ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Διαβάζοντας το "νέο" σύστημα μου έρχεται η εξής ερώτηση:
Σε πόσα σχολεία (δημόσια και ιδιωτικά) γίνονται αδιάβλητες ενδοσχολικές εξετάσεις (οι μαθητές δεν ξέρουν καθόλου τα θέματα) και σε πόσα σχολεία οι καθηγητές βάζουν στους μαθητές τους αντικειμενικούς προφορικούς βαθμούς?

Παρουσιάζει ενδιαφέρον φυσικά ότι ένας μαθητής δεν μπορεί να πάρει Φυσική, Χημεία, Βιολογία. Πρέπει να επιλέξει 2 από τα 3. Για να δούμε. Κάτι μου λέει ότι τελευταία στιγμή θα γίνουν πάλι τόσες αλλαγές που το τελικό σύστημα δεν θα μοιάζει καθόλου με την αρχική πρόταση.

Διαπίστωση: Αν αυτό ισχύσει έρχεται μεγάλο κύμα συγχώνευσης λυκείων. Μάλιστα ούτε στο συγχωνευμένο λύκειο ο καθηγητής πληροφορικής δε θα έχει πολλές ώρες. Μάλλον πάμε για τρεις ειδικότητες Μαθηματικοί, Φυσικές Επιστήμες , Φιλόλογοι και λίγο Οικονομολόγοι.
Ερώτηση: Το μάθημα εφαρμοσμένα μαθηματικά ποιος θα το κάνει?

Πρόβλεψη: Μαθητής που θέλει να πάει Πολυτεχνείο θα επιλέγει: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Οικονομία. Δεν βγαίνει άλλος συνδυασμός. Πάλι είμαστε απέναντι στη Χημεία. Οι οικονομολόγοι είναι οι κερδισμένοι γιατί όλοι οι θετικοί αφού θα είναι υποχρεωμένοι να πάρουν μάθημα από τις ανθρωπιστικές θα πάρουν Οικονομικά, εκτός αν η τελευταία κατεύθυνση έχει κανένα ευκολάκι  ;)

Ο μόνος τρόπος να πάρουν οι μαθητές πληροφορική είναι να το ζητήσουν οι πανεπιστημιακές σχολές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nikosx

Η Πληροφορική στο λύκειο θα αποκτήσει τη θέση που της ταιριάζει μόνο όταν οι αντίστοιχες σχολές και τα τμήματα  της τριτοβάθμιας την στηρίξουν.  Μεχρι τώρα (μετά και το τελευταίο που μάθαμε για τις σχολές πληροφορικής που μπήκαν και στη θετική) δεν βλέπω κάτι. Ελπίζω.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: evry στις 02 Οκτ 2016, 07:54:01 ΜΜ
Διαβάζοντας το "νέο" σύστημα μου έρχεται η εξής ερώτηση:
Σε πόσα σχολεία (δημόσια και ιδιωτικά) γίνονται αδιάβλητες ενδοσχολικές εξετάσεις (οι μαθητές δεν ξέρουν καθόλου τα θέματα) και σε πόσα σχολεία οι καθηγητές βάζουν στους μαθητές τους αντικειμενικούς προφορικούς βαθμούς?

Παρουσιάζει ενδιαφέρον φυσικά ότι ένας μαθητής δεν μπορεί να πάρει Φυσική, Χημεία, Βιολογία. Πρέπει να επιλέξει 2 από τα 3. Για να δούμε. Κάτι μου λέει ότι τελευταία στιγμή θα γίνουν πάλι τόσες αλλαγές που το τελικό σύστημα δεν θα μοιάζει καθόλου με την αρχική πρόταση.

Διαπίστωση: Αν αυτό ισχύσει έρχεται μεγάλο κύμα συγχώνευσης λυκείων. Μάλιστα ούτε στο συγχωνευμένο λύκειο ο καθηγητής πληροφορικής δε θα έχει πολλές ώρες. Μάλλον πάμε για τρεις ειδικότητες Μαθηματικοί, Φυσικές Επιστήμες , Φιλόλογοι και λίγο Οικονομολόγοι.
Ερώτηση: Το μάθημα εφαρμοσμένα μαθηματικά ποιος θα το κάνει?

Πρόβλεψη: Μαθητής που θέλει να πάει Πολυτεχνείο θα επιλέγει: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Οικονομία. Δεν βγαίνει άλλος συνδυασμός. Πάλι είμαστε απέναντι στη Χημεία. Οι οικονομολόγοι είναι οι κερδισμένοι γιατί όλοι οι θετικοί αφού θα είναι υποχρεωμένοι να πάρουν μάθημα από τις ανθρωπιστικές θα πάρουν Οικονομικά, εκτός αν η τελευταία κατεύθυνση έχει κανένα ευκολάκι  ;)

Ο μόνος τρόπος να πάρουν οι μαθητές πληροφορική είναι να το ζητήσουν οι πανεπιστημιακές σχολές.

Θα μπορεί και με Μαθηματικά, Πληροφορική, Φυσική + 1

Γενικά με 4 μαθήματα θα υπάρξουν πολλά τραγελαφικά....Με τη μορφή αυτή κόβεται και το 5ο μάθημα που είχαν τώρα....

evry


Αν θέλει παίρνει και Μαθηματικά , Πληροφορική , Χημεία, Αρχαία.
Δεν έχει σημασία τι μπορεί να πάρει, αλλά ποια μαθήματα θα ζητήσουν οι σχολές. Εδώ θα παιχτούν όλα.
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 02 Οκτ 2016, 09:10:24 ΜΜ
Θα μπορεί και με Μαθηματικά, Πληροφορική, Φυσική + 1
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Katsadouros_Dhm

+1 σε όλα τα προηγούμενα και να συμπληρώσω:

Αφού οι 2 τάξεις θα είναι υποτίθεται (σύμφωνα με τη φιλοσοφία του νέου συστήματος) τάξεις καθαρά "προσανατολισμού" σε αυτό που θέλουν να ακολουθήσουν οι μαθητές (υποτίθεται η γενική παιδεία ολοκληρώνεται στην Α Λυκείου), γιατί να "χαραμίζεται" μια επιλογή σε άσχετο πεδίο με αυτόν τον προσανατολισμό;
Γιατί κάποιος που θα πάει Πολυτεχνείο να πρέπει να πάρει μάθημα από Ανθρωπιστικές σπουδές; Θα του προσφέρει περισσότερο από το αν διάλεγε ένα ακόμη μάθημα σχετικό με την κατεύθυνσή του;
Και γιατί στο κάτω-κάτω τα μαθήματα "προσανατολισμού" θα πρέπει να είναι τόσο λίγα; Θα μπορούσαν να είναι 6 ή 7 και να γίνονται ακόμα αρκετές ώρες το καθένα.
Ένα παιδί που διαλέγει θετικές σπουδές δε θα έπρεπε να κάνει ΟΛΑ τα μαθήματα θετικών σπουδών;

Και κάτι άλλο. Γιατί το μόνο που βλέπω σίγουρο με το νέο σύστημα να έρχεται είναι κλείσιμο Λυκείων και λιγότερες ανάγκες σε όλες τις ειδικότητες; (Ακόμα και στις "βασικές"). Τυχαίο;
Γιατί επιτέλους θα πρέπει για άλλη μια φορά να είμαστε στο ίδιο έργο θεατές βλέποντας "νέα συστήματα" που από την πρώτη ανάγνωση "μπάζουν νερά" από παντού;

astakos1010

#575
Δε θα με αφήσετε να αγιασω!!!


Προς Katsadouros_Dhm
Για τα ανεξάρτητα επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια θα σας πρότεινα να διαβάσετε προσεκτικά το καθαρά επιστημονικό και παιδαγωγικό ΠΟΡΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ 27 Μαιου 2016 Λιακος, Γαβρογλου κτλ . Διαβάστε συνάδελφοι αυτό που είναι η πηγη και όχι την εφημερίδα "Πρώτο Ψέμα" (που επικαλείται ανώνυμο υψηλόβαθμους στέλεχος του υπ. Παιδειας... το θειό μου τον ψεύτη δηλαδη...) και τα διάφορα sites που όπως θα έλεγε και ο Πολακης κάνουν ένα κακό Κόπυ Πάστε! Ή έκθεση απαντά και στο τελευταίο σχόλιο σας περί του "τίποτα δε θα μείνει όρθιο κτλ". Που είστε ακόμα....που να καταργηθούν μαθητικές παρελάσεις, προσευχές κτλ....εκεί να δείτε τι θα του σουρουν του Φίλη.
Επίσης για το σχόλιο σας σχετικά με τι μαθήματα θα έπρεπε να μπορεί να επιλεγεί ένας μαθητής στο 2ετες Λύκειο και τις ομάδες μαθημάτων: Αντιστοίχως ένα παιδί με εστίασή στις κλασσικές σπουδές θα πάρει και ένα μάθημα Φυσικών επιστημών, Μαθηματικών ή και Πληροφορικης...προγραμματισμός βασικού επιπέδου, αλγόριθμοι, λογική..κτλ και το αντίστροφο όπως αναφέρατε και δε σας αρέσει, μαθήματα που καλλιεργούν τον τρόπο σκέψης ανεξαρτήτως ειδικότητας....ή δε σας λέει τίποτα το τελευταίο;
Όσον αφορά το κλείσιμο Λυκείων, το μόνο σίγουρα όπως λέει η έκθεση θα είναι η συγχώνευση Λυκείων και λιγότερες ανάγκες σε ώρες σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες, αλλά παράλληλα ή αύξηση κατά 1/3 των Γυμνασίων που είναι και περισσότερα και πολυπληθεστερα και περισσότερες αναγκες σε ώρες σχεδόν για όλες τις ειδικότητες. Ταπεινή μου άποψη δεν είναι μία ή άλλη, ή ζυγαριά θα είναι υπέρ του κλάδου.

Προς fof
Για τους "πειραματισμούς, εγκληματικές μεγάλες εικόνες κτλ"
Είμαστε θεατές σε ένα πολύ διαφορετικό και ριζοσπαστικό σύστημα που σαφώς έχει και αδιευκρίνιστα σημεία και αδυναμίες.,.έπρεπε κάποια στιγμή να συμβεί.


Προς pthomop
Για τα εξ οικείων βέλη του συναδέλφου συνδικαλιστή των ΣΥΝΕΚ:
Σύμφωνω σχεδόν σε όλα όσα λέει..η φετινή χρονιά είναι μεταβατική και ίσως δεν έπρεπε το υπουργείο να κάνει τόσο βιαστικές κινήσεις πριν εφαρμοστεί καθολικά το νέο συστημα. Ωστοσο, υπό το φόβο ελλείψεων σε ΠΕ03 και αναγκών ΠΕ19/20 σε Πρωτοβαθμια(νέο Δημοτικό) έγινε η δουλεια (μείωση 3ωρου, υποστήριξης κτλ)., για διάθεση εκει. Και έτσι έγινε ακριβώς σχεδόν σε όλη την Ελλαδα εκτός από τα μεγάλα αστικά κέντρα όπως Αθηνα/Θεσσαλονικη όπου είστε αρκετοί χωρίς ωράριο...αλλά γιατί;;
Εκεί οι ΠΕ03 είναι πολλοί και σχεδόν αρκούν (μεταθέσεις, αποσπάσεις όλοι εκεί θέλουν να πάνε). Επίσης εκεί φισκαρε και ή Πρωτοβάθμια αφού υπερπολλοι τρουπωσαν το 2013 με "μεταταξο-μεταθεση" από όλες τις γωνίες της Ελλαδας με την περίφημη και διάτρητη διαδικασια υποχρεωτικών μεταταξεων αλά Αρβι!

Όλα τα παραπάνω νομιζω έμμεσα απαντουν και σε επιθετικά σχόλια που δέχτηκα.


Προς informatics

Σύμφωνω σε αρκετά σημεία με τις επισημάνσεις σου.
Για τον Αρβι νομιζω καταλάβεις την άποψη μου.
Όσον αφορά τις συντεχνίες, σαφώς και έδρασαν ετσι όπως τα λες και άλλοι κλάδοι...αυτό όμως δε δικαιολογεί ή αναιρεί και τις δικές μας ευθύνες και δε δικαιολογεί ίδια πρακτική. Επίσης στο Δημοτικό δεν υπάρχει περίπτωση  να ανατεθεί σε μη πληροφορικους, ασχέτως τι και ποιοί πιέζουν.
Όντως οι συντεχνίες υπάρχουν και θα υπάρχουν..και θα πιέζουν...τα ευήκοα ώτα σε αυτές τις φωνές θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχουν....και ευελπιστώ να ακούσω "σύντομα"  το mea culpa!!!

informatics

Παράθεση από: astakos1010 στις 03 Οκτ 2016, 04:29:58 ΠΜ
Όντως οι συντεχνίες υπάρχουν και θα υπάρχουν..και θα πιέζουν...τα ευήκοα ώτα σε αυτές τις φωνές θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχουν....και ευελπιστώ να ακούσω "σύντομα"  το mea culpa!!!

Κάποιος, κάποτε, είχε γράψει -ελπίζω να το μεταφέρω σωστά- ότι η εξέλιξη της ανθρωπότητας βασίζεται στα ευήκοα ώτα. Θα τα ξαναπούμε "σύντομα".

seibei

Παράθεση από: evry στις 02 Οκτ 2016, 07:54:01 ΜΜ
Διαβάζοντας το "νέο" σύστημα μου έρχεται η εξής ερώτηση:
Σε πόσα σχολεία (δημόσια και ιδιωτικά) γίνονται αδιάβλητες ενδοσχολικές εξετάσεις (οι μαθητές δεν ξέρουν καθόλου τα θέματα) και σε πόσα σχολεία οι καθηγητές βάζουν στους μαθητές τους αντικειμενικούς προφορικούς βαθμούς?

Παρουσιάζει ενδιαφέρον φυσικά ότι ένας μαθητής δεν μπορεί να πάρει Φυσική, Χημεία, Βιολογία. Πρέπει να επιλέξει 2 από τα 3. Για να δούμε. Κάτι μου λέει ότι τελευταία στιγμή θα γίνουν πάλι τόσες αλλαγές που το τελικό σύστημα δεν θα μοιάζει καθόλου με την αρχική πρόταση.

Διαπίστωση: Αν αυτό ισχύσει έρχεται μεγάλο κύμα συγχώνευσης λυκείων. Μάλιστα ούτε στο συγχωνευμένο λύκειο ο καθηγητής πληροφορικής δε θα έχει πολλές ώρες. Μάλλον πάμε για τρεις ειδικότητες Μαθηματικοί, Φυσικές Επιστήμες , Φιλόλογοι και λίγο Οικονομολόγοι.
Ερώτηση: Το μάθημα εφαρμοσμένα μαθηματικά ποιος θα το κάνει?

Πρόβλεψη: Μαθητής που θέλει να πάει Πολυτεχνείο θα επιλέγει: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Οικονομία. Δεν βγαίνει άλλος συνδυασμός. Πάλι είμαστε απέναντι στη Χημεία. Οι οικονομολόγοι είναι οι κερδισμένοι γιατί όλοι οι θετικοί αφού θα είναι υποχρεωμένοι να πάρουν μάθημα από τις ανθρωπιστικές θα πάρουν Οικονομικά, εκτός αν η τελευταία κατεύθυνση έχει κανένα ευκολάκι  ;)

Ο μόνος τρόπος να πάρουν οι μαθητές πληροφορική είναι να το ζητήσουν οι πανεπιστημιακές σχολές.

Αποκλείεται να εξαρτηθεί ο βαθμός του απολυτηρίου από ενδοσχολικές εξετάσεις (δηλαδή και επιλογή θεμάτων και διόρθωση από τους καθηγητές του σχολείου).
Απλά δεν γίνεται ούτε θα γίνει τα επόμενα 500 χρόνια στην Ελλάδα. Αν φαντάζεται κανείς κάτι τέτοιο...
Κάποιες απορίες που έχω είναι: Πως θα συγχωνευτούν Λύκεια; Τι σημαίνει γειτονικά Λύκεια;
Πως θα μπορέσουν τα Γυμνάσια να δεχτούν αύξηση 33% μαθητών;

Όπως είναι τωρα διατυπωμένο βλέπω τον συνδυασμό Μαθηματικά-Πληροφορική-Φυσική-(+1) να καλύπτει πολλούς μαθητές από άποψη ενδιαφέροντος αλλά και πολλές δεκάδες σχολές συμφωνα και με το ερώτημα της ΑΔΙΠ. Με μια πρώτη γρήγορη ανάγνωση μου φαίνεται δύσκολο
να καπελώσεις με το έτσι θέλω συγκεκριμένο μάθημα σε όλους και να κόψεις με το έτσι θέλω άλλο μάθημα... Αυτό μάλλον θετικό (για εμάς) μου ακούγεται...
Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ νωρίς ακόμα.


Katsadouros_Dhm

Χωρίς καμιά διάθεση απολογίας σημειώνω τα παρακάτω:
Ό,τι έγραψα το έγραψα διαβάζοντας ΜΟΝΟ την πηγή που είναι το πόρισμα.Τα υπόλοιπα που έγραψες συνάδελφε astakos1010 περί εφημερίδων και copy paste είναι δικά σου συμπεράσματα που για μένα δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

Τώρα για το "νέο σύστημα". Ό,τι έγραψα τα περισσότερα τα επιβεβαίωσες.
Για συγχωνεύσεις Λυκείων μιλά το ίδιο το πόρισμα. Τώρα αν θεωρείς ότι η συγχώνευση είναι διαφορετική - στην ουσία- από το κλείσιμο τότε έκανα λάθος.
Για ανάγκες λιγότερων ωρών στα Λύκεια μιλά το ίδιο το πόρισμα. Τώρα αν νομίζεις-όπως και το πόρισμα-  ότι με τη μια τάξη επιπλέον στα Γυμνάσια θα χρειαστούν συνολικά περισσότεροι καθηγητές - τη στιγμή που θα λιγοστέψουν τα Λύκεια, τότε έκανα λάθος.
Και το τελευταίο που έγραψα για το αν θα μείνει κάτι όρθιο αναφερόμουν στο να διατηρηθεί η αξιοπιστία και το αδιάβλητο της επιλογής των μαθητών στα ΑΕΙ-ΤΕΙ, είναι το Α και το Ω του όποιου συστήματος.
Και εδώ το ίδιο το πόρισμα αναφέρει διαδικασίες αξιολόγησης (δοκίμια κ.λ.π), που θα αξιολογούνται ενδοσχολικά, πράγμα που γεννά ερωτήματα για το αδιάβλητο, το ανέφερε και ο evry.
Και είχα στο μυαλό μου και το θέμα του bonus της μιας επιλογής (με 1000!) μόρια που στην ουσία θα δημιουργήσει τελικά παιδιά που θα ρισκάρουν-τζογάρουν στην προσπάθειά τους να περάσουν άλλα παιδιά που έχουν γράψει καλύτερα! Αυτό σου φαίνεται ισότιμο και δίκαιο; Έχεις δει παιδί να διαβάζει πανελλήνιες για να πάρει αυτά τα 1000 μόρια μέσα από το γραπτό του;
Αυτά... και δε θα ξαναπαντήσω σε ό,τι γράψεις και θα με αφορά, νομίζω ότι είπαμε αυτά που είχαμε να πούμε.

nikosx

Παράθεση από: seibei στις 03 Οκτ 2016, 11:12:01 ΠΜ
Αποκλείεται να εξαρτηθεί ο βαθμός του απολυτηρίου από ενδοσχολικές εξετάσεις (δηλαδή και επιλογή θεμάτων και διόρθωση από τους καθηγητές του σχολείου).
Απλά δεν γίνεται ούτε θα γίνει τα επόμενα 500 χρόνια στην Ελλάδα. Αν φαντάζεται κανείς κάτι τέτοιο...
Κάποιες απορίες που έχω είναι: Πως θα συγχωνευτούν Λύκεια; Τι σημαίνει γειτονικά Λύκεια;
Πως θα μπορέσουν τα Γυμνάσια να δεχτούν αύξηση 33% μαθητών;

Όπως είναι τωρα διατυπωμένο βλέπω τον συνδυασμό Μαθηματικά-Πληροφορική-Φυσική-(+1) να καλύπτει πολλούς μαθητές από άποψη ενδιαφέροντος αλλά και πολλές δεκάδες σχολές συμφωνα και με το ερώτημα της ΑΔΙΠ. Με μια πρώτη γρήγορη ανάγνωση μου φαίνεται δύσκολο
να καπελώσεις με το έτσι θέλω συγκεκριμένο μάθημα σε όλους και να κόψεις με το έτσι θέλω άλλο μάθημα... Αυτό μάλλον θετικό (για εμάς) μου ακούγεται...
Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ νωρίς ακόμα.



Προσοχή! Νωρίς δεν είναι ποτέ για τέτοιες συζητήσεις. Θυμόμαστε όλοι τι έγινε με το δημοσίευμα στις εφημερίδες το καλοκαίρι του 2013. Πριν ακόμα ψηφιστεί ή συζητηθεί το οτιδήποτε είχαμε βρεθεί ήδη με την πλάτη στον τοίχο και να προσπαθούμε να πείσουμε τον κόσμο για τα αυτονόητα.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

astakos1010

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 03 Οκτ 2016, 11:34:49 ΠΜ
Και είχα στο μυαλό μου και το θέμα του bonus της μιας επιλογής (με 1000!) μόρια που στην ουσία θα δημιουργήσει τελικά παιδιά που θα ρισκάρουν-τζογάρουν στην προσπάθειά τους να περάσουν άλλα παιδιά που έχουν γράψει καλύτερα! Αυτό σου φαίνεται ισότιμο και δίκαιο; Έχεις δει παιδί να διαβάζει πανελλήνιες για να πάρει αυτά τα 1000 μόρια μέσα από το γραπτό του;

Όλες οι απαντήσεις είναι μέσα στο πόρισμα. Εσύ το λες τζόγο, το πόρισμα το λέει αλλιώς. Είναι θέμα ερμηνείας, κουλτούρας, θεωρητικής πολιτικής άποψης. Δεν λέω ότι εσύ έχεις άδικο και εγώ ή το πόρισμα έχει το δίκιο. Λέω απλά τι είναι πιθανόν, με την υπάρχουσα, κατάσταση να συμβεί. "Αύριο..μεθάυριο..παραμεθάυριο" ο Κούλης ας κάνει αλλιώς.

seibei

Παράθεση από: nikosx στις 03 Οκτ 2016, 11:39:19 ΠΜ
Προσοχή! Νωρίς δεν είναι ποτέ για τέτοιες συζητήσεις. Θυμόμαστε όλοι τι έγινε με το δημοσίευμα στις εφημερίδες το καλοκαίρι του 2013. Πριν ακόμα ψηφιστεί ή συζητηθεί το οτιδήποτε είχαμε βρεθεί ήδη με την πλάτη στον τοίχο και να προσπαθούμε να πείσουμε τον κόσμο για τα αυτονόητα.
Εχεις απόλυτο δίκιο, πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση ωστε να μην γίνουμε πάλι στόχος διαθεσιμοτήτων-μετατάξεων και μετά στην προσπάθεια να αποφύγουμε την εξαφάνιση, να μας κοιτάνε και κάποιοι με... μισό μάτι...

evry

Καλό πάντα είναι να βλέπουμε τα δεδομένα που έχουμε και να θυμόμαστε τι έγινε πρόσφατα σε ανάλογες περιπτώσεις.
Το σύστημα αυτό θα "κλείσει" στο τέλος του χρόνου και με αυτό θα δώσει η φετινή Γ Γυμνασίου (η οποία τελικά θα γίνει Α' Λυκείου ή Δ' Γυμνασίου ?δεν έχω καταλάβει).
Αντιγράφω από τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.esos.gr/arthra/46567/ta-epomena-vimata-toy-yp-paideias-gia-tin-katargisi-ton-panelladikon-exetaseon

ΠαράθεσηΕπιδίωξη του υπουργείου Παιδείας είναι:

Α. Πριν τη λήξη του τρέχοντος διδακτικού έτους να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι νομοθετικές διαδικασίες.

Β. Από το νέο σχολικό έτος να τεθεί η εφαρμογή του νέου Γυμνασίου και Λυκείου. Ο υπουργός Παιδείας έχει τις επιφυλάξεις του όσον αφορά την πρόταση για τετραετές Γυμνάσιο και διετές Λύκειο.

Γ. Τις αλλαγές στο Λύκειο θα "γευτούν" οι μαθητές που του χρόνου θα φοιτήσουν στην Α Λυκείου

Δ. Το νέο σύστημα πρόσβασης των υποψηφίων στα ΑΕΙ θα "εγκαινιάσουν" οι μαθητές που θα φοιτήσουν του χρόνου στην Α Λυκείου.

Δηλαδή από του χρόνου η Α Λυκείου θα έχει Μαθηματικά και Πληροφορική υψηλού επιπέδου? Τι καταλαβαίνετε εσείς?
δεν μου φαίνεται και πολύ μακριά έτσι δεν είναι?

Μπορούμε φυσικά να ακούσουμε κάποιους που μας λένε να μην ανησυχούμε και ότι όλα θα πάνε καλά!!  (προς Θεού δεν τους κατηγορώ, την "δουλειά" τους κάνουν)
Αλλά με δεδομένη την "αγάπη" του υπουργείου στους πληροφορικούς και το γεγονός ότι άτομα άλλων ειδικοτήτων είναι σε καίριες θέσεις (βλέπε τι έγινε με ηλεκτρονικούς και δασκάλους), σόρρυ παιδιά αλλά αν και φύσει αισιόδοξος η λογική μου με κάνει εξαιρετικά απαισιόδοξο για το μέλλον μας στο Λύκειο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tdrivas

Νομιζω οτι πρεπει να κρατησουμε για λιγο ακομα μικρο καλαθι γτ ο,τι συμβαινει στην κοινωνια και κατ επεκταση στην παιδεια ειναι απορροια "περιεργων" πολιτικων και βραχυπροθεσμων ευκαιριακων κινησεων.
Θεωρω οτι οπως και να εχει θα βγει ενισχυμενη η επιστημη μας. Ειτε αυτο λεγεται ib ειτε ο,τιδηποτε αλλο. Η επιστημη, οχι οι εκπαιδευτικοι ;)
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

gpapargi

#584
Παράθεση από: seibei στις 03 Οκτ 2016, 11:12:01 ΠΜ
Όπως είναι τωρα διατυπωμένο βλέπω τον συνδυασμό Μαθηματικά-Πληροφορική-Φυσική-(+1) να καλύπτει πολλούς μαθητές από άποψη ενδιαφέροντος αλλά και πολλές δεκάδες σχολές συμφωνα και με το ερώτημα της ΑΔΙΠ. Με μια πρώτη γρήγορη ανάγνωση μου φαίνεται δύσκολο
να καπελώσεις με το έτσι θέλω συγκεκριμένο μάθημα σε όλους και να κόψεις με το έτσι θέλω άλλο μάθημα...

Εκτός αν βγει το ΕΜΠ και πει «για να έρθεις σε εμάς θα πρέπει να εξεταστείς σε Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία». Όπως είπε και ο Ευριπίδης, το κρίσιμο είναι το τι θα πουν οι σχολές.
Από ότι βλέπω η λογική του νέου συστήματος είναι αυτή του IB. Το ΙΒ έχει στο τέλος εξετάσεις. Εδώ τι θα γίνει;
Αν γίνουν εξετάσεις εντός του σχολείου, θα χαθεί το αδιάβλητο, ειδικά στα ιδιωτικά. Αν γίνουν εξετάσεις με θέματα ενιαία για όλους, τότε θα έχουμε πάλι πανελλήνιες, απλά θα έχουν άλλο όνομα. Ο Φίλης έχει πει ότι θα καταργήσει τις πανελλήνιες. Πως θα γίνει αυτό; Με ενδοσχολικές εξετάσεις ή με απλή αλλαγή ονόματος;