ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

tdrivas

Παράθεση από: gpapargi στις 04 Οκτ 2016, 10:11:48 ΠΜ
Εκτός αν βγει το ΕΜΠ και πει «για να έρθεις σε εμάς θα πρέπει να εξεταστείς σε Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία». Όπως είπε και ο Ευριπίδης, το κρίσιμο είναι το τι θα πουν οι σχολές.
Από ότι βλέπω η λογική του νέου συστήματος είναι αυτή του IB. Το ΙΒ έχει στο τέλος εξετάσεις. Εδώ τι θα γίνει;
Αν γίνουν εξετάσεις εντός του σχολείου, θα χαθεί το αδιάβλητο, ειδικά στα ιδιωτικά. Αν γίνουν εξετάσεις με θέματα ενιαία για όλους, τότε θα έχουμε πάλι πανελλήνιες, απλά θα έχουν άλλο όνομα. Ο Φίλης έχει πει ότι θα καταργήσει τις πανελλήνιες. Πως θα γίνει αυτό; Με ενδοσχολικές εξετάσεις ή με απλή αλλαγή ονόματος;


Υπαρχουν δικλειδες ασφαλειες για το αδιαβλητο. Ειτε πανελλαδικες ειτε ενδοσχολικες ειτε σε επιπεδο νομου.. εδω, στο κανονικο ib ,που ειναι σε παγκοσμιο επιπεδο, τα εχουν καταφερει και με τη διαφορα ωρας κτλ.. οι εξετασεις παραμενουν εξετασεις οπως και να τις βαφτισουν..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

seibei

Παράθεση από: gpapargi στις 04 Οκτ 2016, 10:11:48 ΠΜ
Εκτός αν βγει το ΕΜΠ και πει «για να έρθεις σε εμάς θα πρέπει να εξεταστείς σε Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία». Όπως είπε και ο Ευριπίδης, το κρίσιμο είναι το τι θα πουν οι σχολές.
Από ότι βλέπω η λογική του νέου συστήματος είναι αυτή του IB. Το ΙΒ έχει στο τέλος εξετάσεις. Εδώ τι θα γίνει;
Αν γίνουν εξετάσεις εντός του σχολείου, θα χαθεί το αδιάβλητο, ειδικά στα ιδιωτικά. Αν γίνουν εξετάσεις με θέματα ενιαία για όλους, τότε θα έχουμε πάλι πανελλήνιες, απλά θα έχουν άλλο όνομα. Ο Φίλης έχει πει ότι θα καταργήσει τις πανελλήνιες. Πως θα γίνει αυτό; Με ενδοσχολικές εξετάσεις ή με απλή αλλαγή ονόματος;
Μα δεν ρωτήθηκαν και απάντησαν ήδη οι σχολές; Θα τα γυρίσουν τωρα;

Προβλέπω αλλαγή ονόματος. Δεν γίνεται να μην υπάρχουν αδιάβλητες και ενιαίες εξετάσεις στο τέλος. Γίνεται; 

gpapargi

Ναι, απάντησαν... αν και για μένα ο τρόπος που τέθηκε το ερώτημα δεν ήταν σωστός. Το φυσικό της Αθήνας απάντησε «Χημεία», όχι γιατί έχει σχέση η Χημεία με τις σπουδές στη φυσική, αλλά λόγω κοινών αναθέσεων Φυσικών – Χημικών στη δευτεροβάθμια. Και το μαθηματικό της Αθήνας απάντησε «και τα 2 μαθήματα» για να προσελκύσει και φοιτητές που ενδιαφέρονται για τη φυσική. Η απόλυτη στρέβλωση: το μαθηματικό της Αθήνας να μη ζητάει μόνο πληροφορική με τόσα μαθήματα πληροφορικής στον οδηγό, με τόσες συνδιδασκαλίες με το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ και κανένα μάθημα χημείας.
Έπρεπε να υποχρεωθούν τα τμήματα να απαντήσουν ένα μάθημα μόνο, εφόσον ο αριθμός των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ήταν αδιαπραγμάτευτος. 
Και για μένα δε γίνεται να κρατήσεις εξετάσεις εισαγωγής στο πανεπιστήμιο εντός του σχολείου. Σκέψου τι θα γίνει στα ιδιωτικά. Αλλά και στα δημόσια θα υπάρχει γλύψιμο και διαφθορά. Μόνο κάποιος εκτός πραγματικότητας θα υποστήριζε εξετάσεις εντός του σχολείου.
Από την άλλη όταν λες ότι θα καταργήσεις τις πανελλήνιες και απλά τους αλλάζεις το όνομα, είσαι «δήθεν». Μόνο λόγια, αλλά από ουσία μηδέν.

gpapargi

Παράθεση από: morfeus στις 04 Οκτ 2016, 03:37:27 ΜΜ
Υπαρχουν δικλειδες ασφαλειες για το αδιαβλητο. Ειτε πανελλαδικες ειτε ενδοσχολικες ειτε σε επιπεδο νομου.. εδω, στο κανονικο ib ,που ειναι σε παγκοσμιο επιπεδο, τα εχουν καταφερει και με τη διαφορα ωρας κτλ.. οι εξετασεις παραμενουν εξετασεις οπως και να τις βαφτισουν..

Υπάρχουν όμως και παρατράγουδα :)

http://www.kathimerini.gr/363350/article/epikairothta/ellada/diarroh-8ematwn-se-e3etaseis-iv
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=177501
http://educationingr.blogspot.gr/2011/04/international-baccalaureate.html
http://www.koutipandoras.gr/article/ladwmena-arista-se-idiwtika-sxoleia

Katsadouros_Dhm

Γι' αυτό ξαναγράφω ότι το Α και Ω στο οποιοδήποτε σύστημα είναι το αξιόπιστο και αδιάβλητο της επιλογής, για να μην αδικούνται τα παιδιά. Αν επιτραπεί η παραμικρή υποψία και το επιτρέψουμε, είμαστε να πάμε στα σπίτια μας...

seibei

Παράθεση από: gpapargi στις 04 Οκτ 2016, 04:31:07 ΜΜ
Ναι, απάντησαν... αν και για μένα ο τρόπος που τέθηκε το ερώτημα δεν ήταν σωστός. Το φυσικό της Αθήνας απάντησε «Χημεία», όχι γιατί έχει σχέση η Χημεία με τις σπουδές στη φυσική, αλλά λόγω κοινών αναθέσεων Φυσικών – Χημικών στη δευτεροβάθμια. Και το μαθηματικό της Αθήνας απάντησε «και τα 2 μαθήματα» για να προσελκύσει και φοιτητές που ενδιαφέρονται για τη φυσική. Η απόλυτη στρέβλωση: το μαθηματικό της Αθήνας να μη ζητάει μόνο πληροφορική με τόσα μαθήματα πληροφορικής στον οδηγό, με τόσες συνδιδασκαλίες με το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ και κανένα μάθημα χημείας.
Έπρεπε να υποχρεωθούν τα τμήματα να απαντήσουν ένα μάθημα μόνο, εφόσον ο αριθμός των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ήταν αδιαπραγμάτευτος. 
Και για μένα δε γίνεται να κρατήσεις εξετάσεις εισαγωγής στο πανεπιστήμιο εντός του σχολείου. Σκέψου τι θα γίνει στα ιδιωτικά. Αλλά και στα δημόσια θα υπάρχει γλύψιμο και διαφθορά. Μόνο κάποιος εκτός πραγματικότητας θα υποστήριζε εξετάσεις εντός του σχολείου.
Από την άλλη όταν λες ότι θα καταργήσεις τις πανελλήνιες και απλά τους αλλάζεις το όνομα, είσαι «δήθεν». Μόνο λόγια, αλλά από ουσία μηδέν.

Τα άλλα 6 Μαθηματικά ευτυχώς κράτησαν τα προσχήματα.
To Μαθηματικό Αθήνας για μένα εκτέθηκε με την απάντηση που έδωσε. Όπως και το Φυσικό.

Αν τους ζητούσαν να διαλέξουν το μάθημα που έχει την μεγαλύτερη σχέση με το πρόγραμμα σπουδών, τους τομείς, τα ερευνητικά προγράμματα, την χρησιμότητα του κτλ τα αποτελέσματα θα ήταν διαφορετικά. Ή ίσως αν ζητήσουν συντελεστές βαρύτητας.

Σε κάθε περίπτωση αν επικρατήσουν ορθολογικά, επιστημονικά και προοδευτικά κριτήρια,
θα προκύψει κάτι καλύτερο για τις σχολές και τους μαθητές που θα είναι και δικαιότερο για την Πληροφορική.

Katsadouros_Dhm

ΓΕΛ: Back to the Past: Πάντα επίκαιρο!  ;D
Διαβάζουμε ...θα επανέρθει η Τράπεζα Θεμάτων και η γνωμοδότηση των Τμημάτων στο τι μαθήματα θέλουν. Και τα δύο είχαν καταργηθεί - και τα δύο είναι σωστά, αρκεί να εφαρμοστούν όπως τα λες συνάδελφε seibei...

evry

#593
Ερώτηση : Οι ΗΜΜΥ του ΕΜΠ οι οποίοι ανήκουν μάλιστα στον κλάδο ΠΕ19 τι μάθημα είχαν επιλέξει, θυμάστε? Λέω για το ΕΜΠ γιατί όλοι οι άλλοι ΗΜΜΥ είχαν επιλέξει πληροφορική.
Αναφέρω το συγκεκριμένο παράδειγμα για όσους έχουν την εντύπωση ότι οι σχολές επιλέγουν με επιστημονικά/παιδαγωγικά κριτήρια (βλέπε μαθηματικό)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Katsadouros_Dhm


P.Tsiotakis

Ποιο μάθημα, πριν 2 έτη, στο Α έτος των Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ έφυγε και έγινε επιλογης αφήνοντας όμως ομοειδές του (ήταν αρχικά 2) για να προστεθεί νέο μάθημα;
Έτσι τελικα κατέληξε να υπάρχει στο Α έτος και απο το ένα μάθημα και από άλλο;

Ή μου φάνηκε;

by the way: από το πόρισμα Γαβρόγλου αναφέρεται η βάση θεμάτων (τράπεζα), και φυσικά υπονοείται και στην αρχική έκδοση του πορίσματος Λιάκου. Αν είναι να προωθηθεί η συζήτηση...

Το ενδιαφέρον στο Υπουργείο Παιδείας είναι ότι συνεχίζεται το έργο Μπαλτά-Κουράκη κ.λπ. Φυσικά αστειεύομαι, διότι ... δεν υπήρξε έργο Μπαλτά-Κουράκη.

seibei

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 04 Οκτ 2016, 10:09:32 ΜΜ
Ποιο μάθημα, πριν 2 έτη, στο Α έτος των Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ έφυγε και έγινε επιλογης αφήνοντας όμως ομοειδές του (ήταν αρχικά 2) για να προστεθεί νέο μάθημα;
Έτσι τελικα κατέληξε να υπάρχει στο Α έτος και απο το ένα μάθημα και από άλλο;

Ή μου φάνηκε;


!!!!!!!!!!!  :o :o :o  :o

http://www.mech.ntua.gr/gr/studies/ugrads/studyguide   

balatsa

Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

laryliaz

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Μαΐου 2015, 11:18:07 ΠΜ
Να μην ξεχάσουμε να δώσουμε συγχαρητήρια και στην κοινότητα της Χημείας που επιτέλους μετά από 15 χρόνια αδικίας και λαθραίας εισόδου μέσω της Τεχνολογικής ΙΙ σε τόσες μη συναφείς σχολές (Πληροφορική, ΗΜΜΥ, Μαθηματικό, Αρχιτεκτόνων, Αυτοματισμού κτλ.), απέκτησε την θέση που της αρμόζει, αυτή που της αξίζει δικαιωματικά
Μέσα από έναν αγνό και άδολο αγώνα, με γνώμονα πάντα το καλό των παιδιών και ενάντια στις μεθοδεύσεις πολιτικάντηδων που προσπάθησαν ακόμα και χθες να επιβάλλουν την είσοδο σε τέτοιες σχολές και με άλλο ανίερο τρόπο-πίσω πόρτα (Φυσική-Πληροφορική), τελικώς επικράτησε το ορθό, η αδικία αποκαταστάθηκε και πλέον οι σχολές Πληροφορικής είναι αδερφάκια με τις σχολές Οικονομίας και Διοίκησης, όπως συμβαίνει και διεθνώς

ΥΓ. Στρέβλωση υπέρ μας, παύει να είναι στρέβλωση
ΥΓ2. Πρώτα το καλό των παιδιών και της παιδείας γενικότερα. Γιατί προσφέρουμε παιδεία και όχι εκπαίδευση κύριοι των δευτερευόντων "επιστημών"
ΥΓ3. Εγκάρδιους χαιρετισμούς σε όλους τους συναδέλφους που ανταλλάξαμε βαριές κουβέντες τα τελευταία 2 χρόνια. Περασμένα ξεχασμένα τώρα που επικράτησε επιτέλους το επιστημονικά ορθό και αναιρέθηκαν οι αδικίες.


Παράθεση από: pthomop στις 13 Μαΐου 2015, 09:14:21 ΠΜ
Συνάδελφε δεν μπορείς να αρνηθείς πλέον τις εξωδιδακτικές εργασίες. Θα σου λείπουν 4-8 ώρες για να συμπληρώσεις ωράριο και η ίδια κατάσταση θα επικρατεί σε όλα τα Λύκεια του χρόνου. Ας ληφθεί υπόψη ότι σε Λύκεια με 2 Πληροφορικούς ο νεότερος σε υπηρεσία μένει εκτός.
Επιπροσθέτως θα αναλάβεις και τα οικονομικα της σχολικής επιτροπής που τα έκανα και αυτά.
Αλίμονο σε μας που ήμαστε στην διάθεση. Παίζει το σενάριο για μετάταξη σε διοικητικές θέσεις.
Συνάδελφοι/ισσες συμφωνώ απόλυτα με τον προβληματισμό που θέτετε!!Δυστυχώς για άλλη μια φορά "καπελωθήκαμε" αναίτια λόγω της έλλειψης συναδέλφων ΠΕ04!!Με την κατάργηση του 3ωρου Υπ. Εργαστ. καθώς και τη ρητή διαταγή του ΥΠΕΘ για κατάργηση της τεχνικής υποστήριξης Project, πρώτη φορά στα 25 χρόνια υπηρεσίας μου, διαισθάνομαι ανεπιφύλακτα ότι η θέση μας είναι πολύ "ρευστή" τα επόμενα χρόνια στην εκπαίδευση(Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια), αν δεν αλλάξει κάποια απόφαση του ΥΠΕΘ! Περίμενα, η αλήθεια είναι, πιο ηχηρή αντίδραση από τους φορείς που μας εκπροσωπούν με δεδομένο ότι γνωρίζαμε τι θα γίνει από τον Μάιο!!Μάλλον περιμέναμε μήπως αλλάξουν γνώμη οι "ιθύνοντες"!!:(Πάντως πιστεύω ότι δεν πρέπει να το βάλουμε κάτω και να βρούμε τρόπους αντίδρασης άμεσα!!!Σε πρώτη φάση προτείνω να διοργανώσουμε, μέσα από το στέκι και όχι κομματικά, σε πρώτη φάση παραστάσεις διαμαρτυρίας έξω από κάθε διεύθυνση δ/θμιας εκπ/σης παρόμοια με αυτή που διοργανώθηκε έξω από το ΥΠΕΘ πρόσφατα, εκθέτοντας τις θέσεις και τους προβληματισμούς που θα συνδιαμορφώσουμε μέσα από το στέκι χωρίς σε καμιά περίπτωση να υποσκάψουμε-υποβαθμίσουμε τους φορείς που μας εκπροσωπούν (ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ, ΣΤΕΜΠ, ΕΠΥ κ.λ.π.). Αν το κάνουμε αυτό στις κατά τόπους διευθύνσεις πιστεύω ότι θα δώσουμε κάποιο μήνυμα στους ανωτέρους μας για να καταλάβουμε επιτέλους και τις προθέσεις τους!!Γιατί και εγώ έχω ακούσει το σενάριο περί μετατάξεων στα πλαίσια της κινητικότητας που θα την σχίζανε όπως τα μνημόνια με ένα νόμο:) Είμαι 11 χρόνια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, από το 2005 που ήρθα με μετάθεση στην Α' Θεσσαλονίκης οπότε καταλαβαίνετε ότι το θέμα με αφορά άμεσα!!Εκεί που είστε οι περισσότεροι στο στέκι ήμουν για αρκετά χρόνια, το θέμα είναι ότι δεν θέλω κανένας σας να έρθει στη θέση που είμαι τώρα (διαθέσιμος:)!!!!
Οπότε περιμένω με ενδιαφέρον να διαβάσω και να συζητήσω προτάσεις σας!!!

Ελευθέριος Λιάζος
Πληροφορικός στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ Αν. Θεσ-νίκης
Msc ΕΑΠ "Σπουδές στην Εκπαίδευση"
Εκπαιδευτής Εκπαιδευτών Πληροφορικής
Εκπαιδευτής Εκπαιδευτών Ενηλίκων

nikosx

https://xenesglosses.eu/2016/10/neo-sistima-isagogis-sta/

Διαδικασία εξετάσεων: Όλες οι θέσεις συγκλίνουν στο ότι οι υποψήφιοι πρέπει να εξετάζονται σε τέσσερα μαθήματα (όπως τώρα) και οι εξετάσεις να συνεχίσουν να διοργανώνονται από το υπουργείο Παιδείας και όχι από τα ΑΕΙ για τη διασφάλιση του αδιάβλητου της διαδικασίας. Η μόνη αλλαγή είναι ότι προτείνεται οι υποψήφιοι να δίνουν πολλές φορές εξετάσεις (είχε προταθεί από το πόρισμα Μπαμπινιώτη).

Εισαγωγή στα ΑΕΙ: Θα γίνεται σε σχολές και όχι σε τμήματα όπως συμβαίνει τώρα (πλην, βεβαίως, των μονοτμηματικών σχολών όπως συμβαίνει στο ΕΜΠ). Οι εισακτέοι στο πρώτο έτος θα παρακολουθούν κοινά μαθήματα και κατόπιν θα αποφασίζουν σε ποιο τμήμα της σχολής θα συνεχίσουν. Επίσης, οι φοιτητές θα μπορούν να «χτίζουν» το πτυχίο τους παρακολουθώντας μαθήματα επιλογής από όλα τα τμήματα της σχολής. Ετσι, το τμήμα θα διατηρηθεί ως πυρήνας του ΑΕΙ. Με την πρόταση αυτή, βέβαια, αλλάζει άρδην η σημερινή δομή του μηχανογραφικού δελτίου.



Εύχομαι, για το καλό των μαθητών, της Πληροφορικής Παιδείας αλλά και της ίδιας της επιστήμης να υπάρξει μία κοινή αντιπροσώπευση (από επιστημονικούς φορείς, ενώσεις και καθηγητές της Δευτεροβάθμιας και της Τριτοβάθμιας) στον διάλογο που θα ακολουθήσει τους επόμενους μήνες.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr