Τάξη "φάντασμα"...

Ξεκίνησε από stam12, 17 Δεκ 2018, 02:50:36 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ilias_s

#15
Παράθεση από: ApoAntonis στις 22 Δεκ 2018, 11:55:43 ΜΜ
...

1) Είναι ευθύνη της κοινωνίας ότι ο μαθητής προβιβάζεται και απολύεται, ουσιαστικά χωρίς εξετάσεις;
2) Είναι ευθύνη της κοινωνίας ότι ο μαθητής μπορεί να απουσιάζει, ίσως, και κατά το μισό διδακτικό έτος;
3) Είναι ευθύνη της κοινωνίας ότι ο μαθητής μπαίνει σε τριαντάρα τάξη;
4) Είναι ευθύνη της κοινωνίας ότι ο μαθητής δεν έχει εργαστήριο;
5) Είναι ευθύνη της κοινωνίας ότι ο μαθητής δεν κάνει μάθημα γιατί ο καθηγητής τοποθετείται τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο;
6) Είναι ευθύνη της κοινωνίας ότι ο καθηγητής δεν ελέγχεται; (μην ακούσω καμία αστειότητα εδώ)

...

Δηλαδή θες να πεις πως ήρθε μία σειρά υπουργών και κυβερνήσεων και έφτιαξε ένα σχολείο που δεν το ήθελε η κοινωνία ... και η κοινωνία, τι να κάνει, υπομένει το κακό που την βρήκε...

1)Είδες κανένα μαθητή να απαιτεί αναβάθμιση του απαξιωμένου απολυτηρίου λυκείου; (απαίτηση ήταν η μείωση των εξετάσεων, η κατάργηση της βάσης του 10 και ο προβιβασμός με το Γ.Μ.Ο)
2)Η φάμπρικα των δικαιολογητικών στήθηκε από καποιον υπουργό ή από όλη την κοινωνία; (ευεργετική διάταξη νόμου καλώς υπήρχε αλλά χρειαζόταν και ένας έλεγχος)
3)Είδες κανένα γονέα να σκέφτεται τις συνέπειες της μείωσης των εκπ/κών και να φωνάζει γι αυτό; (αντίθετα έδειξαν μια ανόητη χαιρεκακία απέναντι στους "τεμπέληδες εκπ/κούς")
4)Είδες κανένα εργαστήριο στην Ελλάδα να φυτρώνει χωρίς πιέσεις προς δημοτικές αρχές από τους ίδιους τους δημότες; Ποιος έχει την ευθύνη των σχολικών κτιρίων και του εξοπλισμού;

Θα ήταν τουλάχιστον αστείο οι γονείς που προσλαμβάνουν για ιδιαίτερα, το απόγευμα, τον καθηγητή του σχολείου (μόνιμο ή αναπληρωτή) το επόμενο πρωί να ζητάνε τον έλεγχό του. Ενδιαφέρον θα είχε να ελέγχθει και το ιδιωτικό σχολείο που δεν διδάσκει όλα τα μαθήματα σύμφωνα με το ΑΠΣ αλλά κάνει 30 ώρες την εβδαμάδα τα 4 εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών, δεν βάζει απουσίες κτλπ. Αυτή η "(παρ)άτυπη λειτουργία" είναι άγνωστη στον γονέα-πελάτη ή μήπως είναι το ζητούμενο;

Ταμπού η ευθύνη της κοινωνίας! Ποιος ωθεί ένα μαθητή στο να εξαντλήσει τις 164 απουσίες με πλαστές βεβαιώσεις;

Ξέρουμε να ξεσηκωνόμαστε μόνο όταν πάνε να γκρεμίσουν κανένα αυθαίρετο, όταν έρχεται το κλιμάκιο της εφορίας για ελέγχους στο νησί ή αν πάνε να κόψουν κανένα επίδομα/προνόμιο σε κάποια κλίκα. Για όλα τα άλλα που αφορούν το σύνολο της κοινωνίας... παιδεία, υγεία, κοινωνικό κράτος απλά καθόμαστε και κοιτάμε... Χειρότερα και από πρόβατα.

Η κοινωνία η ίδια έχει παρεξηγήσει την έννοια "παροχή παιδείας" και την έχει ταυτίσει με την προετοιμασία των μαθητών για τις εξετάσεις. Νομίζει πως το σχολείο μπορεί να γίνει φροντιστήριο και πως το φροντιστήριο μπορεί να υποκαταστήσει το σχολείο.

evry

#16
Τα υπουργεία παιδείας δεν έχουν καθόλου ευθύνες?
Αυτή τη στιγμή δημιουργούνται νέα τμήματα Κοινωνιολογίας, Νομικής, Μαθηματικών (2!), Φυσικής(2!), ΗΜΜΥ και φυσικά πληροφορικής (στο γεωπονικό). Άλλωστε είχαμε τόσα λίγα τμήματα πληροφορικής στην Ελλάδα. Επίσης από ότι φαίνεται βγάζουμε πολύ λίγους μαθηματικούς και φυσικούς και μένουν κενές θέσεις στα σχολεία για αυτό το λόγο. Μεγάλη έλλειψη.

Μετά από λίγα χρόνια οι ίδιοι που δημιουργούν τα τμήματα αυτά θα μας κάνουν ανάλυση για την ανεργία των πτυχιούχων.

ΥΓ. Έχει ενδιαφέρον το νέο τμήμα Αεροδιαστημικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (στα Ψαχνά!!). Δεν ήξερα ότι υπάρχει Αεροδιαστημική Επιστήμη!!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Να αναφέρω και μερικά από τα νέα τμήματα εδώ. Θεωρώ ότι έχει σχέση με το θέμα του νήματος διότι η τάξη "φάντασμα" έχει άμεση σχέση με την είσοδο στο πανεπιστήμιο.
Αναφέρομαι μόνο σε αυτά τα οποία θεωρώ ότι κάποια στιγμή θα αποκτήσουν δικαιώματα στον κλάδο ΠΕ86 = (ΠΕ19*4+ΠΕ20*0,5).

Λοιπόν έχουμε και λέμε:

  • Ψηφιακών Τεχνών και Κινηματογράφου Ψαχνά Ευβοίας Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
  • Τεχνολογιών Ψηφιακής Βιομηχανίας Ψαχνά Ευβοίας Σχολή Θετικών Επιστημών
  • Πληροφορικής στη Γεωργία και το Περιβάλλον με έδρα την Αθήνα Σχολή Περιβάλλοντος και Γεωργικής Μηχανικής, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο
  • Ψηφιακών Συστημάτων με έδρα τη Λάρισα, Σχολή Τεχνολογίας, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Τμήμα Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής (Σέρρες), Διεθνές Πανεπιστήμιο
  • Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Υπολογιστών και Τηλεπικοινωνιών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Σέρρες, Διεθνές Πανεπιστήμιο
  • Τμήμα Πληροφορικής (Καβάλα), Διεθνές Πανεπιστήμιο
  • Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων, Σέρρες , Διεθνές Πανεπιστήμιο

Κάποια από τα τμήματα αυτά έχουν προκύψει από τμήματα ΤΕΙ, αλλά το φοβερό είναι πόσα τμήματα ισότιμα με τμήματα πληροφορικής έχει το διεθνές πανεπιστήμιο!

Αν κάποιοι/ες με θεωρείτε υπερβολικό για τα πρώτα δυο τμήματα να υπενθυμίσω ότι το  Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Τ.Ε.) που ανήκει στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, εδρεύει στην πόλη της Μυτιλήνης, δέχεται φοιτητές από το 1ο και 4ο επιστημονικό πεδίο, θεωρείται ισότιμο με τα τμήματα πληροφορικής και οι απόφοιτοί του ανήκουν στον κλάδο ΠΕ86.
http://www.ct.aegean.gr/Home/Expectations

Επίσης θα έχουμε δυο νέες Φυσικομαθηματικές σχολές μια στην Λαμία (είναι στο σ/ν που έχει κατατεθεί) και μια στην Καβάλα (Διεθνές Πανεπιστήμιο).

ΥΓ. Το τμήμα πληροφορικής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου θα είναι 5ετες φαντάζομαι. Θα δίνει και .... Integrated Master? Δηλαδή θα είναι Γεωπόνοι Μηχανικοί Η/Υ? Το λέω γιατί ανήκει στη σχολή Γεωργικής Μηχανικής.

Εύχομαι Καλή Χρονιά σε όλους με πολλά νέα πανεπιστημιακά και πολυτεχνικά τμήματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ilias_s

Ποιός είπε πως οι ηγεσίες του υπουργείου παιδείας δεν έχουν ευθύνες? Αλλά δεν έχουν μόνο αυτοί ευθύνες.

Δυστυχώς έχουμε πάρα πολλοί ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση και όσο ο καθένας δεν αναγνωρίζει το δικό του μερίδιο δε θα αλλάξει τίποτα.
Διαπιστώνουμε δεκάδες προβλήματα.Και? Είδες κανένα να ζητάει σοβαρά και επίμονα λύσεις? Φέτος, άκουσα ότι οι εισακτέοι πρωτοετείς στο Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπ/σης του ΑΠΘ είναι περίπου 400.  Για ψέλλισε έστω κάτι για εξορθολογισμό (δηλ. μείωση) του αριθμού των εισακτέων ή για κατάργηση των πολλαπλών τμημάτων πληροφορικής στο Διεθνές Πανεπιστήμιο... να δούμε σε πόσα δεύτερα θα σε κατασπαράξουν..?

Και δε θα πέσουν να σε φανε μόνο οι υποψήφιοι και οι γονείς τους αλλά θα ορμήσουν οι φροντιστές, οι πανεπιστημιακοί μέχρι και οι ιδιοκτήτες διαμερισμάτων, οι σουβλατζήδες και οι καφετζήδες... (και αυτό το τελευταίο το έχω δει live τότε με το σχέδιο "Αθηνά").


pgrontas

Παράθεση από: evry στις 03 Ιαν 2019, 03:28:39 ΜΜ
Τα υπουργεία παιδείας δεν έχουν καθόλου ευθύνες?
Αυτή τη στιγμή δημιουργούνται νέα τμήματα Κοινωνιολογίας, Νομικής, Μαθηματικών (2!), Φυσικής(2!), ΗΜΜΥ και φυσικά πληροφορικής (στο γεωπονικό). Άλλωστε είχαμε τόσα λίγα τμήματα πληροφορικής στην Ελλάδα. Επίσης από ότι φαίνεται βγάζουμε πολύ λίγους μαθηματικούς και φυσικούς και μένουν κενές θέσεις στα σχολεία για αυτό το λόγο. Μεγάλη έλλειψη.

Μετά από λίγα χρόνια οι ίδιοι που δημιουργούν τα τμήματα αυτά θα μας κάνουν ανάλυση για την ανεργία των πτυχιούχων.
Μα και ο ίδιος ο Γαβρόγλου καθηγητής στο ΜΙΘΕ δεν είναι; Δε λέω ωραίο το ΜΙΘΕ για μεταπτυχιακό, αλλά είναι δυνατόν βασικό πτυχίο στην Μεθοδολογία, Ιστορία και Θεωρία της Επιστήμης;

Δυστυχώς πάντως, στο συγκεκριμένο θέμα το υπουργείο αφουγκράζεται την κοινωνία. Δεν εννοώ μόνο τους σουβλατζήδες και τους καφετζήδες. Εννοώ και την κάθε οικογένεια τόσο τους γονείς όσο και τα παιδιά.
Τώρα σχετικά με το θέμα της ανεργίας ξεχνάτε κάτι βασικό - μια νέα παράμετρο. Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύουμε τους γιατρούς, πληροφορικούς, φυσικούς της Ευρώπης. Η Γερμανία, η Ολλανδία και οι λοιπές δυνάμεις να είναι καλά.
Όσο αν αυτό φαίνεται σαρκαστικό δεν είναι και θεωρώ ότι το 'υπουργείο' το ξέρει και ενσωματώθηκε με τον καιρό στο σχέδιο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ilias_s

#20
Παράθεση από: pgrontas στις 03 Ιαν 2019, 10:44:46 ΜΜ
...

Δυστυχώς πάντως, στο συγκεκριμένο θέμα το υπουργείο αφουγκράζεται την κοινωνία. Δεν εννοώ μόνο τους σουβλατζήδες και τους καφετζήδες. Εννοώ και την κάθε οικογένεια τόσο τους γονείς όσο και τα παιδιά.
Τώρα σχετικά με το θέμα της ανεργίας ξεχνάτε κάτι βασικό - μια νέα παράμετρο. Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύουμε τους γιατρούς, πληροφορικούς, φυσικούς της Ευρώπης. Η Γερμανία, η Ολλανδία και οι λοιπές δυνάμεις να είναι καλά.
Όσο αν αυτό φαίνεται σαρκαστικό δεν είναι και θεωρώ ότι το 'υπουργείο' το ξέρει και ενσωματώθηκε με τον καιρό στο σχέδιο.

Δεν το ξέρει μόνο το υπουργείο, όλη η κοινωνία το ξέρει! Οι εκατοντάδες πτυχιούχοι των ελληνικών πανεπιστημίων κατά ένα μέρος θα φύγουν στο εξωτερικό και σε ένα άλλο ποσοστό θα μείνουν άνεργοι ή θα απασχοληθούν σε κάτι άλλο (εντελώς άσχετο) αν είναι τυχεροί. Η πραγματικότητα μιλάει από μόνη της και είναι εκεί για όποιον θέλει να την δει.

Η Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, δεν μπορεί να αξιοποιήσει τόσο ανθρώπινο δυναμικό με προσόντα επιπέδου ΑΕΙ-ΤΕΙ που παράγει. Έτσι το στέλνει έξω και αυτοί που έχουν εκπαιδευτεί με πόρους του ελληνικού κράτους (λεφτά των φορολογούμενων δηλαδή) βοηθούν να αναπτυχθούν οι οικονομίες της κεντρικής Ευρώπης. Τα ελληνικά πανεπιστήμια δουλεύουν σε ένα μεγάλο ποσοστό γι' αυτούς. Δεν είναι μυστικό.

Και για να επανέλθω στο αρχικό θέμα... Σε αντίθεση με άλλα ευρωπαϊκά κράτη, εμείς έχουμε καταστρέψει το λύκειο, το οποίο παρέχει ένα εντελώς απαξιωμένο απολυτήριο. Το έχουμε κάνει ένα είδος "πρωινής ζώνης απασχόλησης" των φροντιστηρίων (που είναι η κύρια απασχόληση του μαθητή λυκείου). Όλα αυτά για χάρη της πανεπιστημιακής μόρφωσης που μας οδηγεί στην ανεργία, στην απαξίωση των πτυχίων ή στη μετανάστευση. Παρόλα αυτά δεν βλέπω καμία σοβαρή πρόταση για την επίλυση αυτής της κατάστασης από κανένα.

bugman

Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο αν το δει κανείς έτσι:
Μας χρηματοδοτούν (με δανεικά), για να σπουδάζουμε τα παιδιά μας για να πάνε να εργαστούν στους δανειστές. Έτσι οι δανειστές "σπουδάζουν" τσάμπα προσωπικό, ενώ εμείς χαρίζουμε στελέχη και μας μένει να αποπληρώσουμε το χρέος, το οποίο δεν θα μπορούμε αφού δεν θα έχουμε τα ικανά άτομα που φεύγουν.
Θα πρέπει να μπει ένας κανόνας, για εκείνους που μετείχαν της Ελληνικής παιδείας, και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, να πρέπει να δουλέψουν δέκα το λιγότερο χρόνια στην Ελλάδα, αλλιώς το δωρεάν να το ξεχάσουν και να αρχίσουν να πληρώνουν!

dpa2006

Παράθεση από: bugman στις 04 Ιαν 2019, 05:08:47 ΜΜ
Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο αν το δει κανείς έτσι:
Μας χρηματοδοτούν (με δανεικά), για να σπουδάζουμε τα παιδιά μας για να πάνε να εργαστούν στους δανειστές. Έτσι οι δανειστές "σπουδάζουν" τσάμπα προσωπικό, ενώ εμείς χαρίζουμε στελέχη και μας μένει να αποπληρώσουμε το χρέος, το οποίο δεν θα μπορούμε αφού δεν θα έχουμε τα ικανά άτομα που φεύγουν.
Θα πρέπει να μπει ένας κανόνας, για εκείνους που μετείχαν της Ελληνικής παιδείας, και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, να πρέπει να δουλέψουν δέκα το λιγότερο χρόνια στην Ελλάδα, αλλιώς το δωρεάν να το ξεχάσουν και να αρχίσουν να πληρώνουν!


Άψογος,αυτό ακριβώς συμβαίνει!
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

happiness

Και τι άλλο είναι δηλαδή ο ιμπεριαλισμός, αν όχι υφαρπαγή πόρων, ανθρώπινων και φυσικών, των ασθενέστερων από τους ισχυρότερους;

Και συ bugman θες να το καταργήσεις αυτό;;; Αυτά τα επαναστατικά να τα κόψετε!!  :D