάκρυνση των συναδέλφων τους ΠΕ03 και ΠΕ04 που έγιναν ΠΕ19, οι οποίοι με 200 ώρες σεμινάρια πληροφορικής της δεκαετίας του 80( Dos και GWbasic) έκαναν μετάταξη και βαφτίστηκαν πληροφορικοί, έχοντας το δικαίωμα να διδάσκουν όχι μόνο στο γυμνάσιο αλλά σε όλες τις βαθμίδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για πάντα και όχι
προσωρινά που ισχύει με την παραπάνω υπουργική απόφαση.

Θυμίζω
εδώ ότι τα χρόνια που εξαπλώνονταν η πληροφορική στα σχολεία, οι κάτοχοι πτυχίου πληροφορικής, δεν είχαν πρακτικά το δικαίωμα να διοριστούν ως καθηγητές πληροφορικής αφού για να γίνει αυτό έπρεπε να έχουν ΣΕΛΕΤΕ. Και θυμίζω ότι η ΣΕΛΕΤΕ δεν έπαιρνε πάνω από μερικές δεκάδες πτυχιούχους πληροφορικούς. Οι μαθηματικοί και οι φυσικοί με τα σεμινάρια των 200 ωρών δεν είχαν πρόβλημα, αφού οι σχολές τους θεωρούνταν «καθηγητικές» δηλαδή είχαν κατά την διάρκεια των σπουδών παιδαγωγικά μαθήματα ( ντεμέκ) . Όταν το κράτος είδε ότι δεν είχε ανθρώπους να διδάξουν το μάθημα της πληροφορικής πολύ απλά «βάφτισε» και τις σχολές πληροφορικής ως «καθηγητικές» και όλα λύθηκαν. Έτσι λοιπόν γέμισαν οι πόλεις με ΠΕ03 ΠΕ04 που δεν μπορούσαν να έρθουν στον τόπο διαμονής τους,
και επέλεξαν να παρακολουθήσουν τα σεμινάρια των 200 ωρών για να το πετύχουν κάνοντας μετάταξη.

Θυμάμαι
συναδέλφους ( από μετάταξη) εκείνα τα πρώτα χρόνια που δεν ήξεραν τι έχει μέσα ο υπολογιστής και μάλιστα ζητούσαν να κάνουν και συγκεκριμένα μαθήματα γιατί τα άλλα δεν τα ήξεραν.

Μην
εκπλαγείτε να δείτε πρώην ΠΕ03 να ξανακάνουν μετάταξη στην παλιά τους ειδικότητα

Ας σκεφτούμε μήπως η εν λόγω απόφαση είναι παγίδα στην λογική που είπα παραπάνω ( να διδάσκουν πληροφορική οι δάσκαλοι που έχουν επιμόρφωση Β επιπέδου ). Τότε θα μας έχουν αποστομώσει και δεν θα έχουμε να πούμε τίποτα.

Κλείνοντας να πω ότι θα πρέπει να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας στην ανάδειξη της ανάγκης για την ύπαρξη της πληροφορικής
στην εκπαίδευση σε μία θέση ισχυρή άξια των απαιτήσεων της εποχής. Η πληροφορική να διδάσκεται από ανθρώπους που έχουν την γνώση να το κάνουν και όχι από άσχετους. Δεν θα πρέπει όμως να χάνουμε τις δυνάμεις μας σε υπερβολές και «να πολεμάμε για αποικίες που δεν μπορούμε να κρατήσουμε».


stpdt

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 05 Σεπ 2014, 10:45:00 ΜΜ
παραθέτω σχόλιο από το παραπάνω link του alfavita που θεωρώ ότι έχει ενδιαφέρον

[Παράθεση:]


1)Αναρωτηθείτε όσοι είστε σύμφωνοι με την Β ανάθεση μαθηματικών στους πληροφορικούς, αν θα θέλατε να διδάξει στο παιδί σας μαθηματικά ένας πληροφορικός.


2)θα πρέπει να συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας στην ανάδειξη της ανάγκης για την ύπαρξη της πληροφορικής
στην εκπαίδευση σε μία θέση ισχυρή άξια των απαιτήσεων της εποχής. Η πληροφορική να διδάσκεται από ανθρώπους που έχουν την γνώση να το κάνουν και όχι από άσχετους. Δεν θα πρέπει όμως να χάνουμε τις δυνάμεις μας σε υπερβολές και «να πολεμάμε για αποικίες που δεν μπορούμε να κρατήσουμε».


Νομίζω τα δύα αυτά επιχειρήματα τα λένε όλα.

stpdt

Παράθεση από: stpdt στις 05 Σεπ 2014, 10:42:28 ΜΜ
Όπως σωστά έλεγε και η διαμάντω, "πρώτα ο μαθητής". Το συμφέρον του μαθητή είναι να διδάσκει το μάθημα ο πιο κατάλληλος. Ο πιο κατάλληλος όμως δεν είναι απαραίτητα αυτός που έχει το απόλυτα εξειδικευμένο πτυχίο ή που έχει διδακτορικά και τριδιδακτορικά, όταν συζητάμε για μια δουλειά όπως αυτή να διδάσκει παιδακια πρώτης γυμνασίου. Όσο μικρότερα είναι τα παιδιά τόσο μεγαλύτερο ρόλο παιζει η παιδαγωγική και όχι το γνωστικό αντικείμενο. Υπό αυτή την έννοια, κατάλληλος να διδάξει σε μικρές τάξεις είναι ο έμπειρος καθηγητής με σχετικό κάπως πτυχίο, και όχι απαραίτητα πτυχίο απολύτως ταυτόσημο με το αντικείμενο που διδάσκεται.

Και επειδή ως πληροφορικός που είμαι, η γραφειοκρατία ΔΕΝ με τρομάζει, θα πρότεινα το εξής.

Να μοριοδοτείται η εμπειρία στην Β ανάθεση μαθηματικών.
Δηλαδή άλλο πράγμα ένας ΠΕ19/20 που θα έχει διδάξει 5 χρόνια μαθηματικά στην πρώτη γυμνασίου, και άλλο πράγμα ένας που δεν έχει διδάξει ποτέ.

pgrontas

Φυσικά η αναβάθμιση της πληροφορικής πρέπει να είναι ο πρώτος μας στόχος, αλλά προσωπικά νομίζω ότι με όλη αυτή τη γκρινια πάλι σκάβουμε το λάκκο μας.

Ή αποδεχόμαστε συνολικά τις β αναθέσεις για όλα τα μαθήματα ή για κανένα. Για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα υπάρχουν επιχειρήματα και από τις δυο πλευρές. Στη Γερμανία νομίζω όλοι οι καθηγητές έχουν δύο αναθέσεις.

Σε εμάς όμως, από την στιγμή  που ο θεσμός της β ανάθεσης υπάρχει και εφαρμόζεται όπως όλοι ξέρουμε, δεν βλέπω για ποιο λόγο οι πληροφορικοί να είναι ο μοναδικός κλάδος χωρίς β ανάθεση. Προφανώς τα μαθηματικά είναι το πιο συγγενές αντικείμενο. Προσωπικά θεωρώ ότι είμαστε πιο κοντά στη φιλοσοφία τους από τους άλλους κλάδους και δεν τα βλέπουμε αποκλειστικά ως εργαλείο (όπως οι ΠΕ04 (.01 προσοχή)).

Άρα απομένει προετοιμασία και διάβασμα ώστε να τα διδάξουμε εξίσου καλά.



Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson