Λύθηκε το πρόβλημα της Παιδείας (Επιτέλους)

Ξεκίνησε από evry, 22 Απρ 2010, 10:18:58 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Επιτέλους λύθηκε το πρόβλημα της παιδείας. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω όταν διαβάζω σήμερα στην καθημερινή ότι
 
Οι μαθητές σπεύδουν στο μάθημα χωρίς αργοπορία, διαγκωνίζονται για το ποιος θα σηκωθεί στον πίνακα, παίρνουν πρωτοβουλίες στη διάρκεια του μαθήματος, δεν θορυβούν ούτε αφαιρούνται, δένονται με το μάθημα, τον εκπαιδευτικό, αλλά και μεταξύ τους. Αυτά όλα δεν συμβαίνουν στα πλατό γυρίσματος νεανικής τηλεοπτικής σειράς. Αποτελούν την καθημερινή σχολική πραγματικότητα που βιώνουν εκπαιδευτικοί και μαθητές στα σχολεία όπου έχουν εισαχθεί –όχι συντονισμένα, αλλά έπειτα από μεμονωμένες πρωτοβουλίες

Και ποιες είναι αυτές οι τρομερές πρωτοβουλίες;;;;
μα φυσικά οι Διαδραστικοί Πίνακες

Σωθήκαμε παιδιά !!!

http://www.alfavita.gr/typos/t22_4_10_934.php
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Τί άλλο θα ακούσουμε... Θα βάλω έναν και στο σπίτι μου, για να υπάρχει απόλυτη τάξη και ησυχία! χαχα
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...


dim

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 22 Απρ 2010, 10:38:28 ΠΜ
Θα βάλω έναν και στο σπίτι μου, για να υπάρχει απόλυτη τάξη και ησυχία! χαχα
και εγώ  και εγώ και εγώ!!!

Antigonh

Βρε παιδιά μήπως να βάζαμε κι από έναν διαδραστικό πίνακα, στα Εξάρχεια, στις στάσεις των τρόλεϋ, στα γήπεδα κλπ κλπ. Θα επικρατούσε παντού ησυχία τάξις και ασφάλεια. Καλά τόσα χρόνια πώς δε μας πέρασε από το μυαλό;

Εμ, γι΄αυτό δε γίναμε υπουργοί παιδείας, θέλει νιονιό το αξίωμα.

denispyr

Γιαυτό αυτή η χώρα δεν πρόκειται ποτέ να πάει μπροστά: γκρίνια, δυσπιστία, μηδενισμός. Και πάνω απ' όλα; ζήλια.
Ας τα αφήσουμε όλα αυτά πίσω μας, ας καθαρίσουμε την καρδιά μας κι ας κάνουμε το χρέος μας: να βάλουμε από ένα διαδραστικό πίνακα σε κάθε τάξη. Δύο, αν έχουμε τη δυνατότητα (να μην διακοπεί η νέα καθημερινότητα που θα βιώνουμε αν χαλάσει ο ένας).
Τώρα που έχουμε τη λύση, ας απαντήσουμε στο πρόβλημα.
Διονύσης

P.Tsiotakis


iliasthes


Circle

Παράθεση από: evry στις 22 Απρ 2010, 10:18:58 ΠΜ
...
Οι μαθητές σπεύδουν στο μάθημα χωρίς αργοπορία, διαγκωνίζονται για το ποιος θα σηκωθεί στον πίνακα, παίρνουν πρωτοβουλίες στη διάρκεια του μαθήματος, δεν θορυβούν ούτε αφαιρούνται, δένονται με το μάθημα, τον εκπαιδευτικό, αλλά και μεταξύ τους. Αυτά όλα δεν συμβαίνουν στα πλατό γυρίσματος νεανικής τηλεοπτικής σειράς. Αποτελούν την καθημερινή σχολική πραγματικότητα που βιώνουν εκπαιδευτικοί και μαθητές στα σχολεία όπου έχουν εισαχθεί –όχι συντονισμένα, αλλά έπειτα από μεμονωμένες πρωτοβουλίες

Και ποιες είναι αυτές οι τρομερές πρωτοβουλίες;;;;
μα φυσικά οι Διαδραστικοί Πίνακες

...



Έχουμε στο σχολείο! Η χαρά κράτησε λίγο!! Ναι, έκανε εντύπωση στην αρχή! Οι μαθητές όμως, πολύ γρήγορα βαρέθηκαν ή συνήθισαν να βλέπουν κάποιον να κάνει κάτι στον πίνακα.
Χρησιμοποιείται σε άλλα μαθήματα και όχι στο μάθημα της πληροφορικής και καθώς είναι νωρίς δεν μπορώ να πω πως θα εξελιχθεί η χρήση του.
Προς το παρόν, οι καθηγητές "δείχνουν" στους μαθητές κάποια πράγματα από το Διαδίκτυο. Στο μέλλον θα πρέπει να γίνουν σχεδιασμένα μαθήματα και πάνε λίγο παραπέρα το μάθημα από το να "δείχνουν" μόνο!!!

pthomop

Σιγά μην αποσπάσεις την προσοχή τους απο το κινητο >:D

Vangelis

Καλοί οι διαδραστικοί αλλά να ξέραμε και τι θα τους κάνουμε;

Αχ αυτή η απορρόφηση κονδυλίων.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ θέλω κι έναν αντιδραστικό πίνακα... να έχω κάποιον να αντιδράει όταν τα παιδιά στην τάξη κοιμούνται (ή όταν με βλέπουν και δεν καταλαβαίνουν γρι...)!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

"Την τιμωρία των μαθητών που στην παρέλαση των Ιωαννίνων μούτζωσαν προς την εξέδρα των επισήμων ζητά η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου επισημαίνοντας ότι πρέπει να λάβουν θέση οι καθηγητές τους από τους οποίους περιμένει να αποφασίσουν σχετικά.
Η κυρία Διαμαντοπούλου, μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή «Κοινωνία Ωρα Mega» επισήμανε ότι δεν «είναι το ήθος της Ελλάδας να μουτζώνεις τον δήμαρχο, τον πρέσβη και άλλους επίσημους» και...........
συμπλήρωσε ότι περιμένει από τα κόμματα και τους φορείς της εκπαίδευσης να λάβουν θέση και να καταδικάσουν το περιστατικό.
Η υπουργός έχει δώσει ήδη εντολή προς τους εκπαιδευτικούς για την έρευνα του περιστατικού και την τιμωρία των μαθητών."

...ε και γω τι κάνω! 14 χρόνια τώρα δεν έχω τιμωρήσει μαθητή. Λέτε να με πάρει "είδηση" και να με ευεδρεύσει;
Ας είναι... 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

ΟΙ ΘΥΤΕΣ ΥΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ.

ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

thana$i$

Ρε παιδιά, μήπως στα Ιωάννινα δεν έχουν πάρει διαδραστικούς πίνακες;