ερώτημα για παρουσίαση Πίνακων τιμών

Ξεκίνησε από lsourtzo, 19 Δεκ 2010, 11:00:34 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lsourtzo

καταρχάς καλησπέρα ...
πιθανών το παρακάτω θέμα να έχει ξανασυζητηθεί αλλά σε ένα γρήγορο search που έκανα δεν βρήκα ακριβός αυτό που έψαχνα ...

είμαι καθηγητής σε φροντιστήριο εδώ και 10 χρόνια (από τότε που ξεκίνησε το μάθημα σχεδόν δηλαδή).

τα τελευταία 2 χρόνια από αρκετούς καθηγητές σχολείων παρατηρώ μία αλλαγή στον τρόπο σύνταξης των πινάκων τιμών.
πολλοί καθηγητές συνηθίζουν να γράφουν πρώτα την εντολή η την συνθήκη ή τον αριθμό της γραμμής και στην συνέχεια την νέα τιμή. άλλοι βάζουν και τις ίδιες τις συνθήκες μαζί με τις μεταβλητές και γράφουν δίπλα αν θα είναι αληθής ή ψευδής ...
αυτό μπορεί να είναι αρκετά βολικό στην περίπτωση μικρών πινάκων ... αλλά πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω πως μπορεί να θεωρηθεί ποιο εύκολο για τους μαθητές όταν μου φέρνουν πίνακες τιμών των 2 και 3 σελίδων Α4 όπου χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα ή πώς θα μπορούσαν να γίνουν με αυτήν την πρακτική ασκήσεις πινάκων τιμών με υποπρογράμματα σαν αυτά που είχαμε δει τα παλαιότερα χρόνια ... (αλλά αυτό μάλλον εκφράζει την προσωπική μου άποψη)

το ερώτημα μου είναι το εξής ...

επειδή δεν είμαι διορθωτής, στο τέλος, υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος που αποδέχεται ένας εξεταστής την λύση με πίνακα τιμών ... (φυσικά δεν μιλάω για περιπτώσεις που η άσκηση τον ζητάει με συγκεκριμένο τρόπο)

και για να γίνω ποιο σαφής παραθέτω το παρακάτω παράδειγμα το οποίο είναι παλαιότερο θέμα ...

α<--5
β<--3
Για χ από 2 μέχρι 7 με_βήμα 4
      Όσο α<=10 επανάλαβε
            β<--β+α
            α<--α+4
      Τέλος_επανάληψης
      εμφάνισε α,β
      α<--4
Τέλος_επαναληψης
εμφάνισε α

ο τρόπος λύσης που προτείνω εγώ στους μαθητές μου είναι :