ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: mpravo στις 19 Ιουν 2015, 06:43:24 ΜΜ
κατασκοποι  στον  ιντερνετ;  μαλλον  δεν   εμαθες να σπας κωδικους. τι   προτείνω; να κοιταμε  τα του σπιτιου μας  και  να τα βρουμε μεταξυ μας  και  μετα  να  διεκδικουμε

Θα μας πεις ποιος είσαι ή θα το παίξεις ανώνυμος πολυξερόπουλος;

thana$i$

Αν ασχοληθείς μια φορά με τον ανόητο είναι λάθος του ανόητου.
Αν ασχοληθείς δεύτερη φορά είναι λάθος δικό σου.

Diotima

Σκέφτομαι το κατά πόσο η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου σχετικά με το νέο εξεταστικό, που θα απευθύνεται σε μαθητές της Γ' και των τριών κατευθύνσεων εννοείται, θα μπορούσε να αναδείξει τα προβλήματα και τις στρεβλώσεις και να συμβάλλει στον αγώνα για τη διόρθωση του.
Η γνώμη αυτών πάνω στους οποίους εφαρμόζεται και τα προβλήματα που τους δημιουργεί δεν έχει μεγάλη σημασία;
Το βασικό επιχείρημα τους είναι η διεύρυνση των πεδίων με αποτέλεσμα την αύξηση των επιλογών των παιδιών. Ξέρουμε ότι αυτό ισχύει μόνο για μια μικρή μειοψηφία παιδιών που μπορεί να καταγραφεί ποια είναι.
Πόσα από τα υπόλοιπα παιδιά θα διαλέξουν 5ο μάθημα; Γιατί δε θα αποφασίσουν να το κάνουν; Και όλα τα υπόλοιπα που φαντάζεστε ότι μπορούν να καταγραφούν.
Χθες μιλούσα με συνάδελφο Χημικό που έχει φροντιστήριο και μου έλεγε ότι τα παιδιά γκρινιάζουν πάρα πολύ για τη στρέβλωση με την Πληροφορική.
Αν 100 από εμάς το απευθύναμε σε 25 μόνο μαθητές θα είχαμε ένα δείγμα 2500.
Εγώ π.χ. μπορώ να απευθυνθώ σε 100 περίπου παιδιά στο χώρο εργασίας.
Θα ήθελα τη γνώμη σας.

petrosp13

#318
Χριστίνα, διαβάζεις κάθε μέρα τι γράφουν οι "άλλοι"
Πιστεύεις ότι δεν θα βρεθούν 100 τέτοιοι να υποστηρίξουν ότι δεν υπάρχει κανένα τέτοιο παράπονο των μαθητών και ότι είναι άλλο ένα εφεύρημα της συντεχνίας των πληροφορικών που τα θέλει πάλι όλα δικά της;
Ήδη τα διαβάζεις από τους γνωστούς-αγνώστους
Παρόμοια εικόνα έχω με σένα, αλλά δεν θα βγει άκρη μεμονωμένα από μας δυστυχώς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Επειδή η μνήμη μας δεν είναι κοντή,  επειδή ρόδα είναι και γυρνά, απέναντι σε όσους, συναδέλφους και μη, χλευάζουν το μάθημα και την επιστήμη μας,  παρουσιάζουμε και φέτος μερικά στατιστικά :

ΑΕΠΠ 40% κάτω από τη βάση, Χημεία 21,5%.... 

λέξεις κλειδιά: εργαλείο, ευκολάκι, δεξιότητα....

υ.γ. επειδή οι φίλοι χημικοί θα πάθουν αλλεργία που συνέκρινα με το μάθημα τους, ας αναλογιστούν τι έχουν γράψει και πει κάποιοι εντός τειχών τους.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pthomop

Παράθεση από: morfeus στις 23 Ιουν 2015, 04:04:36 ΜΜ
Επειδή η μνήμη μας δεν είναι κοντή,  επειδή ρόδα είναι και γυρνά, απέναντι σε όσους, συναδέλφους και μη, χλευάζουν το μάθημα και την επιστήμη μας,  παρουσιάζουμε και φέτος μερικά στατιστικά :

ΑΕΠΠ 40% κάτω από τη βάση, Χημεία 21,5%.... 

λέξεις κλειδιά: εργαλείο, ευκολάκι, δεξιότητα....

υ.γ. επειδή οι φίλοι χημικοί θα πάθουν αλλεργία που συνέκρινα με το μάθημα τους, ας αναλογιστούν τι έχουν γράψει και πει κάποιοι εντός τειχών τους.

Φίλε Θανάση στου κουφού την πόρτα......

tdrivas

Κι όμως, η επικράτηση του δικαίου θα είναι η πιο άγρια εκδίκηση μας....αργά ή γρήγορα...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pthomop

Σήμερα ζητήθηκε απο την διεύθυνση  να στείλουν οι διευθυντές να στείλουν τα κενά-πλεονάσματα για την επόμενη χρονιά. Στην Γ Αθήνας που ανήκω, πέρυσι ήμασταν στην διάθεση καμια 30αριά. Με τα νέα δεδομένα περιμένουμε 20-25 υπεράριθμους από τα λύκεια. Και φυσικά οι ωρες που θα προκύψουν ελάχιστες.
Τι κατάσταση επικρατεί στις άλλες περιοχές της χώρας όσον αφορά το κλάδο μας; Είναι τραγικό να έχουν τεράστια κενά στις 'βασικές΄ ειδικότητες και εμεις να ήμαστε οι μόνοι που πλεονάζουμε.

Diotima

Παράθεση από: morfeus στις 23 Ιουν 2015, 04:26:05 ΜΜ
Κι όμως, η επικράτηση του δικαίου θα είναι η πιο άγρια εκδίκηση μας....αργά ή γρήγορα...
Από το στόμα σου και στου Μπαλτά το αυτί.

Diotima

Και μία σοβαρή στατιστική ανάλυση για την πρόσβαση των μαθητών στη Τριτοβάθμια.
Ιδιαίτερα οι σελίδες 56 και 57 δείχνουν πολλά...

thana$i$

Παράθεση από: pthomop στις 23 Ιουν 2015, 04:29:32 ΜΜ
Σήμερα ζητήθηκε απο την διεύθυνση  να στείλουν οι διευθυντές να στείλουν τα κενά-πλεονάσματα για την επόμενη χρονιά. Στην Γ Αθήνας που ανήκω, πέρυσι ήμασταν στην διάθεση καμια 30αριά.

Β' Αθήνας +10 , από στοιχεία της ΔΔΕ.

kostas76

Ακριβώς λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικών στις βασικές ειδικότητες, είναι φανερό ότι στα Σχολεία είμαστε ξεκάθαρα στοχοποιημένοι. Ενώ λοιπόν κάνουμε όλες τις δουλειές (είμαστε για όλα τα θελήματα), πάλι είμαστε σε μια διαρκή άμυνα δεδομένου ότι δεν έχουμε ωράριο. Είμαι σίγουρος ότι αν προτείνουν κάποια στιγμή μετατάξεις, ο κλάδος μας θα μείνει μισός.

nikolasmer

Έχω πετρώσει! :-X
Και τώρα τιι;;; :'( :-X :-X :-X :'(
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

pmkr

Μήπως γίνουν εκλογές και ξεφορτωθούμε τους φιλόσοφους και ποιητές λάτρεις της κιμωλίας και του προχθές;

Diotima

Παράθεση από: pmkr στις 30 Ιουν 2015, 09:59:11 ΜΜ
Μήπως γίνουν εκλογές και ξεφορτωθούμε τους φιλόσοφους και ποιητές λάτρεις της κιμωλίας και του προχθές;
Και να γίνει αυτό, που ξέρουμε μετά τι θα μας προκύψει; Κι αν προκύψει κάτι σαν τον Αρβανιτόπουλο; Δε μιλάω κομματικά.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το λάθος βρίσκεται στο νόμο που επιτρέπει και δίνει την εξουσία στον εκάστοτε υπουργό Παιδείας να αποφασίζει για το μέλλον όλης της εκπαίδευσης και προφανώς και το δικό μας όπως εκείνος νομίζει.
Με βάση τις αντιλήψεις του, τις ιδεοληψίες του, λαμβάνοντας υπ' όψη γνώμες άσχετων ή σχετικών γνωστών του, παραβλέποντας την ΑΔΙΠ, το ΙΕΠ, τις επίσημες αποφάσεις σχολών, χωρίς διαβούλευση με τον κόσμο της εκπαίδευσης, με διαδικασίες κατεπειγόντων νομοσχεδίων, αγνοώντας τις αποφάσεις ειδικών επί των διάφορων θεμάτων της εκπαίδευσης, με αδιαφανείς επιτροπές κ.τ.λ.
Και επίσης δίνει και εξουσία στους κομματικούς αντιπροσώπους να ψηφίζουν τις αποφάσεις του είναι δεν είναι σχετικοί με θέματα Παιδείας, όπου εκεί υπερισχύει η γραμμή του κόμματος.
Ο νόμος λοιπόν του δίνει το δικαίωμα για μια τέτοια συμπεριφορά και είναι στη διάθεση του κάθε υπουργού Παιδείας να κάνει ότι θέλει και εμείς έρμαια των αποφάσεων του.
Αυτόν το νόμο θα έπρεπε να αλλάξουμε για να είμαστε σίγουροι ότι δε μπορούν να εφαρμόζονται ή να επιβάλλονται οι παραλογισμοί.